Tak Claus!
Sjældent har jeg mødt så god service. Min bil stod af, det mest trælse sted, som man kan ønske sig (på toppen af Storebæltsbroen) i regn og tåge.
Claus fra Au2parts ringede og fortalte han ville hjælpe mig, så hurtigt som muligt. Flere opkald fra ham imens jeg ventede og mere behagelig og rolig mand findes ikke. Hurtig service og bilen sat på.
Kæmpe tak for at hjælpe mig hjem fra Sjælland og for mere end god service.jeg sender mine varmeste anbefalinger til Jer som har brug for autohjælp.

