Banner for JW Autos

JW Autos Opiniões 

393
•
TrustScore: 4.5 em 5

4,4

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 5 em 5 estrelas

"5 stars hands down! Buying a car can usually feel overwhelming, but JW Autos made the entire experience completely seamless and enjoyable from start to finish. Joshua was incredible—patient, frien... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Would definitely recommend JW Autos! Joshua was really friendly, easy to speak to and happy to answer any questions or queries I had. I also really appreciated that there was no pressure to make a... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Have driven away very happy. The sales person (Joshua) was very pleasant and nothing was to much hassle . Visiting JW autos was a great experience, they had many great priced cars which I had been con... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

Hi,not accept credit card!!!! I check company by trustpilot,people already Court about trouble car,if accepted credit cards,buyer more save by 75 act.What company not understand?they know everythin... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Concessionário de carros usados
  2. também em
  3. Concessionário auto
  4. Concessionário de veículos motorizados

Escrito pela empresa

With a family history in motor vehicle sales across Kent, I grew up surrounded by cars and developed a passion for the industry from an early age. In 2020, I decided to build something of my own — and JW Autos was born. What began with just three cars quickly grew into a thriving business. Within five years, we expanded our stock to over two hundred vehicles and earned a strong reputation for personal service, expert knowledge, and high-quality used cars. Our commitment to excellence has been recognised nationally, winning Newcomer of the Year and UK Independent Dealer of the Year (General Sales – Under 150) at the 2023 MotorTrader Independent Dealer Industry Awards. We specialise in reliable, great-value everyday vehicles, sourced through trusted networks to offer a wide range of popular makes and models. Every car is personally selected and put through a rigorous 147-point inspection at our 22,000 sq. ft. preparation centre, where our team of master technicians, painters, and detailers ensure each vehicle meets our strict Quality Standard. Despite our growth, our values of integrity, transparency, and genuine care remain central to everything we do. Whether it’s your first car or your next one, JW Autos is dedicated to offering a straightforward, friendly, and trustworthy buying experience. Jack Waddell Founder, JW Autos

Our promise to you!

Escrito pela empresa

Trust, transparency and care
At JW Autos, our promise is simple: to provide every customer with a car-buying experience built on trust, transparency, and care. From the moment you step onto our forecourt, we treat you like family, guiding you through every step with honesty and clarity. Every vehicle we sell is hand-picked and rigorously inspected to meet our strict Quality Standard. With a comprehensive 147-point check at our state-of-the-art preparation centre, we ensure your car is safe, reliable, and ready for the road. Our team of expert technicians, detailers, and specialists take pride in preparing every vehicle to the highest standards, so you can drive away with complete confidence. We promise no hidden surprises, no pushy sales tactics—just straightforward, professional advice tailored to your needs. Whether it’s your first car or your next upgrade, our goal is to make the process simple, enjoyable, and stress-free. At JW Autos, your satisfaction isn’t just our priority—it’s our promise.

Our Service

Same Day Drive Away!

Same Day Drive Away!
Here at JW Autos, you can enjoy your new vehicle immediately, as all of our stock is ready for you to view, choose, and drive away without delay.

Informações de contacto

4,4

Excelente

TrustScore: 4.5 em 5

393 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que escrevam opiniões

Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas

Respondeu a 68% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de uma semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

4,4

Todas as opiniões

(393)

176 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent

Excellent . Very friendly , patient and helpful .

26 de fevereiro de 2026
logótipo da JW Autos

Resposta da JW Autos

Thank you for your lovely review! We’re happy to hear you had a positive experience with us.

If you have any questions or need assistance down the road, please don’t hesitate to reach out. We look forward to seeing you again in the future!

Many Thanks,
JW Autos

Classificada 5 em 5 estrelas

10 out 10

Louis was amazing, everything we asked for he was really helpful, we went to test drive one car but changed our minds and test drove a second, he helped with all paperwork and then personally delivered our car, above and beyond, couldn’t recommend enough

28 de fevereiro de 2026
logótipo da JW Autos

Resposta da JW Autos

Thank you for taking the time to leave us a review! We're so glad your visit to the dealership smooth, we will make sure to pass on your kind words to Louie!

If you need any assistance, we will be more than happy to help. We look forward to seeing you in the future.

Kind regards,
JW Autos

Classificada 4 em 5 estrelas

The whole process from start to finish…

The whole process from start to finish was very easy and smooth. Krystal spent time showing me several vehicles and was really helpful. It was really lovely to have such a positive and personal service.

28 de fevereiro de 2026
logótipo da JW Autos

Resposta da JW Autos

Thank you for taking the time to leave us a review! We're so glad your visit to the dealership smooth, we will make sure to pass on your kind words to Krystal!

If you need any assistance, we will be more than happy to help. We look forward to seeing you in the future.

Kind regards,
JW Autos

Classificada 5 em 5 estrelas

Crystal was a great help!

Crystal was a great help!

21 de fevereiro de 2026
logótipo da JW Autos

Resposta da JW Autos

Thank you for your lovely review! We’re happy to hear you had a positive experience with Krystal.

If you have any questions or need assistance down the road, please don’t hesitate to reach out. We look forward to seeing you again in the future!

Many Thanks,
JW Autos

Classificada 5 em 5 estrelas

Awesome service

Crystal was great, she explained everything well, talked through the added extras but wasnt forceful on having to get them. Very considerate always checking if you need a drink. She made sure she tried getting the best deal and the right car.

20 de fevereiro de 2026
logótipo da JW Autos

Resposta da JW Autos

Thank you for taking the time to leave us a review! We’re happy to hear you had a positive experience with Krystal, we hope you’re loving your new vehicle!

If you have any questions or need assistance down the road, please don’t hesitate to reach out. We look forward to seeing you again in the future!

Many Thanks
JW Autos

Classificada 1 em 5 estrelas

I went for a 10 AM pre booked…


I went for a 10 AM pre booked appointment on Saturday the 14th of Feb. I had a message and a phone call from them after 9:00 AM the same day so they knew I were attending I got there 20 minutes later 10 minutes early and they had somebody else there looking at the same vehicle which they sold it too!! They didn't even have the courtesy to call me on route and let me know. Shocking behaviour Jordan!! I will not be recommending JW Autos to anybody else.

I was totally gazumped.

14 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da JW Autos

Resposta da JW Autos

Hi Elizabeth,

Thank you for your feedback. Genuinely sorry that you were disappointed with your experience.
As discussed, while your appointment was booked for 10am, we do operate on a first-come, first-served basis unless a vehicle is reserved with a holding deposit. You were offered the opportunity to reserve the vehicle prior to arrival, but this option wasn’t taken.
Another customer arrived earlier and chose to proceed with the purchase immediately. Unfortunately, in a fast-moving market we cannot delay or refuse a confirmed sale without a reservation in place.
We completely understand how frustrating this must have felt, especially as you were on your way. There was no intention to cause upset or waste your time.
We wish you the very best in finding the right vehicle, and if we can assist in sourcing something similar, we would be more than happy to help.
Regards,
JW Autos

Classificada 1 em 5 estrelas

Pay a deposit on credit card as protection

Bought car in March 2025. Warning lights appeared within 2 weeks. Unable to find a garage willing to undertake warranty work (citing slow payment) in frustration my hysband drove 48 miles back to JW Autos and was assured warranty would deal with issues. On way back home brake pedal was rock hard and really hard to depress without standing on it.
Had to get car recovered and taken to garage where the long process of warranty repair began. Letters to JWAutos went unanswered.
Months went by and in June he went back to JWAutos where the owner promised on a handshake that he could have a courtesy car and we had his word that he would pay for any repairs not covered under warranty. We received a courtesy car and the slow process continued with the garage needing permission from the warranty company to carry out all repairs. The timing chain needed replacement but JWAutos offered a derisory amount which was refused.
In a cowardly and underhand manner JWAutos (or their representatives) waited until our curtains were drawn then sneaked onto our run in and reclaimed the courtesy car. No one had the manners to ring the doorbell - we still have the key to the courtesy car! We discovered what had happened from neighbours' "Ring" doorbell footage. We have had to resort to making a claim under Section 75 of the Consumer Credit Act as the deposit was paid via credit card.
Warning - pay a portion on your credit card.
Do not believe anything you are told.
Do not expect letters to be responded to
We are now nearly a year since the purchase - the car has not been driveable since 23/4/2025. Be warned

17 de março de 2025
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Our experience was great from start to…

Our experience was great from start to finish, very happy!

14 de fevereiro de 2026
logótipo da JW Autos

Resposta da JW Autos

Thank you for taking the time to leave us a review. We’re happy to hear you had a positive experience with us, we hope you’re loving your new vehicle!

If you have any questions or need assistance down the road, please don’t hesitate to reach out. We look forward to seeing you again in the future!

Many Thanks
JW Autos

Classificada 5 em 5 estrelas

Really friendly atmosphere

Really friendly atmosphere, staff was very welcoming and lovely.
Our sales lady was brilliant and really knew her job well

14 de fevereiro de 2026
logótipo da JW Autos

Resposta da JW Autos

Thank you for taking the time to leave us a review. We’re happy to hear you had a positive experience with us, we hope you’re loving your new vehicle!

If you have any questions or need assistance down the road, please don’t hesitate to reach out. We look forward to seeing you again in the future!

Many Thanks
JW Autos

Classificada 5 em 5 estrelas

Friendly Staff.

The staff are friendly, helpful, nothing is to much for them. They are open to haggling which is good. We got the deal we were prepared for. Would I recommend them, yes I would.

8 de fevereiro de 2026
logótipo da JW Autos

Resposta da JW Autos

Thank you for taking the time to leave us a review. We’re happy to hear you had a positive experience, we hope you’re loving your new vehicle!

If you have any questions or need assistance down the road, please don’t hesitate to reach out. We look forward to seeing you again in the future!

Many Thanks
JW Autos

Classificada 5 em 5 estrelas

Good customer service

Good customer service

31 de janeiro de 2026
logótipo da JW Autos

Resposta da JW Autos

Thank you for your lovely review! We’re happy to hear you had a positive experience with us.

If you have any questions or need assistance down the road, please don’t hesitate to reach out. We look forward to seeing you again in the future!

Many Thanks,
JW Autos

Classificada 5 em 5 estrelas

Very welcoming and friendly with all…

Very welcoming and friendly with all questions answered quickly

4 de fevereiro de 2026
logótipo da JW Autos

Resposta da JW Autos

Thank you for taking the time to leave us a review! We’re happy to hear you had a positive experience with us, and we'll make sure to pass on your kind words!

If you have any questions or need assistance down the road, please don’t hesitate to reach out. We look forward to seeing you again in the future!

Many Thanks
JW Autos

Classificada 5 em 5 estrelas

Ask for Louie

Went to look for a new Mercedes here and was greeted by Louie, very helpful and informative. Would definitely recommend.

Thanks Louie!!!

31 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da JW Autos

Resposta da JW Autos

Thank you for your lovely review! We’re happy to hear you had a positive experience with Louie.

If you have any questions or need assistance down the road, please don’t hesitate to reach out. We look forward to seeing you again in the future!

Many Thanks,
JW Autos

Classificada 5 em 5 estrelas

Had the best experience today very…

Had the best experience today very helpful and professional

31 de janeiro de 2026
logótipo da JW Autos

Resposta da JW Autos

Thank you for your lovely review! We’re happy to hear you had a positive experience with us.

If you have any questions or need assistance down the road, please don’t hesitate to reach out. We look forward to seeing you again in the future!

Many Thanks,
JW Autos

Classificada 5 em 5 estrelas

Brilliant efficient service

Brilliant efficient service

31 de janeiro de 2026
logótipo da JW Autos

Resposta da JW Autos

Thank you for your lovely review! We’re happy to hear you had a positive experience with us.

If you have any questions or need assistance down the road, please don’t hesitate to reach out. We look forward to seeing you again in the future!

Many Thanks,
JW Autos

Classificada 1 em 5 estrelas

Avoid! No customer service at all

Short story: I know you might get drawn in by their good prices, but for your own sanity, avoid them completely. I spent 3 months trying to return a car, with the most non-existent customer service ever. They’re not signed up to The Motor Ombudsman either, and you’ll see why below.

Long story: I should have seen the warning signs when I walked in the dealership and all they were bothered about was selling me a warranty (which wouldn't have covered the fault with the car anyway) and a paint protection package, which is pointless on a car that's done over 50,000 miles.

I discovered a fault with the car within the first 30 days of ownership and could prove the issue was there before I purchased the car, so was legally entitled to return the car. Upon bringing this matter up with JW Autos, they refused to take the car back. I had to go and get the car inspected myself at my own cost (that they won't refund me for that either), only to then get told they want to get it looked at by another independent garage - so what was the point in me spending over £100 and wasting my own time in getting it looked at? This further delayed the process even more.

There is no communication at all within the team, which makes the whole process drag on even longer than it needs to. Either the receptionists are too lazy to pass on messages, or the manager, who I cannot name as my review will be removed, has no interest at all in returning a call - I have counted 44 outgoing calls, and not one was returned. I highlighted this to her multiple times during the ordeal, as I was constantly in the dark as to what was going on, but not once did it improve, so she blatantly does not care.

They have even had the cheek to re list the car (Mercedes A Class - YN68 WWJ) for more than I paid for it, despite it having another owner, it and needing £4,000 of work - of which I doubt they have done any, as they would’ve before done it before they sold the car to me!

So for your own sanity, please do not give a penny of your money to this company. The fact they are not signed up to up to The Motor Ombudsman is so clear to see - it’s because they don’t care and will do anything in their power not to give you your money back.

31 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent customer service

The whole process was very efficient and everyone was friendly which made the experience 10/10.

24 de janeiro de 2026
logótipo da JW Autos

Resposta da JW Autos

Thank you for the lovely review! We’re so happy to hear you had a great experience with us.

Your feedback means a lot, and we’ll be sure to share it with our team. If you need anything in the future, let us know - we’re always here to help.

Enjoy your new car!

Many Thanks,
JW Autos

Classificada 1 em 5 estrelas

Bought a VW Polo there for my son it's…

Bought a VW Polo there for my son it's his first car, it only came with one key which for a 71 plate is a bit unusual, didn't think anything of it until he tried to log into the VW system you need two keys, this wasn't explained to us. We have been quoted £360 for another key, we told JW Autos this who basically couldn't car a less, extremely disappointed with their response, took four phone calls to even get someone to ring back, also only answered one of my emails, still waiting for another response, totally ruined his experience, the car wasn't cheap at £12,900, I'm sure they could of helped towards the key, I mean the owner had his £280,000 Lamborgini up for sale so it's not like they don't have any money is it, they've never heard of the customer is always right, I was looking to replace my old Ford Focus and spotted a couple of cars they had for sale, obviously I won't be going there again.

****UPDATE FOR REPLY FROM JW Autos***

You never told us there one was one key until right at the end when we've paid the money, I think you should of mentioned it before, you obviously knew about the fact VW need two keys to work yet you didn't say anything to us about it which is a bit sneaky in my opinion, if we had of known we would of asked for a discount or walked away from the deal. It's not how I expect a so called reputable business to behave. whatever you want to spin this we are still £360 out of pocket due to you not providing us with fully operational car in every respect.

17 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da JW Autos

Resposta da JW Autos

Thank you for taking the time to leave your feedback. We are genuinely sorry to hear that your son’s experience has been disappointing, as this was never our intention.

At the time of sale, the VW Polo was supplied with one key, which was fully disclosed and accepted prior to purchase. The vehicle was priced accordingly, and no request or requirement for a second key was raised during the sales process. Unfortunately, Volkswagen’s requirement of two keys for certain app or system features is manufacturer-specific and outside of our control.

We understand that the cost of an additional key can be frustrating, however, the vehicle was sold correctly and as described.
We always strive to be transparent and fair, and we’re disappointed to hear that this has impacted your perception of our business.

We wish your son many safe and enjoyable miles in his first car,

Regards,
JW Autos

Classificada 5 em 5 estrelas

HAPPY CUSTOMER

Louis, Crystal, and Lilly were all extremely helpful.

24 de janeiro de 2026
logótipo da JW Autos

Resposta da JW Autos

Thank you for taking the time to leave us a review - we're very happy to hear you had a great experience with Louie, Krystal and Lilly!

We'll make sure to pass on your kind words to our team.
If you ever need anything, please don’t hesitate to get in touch — we're always happy to help.

Enjoy your new car!

All the best
JW Autos

Classificada 5 em 5 estrelas

All round good experience

All round good experience

19 de janeiro de 2026
logótipo da JW Autos

Resposta da JW Autos

Thank you for your lovely review! We’re happy to hear you had a positive experience with us.

If you have any questions or need assistance down the road, please don’t hesitate to reach out. We look forward to seeing you again in the future!

Many Thanks,
JW Autos

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais