GoSolo Opiniões 

175
•
TrustScore: 4 em 5

3,8

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 3 em 5 estrelas

I had made gosolo account this week I transferred 680£ to account but its still on processing after 3 hours whereas transfer takes just minutes. I tried to contact through whatsapp but there’s no resp... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

Această platformă este foarte nebună și ei sunt ei înșiși casa de nebuni, mi-au blocat contul. Am avut acolo 23650 EUR, mi-au cerut o sursă de fonduri, ceea ce am făcut și au mers pe mine timp de apro... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Opening a business account for my limited company with GoSolo was super easy, and managing it through the app is dead simple. I mainly use GoSolo to generate invoices and get payments via QR codes (su... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

As an accountant, I recently tried out the GOSOLO bank account application. It was a great experience - I was able to register limited companies with ease and in no time at all. The registration proce... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Banco
  2. Instituição financeira
  3. Registo Comercial

Sobre GoSolo

Escrito pela empresa

GoSolo is a business account for small businesses that allows you to set up a limited company online and open a business account in minutes.

Create a limited company, secure business account and manage finances…all in one app.

GoSolo is available on web, iOS and Android.

Informações de contacto

3,8

Bom

TrustScore: 4 em 5

175 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que escrevam opiniões

Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas

Respondeu a 18% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de uma semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

3,8

Todas as opiniões

(175)

40 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

They are scam

They are scam
We trusted them and opened a business account they blocked our money without notice , ignoring all our emails not even a single update or respect to respond to the emails for the past 2 months and not even providing us with company bank statements
We will be reporting them to FCA and court order to be issued
Watch out !!

8 de março de 2024
Opinião espontânea
logótipo da GoSolo

Resposta da GoSolo

Hello!
Thank you for taking the time to share your feedback!
As GoSolo is a regulated organisation, we are required to comply with all legal and regulatory obligations as set out by the FCA. Occasionally, this means that additional checks are required for payments that go through GoSolo accounts. Rest assured, such cases happen rarely. If you have any further questions with regards to the payment, please do not hesitate to contact us at we@gosolo.net!
Thanks,
Andrew

Classificada 1 em 5 estrelas

Fraud

Fraud. Can't access the account. It has been over one year they are holding my £2500 and no response. Contacting FCA now.

16 de março de 2024
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

i am having trouble with unblock link is not working

Update over the case so after trying with multiple channel i try to contact with gosolo team but there was no response then i contacted via linkden to Dema the founder of goslo and after that he make sure everything goes smooth and he resolve my issue thumbs up to founder member
i am having trouble with them to signing in to my account i tried contacted them on email, X (twitter), Instagram, WhatsApp but no response from there side my money is stuck and now my account is blocked for me unblock my account link is not working to reverify me i need some one from gosolo team to assist me to get my money back

29 de fevereiro de 2024
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

I have been using Gosolo for more than…a year

I have been using Gosolo for more than a year and it worked fine until they blocked me with no email or call. They haven't provided any phone number to contact them and I have emailed them multiple times, tried to contact them using their whatsapp support, even called on whatsapp but haven't received any response at all. My funds are gone with no access, no reason. I will be contacting the authorities soon

1 de outubro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da GoSolo

Resposta da GoSolo

Dear Shehryar,
We are sorry for your experience. The reason access to your account was restricted is that you have not responded to our request for information regarding certain transactions you have made earlier this year. We have contacted you a number of times and had no response, hence to follow the internal procedures to protect the account. Thanks for your understanding.

Classificada 1 em 5 estrelas

Animalele nerușinate și pilotul de încredere în escroc este un suspect și în asta

Această platformă este foarte nebună și ei sunt ei înșiși casa de nebuni, mi-au blocat contul. Am avut acolo 23650 EUR, mi-au cerut o sursă de fonduri, ceea ce am făcut și au mers pe mine timp de aproximativ 3 luni. Am dat peste recenzia despre cum Ⓐⓢⓢⓔⓣⓡⓔⓣⓡⓘⓔⓥⓐⓛ  .⃝ⓘⓞ ajută o persoană de aici să primească banii ei și i-am contactat și eu însumi și m-au ajutat în doar o săptămână și 5 zile.

16 de agosto de 2023
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Absolute scum

Absolute scum , they will take all your money the second it hits your account leaving you with no money to pay for goods or staff absolute scandal PLEASE STAY AWAY FROM THESE PEOPLE

7 de julho de 2023
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

I want my money back

I sent a payment to a solo account in error via a third party business. My bank has tried to contact you to return my money as it’s a closed account it went into. Please can someone respond to my email I have sent it to your email address

11 de maio de 2023
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

If I could rate this lower I would

If I could rate this lower I would.

I received a call about a solar proposal in June of 2023. I liked what they were saying but need time to look things over and do my research. I got bombarded with calls to the point that I had to tell them give me a week to do my research. So today 09 July 2023, there Vice President Yousuf Shah, called me demanding to know why I’m dragging my feet. Last I heard the customer has all the time he needs to make a decision. Who in their right mind would spend or take on a debt over 100,000 for 25 years for solar power.

I am a 26 year retired US Navy Veteran, and this dude called me a loser for taking my time, he did a credit check on me and threw my debt in my face over. I have the text messages to prove it. Stay away from this company they just want your money.

9 de julho de 2023
Opinião espontânea
logótipo da GoSolo

Resposta da GoSolo

Hello Kevin. We're sorry about your poor experience, but it looks like your review was meant for another company. We assume it was gosolo.io, an American solar selling app, not gosolo.net, a financial app for small companies operating in the UK. Unfortunately, we couldn't find a gosolo.io account on TrustPilot to redirect your review. So, we kindly ask that you take it down because it lowers our product score, which is something we work to improve. Thank you!

Classificada 1 em 5 estrelas

Please please do not use this bank it…

Please please do not use this bank it is a scam! They don’t answer any emails, or WhatsApp. There is no contact details for them. They will take your money very fast and it’s easy to pay in-but they will not let you take the money out or pay anyone….please please don’t use this bank account it has nearly cost me my business

12 de junho de 2023
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Account blocked no reason given

Account blocked no reason given. Sent email but received no response. Left me stranded with no access to funds! No contact telephone to call. I will be closing my account as soon as this is resolved. Seems like this is a scam! I sincerely hope I haven't lost my money! I wish I had read these reviews before opening account.

12 de maio de 2023
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Customer service is non-existent.

Account not accessible since yesterday. No response from the so called customer care team. Still stuck a day before Easter. Not acceptable.

6 de abril de 2023
Opinião espontânea
logótipo da GoSolo

Resposta da GoSolo

Dear Ntabiso, sorry for your experience.
In this instance, the business account for your company was suspended because the company itself is dissolved according to the Companies House records. We will need to address this directly with the Companies House.
Kind regards,
GoSolo

Classificada 5 em 5 estrelas

Speedy help for accountant

As an accountant, I recently tried out the GOSOLO bank account application. It was a great experience - I was able to register limited companies with ease and in no time at all. The registration process was fast and straightforward and I was able to get everything set up quickly. This is a great feature for busy accountants like me who need to get things done quickly. Highly recommended!

27 de março de 2023
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Hi I can’t make payments from my…

Hi I can’t make payments from my account I’ve had important payments to make since Friday and money just got sent back to my balance go solo contacted me on the weekend and said I would receive correspondence by Monday 27th February nothing has happened thus far I’ve sent email after email WhatsApp message after WhatsApp message and nothing goes through the way this bank deals with customer issues is terrible people have businesses to run and we can’t contact anybody the response I received wasn’t even to my query I need my funds asap gosolo

24 de fevereiro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da GoSolo

Resposta da GoSolo

We are grateful for your openness and willingness to share your experience with us here. We sincerely apologize for not meeting your expectations on this occasion and we would like to make it right.
To do so, we kindly request that you email our team at we@gosolo.net. We assure you that we will get back to you as soon as possible and do everything we can to assist you.

Classificada 1 em 5 estrelas

I can not activate my new card for days…

I can not activate my new card for days now thanks

1 de fevereiro de 2023
logótipo da GoSolo

Resposta da GoSolo

We are grateful for your openness and willingness to share your experience with us here. We sincerely apologize for not meeting your expectations on this occasion and we would like to make it right.
To do so, we kindly request that you email our team at we@gosolo.net. We assure you that we will get back to you as soon as possible and do everything we can to assist you.

Classificada 1 em 5 estrelas

Account blocked on first attempt at…

Account blocked on first attempt at transaction for £750. Sent email but received no response. Left me stranded with no access to funds! No contact telephone to call. I will be closing my account as soon as this is resolved. Seems like this is a scam! I sincerely hope I haven't lost my money! I wish I had read these reviews before opening account.

26 de janeiro de 2023
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

loser bank blocked in 1st transection…

loser bank blocked in 1st transection :( bad experience

25 de janeiro de 2023
logótipo da GoSolo

Resposta da GoSolo

We are grateful for your openness and willingness to share your experience with us here. We sincerely apologize for not meeting your expectations on this occasion and we would like to make it right.
To do so, we kindly request that you email our team at we@gosolo.net. We assure you that we will get back to you as soon as possible and do everything we can to assist you.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais