Mr Central Heating Opiniões 

3644
•
TrustScore: 2.5 em 5

2,6

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

Portsmouth store closed early meaning my husband had a wasted 2 hour drive to collect a boiler - when he got there before closing time the staff were already in their cars - their excuse was their ma... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 2 em 5 estrelas

Didn't place order based upon no response to query ..yet they repeatedly send me reminders (several in as many days) to complete order.......seriously stop relying on cookies and provide good old huma... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

I dealt with the Tamworth branch, who's phone line is insessently engaged with only two lines. Once I got through the process was super great! I was a bit worried with some of the negative reviews... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

Taking money for boilers that dont exist and have huge delays had to wait and ring to find out what is going on . Promised ine waited another few days no call rang up still none. DO NOT TRUST MR CENTR... Ver mais

2,6

Mau

TrustScore: 2.5 em 5

4 mil opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Não respondeu a opiniões negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

2,6

Todas as opiniões

(3644)

10 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

I Don’t normally write reviews but my…

I Don’t normally write reviews but my experience today with Adrian from the Bristol branch was exceptional,I’ve been in the trade over 20 years used many plumbers merchants and have never come across someone who is so helpful and knowledgeable nothing was to much trouble he went to exceptional lengths to sort me out with a product that’s not something you can buy off the peg , staff like this are hard to come by these days !!! 👏

9 de janeiro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Mr Central Heating

Resposta da Mr Central Heating

Hello Mr Jackson, thank you so much for taking the time to write this wonderful review, it is so lovely to hear you had such a positive experience when visiting our Bristol branch recently. We hope to see you again.
Many thanks,
Mr Central Heating

Classificada 5 em 5 estrelas

Thank you

Mr. Jim and Mr. Bert truly saved the day! I bought a standing radiator three years ago, but unfortunately, I misplaced the brackets needed to mount it. Both of them went above and beyond to help me by thoroughly checking their store and providing me with spare brackets. I am incredibly grateful for their assistance. Thank you both so much—you are truly wonderful and kind individuals!

4 de dezembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Mr Central Heating

Resposta da Mr Central Heating

Hello, we're so pleased we were able to help and you were happy with our service. Thank you for taking the time to leave this wonderful review.
Many thanks,
Mr Central Heating

Classificada 1 em 5 estrelas

Terrible delivery service being used

Ordered product, was meant to arrive the next day. We were home the entire delivery time, apparently they put a note through the door saying they tried to deliver but weren’t home, there was no note, not sure they even bothered to try and deliver it.
Rearranged for the following day, no delivery. Supposedly it was out for delivery the day after, never arrived, again we stayed in the entire delivery time. Finally 4th day, it was out for delivery and then it was said to be delivered, we did not receive anything, they delivered to the wrong address! Thankfully the kind people of the wrong address dropped it to us.
Whatever delivery company is being used just means I would never order from here again.

18 de novembro de 2024
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Mr central heating

Mr central heating
AVOID AVOID AVOID
I have ordered 4 x radiators from Mr central heating online,which was being delivered by the bristol branch.I received an email with a delivery date,but as I work full time I called to ask if they could call half hour before,which they agreed would happen.On the day of delivery,I received a call from the delivery guy to say he was outside my house,luckily he agreed to wait till I drove home.only 3 x radiators were delivered and once I checked them all,all 3 x radiators were damaged,I immediately called the office,who asked for pictures of the damage,which I immediately emailed,but no reply from e mail.I called the office a few days later to ask what was happening, a gentleman answered and had no clue of the damaged order,he said hed find out and call back,which he did and said the order would be delivered first thing next day,which they were.Upon inspection of the now 4 x rads,2 x rads were damaged,I immediately e mailed pictures of 2 x damaged radiators,and this time received a reply by e mail to say that they would exchange 2 x damaged rads,but now they were out of stock.I had to wait till they were back in stock,after waiting a week or so I called the bristol office once again.Throughout this whole ordeal not once was I contacted,it was me doing all the chasing,the lady answered and said they were awaiting new stock to come in,I said that I had looked on their website and it said there was availability of stock,to which she replied oh the websites wrong,so I had to keep waiting..Then a random Wednesday morning at 7,30 a van turned up with 2 x rads to exchange,no call/e mail to say they were coming,after we got them exchanged I then checked and once again 2 x rads were damaged,so pictures sent and a call was made,they guy said he had checked them personally but only the flimsy packaging,I informed him that I checked them properly by unwrapping them and indeed they were damaged,we agreed to get a refund on the 2 x damaged rads and they would be with me first thing Thursday morning, This had now been a month from when i first ordered.I took a few hours off of work to wait,but surprise surprise no one turned up,I then called the office after work,to be told they forgot about it.I have now been promised that they'll be collected next Tuesday first thing,but I won't hold my breath,to be cont .....

22 de novembro de 2024
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

What a bolt hole this place is to work…

What a hole this place is to work as a driver !!
Toxic atmosphere here between the drivers and the transport and depot manager that don’t know their backside from their elbow !!
Was relieved of my duties as an agency driver unfairly here over a missing stock item that I swore blind was not loaded on my vehicle.
The depot manager Lee needs to learn some man management skills as they are sadly lacking specially the way he kept having sniddy digs at me.
A fellow college of mine has also been relieved of his duties over a disagreement with the transport manager.
If you fight your corner here,the management don’t like it and throw you under the bus.
I only found out that my services were no longer required with a text from the agency on Monday 10th June.
That speaks volumes of the riff raff that run this place not even having the courtesy or decency to tell you face to face !!
AVOID AT ALL COSTS OF WORKING AS A DELIVERY DRIVER FOR THIS AWFUL EMPLOYER !!

10 de junho de 2024
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Took over a month to get the tool I…

Took over a month to get the tool I ordered in stock (didn’t bother telling me it wasn’t in stock I had to ring and find out). Told me to wait in all day Thursday for delivery but didn’t turn up. Received a call Friday from the delivery driver telling me he was 20 mins away even though I was back at work. They rung me the Wednesday after and advised me they’re not allowed to deliver to a block of apartments. Asked for a refund but was refunded £10 short. DO NOT USE THIS COMPANY!! Waste of time and money would not recommend

9 de julho de 2024
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

All in all, a positive experience

Ordered new radiator, pipes and accessories from this company.
I was a little dubious after seeing the star rating and continued to read the reviews. Decided to take a chance and I'm glad we did.
All items delivered in good time, no damage to anything and delivered on the date they specified. Delivery guy was also great, waited while I checked for transportation damage (to which there wasn't any) and the radiator is now installed and working great.
I can't speak to the negative reviews, but our experience has been positive and I would use them again if needed.

22 de abril de 2024
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

This company is the REAL DEAL and every company needs heroes like Dan.

This company is the REAL DEAL. I have used them 4 times now and they are superb. Website is good and well priced, instant email with delivery dates and never let me down. I contacted them about combining a delivery and they were super helpful on the phone. Today, Dan from the Tamworth branch delivered 8 radiators but I had ordered to my home address rather than the house we are doing up 2 miles away. No problem for Dan, he was happy to follow me up there and deliver to that address! Unbelievable service. Every company needs people like Dan. Can do attitude. Love Mr central heating, we won't use anyone else ever. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

5 de abril de 2024
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Went out of their way to be helpful and make sure I got the best value

Although I approached online as they were the most competitive I found they had several UK branches and this meant I could get Human advice 🤣. I spoke to Macy at Bristol branch who went out of his way to help and give the best advice. My plumber was very impressed and delivery will be in two working days.

15 de março de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Mr Central Heating

Resposta da Mr Central Heating

Thanks for the feedback, always good for one of our team members to get recognition!

Classificada 5 em 5 estrelas

Super helpful expert advice and…

Super helpful expert advice and friendly service from Emma and Rob. Very competitive prices and fast reliable delivery too.

6 de março de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Mr Central Heating

Resposta da Mr Central Heating

Brilliant to recieve feedback particulary when staff are mentioned in such a positive way. We'll be sure to pass it on!

Classificada 1 em 5 estrelas

Received a radiator

Received a radiator, multiple damage.
Emails sent to see what could be done plus photos.
No reply from them.
Won't use in the future.

25 de fevereiro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Mr Central Heating

Resposta da Mr Central Heating

Sorry to hear about this one. I know our customer services have since been in touch to arrange a refund and I hope that if you do decide to give us another try in the future we can get it right.

Classificada 2 em 5 estrelas

Cancelling an order because it went out…

Cancelling an order because it went out of stock.

I purchased Google Nest Hub Max for £115.80 and the original was £106.80 BUT they wanted a £7.50 delivery charge which was already greedy.

After two days I received an voice mail from this company and they have mentioned the item was sold and they needed to cancel the order which was annoying where other people received their orders.

Checking on their website they have significantly increased the price which is very greedy and they could have said we could hold your order until the next restock but they didn't. 🤦🏽‍♂️

13 de fevereiro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Mr Central Heating

Resposta da Mr Central Heating

Thanks for the feedback and we are sorry to have dissapointed you.

Firstly, There is a cost to us for delivery service which is why we charge customers for delivery.

We ran a promotional rate on this stock and the uptake was far beyond what was expected so the stock we held was subsequently cleared very quickly. This promotion has now ended. I will make sure someone makes contact direct to see if there is anything we can do.

Overall we are currently working on some big system upgrades which will come in to play this year so our customers will be able to see exactly how much stock we hold at the time of order. We hold alot of stock across alot of product lines but having our stock availability plugged in to our website will really help manage these instances where something goes out of stock very quickly.

Classificada 1 em 5 estrelas

Refused my order and processed refund…

Refused my order and processed refund due to my location. No communication asking for alternative delivery address. When I asked why and offered an alternative address they simply weren't interested in winning my order regardless of delivery address. POOR attitude and customer service. REFUSED to give me a manager to speak to and don't have a phone number. I very much think I've dodged a bullet with this company.

12 de fevereiro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Mr Central Heating

Resposta da Mr Central Heating

Thank you for leaving the review, I understand one of our Directors has subsequently been in touch but understandably we were too late to put it right on this occasion.

There was an issue with the Island location in our system in that the postcode should not have been available for our standard and the initial offering should not have been included, which we have now rectified. We are currently working on setting up our supply chain so we can offer Delivery to all of the Islands around the UK without the issues you have experienced.

On the point of poor attitude, simply we completely agree and acknowledge this is not how these incidents should be dealt with, in fact we had an opportunity to turn things around after an initial issue which we simply did not take on this occasion. If you do decide to give us another try in the future it would be much appreciated as I don't believe you have "dodged a bullet" however completely understand we have let you down on this occasion.

I hope you have now sorted your order even if it is elsewhere and please drop us a note on here if we can help you further.

Classificada 4 em 5 estrelas

Cheaper than a lot of competitors for…

Cheaper than a lot of competitors for the column radiator brackets I needed. Delivered on time by their own driver.

6 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Mr Central Heating

Resposta da Mr Central Heating

Thanks, out of interest, what would have got us to 5 *'s in your opinion?

Classificada 2 em 5 estrelas

Didn't place order based upon no…

Didn't place order based upon no response to query ..yet they repeatedly send me reminders (several in as many days) to complete order.......seriously stop relying on cookies and provide good old human customer service.....sorry ordered elsewhere.......and please don't ask me to remove my order not my issue I've got a boiler now and was delivered perfectly , brilliant customer service by JT Atkinson & Sons.

15 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Exceptional service

Exceptional, friendly service from the team at Park Royal. Danny went above and beyond by taking a product home with him so I could pick it up from his home nearby in time for an electrician visit the next day. Makes such a difference to deal with people who genuinely care about what they do and how they make their customers feel.

14 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Mr Central Heating

Resposta da Mr Central Heating

Thanks for this, always great to get positive feedback espacially about one of our team. We will let Danny know we have recieved this feedback for him, this is not the first time he has been mentioned and its great when it is noticed by our customers!

Classificada 5 em 5 estrelas

Top class service

Ordered radiator and few accessories on 11/12/23 , got delivery date on 12/12/23 and delivery on 14/12/23. Not issues , nice easy process. Thanks

14 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Collect personal data and immediately…

Collect personal data and immediately use it for spam.
No orders were placed, no consent was given.

Follow up:
In response to owner's reply...
So, you have confirmed that 2 messages were sent and that I have no account with you (because you want to remove my feedback) but you have supposedly removed my account (because you say that I will need to re-register). Does it not meant that you HAVE created some sort of record on my (collected data) and I did not place any orders (as I said), and that you did send some messages (2 that you have confirmed)?
Did I lie about my experience with Mr Central Heating or is it simply a way to doctor your feedback?

11 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Mr Central Heating

Resposta da Mr Central Heating

Hello DL, I am sorry you have had this experience, however, this is not the case. Mr Central Heating does not send emails without the customer registering for the newsletter. The email address is only taken if you register on the site and tick the newsletter sign up. I would remove you from our DB but as the review is anonymous, I cannot identify the account. I have sent a request for your details via TP to you and will close your account for you. Alternatively, all our registered customers also have the option when logged in to Anonymise the data in their account. Also, emails sent to customers have the unsubscribe link in every email. Unsubscribing to our Newsletters will mean not getting important price-saving emails and the lowest price offers on Boilers and radiators from Mr Central Heating. **Thank you for providing your email I can confirm we only sent 2 emails, and they were basket reminders as you left goods in the basket. I have deleted your email address from our system, so you would need to re-register if needed.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais