Contemporary Furniture UK - Connections At Home Opiniões 

1470
•
TrustScore: 3.5 em 5

3,4

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

I ordered over £100 worth of Christmas decorations in December 2023 and I still haven’t got them. I rang them at the start of the year and they informed me that the items were out of stock and would b... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

After reading a few reviews and guessing/thinking they may have some brexit/covid supply problems I called before ordering and checked the Fatboy Hammock was in stock. Guys on the phone couldn't have... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Avoid at all costs - terrible company. We ordered a kartell coffee table back in January 2024 at a cost of £225 - it showed as in stock and available for immediate delivery. No communication rece... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

I already own one of these Alessi corkscrews - in fact I've had it for years but I never really liked the colour way. It's wearing tartan trousers! Now before any of the Clans kick off it's really gau... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Loja de móveis

Escrito pela empresa

Connections At Home supplies the very latest contemporary furniture, modern lighting, housewares and luxury gifts for the home and business. Many leading designer brands from around Europe including Magis, Kartell, Alessi, Fatboy, Vondom, Fermob, Tolix & Marset are represented. We deliver throughout the UK, Europe, USA and beyond. Check our website for full delivery areas.


Informações de contacto

3,4

Aceitável

TrustScore: 3.5 em 5

1 mil opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

3,4

Todas as opiniões

(1470)

0 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

No order received

I ordered over £100 worth of Christmas decorations in December 2023 and I still haven’t got them. I rang them at the start of the year and they informed me that the items were out of stock and would be sent ASAP but here we are and I’m still without. Terrible!!

10 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Avoid at all costs

Avoid at all costs - terrible company. We ordered a kartell coffee table back in January 2024 at a cost of £225 - it showed as in stock and available for immediate delivery.
No communication received after order confirmation and no response to follow ups by me re when it will arrive.
They only answered my email back in April 2024 because I threatened court action. They promised a refund with excuse of unable to get stock but no refund has been processed to date. We have decided to pursue collection of amount paid via small claims court as nothing else seems to work - will update progress

27 de agosto de 2024
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Order not fulfilled

Advertised a bracelet on their website, which I ordered and paid for, I then received a confirmation of order. After a few days I sent an email asking for an update on delivery, heard nothing back. I checked my bank account today and the money has been refunded, still no email or explanation of why they couldn’t fulfil the order. The only positive is the refund is back in my account, everything else, shambles, poor customer service, complete lack of communication, and advertising items they don’t actually have. Very poor.

15 de maio de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Contemporary Furniture UK - Connections At Home

Resposta da Contemporary Furniture UK - Connections At Home

Hi Martin,

Sorry to see you were disappointed with our service, however, this is untrue as a member of our team advised you via email that this product is no longer available which was only brought to our attention after your order in which we qualified: due to this, we will refund your order.

Kind regards,
C@H

Classificada 1 em 5 estrelas

Not recommended

I waited over 2 months for an order that never materialised. There was no mention of any long lead times in the listing, it was just a case of paying and hearing nothing for weeks until I phoned to see what was going on. I was given false delivery dates on three occasions, all of which passed without any further communication from them. All chasing and phone calls done by me on my time, zero communication instigated by them. I finally admitted defeat and got a refund via PayPal. Completely awful communication, service and stock control. Avoid.

4 de janeiro de 2024
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Daylight robbery

I placed my order on 31 December, the order was confirmed and money was taken from my account. I have not heard anything since, despite emailing twice and leaving a message on the phone.
This is starting to feel like theft.

12 de fevereiro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Contemporary Furniture UK - Connections At Home

Resposta da Contemporary Furniture UK - Connections At Home

Hi,

We're really sorry to hear your experiencing problems with your order. Please give us a call on 01702 527545 and one of our sales team with help with your issue.
We will work to get this resolved for you asap.

Kind regards,
CAH team

Classificada 1 em 5 estrelas

Had great faith in this small company…

Had great faith in this small company but sadly let down with delivery.
I wished I had read the reviews before ordering.
Not sure why they use carriers that clearly let them down and give them a bad reputation.
Bit of an attitude on the telephone too sadly.
If a customer says they would like an item delivered on a particular day please don’t say it will be delivered on that day if you use a courier that won’t guarantee it .

The reply is incorrect as I asked if the package could be delivered on Monday and was told YES and at no time was I offered any different delivery options.
I was told Monday would be fine .
It was ordered mid afternoon on Thursday and only because earlier call were left unanswered.
As I said earlier there’s a bit of an attitude sadly .

8 de janeiro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Contemporary Furniture UK - Connections At Home

Resposta da Contemporary Furniture UK - Connections At Home

Hi Steven,

Sorry that you were disapointed with our service.

I dont feel like your review is a true reflection of the service you have received. We feel that we done our best to get your order to you as quickly as we could considering you opted for the 'free' delvery service. We have delivery options which gaurentees delivery such as: next working day, 3 working day etc. You ordered this late on Thursday 4th December and are due to receive this by the Tuesday 9th.

Kind regards
CAH

Classificada 1 em 5 estrelas

Stock control needs updating.

I ordered cutlery on 2nd of December product was advertised as in stock. Nothing arrived so I phoned customer service on 19th of December to be told they didn't have the stock but he could send me what they had as I wanted it for Christmas. Nothing arrived and no communication from them.I phoned again on 28th of December and left message no one phoned back. I phoned again on 29th of December to be told it would be end of January I have now cancelled the order and am awaiting a refund.

2 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Contemporary Furniture UK - Connections At Home

Resposta da Contemporary Furniture UK - Connections At Home

Thank you for your review. Although we try our best to update our stock system as quickly as we can we do understand that there will be delays. I apologise that you were subject to this.

We are working hard to rectify and improve this for the future.

Kind regards,
CAH

Classificada 1 em 5 estrelas

No product, no Communication

After ordering and paying quite a high postage, I never recieved any tracking. Once 2 weeks had passed, I tried emailing, but got no repsonse. I luckily paid via paypal, so I was able to raise a claim through them and get my money back.
There are many other negative reviews of this company, and regardless of whether they can complete some orders, it seems to be pot luck. I strongly recommend looking elsewhere for whatever you need.

In response to their comment: Unless you view the T&Cs page, there is no mention of the 19 day delivery anywhere. Nothing on the Delivery tab, where you specify the delivery types, or anyhting on the confirmation emails. It just isn't clear! Also, I appreciate you're busy, but this could have been resolved by answering my email in a timely manner too - I shouldn't need to call and email to get a response! If the 19 day delivery was better communicated anywhere other than the T&Cs, I would have happily waited, and I'm sure many other customers would feel the same way.

23 de novembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Contemporary Furniture UK - Connections At Home

Resposta da Contemporary Furniture UK - Connections At Home

Hi Greg,

Thank you for your feedback. As you were made aware and in line with our terms, 'Standard delivery' allows up to 19-working days. Your order was placed on the 23rd (5 working days from your claim with Paypal) and due to the 'Black Friday' sales we received a huge surge of orders and we are trying our best to complete orders as quickly as possible. In regards to your spoons you ordered, the product quantity is available on the product desciription therefore you could have checked before ordering.
We are unsure why you 'feared' calling us but this could have been resolved by communicating with us.

Best regards,
CAH

Classificada 4 em 5 estrelas

Ordered a mirror on the 20th of July, scam??

Ordered a mirror on the 20th of July, still have no idea when and if I will ever receive it. After a few calls/emails, they just replied that in August the Italian production is closed...and I'd receive it at the beginning of October. Chased again...no reply. I don't think it's great customer service and I start to think it's a scam.

update: I received the mirror finally in December and all is ok now, just I'd have a more responsive customer service

2 de outubro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Contemporary Furniture UK - Connections At Home

Resposta da Contemporary Furniture UK - Connections At Home

Hi Paolo,

Thank you for review. I am sorry that you exerpeinced such a long delay. I am aware that this resolved back in December. We are trying our best to get more accurate lead times for made to order items such as yours.

Kind regards,
CAH

Classificada 1 em 5 estrelas

My order took 3 months to arrive

My order took 3 months to arrive! when I placed the order it said 19 working days at the most. I had no communication from them, I had to repetitively chase for updates and kept being given dates that were incorrect. Will never be ordering from this company again.

12 de julho de 2023
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

It came the following day!

It came the following day.
The green is GORGEOUS.
I love that it collects the water (we live in a high limescale area), it protects the draining board, makes everything efficient.
It can take a lot of washing up which is very helpful, I love it!

10 de março de 2023
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent customer service and support

Restyling our dining room into retro diner and needed accessories. Ordered a red & chrome tissue dispenser but when it arrived there were some “production” flaws.
Contacted Phil who immediately checked his stock, identified a potential batch issue and dispatched a replacement which arrived next day.
We are extremely pleased with the dispenser and Phil’s customer service is commendable.
Definitely recommend this company and will use again.

6 de março de 2023
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Beam me up!

I already own one of these Alessi corkscrews - in fact I've had it for years but I never really liked the colour way. It's wearing tartan trousers! Now before any of the Clans kick off it's really gaudy and didn't suit my new kitchen decor - so the new ochre and black one I've just bought does. In fact it's perfect and it was so much cheaper to buy from Connections at Home than anywhere else I could find. Plus rather unintentionally it's looks like a Star Trek ship Captain - result!

6 de março de 2023
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

On the whole a good experience

On the whole a good experience. A very easy mistake was made with the first item I received but an exchange was agreed instantly and was dealt with efficiently and in a polite and friendly manner. I wouldn't hesitate to recommend this company or use them again , they are the sort of people who give online buying a good name. Thanks

6 de março de 2023
Opinião espontânea

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais