I have nothing but good things to say…
I have nothing but good things to say about this company my product arrived in just a couple days the small issue I did have customer response was right away and handled it!
Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais
Sem histórico de convites para avaliação
Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.
I have nothing but good things to say about this company my product arrived in just a couple days the small issue I did have customer response was right away and handled it!
SAKERPLUS IS A RIPOFF SCAM ARTIST ONLINE WEBSITE. DO NOT ORDER ANYTHING FROM THEM. WHATEVER YOU ORDER FROM THEM WILL NOT BE DELIVERED TO YOU. LET EVERYONE YOU KNOW ABOUT THEM, EVERYWAY YOU CAN. SHARE THIS ALL OVER THE INTERNET, WITH AS MANY PEOPLE AS YOU CAN.
This is an updated correspondence I received from Sakerplus right after I posted my review. They're now claiming my order got lost in transit "somewhere". They're saying they will refund me some of money but not all, in 3 to 5 business days. "AGAIN",THIS IS MORE EVIDENCE SAKERPLUS IS A RIPOFF SCAM ARTIST ONLINE WEBSITE. PLEASE SHARE THIS WITH EVERYONE YOU KNOW. THANK YOU
Kaus (Support)
Jun 4, 2026, 11:02 GMT+8
Dear customer,
MSP-38244656
Sorry, it seems that your order was lost in transit.
We’ve processed your refund, and you should expect to see the amount credited to your original payment account in about 3 to 5 business days - depending on your bank.
*Please note that the actual refund amount you receive may differ from the refund amount we applied for. Because different payment channels and financial institutions may result in a small refund fee, which is not caused by us.Thank you very much for your understanding!
I’ve been using this outdoor light for two weeks and it works really well. It would be even better if it had a mosquito-repellent function.
They steal your money ship your item but has fraudulent postage so you never get the item. This company is fraud DO NOT ORDER. Won’t respond to your emails
Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.
Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.
Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.
A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.
Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.