Afspraken niet nagekomen
Betreft verhuizing van mijn moeder die op leeftijd is. De verhuizers kwamen een uur te laat. Men vroeg halverwege de verhuizing plots om flink wat extra geld, terwijl op voorhand een schouw is geweest en de prijs hierop was bepaald. Bovendien was het ingehuurde personeel zeer ondeskundig en dit heeft naast beschadigingen voor aardig wat ergernis gezorgd. Men is tot middernacht bezig geweest! Al met al een zeer slechte ervaring gehad. @Keizer: dit is weldegelijk een ervaring die ik met jullie heb gehad, dus deze review gewoon laten staan a.u.b.








