Foxy Games Opiniões 287

TrustScore: 1.5 em 5

1,3

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

same like the other reviews. they block my free offer and all time they put me in block when a should play. they reason am play fine a never disrespect or other they won't me to contact the team so sh... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Absolutely worse site out there they should be investigated and closed down they can't be legal, should have learnt my lesson last year after looking 4k ....spending £800 to eventually get a scatter t... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

Absolutely adored Foxy Bingo and Foxy Games. By far my favourite online casinos, loved doing their daily perks, regularly went on it. Until today, when they have blocked me from any bonuses or offers... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

Wish I hadve read these reviews before playing on this site 😡 let you spend and spend building your bonuses up then restrict you from playing so no chance to win any of your money back and lose your... Ver mais

Informações sobre a empresa

Escrito pela empresa

Step into a new way of playing at Foxy Games. If you want a huge range of titles, plenty of ways to win and incredible prizes, you’ve landed in the right place. We’ve brought together the best and latest online games around to offer you a new experience every time — no matter how, what and when you want to play.


Informações de contacto

1,3

Muito mau

TrustScore: 1.5 em 5

287 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Não respondeu a opiniões negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Rubbish website games timeout all the…

Rubbish website games timeout all the time plus I've been trying to get 40 spin bonus and it don't work

30 de setembro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Foxy Games

Resposta da Foxy Games

Thank you for your feedback – We're sorry to hear you've not had the positive experience that we'd want you to have here with us at FoxyGames. If you can contact us via Facebook or Twitter, we'll be able to take a look for you and discuss this further.
Facebook: https://rb.gy/0kh8gk

Twitter: https://rb.gy/yywrbk

Classificada 1 em 5 estrelas

Avoid at all costs got a bonus feature on a pound a spin then crashed and now locked out of my account

Avoid this site at all costs after seeing an advert a thought it would give it a try after playing fishin frenzy the big catch on a pound a spin no problems at all then get the bonus feature after £285.00 a had put in it freezes and locks me out of my account after hours hours of man hours numerous back and forths numerous live chats still no further forward saying there’s nothing wrong on there side as to why a cannot access my account (obviously there is otherwise a wouldn’t be wasting my time or there’s) sending email after email to foxy customer support even sending screenshots and videos of the log in process even after they confirmed this will be sorted asap still nothing done and even been on the phone to them and still couldn’t sort out the problem so nearly two months on and still no further forward they just keep sending me the same copied and pasted email clear cache delete app redownload app try web browser try a different device nothing works at all but they don’t listen a have done them hundreds of times nothing works still they keep saying there’s no problems and the few times I’ve asked to speak to the manager there reply was he will just tell you the same as me.DO NOT use this site at all cost it’s terrible for a company of its size it’s set up is amateurish and customer services is none existent a even said since a cannot access my account can you play my bonus feature for me and transfer the money into my bank but they wouldn’t I’ve never an experience like this site in all the years I’ve been playing online slots the worst site I’ve ever used by a mile take my advice and use another site which is run properly because they cannot help resolve any issues foxy games is very poor oh and still owe me a bonus feature on big Fishin frenzy the big catch on £1.00 a spin but will not get it there basically conmen do not use

9 de agosto de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Foxy Games

Resposta da Foxy Games

We're sorry to hear that you're not happy with the experience you've had with us. Please contact us using your registered email address on the following email address service.optimisation@foxygames.com. Please quote Ref ID SM00566 in this email and we will gladly look into this for you.

Classificada 1 em 5 estrelas

Disgusting site avoid at all costs…

Disgusting site avoid at all costs never ever sign up !!! Won £766 they shut my account won’t give it me

21 de setembro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Foxy Games

Resposta da Foxy Games

We're sorry to hear that you're not happy with the experience you've had with us. Please contact us using your registered email address on the following email address service.optimisation@foxygames.com. Please quote Ref ID SM00565 in this email and we will gladly look into this for you.

Classificada 1 em 5 estrelas

Only gave 1 star as I couldn’t give…

Only gave 1 star as I couldn’t give zero!
Stay away from this company, promotions are not what they seem, then customer services just continually state the hidden small print
SHOCKING, SHOCKING, SHOCKING

19 de setembro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Foxy Games

Resposta da Foxy Games

We're sorry to hear that you're not happy with the experience you've had with us. Please contact us on Facebook https://rb.gy/0kh8gk or Twitter: https://rb.gy/yywrbk so we can work to resolve any issues you have.

Classificada 1 em 5 estrelas

Not very good service and false…

Not very good service and false advertising of a £5 sign up and £10 bonus with 100 spins . Contacted the customer service for them to tell me That I did not qualify for a bonus until I spent £10 . I sent them the link and picture of the promotion they still said I would need to deposit £10 .

14 de setembro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Foxy Games

Resposta da Foxy Games

We're sorry to hear that you're not happy with the experience you've had with us. Please contact us using your registered email address on the following email address service.optimisation@foxygames.com. Please quote Ref ID SM00557 in this email and we will gladly look into this for you.

Classificada 1 em 5 estrelas

COMPLICIT IN IDENTITY THEFT AND ELECTRONIC FRAUD!!!!

Someone has stolen my email address and creates account and is gambling away, and foxy games even VERIFIED the account even though the name on eMail address doesn't match the name of the account holder!!!!!!

I've been receiving all these emails, I've rang to ask them to close the account and blackish my email address so it's not used again, and they have REFUSED!!!!! ASWELL as saying that they are going to PROTECT THE CUSTOMER!!!!!!!!!! Aka, they are protecting the criminal!!!!!! They refused to help me in any way at all!!! Kept putting me on hold, they'd answer and instantly put me on hold again, basically just fobbing me off!!!!!! I made 6 damn phone calls to them and not ONE was fruitful!!!!!

Disgusting company, they are complicit in identify theft, electronic fraud, etc!!!!!! They should sort their acts out, rectify this mistake AT ONCE!!!! oh, and for any staff that read this, the police HAVE been notified!!!!!!!

Oh, And it would of been ZERO stars If it would let me!!!!!!

14 de setembro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Foxy Games

Resposta da Foxy Games

We're sorry to hear that you're not happy with the experience you've had with us. Please contact us using your registered email address on the following email address service.optimisation@foxygames.com. Please quote Ref ID SM00555 in this email and we will gladly look into this for you.

Classificada 1 em 5 estrelas

Decided to try this site

Decided to try this site. The offer was spent 10 and get 40quid bonus plus 40 free spins. I had to go live chat to get this credited as it didnt credit. I used the free spins first and won £9. Okay not bad it was 10p a spin. I was aware i had to wager the 40quid which worked out at 40x they said. I spent and spent and spent
Winning 1pounds up to 40pounds. I wagered the right amount and £6 converted over.. in this amount wagered £1600 i didnt get a single bonus! This is why the 1star. Fluffy favourties at 1pound and 2pound stake. Not 1 bonus. That for me is a disgrace. I wont be depositing here again due to this. I feel there is no fair game play when you dont receive a single bonus in over £1600. Its shocking. Its fixed. I will be avoiding this site in future. Like its bingo site. Never pays a bonus on slots.

28 de agosto de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Foxy Games

Resposta da Foxy Games

Thanks for your feedback – We're sorry to hear you've not had the positive experience that we would want you to have here with us at FoxyGames. We appreciate that it can be frustrating when you feel as if you've not had a win in a while, however the amount you stake or the number of bets you place does not change the outcome of the game - the random number generator (RNG) remains constant and impartial.

Classificada 1 em 5 estrelas

Worse site iv ever been on put lots of…

Worse site iv ever been on put lots of money on but never get any wins even when I get scatter on a high bet the pay out is terrible don't waste your money they will just keep taking

23 de agosto de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Foxy Games

Resposta da Foxy Games

Thanks for your feedback – We're sorry to hear you've not had the positive experience that we would want you to have here with us at FoxyGames. We appreciate that it can be frustrating when you feel as if you've not had a win in a while, however the amount you stake or the number of bets you place does not change the outcome of the game - the random number generator (RNG) remains constant and impartial.

Classificada 1 em 5 estrelas

Would give 0 stars if I could

Would give 0 stars if I could
Won an amount of £50. I have never received it into my bank. Foxy have said they sent it and that’s all they can do.
I’ve sent in bank statements (invasion of privacy) to prove I never received funds and they still refuse to pay me my money.
Rude customer service staff and a complete rip off by seeing how many people they owe money who don’t receive it

16 de agosto de 2022
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Foxy by name foxy by nature

I won£195 last night and withdrew it. Today I got an email telling me I'd self excluded. I rang them and was told I can have my money in February next year. They don't listen to a word you say. I asked to speak to a supervisor and they went to get someone and lo and behold the phone was disconnected. I keep saying that I didn't exclude my self and they just keep saying your self exclusion lasts until February. Now I know why they're called foxy

7 de agosto de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Foxy Games

Resposta da Foxy Games

Thank you for your feedback – We're sorry to hear you've not had the positive experience that we'd want you to have here with us. If you can contact us at service.optimisation@foxygames.com (providing the Reference Number SM00517), we'll be able to take a look for you and discuss this further.

Classificada 1 em 5 estrelas

What a crock of sh#t this site is £85…

What a crock of sh#t this site is £85 not 1 feature or bonus. Stay well away not fair odds and they know it. Yes it's a choice but compared to other sites this one is rigged to take.

29 de julho de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Foxy Games

Resposta da Foxy Games

Thank you for your feedback – We're sorry to hear you have not had the positive experience that we would want you to have here with us at Foxy Games. We appreciate that it can be frustrating when you feel as if you have not been lucky, gambling is a game of chance and should only be for fun and entertainment.

Classificada 1 em 5 estrelas

Using my mums account to write this…

Using my mums account to write this review as I cant get into my emails.
I told them I cant get into my emails, they requested ID to.
I joined this site as it didn't need ID. I've had a withdrawal, made many deposits. Then it asked for ID out the blue. Yes I agree with person below the wagering is shocking. And once your close to the wagering amount funnily enough you dont win anything. Site needs reporting to gambling commission which is by next step. This is my account email, which I will tell you again foxy, I cant get in to , and I dont have ID. So you can just return my deposits made today or the measly £20 withdrawal i tried to make or i will be taking it further. Chloehouse20

20 de julho de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Foxy Games

Resposta da Foxy Games

We're sorry to hear that you're not happy with the experience you've had with us. Please contact us using your registered email address on the following email address service.optimisation@foxygames.com. Please quote Ref ID SM00493 in this email and we will gladly look into this for you.

Classificada 1 em 5 estrelas

This site a absolute joke I have…

This site a absolute joke I have deposited over 3000 pound and have taken nothing in return

19 de julho de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Foxy Games

Resposta da Foxy Games

Thank you for your feedback – We're sorry to hear you have not had the positive experience that we would want you to have here with us at foxygames.com. We appreciate that it can be frustrating when you feel as if you have not been lucky, gambling is a game of chance and should only be for fun and entertainment.

Classificada 1 em 5 estrelas

Poxy Site not Foxy!

Just tried Foxy Games and it really is bad. Deposited and spent £10 on slots to receive 40 free spins on Luck of the Irish and £40 bonus to spend on slots (x40 wagering requirement so you have to win £1600 before you can withdraw. Wonder how many people have done that??) Think I managed to win £80 but couldn't keep it as the £40 bonus had run out by then. Payouts on slot games I used trying to win off bonus was awful. Won 95p off 14 free spins and 90p off 12 free spins, I mean that's beyond a joke!

As for my free ones on Luck of the Irish, think I won possibly £4.00 in dribs and drabs.

Would I recommend this site? Sorry Foxy but definitely NO, quite a few errors when trying to load games and your payouts are the the pits. I ended up £20 worse off for using your site but you're actually going to be worse off in the end because you've got loads of bad reviews, and also like a lot of people I won't be using it again!

14 de julho de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Foxy Games

Resposta da Foxy Games

Thanks for your feedback – We're sorry to hear you've not had the positive experience that we would want you to have here with us at FoxyGames. We appreciate that it can be frustrating when you feel as if you've not had a win in a while, however the amount you stake or the number of bets you place does not change the outcome of the game - the random number generator (RNG) remains constant and impartial.

Classificada 1 em 5 estrelas

Logged in and deposited fine

Logged in and deposited fine. Then my screen kept loading and loading. So collapsed my screen thinking it was my internet. Tried logging back in to be told my password wasn't recognised. So changed it, still the same. Then was told there's an issue logging you in. Changed my password 5 times all to be told there's an issue logging me in. Funny how it logged me in and took my money at the beginning isn't it!!!!! Tried contacting love support but sat waiting for ages so gave up. Absolutely shocking

12 de julho de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Foxy Games

Resposta da Foxy Games

Thank you for your feedback – We're sorry to hear you've not had the positive experience that we'd want you to have here with us at Foxy Games. Please, contact our Service Optimisation team at service.optimisation@foxygames.com with Ref ID SM00483 and a detailed description of the issue. We will gladly assist you further.

Classificada 1 em 5 estrelas

This site is joke after winning 100…

This site is joke after winning 100 then saying they want all this proff to send it and then still say they need more so send more and still say same thing so still waiting for money to go in account and still refusing to pay me it I will be taking legal advice as this should not be aloud really wish i had looked at the reviews before playing this game

12 de julho de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Foxy Games

Resposta da Foxy Games

Thank you for your feedback – We're sorry to hear you've not had the positive experience that we'd want you to have here with us at Foxy Games. Please, contact our Service Optimisation team at service.optimisation@foxygames.com with Ref ID SM00482 and a detailed description of the issue. We will gladly assist you further.

Classificada 1 em 5 estrelas

One of the worst sites ever

11 de julho de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Foxy Games

Resposta da Foxy Games

Thank you for your feedback – We're sorry to hear you've not had the positive experience that we'd want you to have here with us at FoxyGames. If you can contact us via Facebook or Twitter, we'll be able to take a look for you and discuss this further.
Facebook: https://rb.gy/0kh8gk

Twitter: https://rb.gy/yywrbk

Classificada 1 em 5 estrelas

Sorry long review my experience

Sorry long review my experience, Foxy games where to begin don't think ever had a decent win on it legit must put least 40 in it one day got nothing back, promotions not the best there's Daily Freebies usually get 2-3 Spins usually lose on them or straight up lose and i can't justify this enough when it turns too Boosted Freebies that means it's a guaranteed win and maybe just maybe boosted prize most time same prize it doesn't turn boosted till stupid o'clock in morning which i now know found out which is not right you think would turn as soon as new days begins anyway this just happened other day i have trouble sleeping and can believe some others do or just stay up for a bit new day begin probs i did the DAILY FREEBIES at about back 12 near 1 i LOST shocker woke up in morning to see it has turned to BOOSTED FREEBIES straight of bat not right since i lost now its boosted which means no loss, right ok so click on boosted says i played today i can see why but still, i contacted live chat they said clear cache data etc try again if still problem says same email support with screenshot which it did so i did that few hours go by get reply back saying to send another screenshot try another device and clear cache same thing so sent 2 pics on 2 different devices same thing got reply back from different person not once did i speak to the same person btw always someone new anyway this person asked for names, device models times etc lot stuff i couldn't do then few things i didnt even know, so i said just leave it wasting time then get another reply from someone that actually understood what was going on for once and did actually CONFIRM I DID NOT GET TO PICK BOOSTED FREEBIES THAT DAY so they said same thing clear data did not ask for info Tho like others sent me a link to freebies and link to clear stuff if did not know how to do it almost worked but nope replied back got reply at back 5 morning from someone new says same stuff from others beforehand asking for all this info more screen shots so i sent total of 3 which i already sent and trust me nothing wrong with devices like they seem to make out most of the time this site and most other sites like Oh it could be your device try another like seriously my devices are fine anyway got annoyed just said leave it wasting time not helping and not emailed me back since not a very helpful support team at all!

10 de julho de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Foxy Games

Resposta da Foxy Games

We're sorry to hear that you're not happy with the experience you've had with us. Please contact us using your registered email address on the following email address service.optimisation@foxygames.com. Please quote Ref ID SM00477 in this email and we will gladly look into this for you.

Classificada 1 em 5 estrelas

if i could put less that i 1 i would…

if i could put less that i 1 i would the support team are crap, i asked for a manager 3 times to be ignored and told to email and my query be put on hold for 24 hours, its a joke, i spend alot on there but will not be doing going forward if they cant even put your winning back into your account.

5 de julho de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Foxy Games

Resposta da Foxy Games

We're sorry to hear that you're not happy with the experience you've had with us. Please contact us using your registered email address on the following email address service.optimisation@foxygames.com. Please quote Ref ID SM00472 in this email and we will gladly look into this for you.

Classificada 1 em 5 estrelas

Joined cpl days ago said account…

Joined cpl days ago said account verified I could deposit straight away so I deposited over 200 then I won 200 so just wanted my money back they put your money between 3 accounts weird I got 50 first day then they won’t release the rest saying I need to verify now that’s fraud on their part all the links they sent me said they should have done these checkers before being allowed to deposit I’m not a well man don’t have photo I’d só iv been on customer chat all day I’m so stressed they won’t release my money il not get it because I don’t have the id this is fraud do not join it’s a con I think their spying on people as well because I went to resolve they knew I wasn’t on my own computer watch yourself con men do not join there’s loads of people said same thing rip off by god they can stick my money but I’m taking it further not right

29 de junho de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Foxy Games

Resposta da Foxy Games

We're sorry to hear that you're not happy with the experience you've had with us. Please contact us using your registered email address on the following email address service.optimisation@foxygames.com. Please quote Ref ID SM00469 in this email and we will gladly look into this for you.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais