GetByBus & GetByFerry Opiniões 

274
•
TrustScore: 3.5 em 5

3,4

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

Service is non existent, no customer support nothing at all. Nowhere to call , no phone number works. this feels like a complete scam.

Classificada 5 em 5 estrelas

Više puta sam putovala Getbybusom i uvijek sam bila zadovoljna njihovom uslugom.Prilikom zadnje rezervacije karte izuzetno me oduševila usluga osoblja odjela korisničke podrške (Antonela i Natalija) k... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 4 em 5 estrelas

Übersichtliche Preis- und Buchungsangabe Bezahlung in Euro Buchungen in Asien werden über 12Go (schlechter Service dort - viel unnötiges Geldabgreifen....) getätigt, läßt sich wohl nicht vermeiden.... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Dugo godina kupujem preko servisa,jako pouzdan i brz način kupovine karata. Ove godine smo morali otkazati kartu u zadnji trenutak,poslali smo mail na korisnički službu.Odgovor je stigao brzo i unato... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Agência de bilhetes de autocarro

Sobre GetByBus & GetByFerry

Escrito pela empresa

Welcome to GetByBus.com, your ultimate destination for all your bus travel needs. We offer over 8000+ routes and 70000 + connections to suit your travel needs. Our user-friendly website makes it easy to find the perfect bus route, compare prices, and book your tickets all in one place.

We also provide real-time updates on bus schedules, so you can plan your journey with confidence. Our travel writers and bus enthusiasts offer destination guides and packing tips for an enjoyable trip. GetByBus.com guarantees a safe and secure booking experience, with vetted and reliable bus operators.

Flexible ticket options like mobile tickets and print-at-home tickets, make it easy to travel on your own terms. Start planning your next bus adventure today and book your tickets at GetByBus.com!

Informações de contacto

3,4

Aceitável

TrustScore: 3.5 em 5

274 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Não respondeu a opiniões negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

3,4

Todas as opiniões

(274)

2 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 4 em 5 estrelas

Übersichtliche Preis- und…

Übersichtliche Preis- und Buchungsangabe
Bezahlung in Euro
Buchungen in Asien werden über 12Go (schlechter Service dort - viel unnötiges Geldabgreifen....) getätigt, läßt sich wohl nicht vermeiden. Aber leider war dann auch die Buchungsbestätigung bei GetByBus nicht online zu finden - allerdings sehr schnell per Mail gesendet.

4 de novembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da GetByBus & GetByFerry

Resposta da GetByBus & GetByFerry

Dear Valued Passenger,

Thank you for your feedback. We appreciate your comments and are glad to hear that the booking confirmation was sent to you promptly via email. We are continuously working to improve our online confirmation process and ensure a smoother experience for our customers. Should you have any further questions or need assistance, please do not hesitate to contact us.

Best regards,
GetByBus Team

Classificada 5 em 5 estrelas

My first bus trip in Spain

My first bus trip in Spain. Very good and organised. Good air temperature inside and amicable, friendly and approachable

30 de outubro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da GetByBus & GetByFerry

Resposta da GetByBus & GetByFerry

Dear Velda,

Thank you so much for your wonderful review! We are delighted to hear that you enjoyed your journey to Spain and that everything was up to your expectations.

Your satisfaction is our top priority, and we appreciate your feedback. We hope to welcome you on board again for your future travels!

GBB Team!

Classificada 5 em 5 estrelas

Sérieux et support réactif

J’ai acheté un billet de ferry entre lombok et Gili air, j’ai eu un soucis qui m’empêchais d’ouvrir le « ticket » reçu par mail. J’ai écris au support GetByFerry, ils m’ont répondu très rapidement et renvoyé le ticket.

Il était noté « billet à imprimer impérativement » et au final c’est juste qu’il faut aller chercher le « vrai » billet en papier au comptoir de la compagnie, sur la base du billet reçu par mail.

Tout s’est bien passé, le site est sérieux, et le support très réactif par mail.

26 de outubro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da GetByBus & GetByFerry

Resposta da GetByBus & GetByFerry

Dear Marina,

Thank you so much for your kind words and wonderful feedback! We’re thrilled to hear that you had such a pleasant experience with our customer service team. Our team is always here to help, and your recognition truly means a lot to us.

We aim to provide the best support possible, and it's great to know that we could assist you promptly and effectively. If you need anything in the future, don’t hesitate to reach out.

GBB team!

Classificada 5 em 5 estrelas

Fast response

Promptly resolving problems and kindness of agent.

29 de outubro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da GetByBus & GetByFerry

Resposta da GetByBus & GetByFerry

Dear Sara,

Thank you so much for your kind words and wonderful feedback! We’re thrilled to hear that you had such a pleasant experience with our customer service team. Our team is always here to help, and your recognition truly means a lot to us.

We aim to provide the best support possible, and it's great to know that we could assist you promptly and effectively. If you need anything in the future, don’t hesitate to reach out.

GBB team!

Classificada 5 em 5 estrelas

Super support

Super support

28 de outubro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da GetByBus & GetByFerry

Resposta da GetByBus & GetByFerry

Dear Sanja,

Thank you so much for your kind words and wonderful feedback! We’re thrilled to hear that you had such a pleasant experience with our customer service team. Our team is always here to help, and your recognition truly means a lot to us.

We aim to provide the best support possible, and it's great to know that we could assist you promptly and effectively. If you need anything in the future, don’t hesitate to reach out.

GBB team!

Classificada 1 em 5 estrelas

No ticket received

I bought a ferry ticket from nusa penida to sanur and got 4 email from them at the same time how it could take a little longer until the ticket is ready. Now 24h after buying the ticket I still dont have one and my ferry goes in a few hours. Just had to buy a second ticket on another side so I can for sure leave today. The other side worked perfectly fine and I had a ticket after 5 minutes.

28 de outubro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da GetByBus & GetByFerry

Resposta da GetByBus & GetByFerry

Dear Marlene,

Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you had a negative experience when purchasing tickets. We would like to clarify the situation and assist in resolving the issue.

Sometimes it takes a bit longer for tickets to be confirmed as some of them are confirmed manually. Our customer service team is here for you every day from 8 a.m. to 9 p.m., dedicated to preventing issues like this and to helping with any questions or concerns. Please feel free to reach out anytime, whether by phone or through our contact form—we’re always here to help. Please send us more details about your reservation so we can investigate the matter further.

Your feedback is important for improving our services, and we will take the necessary steps to prevent similar situations in the future.

GBB Team!

Classificada 1 em 5 estrelas

Vendent des billets pour des bus…

Vendent des billets pour des bus n’existant pas voyage en bus direct de Marbella à Torremolinos
Billets non conformes car ne possède pas le code bares
Prix plus élevé que la réservation sur place
thanks for the answer but following this
"
Our goal is to provide accurate information about all routes, but sometimes transport providers may change their schedules or procedures, which can lead to misunderstandings. We apologize for the discrepancies related to the barcodes and pricing. Please send us more details about your reservation so we can investigate the matter further."

please check with the bus Co Avanza Marbella, I have informed them, it is not for the amount of approximatively 8 euros but the fact that I lost 2 hours waiting for a bus which not exist

22 de outubro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da GetByBus & GetByFerry

Resposta da GetByBus & GetByFerry

Dear Jeanclaude,

Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you had a negative experience when purchasing tickets. We would like to clarify the situation and assist in resolving the issue.

Our goal is to provide accurate information about all routes, but sometimes transport providers may change their schedules or procedures, which can lead to misunderstandings. We apologize for the discrepancies related to the barcodes and pricing. Please send us more details about your reservation so we can investigate the matter further.

Your feedback is important for improving our services, and we will take the necessary steps to prevent similar situations in the future.

GBB Team!

Classificada 1 em 5 estrelas

Extortion

Most expensive bus you’ll pay for in Albania. Seats were broken. Refused to put on aircon. And they’ll charge you to stow your bags under the bus 2 euros. Genuine extortion.

22 de outubro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da GetByBus & GetByFerry

Resposta da GetByBus & GetByFerry

Dear Matt,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re truly sorry to hear about your disappointing experience. This is not the level of service we aim to provide, and we understand your frustration regarding the broken seats, air conditioning, and the additional charge for baggage.

We take such issues seriously and will address them with the bus operator to ensure that improvements are made. Your feedback helps us work towards better service for all passengers.

If you have any further details or would like to discuss this with us directly, please feel free to reach out. We appreciate your understanding and hope to provide a better experience next time.

GBB Team!

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent customer service

It's such a pleasant experience with the customer service getbybus as my problems are promptly attended and managed by the team especially kudos to Laura (CS agent) who has been very helpful and attentive.

20 de outubro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da GetByBus & GetByFerry

Resposta da GetByBus & GetByFerry

Thank you so much for your kind words and wonderful feedback! We’re thrilled to hear that you had such a pleasant experience with our customer service team. Laura and the entire team are always here to help, and your recognition truly means a lot to us.

We aim to provide the best support possible, and it's great to know that we could assist you promptly and effectively. If you need anything in the future, don’t hesitate to reach out.

GBB team!

Classificada 1 em 5 estrelas

GetbySomeoneElse

Useless customer service and bad practices.

They take advantage of users not giving them a chance to change tickets even when the operator's company gives you the permission to do it

12 de outubro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da GetByBus & GetByFerry

Resposta da GetByBus & GetByFerry

Hi Davide,
We are sorry to hear about your negative experience with our service. We understand your frustration, but unfortunately, the tickets we sell are non-refundable, and changes or cancellations can only be made with the carrier's approval.

Our goal is to provide the best possible support to our customers, and your feedback is important to us. If you have any further questions or need more information, please don’t hesitate to reach out.

Thank you for your understanding.

GBB Team!

Classificada 5 em 5 estrelas

The Customer Service team are very…

The Customer Service team are very responsive and helpful. Special thanks to Laura.

12 de outubro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da GetByBus & GetByFerry

Resposta da GetByBus & GetByFerry

Hi,
Thank you for your kind words! We’re thrilled to hear that our Customer Service team, especially Laura, was able to assist you effectively. Your satisfaction is our priority, and your feedback motivates us to continue providing excellent service.

If you need anything else in the future, please don’t hesitate to reach out. We look forward to serving you again!

GBB Team!

Classificada 5 em 5 estrelas

Great clean car and great driver

Great clean car and great driver from Imsouane to Marrakech.

9 de outubro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da GetByBus & GetByFerry

Resposta da GetByBus & GetByFerry

Dear Maha,
Thank you so much for your wonderful review! We are delighted to hear that you enjoyed your journey from Imsouane to Marrakech and that both the car and driver met your expectations.

Your satisfaction is our top priority, and we appreciate your feedback. We hope to welcome you on board again for your future travels!

GBB Team!

Classificada 5 em 5 estrelas

Köszönet a gyors segítségért

Köszönet a gyors segítségért, együttműködésért, és ügyintézésért!

8 de outubro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da GetByBus & GetByFerry

Resposta da GetByBus & GetByFerry

Hi, thank you for your kind words! We’re glad to hear that you’re satisfied with our service, quick response, and administration. We always strive to provide the best possible support and assistance to our clients.

If you have any further questions or requests in the future, feel free to reach out to us.

We look forward to continuing our collaboration!

GBB team!

Classificada 1 em 5 estrelas

I bought bus ticket on getbybus.com…

I bought bus ticket on getbybus.com from budva to tirana. Although the bus did never come to the bus station, they claimed that the bus had come and left! I contacted the bus company dritta travel for refund. They told me that I had bought the ticket from getbybus.com, I had to ask for refund from them. Then I contacted getbybus.com, they told me that as the company did not accept to give refund to them, they cannot give refund to me, too! They are working with untrustworthy bus companies and when there is an issue, they give all responsiblity to the bus company itself! So, I suggest you not to ever buy a ticket from this website!

3 de outubro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da GetByBus & GetByFerry

Resposta da GetByBus & GetByFerry

Dear Valued Passenger,

Thank you for sharing your experience. We are sorry to hear that there was a misunderstanding regarding your bus ticket. Our policy is to provide maximum support to travelers; however, we want to emphasize that our system automatically records the arrival and departure of buses based on the information provided by the bus company.
In this case, according to the information we received from Dritta Travel, the bus arrived and departed according to the scheduled time. While we understand your concern, the responsibility for the bus's departure according to the schedule lies with the bus carrier. We also note that, in accordance with our terms of use, refunds depend on the carrier's policy.
If you have any additional information you would like to share, please feel free to contact us, as our goal is to ensure that all travelers are satisfied with our service.


Best regards,
GetByBus Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Odlični10/10

Odlični! Nikad ne razočaraju što god da vam treba,
od promjene termina polaska do brzine kojom odgovaraju.
A iskustvo s prijevoznikom Samoborčekom uvijek je
najbolje!

3 de outubro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da GetByBus & GetByFerry

Resposta da GetByBus & GetByFerry

Dragi Putniče,

Zahvaljujemo na Vašoj recenziji! Drago nam je čuti da ste zadovoljni našim uslugama.
Zadovoljstvo naših putnika nam je prioritet.
Radujemo se Vašem sljedećem putovanju s nama!

Srdačno,
GetByBus Tim

Classificada 5 em 5 estrelas

Recommended

We have a good experience taking bus from airport Girona to Barcelona. Our flight was late at night, and we took the last bus. Helpful fresh driver, due to timetable, comfortable bus and good value for money.
Recommended

27 de setembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da GetByBus & GetByFerry

Resposta da GetByBus & GetByFerry

Dear Valued Passenger,

Thank you so much for sharing your experience!
Your recommendation means a lot to us, and we look forward to welcoming you on board again in the future.
Safe travels!

Best regards,
GetByBus Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Super flexible and incredibly supportive team

Super flexible and incredibly supportive team! Exceptional customer experience, smooth process, and always willing to go the extra mile. Highly recommend Gobybus for their outstanding service!

28 de agosto de 2024
Opinião espontânea
logótipo da GetByBus & GetByFerry

Resposta da GetByBus & GetByFerry

Dear Valued Passenger,

Thank you so much for your fantastic feedback! We’re thrilled to hear that you had such a positive experience with our team at GetByBus. We pride ourselves on being flexible and supportive, so it’s wonderful to know that our efforts made a difference for you.

Your recommendation means a lot to us, and we’re always here to assist you whenever you need. We look forward to serving you again in the future!

Best regards,
GetByBus Team

Classificada 5 em 5 estrelas

When we thought we'd missed our bus…

When we thought we'd missed our bus Getmybus realised immediate and were so courteous and helpful. Definitely a ten out of ten.

30 de setembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da GetByBus & GetByFerry

Resposta da GetByBus & GetByFerry

Dear Valued Passenger,

Thank you for sharing your wonderful experience! We’re delighted to hear that. It’s our goal to provide excellent service, and your kind words inspire us to keep doing our best.

If you ever need assistance again, please feel free to reach out. We can't wait to welcome you back!

Best regards,
GetByBus Team

Classificada 1 em 5 estrelas

GetByBus ändert den Abfahrtsort und übernimmt keine Verantwortung für falsche informationen

Leider hat uns GetByBus einen Abend vor der Abfahrt den Flaschen Abfahrtort genannt, mit dem Ergebnis, dass der Bus am Ursprünglichen Terminal abfuhr.
Die wesentlich teurere ersatzfshrt wird uns leider ebenfalls nicht erstattet.
Sehr schade und schlechter Service.
Greift lieber auf andere Anbieter zurück.

29 de setembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da GetByBus & GetByFerry

Resposta da GetByBus & GetByFerry

Dear Valued Passenger,

Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely apologize and we're truly sorry for any inconvenience it caused.

Please reach out to us at info@getbybus.com so we can assist you in resolving this situation. Your feedback is important to us, and we’re here to help!

Best regards,
GetByBus Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Super zadovoljan odnosom i…

Super zadovoljan odnosom i komunikacijom prilikom rijesavanja problema sa kupnjom karte!

25 de setembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da GetByBus & GetByFerry

Resposta da GetByBus & GetByFerry

Poštovani,

Hvala vam na sjajnoj recenziji! Drago nam je čuti da ste imali pozitivno iskustvo. Naša korisnička podrška je tu da vam pomogne u bilo kojem trenutku, i uvijek se trudimo pružiti što bržu i razumijevajuću podršku.

Radujemo se što ćemo vam i u budućnosti biti od pomoći!

Srdačan pozdrav,
GetByBus

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais