Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

If I could give zero I would, took money of us after the decision was made by them to liquidate the company. Beware as the next day that started up another company using the exact same website phot... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Absolutely love our aluminium pergola! The quality is outstanding — sturdy, sleek, and feels really premium. The louvred roof is a game changer; we can switch between shade and sunlight instantly, an... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 2 em 5 estrelas

Pergola delivered much later than expected even though indicated in stock - 2 months instead of two weeks - took a lot of chasing. No heater which was supposed to be provided as well. Sophie, who ha... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Pre-ordered 2.5x2.5 pergola and everything went like clockwork. Notified when it arrived at warehouse, given a delivery date a short time later. Installation simple and it looks great. Had a few quest... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa


Informações de contacto

3,3

Aceitável

TrustScore: 3.5 em 5

791 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de convites para avaliação

Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

3,3

Todas as opiniões

(791)

39 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Still awaiting contact for delivery

Still awaiting contact for delivery.

I ordered this for a family event and the delivery expectations were 5-10 days to be contacted for delivery.

That has passed, I’ve had to send emails chasing it up and I still don’t know when it’s coming.

Update: I got a response to my chase to be told that my item had gone ‘missing’ and there wasn’t another in stock so I would have to wait 4 more weeks. I only ordered it from here because of the delivery timescales at the start of the transaction.

Now awaiting a refund. Hopefully doesn’t take as long as the furniture!

14 de maio de 2025
Opinião espontânea
logótipo da ATM Living Ltd

Resposta da ATM Living Ltd

Hi Lynette,

Thank you for your review.
Were sorry to hear you encountered issues with your order. We can see the order was dispatched with our third party courier and upon contacting the courier on your behalf for an update on delivery we were notified that unfortunately the order had been lost in transit.
As soon as we had this confirmation we did contact you and make you aware. Unfortunately, due to demand of the product we did not have additional stock of this item to arrange immediate dispatch of, and advised a 4 week lead time for a replacement once our stock was replenished.
I am sorry we could not be of more assistance on this occasion, unfortunately we were let down by our courier.
I can see your refund was processed immediately and funds reached your account
Please accept our apologies again

Kind Regards

ATM Living

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent service

Tom and Lochlan did an excellent job. First class workmanship and attention to detail. Both were friendly, knowledgeable, and efficient. Very good customer service.

28 de abril de 2025
Opinião espontânea
logótipo da ATM Living Ltd

Resposta da ATM Living Ltd

Hi there,

Thank you for your 5* Review, we really appreciate you taking the time to leave us such great feedback!
Were so pleased to hear that your experience with our Technicians, Tom and Lachlan was a positive one! They are a credit to ATM and we will ensure to pass on your kind words!

Kind Regards

ATM Living

Classificada 1 em 5 estrelas

HORROR STORY!!

HORROR STORY!!! Save yourself the hassle. I ordered a garden furniture set in November 2024, paying the deposit and at the point ordering having the information that it would be in stock within 9 weeks. I was informed in January that it was in stock and was asked to pay the balance. Well, it went down hill from here… although settled, I wasn’t going to get my delivery for another 4 weeks! 4 weeks passed and then I was told my order actually wasn’t in stock, so my order had to be changed or cancelled, I still wanted the item so a varied one (although a little inconvenient is not the end of the world). February turned into March which turned into April, countless excuses about delays (I work in international shipping and I am well informed of vessel routings between Asia and the UK, there is no such thing as a 3 month delay, unless the vessel ended up at the bottom of the ocean). Finally I was told the shipment arrived and delivery was set for April 28th, I waited in all day and had to phone 5 times to get an answer, my shipment wasn’t even in the delivery vehicle and wouldn’t be delivered for at least another week. With no remorse or real action to recover my AWFUL experience, ATM are the worst company I have dealt with in a long time. I’m still waiting for my furniture!!!

28 de abril de 2025
Opinião espontânea
logótipo da ATM Living Ltd

Resposta da ATM Living Ltd

Hi Zoe,

Thank you for your review. We are sorry to hear that you feel you have had a bad experience with ATM Living, we always aim to provide the best service to our customers and its disappointing to see you feel that this was not the case on this occasion.
We would like to clarify a few issues raised in your review. From the correspondence between yourself and our team, we do understand that when your order originally arrived in stock we were notified of missing components of your order, which we made you aware of as soon as this was brought to our attention. We then offered to provide you with an alternative set which we advised was a pre order item. As you were happy to proceed with the alternative, we did amend the order for you..
Unfortunately, on occasion, pre order dates can fluctuate until the shipment is confirmed as arrived and we did have a slight delay on your orders arrival which we did notify you of.
Once your order arrived in stock, we did notify you again and this was dispatched with our 3rd Party courier. We do understand that the original delivery did not go ahead as planned due to an issue with the courier who let us down. We did then assist and ensure the they provided you with their next available delivery date which you did accept and your order has now been delivered successfully.
We do sincerely apologize for the issues faced surrounding your order, however we do believe we have offered solutions to any issues faced.
If you have any further questions, please do not hesitate to contact us

Kind Regards

ATM Living

Classificada 4 em 5 estrelas

good customer service

good customer service

18 de março de 2025
logótipo da ATM Living Ltd

Resposta da ATM Living Ltd

Hi Darren,

Thank you for your 4* review, we really appreciate you taking the time to leave us feedback!
Were so pleased to hear that you received good service from the team regarding your recent order for the Galaxy Deluxe Motorized Roof Pergola, we do strive to provide the best service to our customers!
We hope you are pleased with your new Pergola and we would love to see some images of this set up in your outdoor space!

Thank you for your order, if you require any further assistance please do not hesitate to contact us!

Kind Regards

ATM Living

Classificada 5 em 5 estrelas

Very fast delivery.

Very fast delivery.

8 de abril de 2025
logótipo da ATM Living Ltd

Resposta da ATM Living Ltd

Hi Nikki,

Thank you for your 5* review! We really appreciate you taking the time to leave us feedback!
Its great to hear that you had a speedy delivery of your order and we hope you are happy with your new Zeus Deluxe Fully Motorized Pergola, we would love to see some pictures of this set up in your outdoor space!

Thank you for your order, if you require any further assistance in the future, please do not hesitate to contact us

Kind Regards

ATM Living

Classificada 5 em 5 estrelas

Great company love our pergoda we were…

Great company love our pergoda we were impressed how good it looked after winter too no rusting held great in high winds just love the extra space it gave us. ATM kept in touch at all times before and after. Thank you we know we made a good choice.

28 de março de 2025
logótipo da ATM Living Ltd

Resposta da ATM Living Ltd

Hi Marie,
Thank you for your 5* review! We really appreciate you taking the time to leave us such positive feedback!
Were so pleased to hear that you love your Neptune Deluxe Aluminum Pergola, we agree that this is such a great addition to an outdoor space!
Its great to hear that you had a positive experience with our customer service team and they kept in contact with you throughout!
Thank you so much for your order, if you require any further assistance in the future, please do not hesitate to contact us!

Kind Regards

ATM Living

Classificada 5 em 5 estrelas

Great product

Some hiccups around delivery but Tom and his colleague did an amazing job of the installation. Quality product. Absolutely love my pergola.

28 de março de 2025
logótipo da ATM Living Ltd

Resposta da ATM Living Ltd

Hi Angela,

Thank you for your 5* review! We really appreciate you taking the time to leave us feedback!
I am sorry to hear that you had an issue with delivery, I can see that this was rectified same day by our Customer Service Department to ensure the courier provided delivery on the agreed date as promised.
its great to hear our team did a fantastic job of installing your Pergola, we would love to see this set up in your outdoor space!
Thank you so much for your order, please do not hesitate to contact us if you require any further assistance

Kind Regards

ATM Living

Classificada 1 em 5 estrelas

Poor Customer Service

Just be honest with timescales.I made the order online and then read the small print in the T&Cs afterwards.I called to cancel the order I had just made as it said some of the items could take up to 12 weeks to arrive.After to speaking with Sophie she advised the remainder of the order would be in by late December which was roughly 5-6 weeks so kept the order on.We received the goods in early March and then it took numerous phone calls to get someone to come back and fit the remainder.I also paid for the bolt down service and the guy who came out originally put one bolt in each leg and said he would put the rest of them in when he returned to finish the pergola.This is still outstanding.

25 de fevereiro de 2025
logótipo da ATM Living Ltd

Resposta da ATM Living Ltd

Lee

Thankyou for your review.

Apologies that our stock time scales were not suitable for you. But we must clarify that our small print / T's&C's do not state stock takes up to 12 weeks to arrive, this is incorrect information. Maybe you have misread the information regarding replacement parts? Apologies for any confusion.

Unfortunately not all stock on our website is ready for immediate delivery, which is clearly stated on our product pages with an ETA for arrival. Some items at the time of ordering were Pre-order items, therefore had to be delivered separately. This detail was all advised via email the date of ordering , and you opted for the separate delivery of items that were ready for delivery immediately, and a second delivery when the rest of the items were in stock.

I can also see that the completion of bolting is also arranged to be completed this week.

Apologies that you did not find this suitable for your needs but we do believe we were honest via our website detail and our customer service email correspondence.

Thanks
ATM Living

Classificada 5 em 5 estrelas

I was really happy with the way the…

I was really happy with the way the company kept me informed with my purchase and delivery they built for me and took away all the packing cheers Karen mills

21 de março de 2025
logótipo da ATM Living Ltd

Resposta da ATM Living Ltd

Hi Karen,

Thank you for your 5* review, we really value your feedback!
Were so pleased to hear that you were kept informed regarding your order and updated by the team surrounding delivery!
Thanks again for your order if you require any further assistance, please do not hesitate to contact us!

Kind Regards

ATM Living

Classificada 5 em 5 estrelas

Great customer service .Product as…

Great customer service .Product as described .I would buy again from this company.

11 de março de 2025
logótipo da ATM Living Ltd

Resposta da ATM Living Ltd

Hi Dawn,

Thank you for your 5* review!
Were so pleased to hear that you received great service from our customer service team and you are happy overall with your order of the Winchester 4 Seat Round Dining set, we would love to see this set up in your outdoor space!
Thanks again for your order, if you require any further assistance, please do not hesitate to contact us!

Kind Regards

ATM Living

Classificada 5 em 5 estrelas

Good valuie for money

Good online order process and delivery service from ATM Living. A good buy that looks as though it will stand the test of time.

7 de março de 2025
logótipo da ATM Living Ltd

Resposta da ATM Living Ltd

Hi Mark,

Thank you for your 5* review, we really appreciate you taking the time to leave us such positive feedback!
Were so pleased to hear that you found the complete process with ATM smooth and you are happy with your order, we would love to see some picture's of your new Pergola and furniture set up in your outdoor space!
Thank you for your order, if you require any further assistance, please do not hesitate to contact us!

Kind Regards

ATM Living

Classificada 4 em 5 estrelas

Pleased with the quality of the Zeus

Pleased with the quality of the Zeus, had a few issues with the instructions so it took a lot longer to put up than stated. Sophie in customer service was very helpful in trying to resolve the issues we had and sent Thomas, who was extremely efficient. He was very understanding and gave excellent service, making sure everything was resolved.

19 de março de 2025
Opinião espontânea
logótipo da ATM Living Ltd

Resposta da ATM Living Ltd

Hi there,

Thank you for taking the time to leave us a 4* review, we really value your feedback!
We are so pleased to hear that you are happy overall with the quality of your Zeus Deluxe Fully Motorized Pergola, this is a popular choice with our customers and we agree, this is excellent quality!
We can see that you reported issue with 1 Privacy Screen to our Customer Service team due to installation error and the team arranged for a Technician to visit you within 48 hours in order to rectify this for you, which we also must agree is great service!
We will ensure to pass on your kind words to Sophie and Thomas, they are a credit to our team!
Thank you for your order, if you require any further assistance in the future, please do not hesitate to contact us

Kind Regards

ATM Living

Classificada 5 em 5 estrelas

Delivery was quick and tracking easy…

Delivery was quick and tracking easy start to finish,

20 de fevereiro de 2025
logótipo da ATM Living Ltd

Resposta da ATM Living Ltd

Hi Bill,

Thank you for your 5* review, we really value your feedback!
Were so pleased to hear that you had such a great experience with us and your cover was delivered swiftly!
Thank you for your order, if you require any further assistance in the future, please do not hesitate to contact us!

Kind Regards

ATM Living

Classificada 4 em 5 estrelas

This was a tale of two halves.

This was a tale of two halves.
Our Galaxy 4x3m pergola was installed a week ago and we are very pleased with the end result. However before we reached the installation stage, we experienced several delivery issues. The blind was delivered with no tracking. Just turned up unexpectedly but were fortunately at home. the pergola should have been dispatched at the same time though this didn't happen. With a week before installation date it was then dispatched but then was lost in transit. Delivery was three days late which therefore caused a new installation date 2 weeks later. A small refund was given for this inconvenience. Thomas and his assistant were great with the installation of our pergola and they went above and beyond by offering some assistance to our next door neighbours with their pergola (supplied by a different company).
The end product exceeds our expectation we are and very pleased with the excellent finish and look, the whisper quiet motorised roof and the excellent ambient lighting. Top product.
While the delivery issues were very frustrating the end product is right on the money!

10 de fevereiro de 2025
logótipo da ATM Living Ltd

Resposta da ATM Living Ltd

Hi Richard,

Thank you for taking the time to leave us a 4* Review, we really appreciate your feedback!
I am sorry to hear that you did not receive tracking of your Privacy Screen, I can see this was sent via email on 22/01/2025 prior to delivery of the screen.
Unfortunately, I can see that we did encounter issues with the delivery of your Pergola as this was lost in transit after dispatch, meaning a new item had to be arranged for dispatch to fulfil your order. We do understand this is frustrating, however is beyond our control when using third party couriers.
We are pleased to hear however that you had such a great experience with our Technicians visit and they went above and beyond!
Its great that the Pergola exceeds your expectations and you are overall pleased your Galaxy Pergola!
Thank you for your order, if you require any further assistance in the future, please do not hesitate to contact us!

Kind Regards

ATM Living

Classificada 5 em 5 estrelas

Ordered pergola with installation and…

Ordered pergola with installation and recieved details and correspondence with regards to this seamlessly. Did have to prompt about installation but this was due to my limited times of availability. However, once we got a suitable day firmed down, delivery and installation was very quickly achieved with good communication. Even got it installed the evening before it was due.

10 de fevereiro de 2025
logótipo da ATM Living Ltd

Resposta da ATM Living Ltd

Hi Susan,

Thank you so much for your 5* review! We really appreciate you taking the time to leave us such positive feedback!
Its great to hear that from the point of order, all correspondence from our customer service team was seamless. I can see due to your availability, assembly did take longer than typically estimated, however were so pleased to hear that once this was arranged the process was speedy!
Thank you so much for your order, if you require any further assistance, please do not hesitate to contact us

Kind Regards

ATM Living

Classificada 5 em 5 estrelas

Good communications with the order

Good communications with the order, well packaged and excellent courier delivery. Very pleased with the quality of the Rattan table, chairs and cushions.
All together a good experience.

10 de fevereiro de 2025
logótipo da ATM Living Ltd

Resposta da ATM Living Ltd

Hi Michael,

Thank you for taking the time to leave us such a positive 5* review, we really appreciate your feedback!
Were so pleased to hear you had such a great experience, from point of order all the way up to delivery of your outdoor furniture set!
Its great to hear you are also pleased with the quality of your Winchester Dining Set, this is a great addition to any outdoor space!
Thank you for your order, if you require any further assistance in the future, please do not hesitate to contact us!

Kind Regards

ATM Living

Classificada 1 em 5 estrelas

Don't buy from this company !

We purchased the 3 sofas on from ATM living on 16th September & took delivery first week of October 2024 - order number #16265
My Wife had concerns on the quality of material saying it was really thin and was easily wrinkled
In our opinion they seemed to be poorly made and the outer material was getting more and more wrinkled each coming week - even though there are only 2 of us in living in the house ...
Eventually after much lamenting I eventually agreed to contact them after the Christmas holidays ..
A technician attended our property early Jan and wouldn't comment to me directly - however after chasing up his report he had concluded they weren't faulty and simply had to be " dressed " ( flattened out ) for 5 to10mins after EVERY sitting ! ... Absolute joke ! ... One thing is for sure I will never ever deal with this company again and will tell all my friends and family about this experience .

1 de outubro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da ATM Living Ltd

Resposta da ATM Living Ltd

HI Shaun

We are sorry you are not happy with your purchase.

As per the Independent Furniture Technician report, there were no visible issues or faults reported to us by the technician who carried out a full inspection (of which you have a copy of the full findings).

Your order was delivered 30/09/2024, and the first issue reported 03/01/2025. ATM sent an independent furniture technician to fully assess the product , to which no faults were present, the technician advised that the wrinkles you mention are simply a natural characteristic of the fabric), and item (a velvet finish, chesterfield style sofa) due to the design and pleats, and no faults were present, the technician advised that the item he inspected was and matched the item we advertise , and looks as should.
A dispute was also raised through the bank by yourself, in which ATM had to send evidence - the evidence we sent in showed the bank details were full and correct, and the dispute was won in our favor.

Again we are sorry you are not happy but we believe ATM have gone above and beyond to meet your expectations, and can not take blame for an item that has been proven by independent inspectors and banking disputes not to be faulty.

Kind Regards

ATM Living

Classificada 5 em 5 estrelas

Truly professional and very polite.

Just had our Neptune deluxe pergola installed today. Tom and his colleague were very respectful of our property and done a great job. All packaging was removed and you wouldn’t even know they’d had been. Highly recommended and first class service all around ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

12 de fevereiro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da ATM Living Ltd

Resposta da ATM Living Ltd

Hi Derek,

Thank you for your 5* review, we rally appreciate you taking the time to leave us such great feedback!
Were so pleased to hear that you had such a great experience with our assembly team and that the service you received was first class! We will ensure to pass your kind words on to the team!
Thank you so much for your order, if you require any further assistance in the future, please do not hesitate to contact us!

Kind Regards

ATM Living

Classificada 1 em 5 estrelas

Ordered and paid for on16th January and…

Ordered and paid for on16th January and still not delivered. First delivery day offered 14th February.

29 de janeiro de 2025
logótipo da ATM Living Ltd

Resposta da ATM Living Ltd

HI John
Thankyou for your review.
We apologise on this occasion for not meeting your expected needs with regards to delivery dates. Unfortunately as explained to you, our courier on this particular item has been experiencing delays in the Scotland area - which has affected your order. Sometimes using third party couriers, delays are out of our hands, but this is something we are looking into for improving.
Please again accept our sincere apologies.
Kind Regards
ATM Living

Classificada 5 em 5 estrelas

The installation team have been…

The installation team have been amazing. Thomas as rectified my problem
Absolutely brilliant 👏

5 de fevereiro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da ATM Living Ltd

Resposta da ATM Living Ltd

Kaye
Thankyou for taking time to leave us a positive review, we appreciate this a lot. We are glad that our team met your expectations and that your outstanding issue was rectified to your satisfaction.
Enjoy your Neptune Pergola, we are sure it looks great in your outdoor living area.
Kind Regards
ATM Living

É esta a sua empresa?

Reivindique o seu perfil para aceder às ferramentas empresariais gratuitas da Trustpilot e aproximar-se dos seus clientes.

Criar conta gratuita

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais