Geen contact mogelijk met…
Geen contact mogelijk met klantenservice. Items kan je daardoor niet retourneren. Reageren nergens op.
Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais
Sem histórico de convites para avaliação
Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.
Geen contact mogelijk met klantenservice. Items kan je daardoor niet retourneren. Reageren nergens op.
Artikel retour gezonden.
Wacht nog steeds op mijn €85,- vijf mails verder en nergens word op gereageerd !!
Bestel hier nooit je kleding. 2 keer een bestelling gedaan en 2 keer niks ontvangen. Reageren niet op e-mails en in de dm word er af en toe gereageerd. 100 berichten gestuurd. Uiteindelijk reactie met “we gaan het oplossen” dit meerdere keren beloofd. Heb uiteindelijk 4/5 maanden met deze ellende gezeten. Uiteindelijk niks gekregen. Meerdere malen hebben ze nog gezegd we gaan het opsturen stuur je maat etc door. Dit gelijk gedaan. Paar weken weer niks gehoord en uiteindelijk kon het allemaal ineens niet meer en zou ik mijn geld terug krijgen. Kreeg het geld niet terug. En er werd nooit meer gereageerd. Echt de slechtste service ooit bespaar je alsjeblieft een hoop gezeur en gedoe en bestel niks van deze site….
Slecht!! 2 bestellingen retour gestuurd, 1 maand later mijn geld nog steeds niet ontvangen. Ze reageren nergens op! Bestel hier niks!! Ik ga aangifte doen.
Ik heb onlangs de Signature tee black besteld. Ik heb een maatje M van het t-shirt genomen. Eigenlijk draag ik een maat S maar die was uitverkocht, en wou hem toch wel heel graag hebben. Gelukkig zit maat M ook goed. Ik ben 1,65 en hij valt precies over mijn billen heen. Wat ik heel leuk vind voor op het strand, voor over een bikini. Natuurlijk kan ik hem ook stijlen met een broek, want de lengte is perfect om hem nog leuk te kunnen stijlen. Wel is die wat langer dan de gemiddelde t-shirts (met mijn lengte) wat ik eigenlijk wel leuk vind. Ik ben er erg tevreden mee! Na het bestellen kreeg ik direct een mailtje met een bevestiging en ik had hem de volgende dag al in huis. De kwaliteit van het t-shirt is super fijn. Niet te dik niet te dun. Een stof die ik niet kan omschrijven maar het zit geweldig, zeker mijn geld waard! Ik zie alleen maar negatieve reviews hier staan dus ik wou er even een goeie aan toevoegen, want dat verdienen ze ook. Ondanks de klantenservice erg slecht is en je ze eigenlijk nergens kan bereiken, ben ik super blij met mijn aankoop😁.
Kleding besteld en geretourneerd, omdat het niet paste. Heb mijn geld nooit terug gekregen en op mijn mails wordt niet gereageerd. Bestel niks bij deze oplichters!!!
Blazer retour gestuurd (omdat de kwaliteit enorm slecht was en dat voor €80,00) en nooit meer mijn geld retour gehad! Bizar en belachelijk.
Bizar slechte service een maand geleden iets retour gedaan en nooit meer geld ontvangen… meerdere mails en dms gestuurd maar nooit meer reactie gekregen. Ik ga hier nooit meer bestellen!!!!!
Update..... van 1 ster naar 2 naar weer 1 en ik sluit af met 3 sterren. Geld is ontvangen, maar het had wat voeten in de aarde. Uiteindelijk toch netjes en snel afgehandeld. Ontzettend jammer dat het op deze manier moest. Denk niet dat het kwaadwillend bedoeld is, maar dat het boven de hoofd is gegroeid. Succes. Hoop dat het in de toekomst verbeterd.
Update..... geld zou worden teruggestort, maar de 20 werkdagen zijn al voorbij. Natuurlijk niks ontvangen en verassend ....totaal geen reactie op de mails die je daarover stuurt.
Update.... uiteindelijk bericht gekregen. Het geld wordt teruggestuurd. Ik koop hier nooit meer.
Slecht bereikbaar bedrijf. Je meld een retour aan. Ontvangt nooit een retourlabel. Op mails wordt niet gereageerd. Je verstuurd vervolgens de jurk maar retour zonder retourlabel, incl een brief met gegevens en aangetekend. Het pakket is door ze ontvangen, maar al 1,5 week totale radiostilte van hun kant.
Na weken wachten nog steeds geen geld terug na retourzending. Geen reactie op mails en DM’s
Kleding besteld in augustus en nog steeds niet verzonden. Ik heb 2 weken geleden gevraagd via mail/ Instagram of ze het nog gaan verzenden maar nog geen reactie.
Erg jammer ik had kleding besteld maar niet alles was geleverd uiteindelijk heb ik ook niks meer opgestuurd gekregen geen geld terug
of reactie meer gehad … niet zo netjes dus
Item was beschadigd en had hierover een mail gestuurd. Ik kreeg de volgende dag antwoord met 2 opties, waar ik niet akkoord mee was. Ik heb daarna bijna 4 weken moeten wachten voor een antwoord op al mijn vorige mails die ik in die tijd had gestuurd. Omdat ik via Klarna had betaald en een het probleem had gemeld, hadden ze geen andere keuze om mij uiteindelijk toch terug te betalen.
Slechte klantenservice en slechte kwaliteit voor de prijs die je betaald. Ik ben heel teleurgesteld van dit bedrijf. Ik lees bij de reacties onder de instagram foto's van het bedrijf dat andere mensen ook problemen hebben met het klantenservice. Laat je niet influencen door alle influencers die dit bedrijf promoten!
Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.
As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.
Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.
Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.
Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.
A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.
Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.