Företaget är oseriöst
Beställde en vara som aldrig levererades. Skrev till kundtjänst som visade mig tomma fraktuppgifter och aldrig beklagade utan bara försvarade hanteringen. I beställningen stog inget om extra lång leveranstid men kundtjänst hävdade att det kunde ta uppemot 15 dagar. Har anmält fötetaget till konsumentverket. Det tycker jag att alla ska göra. Företaget är oseriöst.

Resposta da Belysningshuset







