BookYogaRetreats by Tripaneer Opiniões 

1215
•
TrustScore: 4.5 em 5

4,3

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 5 em 5 estrelas

I loved all about this retreat…friendly staff from reception to all the instructors i meet (7)environment supercool with new fresh equipment..clean..super service reception,,knowledge on top level…a r... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

I booked 200 hrs Yoga Teacher Training near Marbella through Book Yoga Retreats and it was one of the best experiences I have ever had. I am so thankful to the whole Book Yoga Retreats Team because we... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

We stayed at Star Pine Lodge. It exceeded our expectations, it was perfect. The accommodation was very clean and catered for everyones needs. Views of the sea from the upper rooms and the terrace.... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 4 em 5 estrelas

Yoga at The Pink Palace was wonderful. A variety of experienced instructors, a warm welcome, friendly atmosphere. The hotel was basic but beautifully positioned and always clean. Excellent hotel staff... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Agência de viagens

Escrito pela empresa

It is our mission to enrich your life with unforgettable yoga travel experiences. We love to travel and we want to share our excitement with you. BookYogaRetreats.com is made with love by Tripaneer. We are the world’s leading marketplace for travel experiences. We help you to discover, plan and safely book unique and enriching vacations. We specialise in holidays that include yoga, surf, safaris, motorcycling, horse riding, martial arts and more. We’re passionate about building a platform that our customers and partners love to use.


Informações de contacto

4,3

Excelente

TrustScore: 4.5 em 5

1 mil opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Respondeu a 63% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de uma semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

4,3

Todas as opiniões

(1215)

73 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Great and very efficient service

I had a real problem paying the journey via the platform with 3 different credit cards. I then sent a message online to get help and almost at the minute I had someone from the client service to help me. Very servable and efficient. Thanks team!

6 de maio de 2025
Opinião espontânea
logótipo da BookYogaRetreats by Tripaneer

Resposta da BookYogaRetreats by Tripaneer

Hi Jasmine. Thank you so much for the lovely review! We're so sorry you had trouble with payment, but we're super glad our support team could swoop in like techy superheroes to save the day! Your kind words mean the world to us. Thanks for being part of the journey!

Classificada 5 em 5 estrelas

Tripaneer gives you a very…

Tripaneer gives you a very comprehensive view of the retreats organised around the world

1 de maio de 2025
Opinião espontânea
logótipo da BookYogaRetreats by Tripaneer

Resposta da BookYogaRetreats by Tripaneer

Hi Ginette. We're glad to hear that you found Tripaneer to offer a comprehensive overview of retreats around the world. It's great to know the platform helped you explore your options with ease. We appreciate your feedback and look forward to supporting your next retreat journey.

Classificada 5 em 5 estrelas

Impressed! Impressed!! Impressed!!!

I've just finished the YTT200 hour.

I have absolutely nothing bad to say about this stunning piece of heaven. I strongly recommend it.

The teachers are so beautiful with so much patients, kindness and wisdom, they all offered different types of learning and training which was unique,
because of this, it reflected and fed onto us students, we were all able to study and learn with so much connection without judgement and all helped each other, we were like a lovely big family, we were all in tears at graduation, we really didn't want to leave each other.

Every day they didn't fail to deliver the most delicious food, they're also conscious of using plastic therfore they try and use as little as possible.

I believe yoga Mat is beneficial for all ages. There was a nice balance of different ages.

The setting was incredible, every day, we would do our workshops, yoga, training looking out to the sea feeling the breeze
I feel I've been totally spoilt with the every day view at Yoga Mat.
I'm praying they'll do the YTT300 as this is the place I'll gladly return to.

Thank you Yoga Mat school 🙏

1 de maio de 2025
Opinião espontânea
logótipo da BookYogaRetreats by Tripaneer

Resposta da BookYogaRetreats by Tripaneer

Hi Karen. Thank you so much for your heartfelt review! We're deeply touched by your kind words and thrilled that your YTT200 experience felt so special. We hope to welcome you back soon, maybe for the YTT300!

Classificada 5 em 5 estrelas

Preksha Yoga in Goa is a beautiful

Preksha Yoga in Goa is a beautiful, peaceful, safe and friendly place to enjoy a relaxing retreat. The surroundings, accommodation, atmosphere and staff all do their utmost to ensure you have a fabulous stay. It is like being in another world where you leave all your stresses and worries behind, feeling rejuvenated and energised with a clearer enthusiasm for your future. The classes are fantastic and taught by extremely knowledgeable and enthusiastic teachers. There are also plenty of shops, restaurants and cafes nearby and a fantastic sandy beach which goes on for mikes about a fifteen minute walk away. I cannot stress enough how safe and secure the Ashram is and they arrange taxis to pick you up and drop off from the airport at a reasonable cost. Also, many people were travelling solo but due to the fact it is like-minded people who are there no one felt alone for too long.

5 de fevereiro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da BookYogaRetreats by Tripaneer

Resposta da BookYogaRetreats by Tripaneer

Hi Carol! Thank you for the kind words! We're so happy you felt safe, relaxed, and rejuvenated during your holiday. It truly warms our hearts! Come back anytime, we'll be waiting with open arms.

Classificada 4 em 5 estrelas

Efficient portal and communication tool

Big variety of offers.
Good collaboration and communication tool with the retreat owners.

6 de abril de 2025
Opinião espontânea
logótipo da BookYogaRetreats by Tripaneer

Resposta da BookYogaRetreats by Tripaneer

Hi Inge. Thanks for the great feedback! We're happy the variety and smooth communication hit the mark. If there’s anything we can do to earn that fifth star next time, we’re all ears!

Classificada 5 em 5 estrelas

Bookretreats overall is a wonderful…

Bookretreats overall is a wonderful sight; I didn't enjoy my last retreat, but Bookretreats is helping me settle a dispute with the Host who is no longer advertising with Bookretreats for the same reason-fraudulent activity is in question.

20 de março de 2025
Opinião espontânea
logótipo da BookYogaRetreats by Tripaneer

Resposta da BookYogaRetreats by Tripaneer

Hi Angel. Thank you for sharing your experience. We understand how frustrating it can be when a retreat doesn't meet expectations, and we apologize for the inconvenience you faced. We are dedicated to ensuring that all hosts on our platform adhere to our guidelines, and we are actively working to resolve the situation you described. We are glad to hear that you have found our dispute resolution process helpful. We value your feedback and will use it to improve our vetting process and overall user experience. We hope to regain your trust and provide you with a positive experience in the future.

Classificada 1 em 5 estrelas

Disappointed – Still Waiting for My Refund

I booked a yoga retreat through Book Yoga Retreats, only for the organiser to cancel with less than a month’s notice. This left me with flights booked for specific dates and a set location but no accommodation.

On March 20th, Book Yoga Retreats asked if I wanted a refund, to which I immediately replied yes. Yet, 11 days later, I am still waiting for my money. When I requested an update yesterday, I was told the refund process would take another 1 to 2 weeks. As an apology, they offered me a £50 credit note—to be used by the end of the week(!)—which feels completely inadequate given the circumstances.

This is incredibly unfair, as I need that money to secure alternative accommodation. The amount is over £500, which is not insignificant. I don’t understand why a straightforward refund is taking so long, especially when UK Distance Selling Regulations require refunds to be processed within 14 days. That leaves them just 3 more days before I escalate this to my payment provider to file a claim.

This entire experience has been frustrating, and unless they improve their cancellation and refund policies, I wouldn’t book through this platform again.

Update: Amazing how a review speeds things along….had very little communication about the refund without me sending an email first to chase for updates, but within hours of writing a review, my money was back with me. Coincidence? I think not. Had my refund been processed better I would have considered using them again. 14 days is the legal limit bookyogaretreats…not the target. Do better!

20 de março de 2025
Opinião espontânea
logótipo da BookYogaRetreats by Tripaneer

Resposta da BookYogaRetreats by Tripaneer

Hi Larissa. Thank you for taking the time to share your experience. We completely understand how frustrating it must have been to have your retreat cancelled by the organizer on such short notice, and we're truly sorry for the inconvenience this has caused you. Regarding your refund, I'd like to clarify that your request was received on March 20th and processed on Mar 31, 2025, 16:01:39 GMT+3, within the 14-day timeframe we had communicated. While we strive to complete refunds as quickly as possible, processing times can sometimes vary due to administrative procedures. We appreciate your patience during this time. The £50 voucher was provided as a goodwill gesture in response to the organizer's cancellation, separate from the refund process. While we understand it may not have met your expectations, it was a complimentary offer intended to support you in finding an alternative retreat and valid for 14 days. We regret that a miscommunication in our email may have caused confusion about the expiration date, but rest assured, the voucher remains available for the full duration.
We truly appreciate your feedback and understand your concerns. If there's anything else we can do to assist you, please don't hesitate to reach out.

Classificada 5 em 5 estrelas

Best memories

My daughter and I went for a retreat for the first time and we picked just the perfect place.
The views, the food, the setting and the people that provided the amazing environment, it was the perfect place.
We were so rejuvenated at the end of the week. The animals added much joy to the Villa.
Thank Miriam for everything,
Ursula

7 de fevereiro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da BookYogaRetreats by Tripaneer

Resposta da BookYogaRetreats by Tripaneer

Sounds like a perfect retreat, Ursula! Beautiful views, great food, and warm hospitality—plus the joy of animals. Miriam and the team will be so happy to hear they made your stay special. Regards!

Classificada 5 em 5 estrelas

Personal

Personal, maybe werking on the response time.....

11 de março de 2025
Opinião espontânea
logótipo da BookYogaRetreats by Tripaneer

Resposta da BookYogaRetreats by Tripaneer

HI Henny. Thank you for your feedback! We really appreciate your suggestion. We're always working to improve and will focus on reducing response times to better serve you. If you have any other concerns or questions, feel free to reach out!

Classificada 5 em 5 estrelas

The customer support team have been…

The customer support team have been very helpful and supportive. Thank you

4 de março de 2025
Opinião espontânea
logótipo da BookYogaRetreats by Tripaneer

Resposta da BookYogaRetreats by Tripaneer

Hi Laura. Thank you for your kind words! We're glad to hear that our support team was helpful and supportive. If you ever need anything else, we're here for you!

Classificada 5 em 5 estrelas

A time to connect with people and nature

This is my first time to Bali and I decided to stay at Balitrees for 9 days, my entire trip. I didn't go to Ubud or Denparsa or elsewhere. We have people from all over the world coming to experience their time in Tabanan and especially Yoga and meditation here. The Balitrees team and their customer service were excellent; the accommodation and food were simple but nice; Yoga classes at Balitrees and on the beach were wonderful; some activities were very meaningful. An excellent opportunity to relax, to connect with people and spirituality, and to be with nature.

28 de fevereiro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da BookYogaRetreats by Tripaneer

Resposta da BookYogaRetreats by Tripaneer

Hello Duc. Thank you for sharing your experience! We're so happy you enjoyed your time at Balitrees and had a meaningful experience. We hope to welcome you back soon!

Classificada 3 em 5 estrelas

Good support with problem solving

I booked a wellness retreat for the next day and couldn’t make it as I wasn’t provided with any guidance or the necessary documents for me to travel to the country where retreat will take place. Once I expressed my frustration and that I can’t make it to the retreat, the customer service team started responding but it was too late to make the trip from that point on.
I requested a full refund as I wasn’t canceling the trip on my will. It took a couple of days to explain this and work out the refund process. I didn’t like that I had to explain the situation multiple times to different people and that I couldn’t go because of their unresponsiveness upon booking the trip, but at the end I am glad that they were responsive in troubleshooting and refunded the full amount. Maybe it might have worked out if my trip wasn’t a last minute booking but anyway.. at least I confirm the company is legit and responsive with the problem solving but can’t comment on the retreat itself as I didn’t experience it.

28 de fevereiro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da BookYogaRetreats by Tripaneer

Resposta da BookYogaRetreats by Tripaneer

Hi Ozgul. Thank you for sharing your experience with us. We truly regret that you faced difficulties in getting the necessary details for your retreat and that this affected your travel plans. Your concerns are completely understandable, and we sincerely apologize for the lack of responsiveness from the organizer at such a critical time. While we regret that this affected your travel plans, we appreciate your patience as we worked through the refund process. We're glad we could resolve this for you and appreciate your honest feedback, as it helps us improve. If you ever decide to book with us again, we'd love the chance to provide you with a smooth and hassle-free experience in the future.

Classificada 5 em 5 estrelas

My 4 day retreat at Osho Divine Zone…

My 4 day retreat at Osho Divine Zone was a truly excellent experience. Swami Basu and Binita and their family could not have been more welcoming and friendly. The food and lodging were simple and excellent. I learnt a lot from Swami Basu and Binita about meditation and yoga that I can take home and it will enrich my life. Many, many thanks, Swami Basu and Binita! ❤️❤️❤️

24 de fevereiro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da BookYogaRetreats by Tripaneer

Resposta da BookYogaRetreats by Tripaneer

Hi Clare! Thank you for sharing your wonderful experience. We're delighted to hear that Swami Basu, Binita, and their family made your stay so warm and enriching. It’s great to know that the meditation and yoga practices you learned will continue to benefit you beyond the retreat. Wishing you all the best on your journey, and we hope to welcome you again in the future!

Classificada 5 em 5 estrelas

Lovely place

The place had a beautiful scenery and view, due to being on top of a hill. Very nice rooms, plus organic plants that are grown inside the resort that they use for our food. Plus the owners were very helpful and professional.

31 de janeiro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da BookYogaRetreats by Tripaneer

Resposta da BookYogaRetreats by Tripaneer

Hi P! Thank you for sharing your experience! It’s wonderful to hear that you appreciated the stunning hilltop views, the comfortable rooms, and the fresh organic ingredients in your meals. Comeback soon!

Classificada 2 em 5 estrelas

Better to book direct with the company

Giving 2 stars because customer service has been prompt and helpful and they really have tried their best to resolve the issue. However, their site has glaring issues!! I paid a deposit to book a yoga retreat and they said the money would be returned to me in 5-10 business days if the company didn’t confirm within 2 days. The company didn’t confirm and so the transaction was cancelled, but I still haven’t received my refund. It’s been far longer than 10 business days now - I paid £100 deposit!

4 de fevereiro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da BookYogaRetreats by Tripaneer

Resposta da BookYogaRetreats by Tripaneer

Thank you for your feedback, Zoe. We truly appreciate your kind words about our customer service team and understand how frustrating this experience has been for you. We want to assure you that we did not capture the payment, and the pending charge you see should automatically be reversed by your bank after a few days. Since it has taken longer, we recommend reaching out to your bank with the reference number we provided to confirm the status. While most pending transactions are released within a standard timeframe, some banks may take longer to process them. If you need further assistance, please don't hesitate to reach out.

Classificada 5 em 5 estrelas

Tripaneer Helped Me Find a Wonderful Trip

This company, new to me, led me to a wonderful retreat, took my deposit, and facilitated my connection with the teacher. I hadn't heard of Tripaneer before I Googled "Kauai yoga retreats," but I found the retreat easily in one of the top results.

7 de fevereiro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da BookYogaRetreats by Tripaneer

Resposta da BookYogaRetreats by Tripaneer

Hi Bonnie. We're glad you found the retreat easily and had a great experience booking through us!

Classificada 5 em 5 estrelas

Goede sfeer

Erg goede sfeer..allemaal zeer vriendelijke en bekwame docenten en medewerkers. Iedereen was erg betrokken. Afwisselend schema van activiteiten. Ook prima appartement, direct aan zee, ideaal gelegen. Heerlijke week gehad.

7 de fevereiro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da BookYogaRetreats by Tripaneer

Resposta da BookYogaRetreats by Tripaneer

Hoi Linde! Het is geweldig om te horen dat de ligging van het appartement aan zee je verblijf extra bijzonder heeft gemaakt. We waarderen je feedback en hopen je binnenkort weer te mogen verwelkomen!

Classificada 5 em 5 estrelas

Technical problem with the page to enter my card

I had problems getting on the page to enter my credit card infos and they were very caring .
I found the problem myself , it was my phone ao when I used my computer it was ok!

6 de fevereiro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da BookYogaRetreats by Tripaneer

Resposta da BookYogaRetreats by Tripaneer

Hi Marie. That’s great to hear that you figured it out! Sometimes switching devices can make all the difference. If you ever need any assistance in the future, feel free to reach out.

Classificada 5 em 5 estrelas

Paradise by the sea

The campus is ideally located on a small hill with the beach at its foot. It' s perfectly calm at night.
The food is scrumptious and the teachers patient and efficient.
I enjoyed it all, the classes, the beach, the bungalow, the location, my comrades and, of course, the food!!
Stayed 3 weeks ..

19 de janeiro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da BookYogaRetreats by Tripaneer

Resposta da BookYogaRetreats by Tripaneer

Hi Radha. Thank you for your review! We appreciate your feedback and are glad to hear about your experience. Your input is valuable in helping us improve. Looking forward to serving you again!

Classificada 1 em 5 estrelas

AUF GAR KEINEN FALL HIER BUCHEN!!!!

AUF GAR KEINEN FALL HIER BUCHEN!!!!

Anzahlungen werden, wie bei vielen anderen, nicht zurückerstattet.

AGB und Kundenservice nur auf Englisch. Keine Hinweise bei der Buchung zu Stornierungsbedingungen und ebenfalls keine Hinweise darüber das man eine Reiserücktrittsversicherung abschließen sollte.

Zudem ebenfalls keine Hinweise das die Zahlung nicht komplett über bookyogatetreats abgewickelt werden kann.

Es gibt hier für Kunden absolut keine Sicherheit, da sich BookYogaRetreats.com nur als Vermittler sieht und sich komplett aus der Verantwortung zieht.
Hierüber wird jedoch zu keinem Zeitpunkt während der Buchung aufgeklärt.

Dies ist maximal in den AGB und auch nur auf englischer Sprache nachzulesen.

In meinem Fall musste ich die Reise wegen plötzlicher Krankheit (Bandscheibenvorfall) stornieren. Also auch bei unverschuldeten Ereignissen keine Rückerstattung von der Anzahlung. Macht euch schlau wer der Veranstalter eurer ausgesuchten Reise ist und bucht direkt dort.

BookYogaRetreats.com ist die reinste Abzocke.

2 de fevereiro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da BookYogaRetreats by Tripaneer

Resposta da BookYogaRetreats by Tripaneer

Hello Diana, We're truly sorry to hear about your medical condition, and we sincerely hope you're on the path to recovery. We completely understand how frustrating it is to cancel a retreat due to unforeseen circumstances. We'd like to clarify that the cancellation policy is presented before, during, and after the booking process. It is also included in the booking confirmation email, along with a strong recommendation to purchase travel insurance for added protection. Additionally, the remaining balance is always paid directly to the retreat organizer, which is outlined in the booking details. Regarding payments, the required deposit amount is clearly stated before booking. As deposits are typically non-refundable, we are currently reaching out to the retreat organizer to see if any exceptions might be possible. However, please note that any refund decisions are at the sole discretion of the organizer. If the organizer is unable to offer any goodwill options, we can provide a cancellation letter for your travel insurance company, which may help recover the amount. Once again, we regret that you're in this situation and appreciate your understanding. If there's anything else we can do to assist you, please don't hesitate to reach out. Wishing you a smooth recovery.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais