Hamiltons Doors And Floors Opiniões 

119
•
TrustScore: 4.5 em 5

4,4

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 5 em 5 estrelas

Absolutely great company. Friendly, Professional both sales & fitting. Jordan & family very helpful & informative. We had both lounge & toilet fitted with wood & then vynil flooring. Both excellent p... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

My downstairs has been transformed by a wooden floor that was supplied and fitted by Hamilton’s. In my kitchen, dining room, downstairs loo and hallway, Kahrs Artisan Oak Camino was laid.... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

We purchased some new flooring for our kitchen and hallway. We choose engineered wood as it looked great and works well with our underfloor heating system. Jordan was helpful from start to finish.... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

First visit with Hamilton’s, I was met with enthusiasm and passion for their products. Survey produced Honesty and good advice, product knowledge is exceptional. I selected Kahrs Grano London oil... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Empreiteiro para instalação/reparação de pisos

Informação fornecida por diversas fontes externas

Transform your home with Hamiltons. We specialise in exceptional floor coverings and doors: wood, vinyl, laminate. Est. 1995. We deliver worldwide.


Informações de contacto

4,4

Excelente

TrustScore: 4.5 em 5

119 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Não respondeu a opiniões negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

4,4

Todas as opiniões

(119)

9 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

A crack in a new door is called RUSTIC, would you believe it?

9 Ledge and brace doors purchased for £1300
One Door I rejected on delivery as it had three cracks in a line, in the centre panel at eye level. A large crack in particular on a knot.
I have been charged £62 for delivery of a replacement.
Apparently the reject door was ok according to Hamilton’s because “daylight cannot be seen through the crack”.
I’m told by their representative that a crack in the door is rustic. Photos were sent to them but ignored.
I have quoted consumer rights to Hamilton’s which have been ignored so far. This is the problem of purchasing from a company online where they can dismiss any complaint.
Service and product very good on the whole but would you accept one door out of nine being cracked?
It would have always been a talking point for visitors as they asked “why did you accept a broken door?”
Answer,
“Because the supplier told me that a cracked door is Rustic”.
The other doors are exactly what I wanted. It’s a pity that my request for a replacement has been met with an extra delivery charge or I would have given a 5 star rating.
I will continue with my claim.

19 de janeiro de 2021
Opinião espontânea
logótipo da Hamiltons Doors And Floors

Resposta da Hamiltons Doors And Floors

Dear Stephen

We are sorry to hear that you have been unsatisfied with our service.

In regards to the door that was returned Hamiltons requested images of the crack, which you stated had started from the top of the door to the centre. Once the images came across we immediately sent these over to the manufacturer asking them what we can do to resolve this.

The manufacturer then replied with "I’ve had a look at the images and we do allow splits within rustic grades of doors. I’ve had a look through the spec and superficial checks, shakes, splits that are not structural are allowed if you cannot see daylight through the door and if they are under 250mm."

Hamiltons forwarded you the response in which you told Hamiltons that you could see daylight through the crack and that it needed replacing immediately on this basis we then had the door collected. However, once the door was returned upon inspection we knew this door was fit for purpose and that you could not see any daylight through it and the crack did not exceed 250mm. Once questioned you told Hamiltons that you could not see daylight through it and that you had in fact said this to get it collected. Given the door was in fact perfectly suitable we had no option but to charge for the collection and delivery fee.

If you have any more queries with your purchases, we are very happy to assist you.
Kind regards
Jordan

Classificada 5 em 5 estrelas

Oak Flooring

Excellent company to deal with, fast efficient service. Good quality Engineered Oak floor delivered promptly, 2 boards slightly damaged out of 27sq meters. Spoke to Craig at Hamiltons and explained the problem, replacement boards issued within 48hrs. Would recommend very highly. Steve, South London.

7 de janeiro de 2021
Opinião espontânea
logótipo da Hamiltons Doors And Floors

Resposta da Hamiltons Doors And Floors

That's lovely feedback Steve, we're glad you're happy with our service.

Best wishes, Craig

Classificada 5 em 5 estrelas

Professional

Professional, helpful service from start to finish. Really pleased with the flooring and skirting board. Customer service was excellent with near instant replies to my emails.

29 de dezembro de 2020
Opinião espontânea
logótipo da Hamiltons Doors And Floors

Resposta da Hamiltons Doors And Floors

Delighted you are happy with our service David, it was a pleasure taking care of your installation.

Best wishes, Jaeger

Classificada 1 em 5 estrelas

Don’t believe the ‘in-stock’ claim

Ordered some floor oil- shown as in stock. Chased order a week later and eventually they sent a refund because they had chased their supplier and they had none because it was discontinued. I knew it was discontinued so ordered it because they had specifically claimed it was in stock. They wasted my time- don’t trust them!

15 de dezembro de 2020
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Professional service from start to finish

Professional service from start to finish.
All dates & times kept to, good advice & not rushed when choosing flooring; great eye for detail when measuring up and then excellent work from the two man team who laid the flooring, who were polite, thoughtful and cleaned up everything. I couldn’t have asked for a better service or result.
Will certainly be using them again next year.

4 de dezembro de 2020
Opinião espontânea
logótipo da Hamiltons Doors And Floors

Resposta da Hamiltons Doors And Floors

Delighted you are happy with our service Edward, the Kahrs Schwarzwald Click LVT looks super smart in your home. Best wishes, Jaeger

Classificada 5 em 5 estrelas

Fantastic service and quality from Hamiltons. 10/10

The Hamiltons team was fantastic from start to finish. Jaeger's continued help and guidance from the outset was very much appreciated. Danny and Callum also did an amazing job with their attention to detail, can-do attitude, professionalism and timeliness; exemplary behaviour all round! As a result, the oak Panaget flooring looks stunning and has completely transformed the house throughout.

10 de novembro de 2020
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Website not showing true stock

Website not showing true stock, when ordered and PAID received email saying can't fulfill your order.
Called to inquire about it and was offered refund only, even when they have the flooring on their website but for different price. Yes the same flooring.Need to be ordered from Sweden too so not really in stock is it? Was told to basically pay new price if i want it or get refund. As the flooring i was buying was clearance, apparently damaged and scruffy packs. Which wasn't mentioned in desciption. They have taken payment straight away and refund apparently 3-5 days or as email says 10+ days. Many thanks. Not very nice experience and i wouldn't use or recommend them.

27 de outubro de 2020
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Very helpful and kind

I was in earlier today and the 2 lads that helped me were very knowledgeable about there products and helped me with my choice! I would recommend to all friends and family and can’t wait to return in the future.

14 de outubro de 2020
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Back again saturday to order another…

Back again saturday to order another load of wooden floor .This is the 3rd time ive been there for myself and now took my daughter there to order her floor . The service and products are second to none and if anyone is looking for flooring its the place to go for good sound advise with no pressure . Well pleased with the flooring i purchased from them at a excellent price .Thank you

15 de agosto de 2020
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Outstanding customer care

Outstanding customer care and the most beautiful floors on offer, at a great price too!
My parents purchased a floor from here and I've since been back and purchased the same floor as it is so lovely!
The showroom is covid secure and I felt very safe shopping here.
Very friendly staff who really listen to your needs to get the right floor for YOU! No pushy sales whatsoever, just honest advice.
Absolutely cannot recommend the team at Hamilton's enough. For high quality flooring at a good price, I wouldn't go anywhere else!

15 de agosto de 2020
Opinião espontânea
Classificada 3 em 5 estrelas

Ultra slow delivery

I'm disappointed that the company will take 12-14 working days (that's up to one month, in real terms) to deliver my flooring, despite it being in stock. Apparently this is due to Covid 19! And when I offered to collect it, the job would reduce to 'only' 10-12 working days. In other words it takes them three weeks to walk the product out of the warehouse, and the courier then delivers it in 48 hours.

Nowhere on the site does the company mention how fast it will deliver the flooring.

They have offered to cancel the order, but it would be better if they had a warning notice on the site; or else hired a few more warehouse staff.

27 de julho de 2020
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Amazing Comlany

Hamiltons recently supplied and installed a fantastic Parador TT6 Laminate Pearl Grey flooring in our home and it looks stunning. The service was great and floor looks impeccable which has completely transformed our home. Thank you so much for your service and time we will be back again soon.

14 de julho de 2020
Opinião espontânea
logótipo da Hamiltons Doors And Floors

Resposta da Hamiltons Doors And Floors

We're delighted you are happy with our service Emily, the Pearl Grey looks superb.

Best wishes, Jaeger

Classificada 1 em 5 estrelas

Awful customer service.

Recently purchased hinge and brace doors from this company. I lost count of the times I rang and emailed about it. They didn't turn up and there was not communication at all. The woman I spoke to couldn't sound less bothered and blamed the manufacturers. She implied they should have let me know and passed on a two word email from them that they had written to her. There was no apology, no follow up. This is the very worst customer care I've had. I wouldn't use this company again.. I asked for their complaint procedure, which every company should have, she couldn't even give me that.

12 de julho de 2020
Opinião espontânea
logótipo da Hamiltons Doors And Floors

Resposta da Hamiltons Doors And Floors

Dear Kristiana

We apologise and are saddened you have not had a good experience purchasing your doors from us.

Originally your whole order was going to be dispatched from the company who made your doors, however they had delays on getting the beeswax furniture sets in due to the impact of Covid-19 on delivery companies – we apologise for this inconvenience and agree it is not ideal. We came to an agreement with yourself to deliver the doors direct from the manufacturer on a next day premium service and to dispatch the beeswax furniture sets separately from our stock in Norwich with Parcelforce on an Express 24 service (with text and email updates). Unfortunately, the beeswax furniture sets did not get delivered next day as planned due to Parcelforce also experiencing Covid-related difficulties. That was an additional set-back for a situation we were already trying to remedy, again not ideal.

Re our delivery we do not offer free delivery on doors, we do offer a free delivery on floor coverings for a volume purchase, the free delivery is automatically calculated in the cart and we cannot find any quotation showing free delivery sent to you? We will certainly refund your carriage if that is the case. Re our service we do very much care, it is always a shame when our customers are unhappy, but we’re glad you have now received your beautiful doors. If you have anything else you wish to discuss please do contact us, I will make myself available for you by appointment if you wish to speak with me.

Best wishes,

Jaeger Hamilton
Company Director

Classificada 5 em 5 estrelas

Good honest service

Good honest service
They do what they say on the tin.

25 de fevereiro de 2020
Opinião espontânea
logótipo da Hamiltons Doors And Floors

Resposta da Hamiltons Doors And Floors

We appreciate your feedback Simon

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent service & delivery arrived as…

Excellent service & delivery arrived as promised.

30 de janeiro de 2020
Opinião espontânea
logótipo da Hamiltons Doors And Floors

Resposta da Hamiltons Doors And Floors

Thank you Tim, we're delighted you're happy with our service sending Kahrs Grande Oak to Ireland.

Best wishes, Craig

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais