Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 5 em 5 estrelas

I was skeptical but am so glad I did this! They apparently fixed some prior bugs during their new upgrade. The process was fast, pretty seamless and have had zero issues so far. This definitely bea... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Do not believe their hype. It really is too good to be true. Same story as other reviews. We started our subscription last April, and it was supposed to be for 36 months. To stave off insolvency bec... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

More of what the reviews below are saying. Had an agreement for 3 years, and suddenly being told to return my Equinox within 10 days! Also they used to offer preventative maintenance as part of the de... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

We are so, so Disappointed!!! Payment was made & Car was to be delivered in February, THREE scheduled & Missed appointments later (without even a phone call) the car was delivered in April. 1st... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa


Informações de contacto

2,8

Aceitável

TrustScore: 3 em 5

141 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

2,8

Todas as opiniões

(141)

1 opinião nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Recommend if you’re in the market for a new car

The purchasing process and the delivery process was so easy! The fact that this subscription includes insurance, maintenance, low mileage and is practically a brand new car is what drew me in. Cars depreciate over time and the amount spent on a brand new car + insurance + maintenance adds up to being way more than it would be for this car subscription and you’re not stuck with a vehicle afterwards. If you’re looking for a brand new vehicle with low monthly payments, this is the car for you. Special shout-out to Ernst who is the representative that answers all of my questions promptly and helps me out with anything I need regarding DriveGo, thank you!

25 de janeiro de 2023
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

My car has been and having me stuck for…

My car has been and having me stuck for cutting off the past few weeks. I have been told that I must deal with Nissan under the vehicle warranty. Today, Nissan says that there has been some wire modification to the car which makes the warranty invalid and now I am stuck in the middle, stranded about 2 hours from home without a vehicle to get home. The customer service sucks. Very difficult to get sufficient help without getting the run around and told that I must deal with Nissan. Please consider that the only options to get out of the contract that I know of is to pay the restock fee of $1K.

I just got a call and still getting the runaround. The care has been down since Saturday when it stopped on me. There is no recourse of credit of use of use of this vehicle due to mechanical failure.

6 de fevereiro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da GO

Resposta da GO

Hi J - We are very sorry to hear you're experiencing an issue with your vehicle, but please rest assured that it's not related to our equipment, which does not void the warranty. You are fully covered under factory warranty. We are in contact with this dealer right now to help resolve the issue and get your car fixed under warranty ASAP. It looks like you previously spoke with a few members of our team, and our Customer Advisors reached out to you today to help resolve.

Classificada 5 em 5 estrelas

Great GO Customer Experience

I took a car for subscription with GO team. Service has exceeded my expectations. I received Great customer experience. Prompt email and phone support when I needed. The main part I liked is the flexibility with the GO subscription. In my case, I had to change my timeline. It was easy.

20 de janeiro de 2023
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Love this process

Love this process. No mansplaning. No changes as you go through the process. Read the cite, order, wait for delivery. Great

15 de dezembro de 2022
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Thank You Go!

GO is awesome! The process was very easy. Ernst who is my customer advisor, has been a great communicator from the day I ordered my vehicle, to the day it arrived, and continues to do so. Thank you Ernst and thank you GO!

15 de dezembro de 2022
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Seamless Process of Getting a New Car

The entire process -- from ordering a vehicle to having it delivered -- was pretty seamless. An account manager was assigned to me and it's great to be able to call or text with any questions. He responded very quickly and put my mind at ease. As many others have stated, they've simplified what used to be a painful ordeal -- getting a new car.

Although they're a young company it seems like they have their act together. Their car selection keeps on getting better by the month and I hope they offer EVs in the near future!

18 de novembro de 2022
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Very happy with our decision

Great value, great service, great communication. The car was delivered exactly when we requested it, and in great condition. Was a super smooth process, that I can't believe is available at this price!

11 de novembro de 2022
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

I have been trying to return my vehicle…

I have been trying to return my vehicle with this company for a week. I work on the road between Georgia and Florida. I emailed them on several occasions asking for a return location as I no longer want my subscription. They never sent me a return location. I paid for November to have the car but they said I owed money for excess miles so they disabled the car while I was working at a temporary site in Florida. I have to leave Florida but will now have to catch a flight because the vehicle is on the temporary job site. They told me I would have to pay for vehicle recovery charges for them to pick up the vehicle in Florida, which is not happening as I have attempted to return the vehicle several times. I still do not know a location to drop the car off and never got to speak to anyone on the phone after multiple attempts for that as well. I do not mind returning the car but have to go to another job site for work so will have to leave this vehicle stranded if it is not enabled by the time I leave. This is the second time the car is disabled. They said it’s because charges are not paid but all I asked was for an invoice of the charges as well as the return location as I offered to return it halfway through the month. They told me it was disabled because I said I would return it on the 14th but I couldn’t return it then without knowing where to return it. I do not recommend using this company. I would’ve gladly returned the vehicle if given a location, but I feel like they are trying to charge me in every way possible without giving me a chance to speak to someone or even giving me a chance to return it had I been given the address. I will be forced to leave the vehicle unattended at this construction job site is it remains disabled.

18 de novembro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da GO

Resposta da GO

Our Customer and Billing teams corresponded with you on several occasions regarding non-payment and violating the Terms and Conditions. Renting out our cars on Turo (carshare) is a violation of GO's Terms and Conditions. https://turo.com/us/en/car-rental/united-states/bainbridge-ga/nissan/altima/1644557

Classificada 5 em 5 estrelas

Great experience

I had a really positive experience w Drivego. Pricing was very attractive (no downpayment!). Delivery was seamless and the condition of car is exactly what you would expect for a brand new car. Ernst, my customer advisor, was responsive for all my questions.

29 de outubro de 2022
Opinião espontânea
Classificada 4 em 5 estrelas

All-around great experience and responsive customer service!

The process is very easy and a great car! The original car I selected was not available, but then another one in a different color became available and I actually like the color better than the original that I reserved. Since I work from home, I don’t need a car often, so I started with the lowest mileage plan. I love that unused miles carryover! There was a little glitch with delivery timing, but it worked out fine. All-around great experience and responsive customer service!

10 de outubro de 2022
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

DRIVEGO is a must for those who LOVE car subsciptions!

I love the concept of auto subscriptions. I explored leases and then found that DRIVEGO offered a car subscription service in Central Florida and Houston, TX as well as other US cities. I reviewed their website and terms and decided to contact them. They promptly reached out to me and then put me in touch with Customer Advisor, Ernst Jsasmin to assist me in choosing a vehicle that fit my needs with fantastic pricing options. My car was delivered to my front door as promised in excellent condition with a full tank of gas! The entire drop off took less than 10 minutes.

I am extremely pleased with the first impression made by DRIVEGO and its agents and will use for my other family members soon.

5 de outubro de 2022
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

First time leasing

This was my first time using DriveGo. I had a great experience! I always wanted to lease a vehicle but the prices at the dealerships and through other subscription companies just cost way too much. Customer service has been great and the delivery process was very smooth. I would definitely recommend DriveGo to others.

20 de setembro de 2022
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

I really loved working with Terri

I really loved working with Terri! She kept me upto date on the progress of my delivery and was super prompt with replies! The car was also very clean and runs great!

20 de setembro de 2022
Opinião espontânea

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais