Furnwise Opiniões 

1507
•
TrustScore: 2.5 em 5

2,3

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

Not 1 star it's a BIG FAT ZERO STAR. I Ordered a lamp about a year ago for £120 and still not received anything not even an email to apologise. If they had anything about them they would contact me an... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Another warning. Ordered in July, instigating return on (delayed) delivery. Took ages for them to send paperwork to return the items. All incorrect but they said do it any way. Parcelforce now showin... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Purchased a lamp a few months ago and we were delighted by the speed of delivery including sound packaging. The lamp looks fantastic and great quality. Since then we have bought a further two indust... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

Same experience as everyone else: ordered end of November, never received the order. I chased, got 2 replies saying they handed over to the courier and "seemed like they lost it". Seeing all other ex... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Loja de móveis

Informação fornecida por diversas fontes externas

Furnwise is based in the UK and The Netherlands we have warehouses in more European countries and we have our webshops live and running in the UK and France. As we are building we will become the next big European brand in Furniture. We try to deliver our entire assortment from stock. With own employees in China we can control the quality so we control the entire furniture process from the ''source'' to you as consumer! We can ship throughout Europe without problems and ensure fast delivery! Feel free to contact us if you have any questions. All our products are made with an eco/environmental friendly approach, we try to deliver all products from stock to ensure speedy delivery and maintaining quality and prices at high standards. Our goal is to supply furniture for affordable prices. We ensure you that our customer service department will do all to satisfy your answers and solve your complaints. Via email and chat we will do our best to make you happy!


Informações de contacto

2,3

Mau

TrustScore: 2.5 em 5

2 mil opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Não respondeu a opiniões negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

2,3

Todas as opiniões

(1507)

1 opinião nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Fabulous lamps

Fabulous lamps - I love how unusual they all are - I ordered 2 lamps with bulbs - one went missing but customer services straight away sent another one - I’m a very happy customer - definitely would recommend Furnwise xx

16 de dezembro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Furnwise

Resposta da Furnwise


Thank you for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you love our fabulous and unusual lamps. We take pride in offering unique and distinctive designs to add that special touch to your space.

We apologize for the inconvenience caused by the missing lamp, but we're glad our customer service promptly resolved the issue by sending a replacement. Ensuring customer satisfaction is our top priority, and we're pleased to hear that you're a happy customer.

Thank you for your recommendation, and we appreciate your support. If you have any more questions or need further assistance, please don't hesitate to reach out. We're here to help!

Best regards,
The Furnwise Team

Classificada 2 em 5 estrelas

Condescending customer services.

Waiting for a chair delivery which has taken ages. And their customer services responses are so sarcastic. They talk to you as though you are a toddler.

26 de janeiro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Furnwise

Resposta da Furnwise

We apologize for any inconvenience caused by the delay in your chair delivery and for any perceived sarcasm in our customer service responses. Our intention is always to provide helpful and respectful assistance to our customers.

We understand that waiting for a delivery can be frustrating, and we apologize for not meeting your expectations in terms of timeliness. We strive to provide accurate and transparent information about delivery times, but sometimes unforeseen circumstances can cause delays. We apologize for any inconvenience this has caused you.

Regarding the customer service responses you received, we sincerely apologize if they came across as sarcastic or condescending. We strive to maintain a professional and courteous tone in all our communications. Your feedback is valuable to us, and we will use it to improve our customer service interactions and ensure that all our customers feel respected and valued.

If there is anything specific you would like us to address or any additional information you require regarding your chair delivery, please let us know. We are here to assist you and ensure a satisfactory resolution.

Thank you for bringing this to our attention, and we apologize once again for any frustration or dissatisfaction caused.

Best regards,
The Furnwise Team

Classificada 5 em 5 estrelas

The Perfect Lamp

So pleased that I found Furnwise.co.uk. My lamp is gorgeous, well made and sturdy. Extra speedy delivery, I didn’t order it until 17th December and received it before Christmas, which was a bonus. I would certainly recommend this company.

17 de dezembro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Furnwise

Resposta da Furnwise

We're delighted to hear that you are pleased with your lamp from Furnwise.co.uk! We strive to offer high-quality products that are not only beautiful but also well-made and sturdy. It's great to know that your lamp met your expectations in terms of both design and durability.

We understand the importance of timely delivery, especially during busy holiday periods, and we're thrilled that you received your lamp before Christmas. We aim to provide efficient shipping services to ensure customer satisfaction.

Thank you for recommending our company. We truly appreciate your support and trust in our products and services. If you have any more feedback or need further assistance in the future, please feel free to reach out. We're here to help!

Best regards,
The Furnwise Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Exceptional Customer Service

The customer service and after sales care has been exceptional.
Rarely have I ordered from a company with such efficiently and genuine care for their customers. There was a small issue with a product however this was rectified so fast and without any fuss. The speed with which they e-mail a reply is incredible.
I will be ordering from Furnwise again.

24 de janeiro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Furnwise

Resposta da Furnwise

Thank you for your kind words about our customer service and after-sales care at Furnwise! We are committed to providing exceptional service and ensuring our customers are satisfied with their purchases.

We apologize for any inconvenience caused by the small issue you encountered with a product, but we're glad to hear that our team was able to rectify it quickly and without fuss. Our goal is to address any concerns or problems promptly and efficiently, ensuring a positive experience for our customers.

We strive to be responsive and attentive in our communication, so it's great to hear that our email response time impressed you. We believe in keeping our customers informed and providing timely assistance whenever needed.

Thank you for your support and for choosing Furnwise. We look forward to serving you again in the future. If you have any further questions or need any assistance, please don't hesitate to reach out. We're here to help!

Best regards,
The Furnwise Team

Classificada 4 em 5 estrelas

Good quality and good price for the…

Good quality and good price for the chairs and bar stools we got. The delivery took longer than expected and wasn't tracked but customers services did respond and it all arrived safely in the end so I can't complain really. Would buy from again

21 de dezembro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Furnwise

Resposta da Furnwise

Thank you for your positive feedback! We're pleased to hear that you found the chairs and bar stools to be of good quality and reasonably priced. We apologize for any inconvenience caused by the longer-than-expected delivery time and the lack of tracking. However, we're glad that our customer service team was responsive and that your order arrived safely in the end.

We appreciate your understanding and patience throughout the process. Your satisfaction as a customer is important to us, and we're glad to know that you would consider purchasing from us again.

If you have any further questions or need any assistance in the future, please don't hesitate to reach out. We're here to help and ensure your shopping experience with us is a positive one.

Thank you for choosing Furnwise, and we look forward to serving you again!

Best regards,
The Furnwise Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Chasing refund for 8 Weeks!!!!!

I returned 6 x chairs on 18/11/22 on the returns labels provided by Furnwise. Followed exact instructions and provided proof of postage.

8 Weeks later and they are now ignoring my emails and I am still awaiting my £540 refund.

I am so disappointed with this company especially in todays climate when people need every penny they can they are unlawfully keeping money that does not belong to them.

On a previous review Furnwise replied -
'there is almost no opportunity for the customer to lose their money, because we stay in contact, and we refund the money as soon as we receive proof of postage.'

Trust this review that this is simply false.
I am being ignored.
I have provided proof of postage.
Yet still radio silence from the Furnwise team.
Shocking service.

If someone gets in touch with me to clear this matter up I would look at amending this review.

18 de janeiro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Furnwise

Resposta da Furnwise

Dear customer,

We deeply apologize for the delay in processing your refund and the lack of response to your emails. We understand your frustration and disappointment with the current situation.

We assure you that it is not our intention to unlawfully keep any customer's money. We sincerely apologize for any inconvenience caused and the lack of communication you have experienced.

We would like to resolve this matter promptly and ensure that your refund is processed as soon as possible. Please provide us with your order details and any relevant information regarding your return and proof of postage. Our team will personally investigate the issue and work towards a resolution.

We apologize for any inconvenience you have faced and for not meeting your expectations. We appreciate your feedback, and it will help us improve our processes and customer service.

Thank you for bringing this matter to our attention, and we sincerely apologize for any inconvenience you have experienced with Furnwise. We will do our utmost to rectify the situation and provide a satisfactory resolution.

Best regards,
The Furnwise Team

Classificada 5 em 5 estrelas

absolutely love our new bar stools they…

absolutely love our new bar stools they are so comfy and so easy to clean considering I have a three year old and two year old who make ALOT of mess. so very happy with them, saving up now to buy some dining chairs to match! quick delivery and really good customer service too

28 de dezembro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Furnwise

Resposta da Furnwise

We're thrilled to hear that you absolutely love your new bar stools from Furnwise! It's wonderful to know that they are comfortable and easy to clean, especially with young children around. We understand that durability and convenience are important factors when it comes to furniture, and we strive to provide products that meet those needs.

We're also glad that you had a positive experience with our quick delivery and customer service. At Furnwise, we aim to provide excellent service to ensure our customers are satisfied every step of the way.

Thank you for sharing your feedback and for considering purchasing matching dining chairs from us in the future. We look forward to assisting you with your next order. If you have any further questions or need any assistance, please feel free to reach out. We're here to help!

Best regards,
The Furnwise Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Fantastic Bar stools

Excellent customer service from start to finish. Would definitely recommend. Our bar stools are brilliant very sturdy excellent quality and look fantastic.

19 de dezembro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Furnwise

Resposta da Furnwise

Thank you for your kind words about our customer service and for recommending Furnwise! We're thrilled to hear that you had an excellent experience from start to finish. Providing top-notch customer service is one of our priorities, and we're glad we met your expectations.

We're also delighted to know that you're enjoying your bar stools. It's great to hear that they are sturdy, of excellent quality, and look fantastic in your space. At Furnwise, we strive to offer products that are not only stylish but also built to last.

If you ever need any further assistance or have any questions, please don't hesitate to reach out. We're here to help you in any way we can. Thank you again for your feedback and support!

Best regards,
The Furnwise Team

Classificada 1 em 5 estrelas

I Have bought 5 Jenny style lights with…

I Have bought 5 Jenny style lights with one of them arriving not having the bracket to fit. Have tried emails and live chat. I have not been able to speak to anyone as no contact number available or given. I am obviously disappointed and frustrated. Such a shame as the product is up to the standard, but not usable..... Chris Davies

2 de janeiro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Furnwise

Resposta da Furnwise


Dear Chris Davies,

We apologize for the inconvenience you have faced with your recent purchase of the Jenny style lights. It is certainly frustrating to receive a product that is missing essential components, and we understand your disappointment.

We apologize for the difficulty you have experienced in reaching out to us for assistance. Our customer service team strives to provide timely and effective support to our customers. We regret any inconvenience caused by the unavailability of a contact number and any delays in responding to your emails or live chat inquiries.

Please provide us with your order details and a description of the issue you encountered with the missing bracket. Our team will investigate the matter and ensure that a replacement bracket is sent to you as soon as possible. Additionally, we will review our communication channels to improve our responsiveness and availability to better assist our customers.

Once again, we apologize for the inconvenience and frustration this has caused. We appreciate your feedback, as it helps us identify areas for improvement. We are committed to resolving this issue for you promptly and ensuring your satisfaction.

Thank you for your patience and understanding.

Best regards,
The Furnwise Team

Classificada 5 em 5 estrelas

From a satisfied customer

A helpful Company Kept us informed every step of the way. Very pleased with the chair we ordered exactly the right colour to match our decor. HIGHLY recommended

9 de dezembro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Furnwise

Resposta da Furnwise

Thank you for your positive feedback! We're glad to hear that you found our company helpful and that we kept you informed throughout the process. We understand the importance of clear communication and strive to provide a smooth and transparent experience for our customers.

We're also delighted to know that the chair you ordered was exactly the right color to match your decor. It's always a pleasure to help customers find the perfect pieces for their homes.

We truly appreciate your recommendation and support. If there's anything else we can assist you with in the future, please don't hesitate to let us know. We're here to ensure your satisfaction and provide excellent service.

Best regards,
The Furnwise Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Fantastic company

Fantastic experience shopping with furnwise. I have so far purchased 4 bar stools and 6 dining chairs and they are all perfect. The quality is excellent. Costumer service is flawless and I will definitely buy again. I thoroughly recommend this company.

3 de janeiro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Furnwise

Resposta da Furnwise


Thank you for your glowing review! We're thrilled to hear that you had a fantastic experience shopping with Furnwise and that the bar stools and dining chairs you purchased are perfect and of excellent quality. We take pride in offering high-quality products that meet our customers' expectations.

It's great to know that you found our customer service flawless. We strive to provide exceptional service and support to ensure our customers have a positive experience from start to finish.

We appreciate your recommendation and look forward to serving you again in the future. If you need any further assistance or have any questions, please feel free to reach out. We're here to help!

Best regards,
The Furnwise Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Truly a great company with great…

Truly a great company with great products, there customer care is top draw (excuse the pun)

Will definitely use again!!!!

Highly recommend

29 de novembro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Furnwise

Resposta da Furnwise

Thank you for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you had a great experience with Furnwise and that you found our products and customer care to be excellent.

We strive to provide top-notch customer service and offer a wide range of great products to meet our customers' needs. Your satisfaction is our priority, and we're glad we could meet your expectations.

Thank you for your recommendation and for choosing Furnwise. We look forward to serving you again in the future. If you have any further questions or need assistance, please don't hesitate to reach out.

Best regards,
The Furnwise Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Returns not an easy process

I had no problems with delivery of the item I ordered. However returning the item is a different story. I sent the goods back on the 1st December and I am still waiting for a refund.

1 de dezembro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Furnwise

Resposta da Furnwise

Dear customer,

We apologize for the delay in processing your refund for the returned item. We understand your frustration and apologize for any inconvenience caused.

To assist you with this matter, we kindly request that you provide us with your order details and any relevant information regarding the return. This will allow us to investigate the issue and expedite the refund process for you.

We sincerely apologize for the delay and any inconvenience it has caused. Our team is committed to resolving this matter and ensuring that your refund is processed as soon as possible. We appreciate your patience and understanding.

Thank you for bringing this to our attention, and we apologize for any inconvenience you have experienced with Furnwise. We will do our best to rectify the situation promptly and provide a satisfactory resolution.

Best regards,
The Furnwise Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Just perfect for our style quality…

Just perfect for our style quality products

28 de dezembro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Furnwise

Resposta da Furnwise

We're delighted to hear that our products are a perfect fit for your style and meet your expectations in terms of quality. At Furnwise, we take pride in offering a wide selection of high-quality products that cater to various styles and preferences.

We appreciate your positive feedback and are glad that you are satisfied with your purchase. If you have any further questions or need assistance in the future, please feel free to reach out. We're here to help!

Thank you for choosing Furnwise, and we look forward to serving you again in the future.

Best regards,
The Furnwise Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Beautiful standard lamp

Ordered a standard lamp and I love it. Speedy delivery and lovely product. Many thanks.👍

20 de dezembro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Furnwise

Resposta da Furnwise

Thank you for your order and positive feedback! We're thrilled to hear that you love the standard lamp you purchased from us. At Furnwise, we strive to provide both quality products and efficient delivery service to ensure customer satisfaction.

We appreciate your kind words and are glad that you had a positive experience with us. If you have any further questions or need assistance in the future, please don't hesitate to reach out. We're here to help!

Thank you for choosing Furnwise, and we hope you continue to enjoy your new lamp!

Best regards,
The Furnwise Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Bad customer service

Bad customer service. The same automated emails sent out when making enquiries.They can’t track items that you have ordered and purchased, it takes 5 days for them to make an enquiry but even after 3 weeks they still have no updated information on where order is.

19 de dezembro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Furnwise

Resposta da Furnwise


Dear customer,

We apologize for the poor customer service experience you've had with Furnwise. We understand your frustration and disappointment, and we sincerely apologize for any inconvenience caused.

We strive to provide excellent customer service, and we are sorry to hear that our responses have not met your expectations. We appreciate your feedback and will use it to improve our communication and tracking processes.

We understand that waiting for updates on your order can be frustrating, and we apologize for any delays in providing you with accurate information. We will make every effort to investigate your order and provide you with the most up-to-date tracking information as soon as possible.

If you could kindly provide us with your order details, we will escalate your case and ensure that we address your concerns promptly. Our customer service team is committed to resolving any outstanding issues and providing you with a satisfactory resolution.

Thank you for bringing this to our attention, and we apologize once again for any inconvenience you have experienced. We value your feedback and will take the necessary steps to improve our customer service and tracking processes.

Best regards,
The Furnwise Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Great lamp

Great lamp, great price and quick drlivery.

1 de dezembro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Furnwise

Resposta da Furnwise

Thank you for your review! We're glad to hear that you are satisfied with your lamp from Furnwise. We strive to offer high-quality products at competitive prices, and we're pleased that we could provide you with a positive shopping experience.

Our team works hard to ensure prompt and efficient delivery, so it's great to know that your order arrived quickly. If you have any further feedback or need assistance in the future, please don't hesitate to reach out. We're here to help!

Thank you for choosing Furnwise, and enjoy your new lamp!

Best regards,
The Furnwise Team

Classificada 4 em 5 estrelas

Good customer service but terrible courier

I found Furnwise easy to do business with and I would use them again. The barstools I ordered arrived in a very battered, torn box and the metal legs were damaged. I contacted Furnwise and got a reply the same day - even though it was the weekend. They offered me three options, we agreed on one and, after a couple of days, they made it happen. Nice customer service, I am satisfied. Of course I would have preferred a flawless delivery, but reading through the other reviews here, it seems to me that most of the problems were caused by the courier. This was definitely my experience. The stools could certainly have been better packed, but the state of the box when it arrived was unbelievable.

If I could offer one suggestion to Furnwise it would be to stop using EVRi ("the new Hermes") in the UK - they regularly damage, delay or lose my stuff. They may be okay elsewhere, but in the UK they are the worst delivery service I have used.

9 de dezembro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Furnwise

Resposta da Furnwise

Thank you for your feedback! We're glad to hear that your overall experience with Furnwise was positive and that our customer service was responsive and helpful in resolving the issue with the damaged barstools.

We apologize for the condition of the box upon delivery and any inconvenience it caused. We appreciate your understanding that courier services can sometimes be a factor in delivery issues. We'll take note of your suggestion regarding the courier service EVRi in the UK and consider alternative options to ensure a smoother delivery experience for our customers.

We value your satisfaction as a customer and appreciate your willingness to give us another chance in the future. If you have any further feedback or need any assistance, please feel free to reach out. We're here to help and improve our services.

Thank you for choosing Furnwise, and we look forward to serving you again!

Best regards,
The Furnwise Team

Classificada 1 em 5 estrelas

I ordered 6 chairs 2 months ago

I ordered 6 chairs 2 months ago, I have only received 3 after multiple emails. PLEASE DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY.

12 de dezembro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Furnwise

Resposta da Furnwise

Dear customer,

We apologize for the inconvenience and frustration you have experienced with your order from Furnwise. We understand that receiving only half of your ordered items and facing difficulties in communication can be extremely disappointing.

We take your feedback seriously and want to assure you that we are committed to resolving this issue promptly. We apologize for any delays or lack of communication you have encountered during the process. Our customer service team will review your order and correspondence to investigate what went wrong and ensure that the remaining chairs are delivered to you as soon as possible.

We understand that this situation has caused you great inconvenience, and we sincerely apologize for the inconvenience caused. Rest assured, we will make every effort to rectify this situation and provide a satisfactory resolution for you.

Thank you for bringing this matter to our attention. We appreciate your patience and understanding as we work towards resolving the issue. Please rest assured that we are committed to improving our processes and customer service based on your feedback.

If you have any further concerns or questions, please feel free to reach out to us directly, and we will be more than happy to assist you.

Best regards,
The Furnwise Team

Classificada 1 em 5 estrelas

none existent customer service

in 45 years of running business in the UK I have never experienced such poor customer service. They were fine taking the order and payment then the fun began!
Month late with delivery of two chairs, when they arrived both faulty, reported straight away after many more e-mails a month later I had a response saying they would exchange , 3 weeks later nothing.
I am now pursuing a legal route with this company.

20 de setembro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Furnwise

Resposta da Furnwise

Dear customer,

We sincerely apologize for the unacceptable experience you have had with Furnwise. We understand that the delay in delivery and the subsequent issues with the chairs have caused you great frustration and disappointment.

We deeply regret the inconvenience caused and understand your decision to pursue a legal route. We take these matters seriously and will cooperate fully with any legal proceedings to ensure a fair resolution.

While we cannot change the past, we want to assure you that we are committed to addressing your concerns. We will review your case internally and work towards finding a suitable resolution. We value your feedback and will use it to improve our processes and customer service in the future.

If there is any additional information or documentation you would like to provide to support your case, please let us know, and we will be happy to assist you further.

Once again, we apologize for the negative experience you have had and appreciate your patience and understanding as we work towards a resolution.

Best regards,
The Furnwise Team

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais