Havde min lille pomeranian ned og skulle klippes og bad og få redt 1 lille knuder ud, kvinden der var der var super sød, men vi kom en halv time før tid for at se hvordan det gik og der var hun i bur... Ver mais
A empresa respondeu
Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais
Havde min lille pomeranian ned og skulle klippes og bad og få redt 1 lille knuder ud, kvinden der var der var super sød, men vi kom en halv time før tid for at se hvordan det gik og der var hun i bur... Ver mais
A empresa respondeu
Vi er så glade og tilfredse med at Balou bliver klippet hos Alma🥰 han er altid så flot bamseklippet og vi føler os meget trygge ved at aflevere ham hos dig, da du altid viser din omsorg og glæde ov... Ver mais
Min hund virker lidt skræmt og forvirretefter klipningen. Da vi kom hjem, var han hakket i huden flere steder, han kløede sig også voldsomt.han var ret knudret da vi kom , så klipningen kunne ikke... Ver mais
A empresa respondeu
Vi har for første gang fået klippet vores Border Collie hund Det har været en yderst positiv fornøjelse. Hundeklipper Alma har gjort det rigtig godt. Hun var måde kvalificeret og formåede at skab... Ver mais
Bybjergvej 4B, 2740, Skovlunde , Dinamarca
Sem histórico de convites para avaliação
Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.
Vi er så glade for Alma og den måde hun håndtere vores lille Hugo på. Hun er så sød og kærlig og meget tålmodig🥰
Udover det bliver hunden håndteret uden ophæng i kæder og får små pauser på gulvet sammen med hendes egen søde hund, når klip og håndtering bliver lidt for meget og der er brug for pause. Vi er glade og meget tilfredse👍
Super sød hundeklipper. Min hund blev så fin 😃 Vi ses igen!
Vores Bichon Havanese Lulu er lige blevet klippet og vi er super glade for resultatet, kan kun anbefales
Super positiv oplevelse
Det var vores første tur til hundefrisør med vores hvalp. Alma var virkelig sød og rar og vi følte os trygge. Vi har allerede bestilt vores næste tid til næste klipning
Min hund virker lidt skræmt og forvirretefter klipningen.
Da vi kom hjem, var han hakket i huden flere steder, han kløede sig også voldsomt.han var ret knudret da vi kom , så klipningen kunne ikke være anderledes. Men han har fået et stort hak fra maskinen på spidsen af tissemanden🥵det er bare ikke iorden.
Vi undre os også over at der var flere hunde samtidig, det havde vi ikke hørt om.

Resposta da Harmony dogs
Min lille shih tzu fik en flot klipning 😀

Resposta da Harmony dogs
Meget tilfreds med alt! 👍🤗Virkelig sød og kompetent frisør. Super tilfreds med både betjening og klipning af en Maltesisk Bichon( bamseklip)👌👍

Resposta da Harmony dogs
Vi har været der flere gange og det har været så positivt alle gangene.
Vores hund får den bedste behandling og bliver klippet så flot og så foregår det i gode og trygge omgivelser.

Resposta da Harmony dogs
Sød og i mødekommende hundefrisør med et rigtig fint resultat. Vi kommer helt sikket retur.
Virkelig sød og kompetent frisør. Super tilfreds med både betjening og klipning af en Coton de Tulear. Hans Førstegangs hvalpeklip.

Resposta da Harmony dogs
Rigtig fin service. Og hunden blev klippet så flot :)
Vi fik børstet vores hund. Den var super fin bagefter. Meget tilfreds
Alma er en dygtig hundefrisør, sød og kærlig ved hundene. Vores hvalp skulle klippes for første gang og vi fik en glad og fin hund tilbage.
Alma er en skøn hundefrisør👌🏼Fin klip og glad hund 🐶🥰
Super dygtig og sød hundefrisør, fik en meget fin hund tilbage😉
Tiki er blevet så fin og Alma lytter til vores ønsker
Asti er så fin når hun er blevet klippet 👍
Alma er så imødekommen og spørger altid om klipningen er ok
Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.
As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.
Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.
Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.
Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.
A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.
Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.