Dårlig kvalitet og får ikke returlabel
Efter lang tid kom varen som var bluser, svarede slet ikke til billederne og var i elendig kvalitet. Har skrevet efter returlabel og har endnu ikke modtaget en og kan derfor ikke returnere varen. Dårlig kundeservice og kan ikke anbefale firmaet.








