Carshop Silkeborg ApS reviews

Carshop Silkeborg ApS reviews

Acceptable
6.1

undervognsbehandling og så er det kun undervogn der er behandlet

Jeg havde nok forvendtet lidt mere, så som at hulrum også blev rust beskytte der blev de ikke det er kun undervoge der er behandlet og ved ikke med hvad og det koste så også kun 1695+500.- men de lyver ikke og som der er skrevet på deres hjemme side under-Undervognsbehandling " Prisen på en undervognsbehandling er som reglen en god indikator på, hvad du kan forvente at få for pengene. "men ellers var service da udemærket.
carshop-silkeborg.dk

Reply from carshop-silkeborg.dk

Hej Bo,

Som du selv skriver så får du hvad du betaler for. Alt hvad der er inkluderet i undervognsbehandlingen står beskrevet kort og præcist.

Vi er glade for at du er tilfreds med vores service, vi ville gerne have haft et par stjerner mere for din anmeldelse, når du nu var klar over hvad du købte. Men fred være med det :)

Mvh Carshop Silkeborg

Undervognsbehandling blev ikke lavet

Jeg købte en Undervognsbehandling af Carshop Silkeborg igennem "Dagens Silkeborg" det var et tilbud til halv pris altså 1.700, kr. Jeg bliver spurgt om jeg også vil have støvsuget min bil for 300 kr. hvilket jeg takker ja til.
Da jeg afhenter bilen undre det mig at den ikke lugter af undervognsbehandling og at der ikke er pletter fra behandlingen. Jeg kan heller ikke få en regning for hverken undervognsbehandling eller støvsugning.

jeg køre til et autoværksted for at få tjekket på det der er lavet. de siger at det ikke er professionelle der har lavet den undervognsbehandling. de har ikke været i hul rum. de har kun pletvis givet i bunden og ikke overhovedet de steder hvor det er lidt svært at komme til. værkstedet giver behandlingen karakteren 1 ud af 10.

Jeg nærlæser aftalen med "Dagens Silkeborg" og ser at støvsugning også er indregnet i de 1.700 kr. så jeg har også betalt for meget.

Da jeg konfronterer Carshop med ovenstående og beder om at få mine penge igen er de i første omgang venlige men afviser at jeg kan få mine penge tilbage heller ikke de 300 kr. jeg kan heller ikke få at vide hvem der har undervogns behandlet bilen. de siger blot at de har sendt bilen til en samarbejdspartner for at få det gjort. Da jeg ikke tør aflevere min bil til dem igen og beder om mine penge bliver de meget ubehagelige.

Jeg kan kun anbefale at holde sig fra firmaet.
carshop-silkeborg.dk

Reply from carshop-silkeborg.dk

Hej: Ok det er mig,

Vi ser meget uforstående på din sure anmeldelse, da mange af dine anklager IKKE holder vand.

Du siger du ikke kan få en regning på din undervognsbehandling, hvilket IKKE er korrekt. Din kvittering kan du printe ud det sted du købte undervognsbehandlingen - i dette tilfælde dagenssilkeborg.dk. Det koster Carshop Silkeborg penge pr. solgte behandling af dagenssilkeborg.dk - derfor vil en evt. faktura fra os IKKE give mening, da beløbet er anderledes end hvad du reelt har givet for behandlingen og du IKKE har betalt os penge, men dagenssilkeborg.dk!

Og nej, bilen er ikke hulrumsbehandlet - dette har vi aldrig lovet eller skrevet. Såfremt du kan finde det på skrift nogen steder - vil jeg råde dig til at kontakte dem der måtte skrive dette og få penge retur herfra. Vi har ALDRIG lovet eller sagt det.

Ang. støvsugning vil jeg også gerne se dokumentation på dette skulle være inkluderet. Noget vi heller ikke har lovet nogen dealside eller kunde.

Såfremt et stykke arbejde IKKE bliver lavet ordenligt, skal det naturligtvis udbedres. I dette tilfælde har du været utilfreds, men i stedet for at du beder os om at udbedre den eventuelle fejl, så forventer du at få dine penge retur uden at lade os se fejlen - det er mystisk.

Du er meget velkommen til at lade os kigge på det du ikke mener er ordenligt lavet - og vi vil lade dette gå videre til vores leverandør.

carshop-silkeborg.dk Details

Visit Carshop Silkeborg ApS