chrisraw.com Opiniões 

58
•
TrustScore: 4.5 em 5

4,4

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 4 em 5 estrelas

This is a very responsive customer service operation. I received the shirt I ordered, and it is indeed lovely. However, it is the wrong size. I e-mailed the company and they immediately replied and w... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Crisraw was willing to correct a mistake I had made! Great experience, I will be ordering their wonderful shirts again! They have a great selection, I do love their shirts, the designs speak to me... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

I purchased three shirts from Chrisraw because I love the designs and love the style of shirt. I made my purchase and after receiving them I realized that the shirts run smaller than what I thought I... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Chrisraw makes fantastic shirts. They are quality made and brilliantly colored. I cannot say enough about their customer support. They keep the customer informed throughout the process of creation of... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Loja de roupa

Escrito pela empresa

Chrisraw is a Japanese-inspired fashion brand based in Boulder, Colorado. We specialize in Hawaiian shirts, washed t-shirts, and canvas jackets featuring authentic Japanese art — from traditional Ukiyo-e woodblock prints to Irezumi tattoo designs. Every piece in our collection tells a story rooted in Japanese culture and craftsmanship. Our designs draw from centuries-old art forms including the iconic Great Wave by Hokusai, mythological creatures like dragons and phoenixes, and symbolic motifs such as koi fish, sakura blossoms, and ocean waves. We believe fashion should be more than fabric — it should carry meaning. That's why each Chrisraw design is paired with the cultural story behind it, connecting the wearer to the rich artistic heritage of Japan. Our products are made with premium materials including breathable polyester, soft rayon, 100% cotton, and heavyweight 245g/m² cotton canvas. We offer multiple fabric options across our collections so customers can choose the feel that suits them best. Chrisraw is committed to quality, transparency, and customer satisfaction. We offer a 30-day return policy on all orders, free shipping on purchases over $100, and responsive customer support at support@chrisraw.com. Whether you're a fan of Japanese art, streetwear culture, or simply looking for clothing that stands out from the ordinary — Chrisraw is made for you. Shop our collections at chrisraw.com.


Informações de contacto

4,4

Excelente

TrustScore: 4.5 em 5

58 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Respondeu a 40% das suas opiniões negativas

Geralmente responde em 14 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

4,4

Todas as opiniões

(58)

58 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Customer service was very prompt and courteous.

My husband’s shirts arrived. They are great quality but unfortunately the wrong size. Working with customer service the issue has been resolved and the right size shirts are on their way. Customer service was prompt in their response and very thorough. Thank you!

12 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da chrisraw.com

Resposta da chrisraw.com

Thank you so much for your kind review! 😊 We're delighted we could help resolve the sizing issue, and we truly appreciate your patience and support. We hope your husband loves the replacement shirts! ❤️

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent customer service

The customer service at Chrisraw is excellent. The shirts are beautiful with bold artwork in glorious colors. I would recommend them!

10 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da chrisraw.com

Resposta da chrisraw.com

Thank you so much for your wonderful review! 😊 We're delighted that you love the shirts and our customer service. Your recommendation means the world to us. We truly appreciate your support! ❤️

Classificada 5 em 5 estrelas

One word- SPECTACULAR

One word- SPECTACULAR! I confess- I'm an Aloha shirt junkie. I serve as a pediatrician and started wearing them early in my career to combat the real "white coat" effect on my young patients. I own over ~100! I just discovered this maker and their Japanese- inspired designs bring a whole new meaning to traditional "Aloha" shirt design. Each of the 4 I own have earned my respect- to the point where I'm ordering more. Add EXCELLENT customer service and, if you're not thrilled- PM me and I will personally return your money in exchange for your shirt!

7 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da chrisraw.com

Resposta da chrisraw.com

Thank you so much for your incredible review! 😊 We're truly honored to be part of your amazing Aloha shirt collection. It means a lot to hear that both our designs and customer service have earned your trust. We can't wait to create more shirts for you. Mahalo for your support! 🌺

Classificada 1 em 5 estrelas

Don't do business with this company!

I would like to mirror the review by Suzanne H. I have had the same negative experience. I ordered 4 "cotton" shirts only to find that they are not cotton, but a cotton/synthetic mix which is an unacceptable bait and switch. They refused to provide a refund or even provide information on how the shirts could be returned. I finally had to take it up as a dispute with my credit card company to reverse the charge.
Don't do business with this deceitful company!
Chrisraw - Says "Cotton" but not cotton! - Boulder, CO

Says "Cotton" but not cotton!

22 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da chrisraw.com

Resposta da chrisraw.com

Thank you for sharing your feedback. We respectfully disagree with the characterization of our business.

The material composition for these shirts has always been clearly stated in the Description section of the product page as Cotton Poplin (98% Cotton, 2% Spandex). This information is publicly available to every customer before placing an order, and we have never hidden or changed it.

Although we do not believe there was any error or misrepresentation on our part, we still made every effort to resolve your concerns by offering either a 50% refund or four free replacement shirts in any material of your choice. These solutions were offered as a gesture of goodwill, even though the products matched the specifications published on our website.

Unfortunately, you chose not to accept either option.

We remain committed to being transparent about our products and providing fair after-sales support to all of our customers. We wish you all the best.

Classificada 5 em 5 estrelas

The shirts are beautiful

The shirts are beautiful. The customer service people have been very helpful with resolving a size issue I had. I recommend these shirts.

6 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da chrisraw.com

Resposta da chrisraw.com

Thank you so much for your wonderful review! 😊

We're delighted to hear that you love the shirts and that our customer service team was able to help resolve the sizing issue for you.

Your recommendation means a great deal to us and motivates our team to continue providing the best products and support possible.

We truly appreciate your trust and look forward to serving you again in the future. Enjoy your shirts! ❤️

Classificada 5 em 5 estrelas

Good shirt and customer service

The shirt indeed looks the same as the picture. Vibrant colors. The size was a problem but the customer service responded very quickly. Will buy from here again.

6 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da chrisraw.com

Resposta da chrisraw.com

Thank you so much for your kind review! 😊 We're glad you love the shirt and appreciate your understanding regarding the sizing. It was our pleasure to help, and we look forward to serving you again soon! ❤️

Classificada 5 em 5 estrelas

Great product and support!

The shirts are great. I had a size problem and the customer support team has been great to help replace the shirt. Top quality a must own shirt.

29 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da chrisraw.com

Resposta da chrisraw.com

Thank you so much for your kind words! 😊 We're thrilled to hear you're happy with both the shirt and our customer support. We truly appreciate your support and hope you enjoy your replacement shirt. ❤️

Classificada 5 em 5 estrelas

Awesome shirts delivered as promised

Awesome shirts delivered as promised. What more can I say?

1 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da chrisraw.com

Resposta da chrisraw.com

Thank you so much for your support! 😊

We're thrilled to hear your shirts arrived as promised and that you're happy with them. Reviews like yours mean a lot to us and help us continue providing great products and service.

We hope to see you again soon!

Classificada 5 em 5 estrelas

I ordered a cotton shirt

I ordered a cotton shirt. It was as described. Very good quality and vibrant colors. the only problem that i had was that the size I ordered was too small for me. When I contacted Customer Service, I was told that they would be replacing that shirt with one that is a little larger. Customer Service response was quick and the issue was resolved.

30 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da chrisraw.com

Resposta da chrisraw.com

Thank you so much for your kind review! 😊

We're delighted to hear that you were happy with the quality, colors, and overall design of your shirt. We're also glad our customer service team was able to respond quickly and help resolve the sizing issue for you.

We truly appreciate your support and look forward to serving you again in the future. Enjoy your replacement shirt! 🌺👕

Warm regards,
The Chrisraw Team ❤️

Classificada 5 em 5 estrelas

Time to delivery from order date a little slow, but the shirt is flat out gorgeous and fits perfectly

The time between order date and when it was delivered, it’s a bit longer than when I’m used to as I usually use Amazon a lot for online purchases, but the shirt is flat out gorgeous, and fits me perfectly. The shirt did not have any of the usual labels about what it was made of or washing instructions and I sent an email to the company early evening on June 29 and I got a reply before midnight! I was very happy with this turnaround on customer inquiries.

29 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da chrisraw.com

Resposta da chrisraw.com

Thank you so much for your thoughtful review! 😊 We're delighted to hear that you love the shirt and that it fits perfectly. We understand that our production and shipping times can feel longer compared to Amazon, since each item is made specifically for the customer, so we really appreciate your patience.

We're also glad that our customer support team was able to respond quickly and provide the information you needed. Your kind words mean a lot to us and motivate us to keep improving.

Thank you again for your support, and we hope to create more beautiful shirts for you in the future!

Classificada 5 em 5 estrelas

These shirts are the real deal!

I very rarely write reviews but I was compelled to because of the excellent customer service and the quality of the shirts. I recently ordered several shirts from three different vendors, including Chrisraw. The Chrisraw shirts I received look exactly like the images on the website. The shirts I received from another vendor (A***chic) have the images from their website but none of the vibrancy or 3D effect those images show - blatant false advertising. The Chrisraw shirts were spot on, I've already placed a second order and recommended them to friends. I tried to add two more shirts to my initial order but there was some confusion and it didn't happen. Gina in customer service straightened everything out quickly and took care of me for the inconvenience. Keep up the good work!

29 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da chrisraw.com

Resposta da chrisraw.com

Thank you so much for taking the time to write such a detailed review! 😊 We're thrilled to hear that the shirts met your expectations and matched the website images. Providing accurate designs and great quality is something we work hard on every day.

We're also grateful for your kind words about our customer service. I'm glad we were able to clear up the confusion with your order and find a solution for you. Your support, repeat order, and recommendations to your friends truly mean a lot to us.

Thank you again for choosing Chrisraw, and we look forward to creating more shirts you'll love!

Classificada 5 em 5 estrelas

Really awesome prints on super high…

Really awesome prints on super high quality shirts. Customer service was prompt and helpful. Highly recommend this product.

25 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da chrisraw.com

Resposta da chrisraw.com

Thank you so much for your kind words! 😊 We're delighted that you love the prints and the quality of the shirts. It was our pleasure to help, and we truly appreciate your recommendation. Hope to see you back for another awesome shirt soon!

Classificada 5 em 5 estrelas

They exchanged a shirt no problem

They exchanged a shirt that I accidentally ordered in the wrong size. Easy peezy!

24 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da chrisraw.com

Resposta da chrisraw.com

Thank you so much for your review! 😊 We're glad we could help get the sizing issue sorted out quickly and make the exchange process easy for you. Customer satisfaction is our top priority, and we're always happy to help when things don't go exactly as planned. We truly appreciate your support and hope you enjoy your new shirt! 🌺👕

Classificada 5 em 5 estrelas

Beautiful shirt, good customer service

Ordered a shirt from Chrisraw and it arrived in a color I thought I did not order. That said, their designs are beautiful and the quality is good. Turns out I did order the wrong color by mistake. What I want to say is that their customer service has been great - responsive and fast. And the designs are really lovely!

23 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da chrisraw.com

Resposta da chrisraw.com

Thank you so much for your thoughtful review! 😊 We're thrilled to hear that you love the design and quality of the shirt. Mistakes can happen when ordering, and we're glad we were able to help clarify the situation and provide the support you needed.

Your kind words about our customer service mean a lot to us. We always strive to respond quickly and make sure our customers have a positive experience. Thank you again for your understanding, support, and for giving us the opportunity to assist you. We hope to serve you again soon! 🌺✨

Classificada 4 em 5 estrelas

Although I initially had a little…

Although I initially had a little trouble with the website, the company was more than understanding with my dilemma of ordinary shirt that was a larger size than necessary. I worked with Gina and customer service and they were helpful in arranging for a replacement in the correct size for me. Thanks to the team for following up with me and making sure I was satisfied with their product.

22 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da chrisraw.com

Resposta da chrisraw.com

Thank you so much for taking the time to share your experience! 😊 We're delighted to hear that our team was able to help resolve the sizing issue and find a solution that worked for you. It was a pleasure assisting you, and we truly appreciate your patience and understanding throughout the process. Your satisfaction means a great deal to us, and we're grateful for the opportunity to make things right. We hope you enjoy your replacement shirt, and we look forward to serving you again in the future! 🌺👕

Classificada 5 em 5 estrelas

They were very prompt in solving my…

They were very prompt in solving my problem with a shirt I ordered! I had ordered a size that was too small for me. They will be providing me a new shirt in my correct size!

Lou

21 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da chrisraw.com

Resposta da chrisraw.com

Thank you so much for your kind review! 😊 We're glad we could help resolve the sizing issue and get things sorted out for you. Customer satisfaction is very important to us, and we truly appreciate your patience and understanding throughout the process. We hope you love your replacement shirt, and we look forward to serving you again in the future! 🌺👕

Classificada 1 em 5 estrelas

Cheap products made in China - Don't Buy!!!

The Website has a return/refund policy that is fraudulent. The Company appears to be a U.S based company, but the products ship directly from China. I thought I was ordering a custom made to order cotton shirt, but the shirt came and feels like a stiff tablecloth, with no fabric labels sewn in the shirt as required for U.S. products. I tried to return the shirt upon receipt and they wont accept any returns based on the fabric "feel". I told them I felt it was false advertising and misleading, but they don't care.

16 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da chrisraw.com

Resposta da chrisraw.com

We’re sorry you feel this way, Suzy. Throughout our conversations, we’ve consistently responded to your emails and tried to address every concern you raised.

We’ve explained the fabric specifications in detail and can confidently stand behind the fact that the shirt you received is made from the cotton material advertised on our website. Cotton fabrics can vary significantly in texture and finish, and we understand that this particular fabric did not match your personal expectations.

Regarding manufacturing, we have never attempted to hide where our products are made. We openly inform customers that our Hawaiian shirts are produced at our facility in China, while our T-shirts are produced in the United States.

We also did not ignore your concerns. We reviewed the photos you provided, explained our findings, and offered reasonable solutions in an effort to resolve the matter. While we understand that our proposed resolutions may not have been the outcome you were hoping for, we have continued to assist you throughout the entire process.

We genuinely regret that we couldn't meet your expectations and appreciate the opportunity to respond.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais