"Bjørnen" mit nye spirit animal
Tak for finurlige smukke og velsammensatte kompositioner, af smage der udfordrer og aer sanserne i perfekt harmoni.
Serveret elegant, æstetisk og uhøjtideligt.
Vi dansede alle glædes mad-dans og fik store spontane smil, på skift. Behageligt værtskab og og opmærksom venlig service.
Jeg elsker når jeg kan smage, se og mærke at der er lagt energi bag, nøje udvalgte råvarer og et køkken der har gjort sig ekstra umage. Vidunderlige fortolkninger af klassisk smørrebrød, som vi ellers kender det.
5 stjerner - HELE VEJEN.
Vi ses snart igen.








