Dreamholiday4u Opiniões 

92
•
TrustScore: 2 em 5

1,8

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

Please please please do not use this company. They made up flights so I’d pick the upgraded flights package which was actually the only possible flights that day. The upgrade hotel was from... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Please do not book holidays through wowcher and this company. Very poor customer service. I only purchased vouchers through wowcher 4 days ago, now realising that I need to pay more money on top to... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Be aware that in most cases you’ll likely be asked to pay more money because, after you confirm, they suddenly say the advertised holiday is no longer available. I confirmed my booking within... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Thank you very much Anthony. Anthony again put together our chosen itinerary at very short notice at a competitive price. We were due to fly back the day of the Heathrow fire outage, Anthony mana... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Agência de viagens

Escrito pela empresa

DreamHoliday4U is an online travel company operating as a trading name of Super Destinations Ltd , registered in Ilford, Essex, United Kingdom. We provide comprehensive travel services including flights, accommodation, tours, and holiday packages, committed to transparency, fairness, and delivering best-value solutions to our customers.


Informações de contacto

1,8

Mau

TrustScore: 2 em 5

92 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Respondeu a 40% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de duas semanas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

1,8

Todas as opiniões

(92)

35 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

We were very pleased with the holiday

We were very pleased with the holiday, a bit unsure initially but it all came together very well, Anthony was very helpful putting it together for us.

20 de julho de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Dreamholiday4u

Resposta da Dreamholiday4u

Dear Clive,

Thank you for your kind feedback!

We’re delighted to hear that everything came together smoothly and that Anthony was able to assist you so well. It was our pleasure to help, and we look forward to planning your next holiday!

Best regards,
Team Dreamholiday4u

Classificada 1 em 5 estrelas

SCAM

Booked through wowcher, was meant to get a call within 48hrs.

I called twice during this time and was told I would get call back that never came.

By the time I had got through I was told the price had doubled.

Was told the price went up two days after I made the purchase on wowcher, and that I would not have been able to lock in the price because I paid on the weekend so the confirmation would not have gotten through until the Monday, when the price went up.
This would have made it impossible to get the price paid on wowcher.

Complete scam, I could not have ever gotten what I paid for.

Getting In touch with Trading Standards, illegal.

5 de julho de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Dreamholiday4u

Resposta da Dreamholiday4u

Dear Evans,

Thank you for your feedback. We sincerely apologize for any frustration caused.

Regarding the pricing issue, the holiday you were interested in unfortunately sold out due to a temporary glitch on the website. Please be assured that a full refund has already been processed on your booking.

We strive to provide clear communication and fair options, and it’s never our intention to cause inconvenience. If you have any further questions or require assistance, please don’t hesitate to reach out—we’re here to help.

Best regards,
Team Dreamholiday4u

Classificada 1 em 5 estrelas

Beware: Terrible Company! Not ABTA registered

Beware! Terrible Company!
No surprise they aren't ABTA registered, so be warned before you give them any money.
I've just been emailing with their Customer service team regarding a refund - which they are refusing.
I left a review here one the 18/7. Here is the update:
I purchased a £450 Wowcher 4 star holiday deal which is then redeemed through Dreamholiday4u.
The advertised holiday is not available and the 'dream' is in actual fact a lie - the flights were a ridiculous 10-14 hour travel time both ways to Spain and the luxury hotel was unavailable. You will be offered every other alternative to the hotel advertised, none comparable to the original advertised hotel, and more acceptable flights will be hundreds of pounds more. I finally got suckered into agreeing to the upsell of an additional £400 for new flights and the advertised hotel which *miraculously* became available again - just for more money. Again, I'm told there is no option for refunds. This 4 day holiday I'm meant to be going on the very next day is now costing me $850 pounds.

In a panic I do my own research and find the exact holiday I am booking with them online for £250 cheaper, last minute and only 10 minutes after they send me that new bill. I contact them back - Can they justify the discrepancy? Can they show me their cost adjustments in an invoice? NO! Can I get a refund as you are blatantly ripping me off? NO!

Don't use this service. They've aligned themselves with Wowcher, an all together despicable company too. They each hide behind the other's business - it's the other company's responsibility and you end up in a loop.
If you are thinking of booking a holiday with them directly then reconsider - they didn't find me the best deal, I found myself a better deal and when you call them out on it they say they've been transparent and I agreed to what was offered. They had my money, I'm trapped in this vicious cycle! I was duped into buying a holiday package that was misrepresented and I very stupidly also assumed, that Dreamholiday4u didn't have dishonest business practices - where are all these hidden charges coming from, why didn't they find those cheaper flights like I did not ten minutes after? Dreamholiday4u still have my money. They won't refund me as they say the booking was confirmed. I've never received any confirmation with an itinery or flight numbers - how can the flight be confirmed without my passport number? The only thing I know to be confirmed is the fact that I asked a disreputable company for my money back multiple times and I'm still waiting. There isn't much I can do about it bar warn anyone about to buy with this company to reconsider. I'm following this up with the appropriate industry bodies but I'm angry, You shouldn't be a victim too so do yourself a favour - buy your holiday with someone else or better yet, just book it yourself, you'd do a better job with google!

18 de julho de 2025
Opinião espontânea
Classificada 4 em 5 estrelas

The excellent customer service and competitive price

The excellent customer service provided by Dhriti and Andrew proved how a travel Co. Can be run. Initial issues with Wowcher code not working were overcome and dealing with Dream Holiday 4U was easy.
There were additional charges after the initial wowcher cost, but that's the normal nowadays having to pay for luggage, seats etc..etc. Andrew contacted myself to offer an upgrade on the choosen Riad in Marrakech as the reviews online weren't the best for the original one offered and this complimentary offer proved to make the short break even better as it was perfect on many levels. Thank you Dream Holidays 4U. Recommend booking with them.

29 de junho de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Dreamholiday4u

Resposta da Dreamholiday4u

Dear Mark,

Thank you so much for your thoughtful review!
We’re delighted to hear that Dhriti and Andrew provided excellent service and were able to make the booking process smooth, even with the initial Wowcher issue. It's great to know the complimentary upgrade enhanced your stay and made your Marrakech break even more enjoyable.

We truly appreciate your recommendation and look forward to helping you plan your next holiday!

Best regards,
Team Dreamholiday4u

Classificada 1 em 5 estrelas

Woucher should not do business with these scammers

Woucher needs to not work with this company...absolute shambles tryna make me sit in a German airport for 6 hrs or pay £120 for direct flight...booked a adult only hotel they put me in a little hotel in a different part of costa brava, with kids running around not that I mind kids but I was trying to enjoy a bday weekend without sharing a pool with kids it was supposed to be a 4star hotel deffinately not ...Dhitri ruined my bday..the office is in ilford i should of known it was gonna be downhill from there 😡😡....dream holiday 4u should be called Scam holidays 4u.....WISH I COULD GIVE THEM -5 STARS AND GET THEM CLOSED DOWN 😡😡

4 de julho de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

cheater....

Please be cautious with this company.

I purchased a Wowcher holiday deal for a Venice city break and redeemed it online within 48 hours, providing all the required details. After receiving no confirmation or communication from DreamHoliday4U for over two days, I contacted them directly.

They eventually offered a flight option—but it was extremely poor: a 2-hour journey turned into a 10-hour ordeal with two stopovers. When I asked about direct flights, they quoted additional charges that were higher than booking directly with the airline. To avoid extra costs, I accepted the poor flight option they offered and responded within an hour, again providing all necessary details.

Then the situation worsened. They claimed the holiday was now “sold out” and offered alternative dates at significantly higher prices. This feels like a bait-and-switch tactic: lure customers in with a low-priced deal, then either upsell with unreasonable charges or claim the deal is unavailable once you’ve committed.

Despite following all the terms—redeeming on time and accepting their offer—they are now refusing to honor the deal or provide a refund unless I pay more.

This is unacceptable and feels deceptive. I have contacted Wowcher to request a full refund and will be reporting this experience to consumer protection services.

27 de junho de 2025
Classificada 5 em 5 estrelas

Anthony and Andrew very helpful

Anthony and Andrew were very helpful with my family trip to Disney Land the flights were not good timings so they were helpful in finding me better flights and the accommodation I was offered was great because we got a free shuttle service to and from the Disney park I also paid for special ticket offer where I get 1 day 2 parks which was very nice we spent half of our day in Disney land park and half in universal studios. It was a short trip and the kids will remember so a few extra quid why not it’s not all the time that we get to go on holiday with school restrictions and hardly any holiday time off as usually use that for when I am sick.
I would highly recommend Dream Holiday 4 u and I would definitely book a package holiday with them again.
Keep up the good work.
You really made our holiday a special one.
Thank you so much
Anthony and Andrew

2 de maio de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Dreamholiday4u

Resposta da Dreamholiday4u

Dear Amber,

Thank you so much for your lovely feedback! We're thrilled to hear that Anthony and Andrew were able to assist in making your family trip to Disneyland a memorable one. It’s great to know the improved flight timings, convenient accommodation with shuttle service, and the special ticket offer all came together to create a smooth and enjoyable experience.

We understand how precious family holiday time is—especially with school and work restrictions—so it means a lot to know we could help make the most of it for you and your kids.

We truly appreciate your recommendation and look forward to helping you plan your next getaway!

Best regards,
Team Dreamholiday4u

Classificada 1 em 5 estrelas

Extremely Disappointed

Extremely Disappointed – Misleading Prices & Poor Customer Service

I rarely leave reviews, but our experience with DreamHoliday4U was frustrating enough that I felt compelled to warn others.

My parents had inquired about some holiday packages to Europe while they were visiting the UK. The prices advertised by DreamHoliday4U looked promising at first — but they turned out to be completely misleading. Once we actually engaged with the agents, the story changed entirely. The final quotes were nowhere near what was originally shown, and every small inclusion came with an extra charge.

What made matters worse was the terrible customer service. The agents were not only unprofessional, but some of their responses bordered on nonsense and dismissiveness. Basic questions were either dodged or answered with attitude, and there was no proper follow-up. Reaching them by phone was also near impossible — calls would go unanswered, and messages were ignored.

This whole experience was so off-putting that my parents, who were genuinely excited to travel, completely dropped the idea of going on a holiday. It left such a bad impression that we ended up sending them back to India earlier than planned.

I strongly advise others to be cautious when dealing with this company. They seem more focused on overpromising and underdelivering than actually creating a meaningful travel experience.

30 de abril de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

AVOID!

Awful experience with there team! Accommodation was unhygienic and we were unable to stay. Contacted them immediately and was offered no alternative just had to sort ourselves... had to pay for other accommodation last minute. Did everything the company asked us to and ended up offering us an unreasonable refund and small credit which I will never use! There attitude is take it or leave it...tough. Never use this company, if you get what you actually pay for your lucky and if not they don't care as they already have your money.

Update from response:
Incorrect, I was not offered anything and told that if I didn't want to stay that I was to take pictures (which I did, of the cockroach and the dirty room)) and to find alternative accommodation myself, your company offered NO help on the day. For the apartment (not hotel) you offered an arbitrary £44.50 refund and £50 credit which was more of a slap in the face then a gesture of good will as the accommodation had cost £285 (for a 4 night stay). I had to continuously chase up your company for any updates and was offered no help or sympathy for what had happened, it was like talking to a pre programmed robot. You didn't care and as far as your company were concerned you had my money and any needs or issues I had were irrelevant. Take it or leave it attitude...

Your company may have booked the accommodation on my behalf believing it was suitable and advised me of what you knew to be true however I would advise you on two things:
1) actually help your customers when they need you and don't change your mind later when they can do nothing to 'meet your company policy'
2) understand that the cleanliness and suitability of a room can only be seen when you check in, so having the policy that nothing can be done if you check in is ridiculous and needs t be amended

We will never be using your company again purely based off the fact you sincerely didn't want to help us. If you had actually tried to help and offered a better refund or credit whist actually understanding why I was so upset I may have considered using you again. It was entirely your customer service and lack of care that caused this poor review.

1 de maio de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Dreamholiday4u

Resposta da Dreamholiday4u

Dear HW,

Thank you for your feedback, and we're sorry to hear you were disappointed with your accommodation experience.

We would like to clarify that the hotel provided was the exact one you selected and confirmed during the booking process. Upon receiving your concerns on the day of arrival, we acted promptly and reached out to the hotel directly in an attempt to secure a refund on your behalf. Unfortunately, as you had checked in and later chose to leave, the hotel upheld its policy and declined any refund—something that is ultimately outside of our control.

We always strive to assist our customers wherever possible, even in challenging situations, which is why we extended a goodwill gesture in the form of a partial refund and credit. We understand this may not have met your expectations, but it was offered in genuine effort to resolve the matter fairly.

While we regret that your experience didn’t go as planned, we stand by the fact that the arrangements were made according to your selections and with transparency throughout.

If you have any further questions or would like to discuss the matter further, we remain available to assist.

Best regards,
Team Dreamholiday4u

Classificada 5 em 5 estrelas

Andrew went out of his way to help me

Andrew went out of his way to help me. Very patient individual and I’d gladly deal with him again.

15 de junho de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Dreamholiday4u

Resposta da Dreamholiday4u

Dear John,

Thank you so much for your kind words!
We’re delighted to hear that Andrew was able to assist you so patiently and made a positive impression. We'll be sure to pass your feedback on to him. We look forward to helping you again with your next holiday!

Best regards,
Team Dreamholiday4u

Classificada 1 em 5 estrelas

If I could give no stars I would

If I could give no stars I would. Bought a Wowcher holiday and tried to book. Called 3 times and kept being told someone will call me back which they didn’t. Finally tried to book and was told the hotel advertised doesn’t have a room and they tried to charge me extra which would have bought a 2 night holiday to over £800. When it only cost £600 when compared online with the hotel I want and better flights. Dhriti Was rude and when I asked for a refund she refused and when I sent the refund policy refused to reply. I have called twice since for refund and they keep avaoiding calling back. Wowcher has contacted them and they still refuse to contact me. Might have to get solicitors for involved as they are breaking the law and scammers out for a large commission.

2 de junho de 2025
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Well organised!

We had an amazing holiday to Turkey for a family of 14. Everything was well organised and went smoothly. Highly recommend!

22 de maio de 2025
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

10/10 Justin and team!

Excellent service from start to finish! The entire experience was seamless—from ticket booking to transfers and hotel arrangements. Communication was prompt, and everything was handled efficiently and on time. Justin provided outstanding support throughout. A solid 10/10!

22 de maio de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

How are these scammers still trading

How are these scammers still trading ? I bought a Wowcher and they offered me some flights with a stopover in Stockholm and these flights do not exist😳
They want you to pay extra for direct flights.
They hang up on me 3 times now when I questioned them on non existent flights. Cc chargeback started for a refund.

21 de maio de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Please don’t trust this company they…

Please don’t trust this company they couldn’t give a toss about what happens to your booking when you have paid for your holiday they have messed up my booking,I feel very let down as the holiday was for my wife’s 70 birthday!!!!!

6 de fevereiro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Dreamholiday4u

Resposta da Dreamholiday4u

Dear James,

Thank you for sharing your feedback regarding your upcoming holiday to Jersey, scheduled for October 2025.

We are a bit surprised to see a negative comment considering we booked your holiday as offered online inclusive of flights & hotel stay. Your disappointment with regards to a room allocated at the hotel is something that has been already taken care of at a price difference as you have requested to stay in a better/bigger sized room than the one you have initially agreed on while making the reservation. Room upgrade or any extra element apart from flights & hotel stay was not part of the advertised package hence, if you add or take any extra service there will be charges involved in it. As our team took your request on priority and offered you approx. GBP 60.00 discount on the original room rate what the hotel has to offer and confirmed the upgrade with the supplier hence, we are yet to figure out your disappointment from the service or the offered package.

We’re here to help and would welcome a direct conversation. Please feel free to email us at hello@dreamholiday4u.co.uk so we can work together toward a resolution—ideally through direct communication rather than public feedback.

Best regards,
Team Dreamholiday4u

Classificada 4 em 5 estrelas

Just be cautious when booking through Wowcher. But thank you Anthony.

The problem with Wowcher is that it’s a complete gamble. You can’t choose your flights, DreamHoliday4U choose the flights. We booked a 3 night stay in Amsterdam from BHX. Dhriti sent us two flight options. The flights chosen for us means we only spend 2 nights in Amsterdam AND The return flight (4am) includes a 6 hour stop in Munich?! The second flight options (more desirable) we have to pay 79£pp extra. Just seems so ridiculous when we’ve already paid nearly £300 each. Very similar experience to another review I just read. I feel so cheated, scammed and trapped. They are currently refusing a refund. They said because we’ve “redeemed” the Wowcher/voucher it is non refundable. Our argument is that we HAVE to redeem the voucher to be able to contact the holiday providers. Also if you don’t redeem in 48 hours, Wowcher “auto redeems” the voucher. So either way, you are trapped.
Feel so scammed and disappointed.

29th April 2025 - Anthony got in touch with me via email and stated my concern had been escalated. He helpfully gave me a further 2 different flight options. (Both options were direct flights both ways - no stopovers). Both options were much much better. We went with option 1 because there was no additional cost. Option 2 was a later return flight from Amsterdam but an additional cost of £25pp - which is preferred but not for the additional costs. So overall, problem solved. Thanks Anthony.

…Even further good news. Anthony as a kind gesture offered option 2 flights which were more desirable because of a later return (meaning even more time to spend in Amsterdam) AT NO EXTRA COST. He waived the £25pp fee. This was so kind of Anthony, my partner and I do appreciate this. There is a £20 admin fee that I am told I must pay but at this point I can accept that. We’re just happy to have the most preferred flights at the price we’ve already paid. It’s a shame we had to all go through the trouble however for this outcome we’re happy. Thank you, once again Anthony. We appreciate your efforts and you took the weight off our shoulders. It only seemed fair I amend the review to reflect what really happened. So I will be changing the 1 star to 4.

28 de abril de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Paid for vouchers via wowcher for a…

Paid for vouchers via wowcher for a holiday that probabaly didnt even exist and was told verbally the room is dark and gloomy and not nice then despite wanting to continue with the holiday i believe i had bought, i was emailed that there was no availability for the hotel but j can pay more for a different hotel ( shocker) . Keep refusing a refund, passing it back to wowcher . Avoid avoid avoid . And if you had had a poor experience please report to trading standards via citizens advice and the CMA . I will continue to fight this . Not for the lousy £319 lost but because this is immoral and complete misrepresentation of a product / service . Shame on them!!

17 de fevereiro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Malaysia Mini Tour



We spent a fabulous 2 weeks escaping the cold UK winter and exploring Kuala Lumpur, Penang and Langkawi in Malaysia. This itinerary gave us city experiences with nights out, street food and street art, beach time for watersports and fire shows and lots of opportunities to explore Malaysia's wonderful national parks and Geoparks.
The end-to-end experience was booked and supported by Dreamholiday4u who recommended daytime and evening activities at each destination, assisted us with a check in issue and a minor local transfer hiccup and worked wonders when Heathrow Airport closed. Anthony found us connecting flights at the same time the following day and arranged an extra night's accommodation at our final hotel, so our holiday continued seamlessly for an extra 24 hours. His customer service was exemplary and made what could have been a very stressful and challenging end to our trip, positive and pain-free!

9 de março de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Dreamholiday4u

Resposta da Dreamholiday4u

Dear Ms Travers,

Thank you so much for your kind review! 😊 We’re absolutely thrilled to hear that Anthony made your booking process smooth and helped create the perfect tailor-made holiday to Kuala Lumpur, Penang, and Langkawi. ✨ Our team is always committed to providing ongoing support to our valued clients, even after the booking is confirmed, and we're grateful that Anthony was there to assist you during the unfortunate disruption at Heathrow Airport, which led to a full day of flight cancellations. While this was beyond our control, we sincerely appreciate your patience and understanding as we worked to adjust your plans. We hope you had a truly unforgettable time on your trip! 🚆✈️

Best regards,
The Dreamholiday4u Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Thamk you Anthony, would thoroughly recommend 5 🌟

Thank you very much Anthony.
Anthony again put together our chosen itinerary at very short notice at a competitive price.
We were due to fly back the day of the Heathrow fire outage, Anthony managed to rearrange our travel to remain in existing hotel for an additional night and travel back 24hrs later. We felt well taken care of with minimal inconvenience.
Would definitely recommend and will be using them again.

23 de março de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Dreamholiday4u

Resposta da Dreamholiday4u

Dear Alka Patel,

Thank you so much for your kind review! 😊 We’re absolutely delighted to hear that Anthony made your booking process smooth and helped create the perfect tailor-made holiday to Malaysia. ✨ Our team is always dedicated to being available for our valued clients even after the holiday is booked, and we’re glad to know that Anthony was there for you during the unfortunate incident at Heathrow airport, which led to flight cancellations for an entire day. While this was beyond our control, we truly appreciate your understanding while we made adjustments to your holiday, and we hope you had a wonderful time! 🚆✈️

Best regards,
The Dreamholiday4u Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Efficient and helpful service.

20 de março de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Dreamholiday4u

Resposta da Dreamholiday4u

Dear Mosharrof Hossain,

Thank you so much for your kind review! 😊 We’re absolutely thrilled to hear that our team made your booking process seamless and helped create the perfect tailor-made holiday to Lake Garda & Venice. ✨ We hope your trip is as unforgettable and enjoyable as the booking experience. Wishing you an incredible adventure ahead! 🚆✈️

Best regards,
The Dreamholiday4u Team

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais