Hotel Saxkjobing Opiniões 82

TrustScore: 3 em 5

2,9

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 5 em 5 estrelas

Har lige spist en rigtig lækker midda g på Hotel Saxkøbing. Lækker torsk med nye asparges, muslingesauce og nye kartofler. Restauranten er stemningsfuld og man føler sig hensat til svundne tider.... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Vi var på GinWalk i Nykøbing Falster sammen med vores to voksne børn. Arrangementet var helt fantastisk og skal bestemt gentages næste år. I forbindelse med turen boede vi på Hotel Saxkjøb... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Menu lever ikke ikke op til forventningerne meget små uopfindsomme retter. På ingen måde en gourmetrestaurant. Vi var 4 personer og blev dårligt nok mætte. Når en ret er fiskefilet kan man ikke server... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Besøgte en overfyldt restaurant med meget dårlig akustik. Bestilte stjerneskud efter ca. 1 time fik vi maden, opdagede da tjeneren var gået at der manglede asparges, dildmayo og dild, fik fat i en tj... Ver mais

Informações sobre a empresa


Informações de contacto

2,9

Aceitável

TrustScore: 3 em 5

82 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de convites para avaliação

Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Hotel Saxkjøbing, en super oplevelse

Vi var på GinWalk i Nykøbing Falster sammen med vores to voksne børn. Arrangementet var helt fantastisk og skal bestemt gentages næste år.

I forbindelse med turen boede vi på Hotel Saxkjøbing, som ejes af Claus Meyer. Opholdet var som at blive henført til TV 2-serien *Badehotellet*. Et hyggeligt hotel midt i den charmerende by Saxkjøbing, hvor atmosfæren emmer af ro, kvalitet og dansk hygge.

Jeg vil især fremhæve morgenmaden. Vi har ganske enkelt aldrig fået en bedre morgenmad. Alt var, som man kunne ønske sig. Jeg var dog lidt skeptisk, da jeg opdagede, at der ikke var appelsinjuice, men i stedet æblejuice fra Claus Meyers æbleplantage på Fejø. Den skepsis forsvandt hurtigt. Appelsinjuice blev fuldstændig ligegyldig, for den æblejuice smagte nærmest som at komme i himlen.

Som en ekstra detalje var der endda morgenbitter ad libitum som en del af morgenmaden.

Restaurantens priser ligger måske lidt i den høje ende, men kvaliteten var derefter. Man kan tydeligt mærke, at det er Claus Meyers restaurant. Jeg savnede dog lidt flere veganske alternativer på menuen.

Alt i alt var det en dejlig oplevelse, som vi varmt kan anbefale.

9 de maio de 2026
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Har lige spist en rigtig lækker middag…

Har lige spist en rigtig lækker midda
g på Hotel Saxkøbing. Lækker torsk med nye asparges, muslingesauce og nye kartofler. Restauranten er stemningsfuld og man føler sig hensat til svundne tider. Betjeningen "humoristisk" og effektiv.
Vores værelse er dejligt og velindrettet.
Forstår ikke de mange negative anmeldelser.
Annette

31 de maio de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Menu lever ikke ikke op til…

Menu lever ikke ikke op til forventningerne meget små uopfindsomme retter. På ingen måde en gourmetrestaurant. Vi var 4 personer og blev dårligt nok mætte. Når en ret er fiskefilet kan man ikke servere 4 halve fiskefileter . Alt i alt et skrabet tilbud her sætter jeg ikk mine ben ogen

4 de abril de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Kan IKKE anbefale Hotel Saxkjøbing

booket 2-dages 'Hverdagsophold' med 2 retters middag. Hotellet serverede præcis samme menu begge dage: Forret et stykke fisk ca. 2*2 cm, hovedret et stykke dårligt oksekød, helt umuligt at tygge. Jeg sagde til tjeneren, at det var ærgerligt at få samme menu 2 dage i træk. Tjeneren svarede, at det siger andre gæster også, men sådan er det på hotel Sakskøbing.

Der gik en time fra tjeneren fjernede tallerkenen fra forretten, indtil hovedretten kom, virkelig lang ventetid.

Værelset lugtede grimt og fugtigt, og der kom næsten ikke vand ud af bruseren.

Jeg troede, at Klaus Meyer stod for kvalitet, men sådan er det desværre ikke.

7 de agosto de 2025
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Vi havde et udsøgt ophold med 3 overnatninger

Vi havde et ophold med 3 overnatninger, alt fungerede som det skulle. Meget venligt og opmærksomt personale både ved indtjekning og i hotellets restaurant. Vi spiste en meget lækker helstegt rødspætte, og oste til dessert. Morgenmaden var buffet det var en udsøgt fornøjelse.
Frokosten inden hjemtur nød vi også.
På værelset var der lidt knirkende gulv, men det er en historisk gammel bygning så det gik fint.
Der er dejlige opholdsstuer med mulighed for klaverspil, brætspil og nyed en kop kaffe eller øl.
Vi kommer gerne tilbage.

21 de agosto de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Skuffende

Besøgte en overfyldt restaurant med meget dårlig akustik. Bestilte stjerneskud efter ca. 1 time fik vi maden, opdagede da tjeneren var gået at der manglede asparges, dildmayo og dild, fik fat i en tjener og fortale hvad der manglede fik en lille skål med 4 små kvarte asparges, uden beklagelse. Da vi betale sagde tjeneren at sådan serverer vores kok stjerneskud (i menukortet står der noget andet) . Vi har også betalt en del mere for vores øl end hvad der står på spisekortet på nettet.

15 de julho de 2025
Opinião espontânea
Classificada 2 em 5 estrelas

Skuffende oplevelse

Vi blev taget godt imod af en venlig og imødekommende tjener på en varm dag i gårdhaven, hvor vi valgte at bestille 2 x cæsarsalat til frokost. En forholdsvis nem og ukompliceret ret.

Vi havde høje forventninger, da vi havde læst, at hotellet er ejet og drevet af Claus Meyer, og at køkkenet har fokus på lokale råvarer.

Imidlertid var det en skuffende oplevelse: Romainesalaten havde brune pletter, stokken havde man ikke skåret fra, og salaten virkede mildest talt træt. Man kunne smage, at croutonerne var lavet på godt brød og olivenolie, men de var både seje og hårde. Måske fra dagen før. Kyllingen var veltilberedt og smagte dejligt, men det kunne ikke rette op på i indtrykket af en salat, der slet ikke levede op til forventningerne til en cæsarsalat lavet på gode råvarer.

De to stjerner giver vi for en venlig og imødekommende tjener, der skabte en god stemning.

2 de julho de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Manglende transparens og svag digital…

Manglende transparens og svag digital strategi – ikke en god kundeoplevelse

Jeg købte et gavekort via hotellets hjemmeside til en vigtig mærkedag og forventede – som det er standard i en moderne digital kunderejse – at modtage det straks. I stedet gik der over tre timer fra bestilling til levering. Ingen steder på siden informeres der om, at gavekortet ikke leveres med det samme, hvilket bryder med grundlæggende principper for transparens og troværdighed i online handel.

Da gavekortet ikke var fremkommet efter to timer – og det var tidssensitivt – måtte jeg i sidste øjeblik købe en alternativ gave. Det gjorde både situationen unødigt stressende og markerede mærkedagen på en helt anden måde, end jeg havde ønsket.

Da jeg kontaktede kundeservice, mødte jeg en uprofessionel og rigid tilgang uden vilje til at tage ansvar eller tilbyde refundering, selvom deres egne processer ikke blev overholdt. Det efterlader et indtryk af en kortsigtet strategi, hvor profit vægtes over kundetilfredshed og bæredygtige relationer.

Som medejer af en digital virksomhed ved jeg, at effektive, gennemsigtige og fleksible processer er kernen i en succesfuld og bæredygtig forretningsmodel. Her oplevede jeg det stik modsatte.

Dette er ikke en service, jeg vil anbefale – og bestemt ikke én, jeg har tillid til at benytte igen.

5 de julho de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Køb ikke ophold med mad

Hotellet er fint, hyggelig by, hyggeligt hotel, venligt personale. Dog dryppede det kun ud af bruseren, så et bad var umuligt.

Men maden var helt igennem forfærdelig.

Vi havde ophold med 3 retter og 5 retter.

Første aften ventede vi 45 minutter på 1 ret. Da den blev serveret havde vi ikke set et menukort og derfor ikke fået, vand, brød eller drikkevarer.
Vi fik serveret en enkelt hvid asparges, som ikke var skrallet og derfor næsten ikke kunne tygges.

2. Ret ventede vi 35 minutter på og fik to mikro stykker lam. De smagte fint, men der var slet ikke nok.

Desserten ventede vi 55 minutter på og den var smagløs.

Vi måtte i netto efter mad, fordi vi stadig var sultne.

Dagen efter med de 5 retter var endnu værre. De glemte os i 50 minutter, på trods af at restauranten var under halvt fuld.
De første to retter var vanvittig dårlige og smagløse.
Og efter ca 3 timer droppede vi de sidste to retter fordi vi ikke orkede at være der længere.

Vi oplevede at det samme skete for kunderne omkring os - de ventede også evigheder på mad og betjening.

Et sådan ophold koster 4600 kr og det er det slet ikke værd.
Jeg fraråder stærkt at folk køber et ophold med mad. Da hotellet egentlig er hyggeligt nok. Maden er bare super dårlig og servicen i restauranten er endnu værre.

1 de junho de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Nedslidt og lugtende værelse

Bookede en overnatning og fik et værelse, der lugtede af mug og gammelt sommerhus. Bruseren kunne ikke holde sig selv, så måtte stå med den i hånden. Badeforhænget ramte toilettet, når man sad på det, og kunne ikke trækkes til side. Hamrende koldt på badeværelse og værelse. Virkelig nedslidt.

27 de março de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Værelset var sindssygt koldt og ikke…

Værelset var sindssygt koldt og ikke rent. Serveringen var ringe og der var ikke styr på tingene. Fik en 5 retters menu, de 2 først retter smagte godt, de næste 3 retter var virkelig dårlige og slet ikke pengene værd.

30 de novembro de 2024
Opinião espontânea
Classificada 4 em 5 estrelas

Helt fint besøg

Helt fint aftensmåltid og besøg. Købte månedens menu og den smagte helt fint. Tjenerne var også flinke og snaksagelige.

14 de outubro de 2024
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Bestilte en bøf bearnaise medium rød.

Bestilte en bøf bearnaise medium rød.
Tjeneren meddelte at den var en ribeye, krogmodnet og ca 300 gram.
Modtager en ribeye gennemstegt og ca. 180 gram. Samt bestik til alacarte.
Efter klage modtager jeg en ny.
Ca. 200 gram kalvefilet som et stegt medium. Samt nu en kniv der er til Steak.
Efter endnu en klage, meddeles at de er kede af ikke at kunne leve op til forventninger.
Jeg bedømmer dette sted med 1 stjerne pga. Den hyggelige gårdhave.
Prisen på kr. 385 for bøffen og kvaliteten samt betjeningen er sat urealistisk høj.

2 de agosto de 2024
Opinião espontânea
Classificada 4 em 5 estrelas

Dejlig oplevelse

Overnattede en enkelt nat på dette hyggelige gamle hotel midt i Sakskøbing. Ankom sent og netop som køkkenet lukkede, men fik uden problemer lov at bestille et hårdt tiltrængt aftensmåltid efter en lang arbejdsdag. Venligt og imødekommende personale. Pænt og rent værelse og god morgenmad med bl.a. friskbagt, hjemmelavet brød (helt sikker ikke industrielt bake off brød, som andre hoteller og tankstationer bruger) og økologisk æblesaft.

24 de julho de 2024
Opinião espontânea

É esta a sua empresa?

Reivindique o seu perfil para aceder às ferramentas empresariais gratuitas da Trustpilot e aproximar-se dos seus clientes.

Criar conta gratuita

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais