Nexa Us Opiniões 38

TrustScore: 1.5 em 5

1,6

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 5 em 5 estrelas

The membership made the whole thing feel a bit easier. I liked that it gave useful support without making the process complicated.

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

Nexa charged me $29.95 monthly for a membership that I didn't authorize, only for purchased a product ONE TIME ONLY. I purchased a product that " magically " fix a broken windshield of my car; but it... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

ACHTUNG BETRÜGER! Meine Mutter hat hier vor einem Monat einen überteuerten Schimmelentferner gekauft und per Paypal bezahlt. Heute wurde automatisch über Paypal ein zweites Mal abgebucht für i... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

Total scam! I saw an Instagram ad about miraculously fixing a crack in your windshield that seemed worth a try. I ordered one kit. Two kits showed up! So they doubled my order without authorization an... Ver mais

A empresa respondeu


Informações de contacto

1,6

Muito mau

TrustScore: 1.5 em 5

38 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Respondeu a 55% das suas opiniões negativas

Geralmente leva mais de um mês para responder

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

membership made things easier

The membership made the whole thing feel a bit easier. I liked that it gave useful support without making the process complicated.

10 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Nexa Us

Resposta da Nexa Us

Hello Jason,

Thank you for sharing your feedback! We’re glad to hear the membership has made the process feel easier and that you’ve found it helpful and straightforward without adding unnecessary complexity.

We truly appreciate your support!

Nexa Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Foam cleaner is one of those things you…

Foam cleaner is one of those things you just keep using once you have it. Works on multiple surfaces which is useful

4 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Nexa Us

Resposta da Nexa Us

Hello Jax,

Thank you for sharing your feedback! We’re glad to hear the foam cleaner has become a go-to for you and that you’re finding it useful across multiple surfaces.

We truly appreciate your support!

Nexa Team

Classificada 1 em 5 estrelas

I HAVE JUST HAD 29.95 AMERICAN TAKEN…

I HAVE JUST HAD 29.95 AMERICAN TAKEN FROM MY PAYPAL ACCT WHICH I DID NOT AUTHORISE I DONT EVEN KNOW HOW OR WHY IT HAS BEEN TAKEN OUT

9 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Nexa Us

Resposta da Nexa Us

Hello Debbie,

We’re sorry to hear about your experience and understand your concerns.

The membership is an optional subscription that is presented during checkout and includes benefits such as discounted pricing and ongoing customer perks. It is included with a 30-day free trial, and unless it is cancelled within that period, it automatically renews as a paid monthly membership.

After reviewing your account, we can confirm that the membership has already been cancelled and fully refunded, so no further charges will be applied.

If you have any additional questions or would like us to review anything further, we’re here to help.

Classificada 1 em 5 estrelas

Did not work at all

Did not work at all. Nothing like the videos. The windshield still cracked

2 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Nexa Us

Resposta da Nexa Us

Hello Josh,

We’re sorry to hear about your experience. However, after checking our records, we were unable to locate any order under the information provided.

To help us investigate this further, could you please provide your order number or the email address used for the purchase? We’d be happy to look into this and assist you accordingly.

Nexa Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Scam says nexa USA but China base that…

Scam says nexa USA but China base that will say delivered and was not

20 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Nexa Us

Resposta da Nexa Us

Hello Mikey,

We’re sorry to hear about your experience. Please note that we operate with multiple warehouses in different locations to fulfill orders efficiently.

After reviewing your case, we can confirm that your order was marked as delivered, and a refund has already been issued.

In some cases, carriers may leave parcels in a safe place nearby. We recommend checking around your delivery area (such as your mailbox, porch, or with neighbors) to locate the package.


Nexa Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Total scam

Total scam! I saw an Instagram ad about miraculously fixing a crack in your windshield that seemed worth a try. I ordered one kit. Two kits showed up! So they doubled my order without authorization and double charged me. I wouldn't have even noticed the double charge but then they started auto-billing a monthly charge of $29.95 from Prime Discounts 240-2976103 TX and when I called my credit card company to dispute this random monthly charge that is when I realized what had happened. This is a very deceptive scam that turns into a monthly fee they try to sneak in on people not paying attention. (and the crack repair doesn't work either!)... they are using that to get sneaky and try to get your money every month.

12 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Nexa Us

Resposta da Nexa Us

Hello Mark,

We’re very sorry to hear about your experience and understand your concerns.

Please note that the additional item may have been part of a promotional offer or order selection at checkout. Regarding the $29.95 charge, this is associated with a membership subscription that may be included with the order and continues after the 30-day free trial if not cancelled.

After reviewing your account, we can confirm that the membership has already been cancelled and all related charges have been fully refunded. No further charges will be applied.

If there is anything else you would like us to review regarding your order, please let us know—we’re here to help.

Nexa Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Nexa charged me $29.95 without authorization

Nexa charged me $29.95 monthly for a membership that I didn't authorize, only for purchased a product ONE TIME ONLY. I purchased a product that " magically " fix a broken windshield of my car; but it doesn't work: after try four times, windshiel is the same: no solution. Don't waste your money buying from Nexa. Don't go in a fraudulent system that get your money with unauthorized membership. Nexa must to refund me my money.

15 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Nexa Us

Resposta da Nexa Us

Hello Oscar,

We’re sorry to hear about your experience and understand your concerns.

The membership is an optional subscription that is presented during checkout and includes benefits such as discounted pricing and ongoing customer perks. It is included with a 30-day free trial, and unless it is cancelled within that period, it automatically renews as a paid monthly membership.

After reviewing your account, we can confirm that the membership has already been cancelled and fully refunded, so no further charges will be applied.

If you have any additional questions or would like us to review anything further, we’re here to help.

Nexa Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Don’t buy form NEXA-US

Placed an order and didn’t feel good about it when I looked at invoice. So I contacted them 19 minutes after placing order and told to cancel order. They got back to me a few minutes later and said order had been boxed up and gone to shipping. I told them to stop shipment and credit me. Then they said I they could not because it had been shipped and I had 90 days to return. Started to look into this company and realized it was a scam. All their responses looked like they were computer generated. Did not see one review above 1 star for this company.

6 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Nexa Us

Resposta da Nexa Us

Hello James,

We’re sorry to hear about your experience and appreciate you bringing this to our attention.

After reviewing our system, we were unable to locate any order under the information provided. To properly investigate and help resolve this matter, we kindly ask that you share your order number or the email address used at checkout.

Once we have those details, we’ll be able to look into your request and assist you further as quickly as possible.

We appreciate your cooperation and look forward to resolving this for you.

Nexa Team

Classificada 1 em 5 estrelas

I had an advert through edge showing me…

I had an advert through edge showing me how wonderful this rustbuster stuff is, and how I can get 50% off. It's clearly a scam.
This is what AI thinks of nexa-us.com
"Based on the search results, you should avoid buying from nexa-us.com. It is widely flagged as a scam or a highly unreliable dropshipping site.Here is the evidence breaking down why it is considered unsafe.
Social Media Bait: The site heavily markets "miracle" products like Nexa Car Scratch Remover or rust removers via Instagram and Facebook ads. Independent reviews and videos often expose these products as ineffective polishes that do not work as advertised "
Warning-FlaggedExtremely Low Trust Scores: The site has a "Bad" rating on Trustpilot (approx. 1.4 stars), with customers consistently reporting that products never arrive, orders are doubled without permission, or the items received are cheap counterfeits shipped from China rather than the US.Unauthorized Charges: Multiple reviews mention "recurring billing," "membership charges" appearing on credit cards that were never approved, or difficulty getting refunds

30 de março de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Nexa Us

Resposta da Nexa Us

Hello Russell,

We’re sorry to hear about your concern regarding the advertisement you saw.

Please note that promotions or ads displayed on third-party platforms (such as browsers or social media) may vary depending on the campaign and timing. However, we can confirm that any legitimate order placed through our official checkout is processed and supported by our customer service team.

If you have any questions about a specific purchase or believe there has been an issue, please share your order number or email address used at checkout, and we’ll be happy to look into it for you.

Nexa Team

Classificada 1 em 5 estrelas

I original bought Nexa rust removal…

I original bought Nexa rust removal from the web site then found out later I could get the same stuff on Amazon for 1/3 of a price they charge. This is not the end. I begin to realize they charging my PP account every month for 29.95. I contacted them and was response with I had purchase Prime discounts (what ever that is) I never wanted this craps. Don't buy anything from this place, It's a scam.

31 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Nexa Us

Resposta da Nexa Us

Hello C.T,

We’re sorry to hear about your concern. After reviewing our system, we were unable to locate any order or account associated with the information provided.

To properly investigate and resolve this issue, we kindly ask that you share your order number or the email address used at checkout, so we can look into this further and assist you accordingly.

We take customer concerns seriously and are happy to help clarify any billing questions once we can identify the correct account.

Nexa Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Like so many others on this site

Like so many others on this site, I purchased one of their products - a rust remover spray. It didn’t work at all. For all I know, I received a spray bottle filled with water. Oh well. What really angers me is that I then discovered that they were billing me $29.95 per month for a recurring payments that I did not authorize. This company should be avoided at all costs.

12 de março de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Nexa Us

Resposta da Nexa Us

Hello Tom,

We’re sorry to hear about your experience and understand your concerns.

Please note that the charge you are referring to was linked to the membership subscription associated with your order. After reviewing your account, we can confirm that the membership has already been cancelled and the related charges have been fully refunded. No further billing will occur.

If you have any additional questions or would like us to review anything further, we’re here to help.

Nexa Team

Classificada 1 em 5 estrelas

don't trusted this website

don't trusted this website
29.95 dollars every month minus on the account , don't know how

10 de março de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Nexa Us

Resposta da Nexa Us

Hello Wim,

We’re sorry to hear about your concern and understand your frustration.

Please note that the membership is an optional subscription included with the order and comes with a 30-day free trial. If it is not cancelled within that trial period, it automatically continues as a paid monthly membership.

In your case, after reviewing your account, we can confirm that the membership has now been cancelled and voided, and no further charges will be applied.

If you have any further questions or would like us to review anything else regarding your billing, we’re here to help.

Nexa Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Next Commerce is a SCAM!

Next Commerce is a SCAM!
I purchased a product in November 2025 and was shocked to discover today that they have been debiting my account every month since for an amount of US$29.95. This ongoing payment was not authorised.
As a warning to others, be sure to read every minute detail in the Ts & Cs to be sure that you are not agreeing to an ongoing payment renewal.
Next Commerce is underhand and mercenary. Avoid any dealings with this company.

6 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Nexa Us

Resposta da Nexa Us

Hello Rennie,

We’re sorry to hear about your experience and understand your concern regarding the monthly charges.

Please note that the $29.95 charge is associated with a membership subscription that is linked to the original order. This membership includes a 30-day free trial and continues on a monthly basis if it is not cancelled within that period, as outlined in the terms presented at checkout.

After reviewing your account, we can confirm that the membership has now been cancelled and the charges have been voided/refunded, and no further billing will occur.

If you have any additional questions or would like us to review your account further, please let us know—we’re here to help.

Nexa Team

Classificada 1 em 5 estrelas

item purchased 10th Feb supposed…

item purchased 10th Feb supposed delivery on 23rd Feb with paid priority postage .
good NEVER left China according to their tracking .
Then provided advice item was with Australian courier and on checking the tracking number provided ITEM STILL IN CHINA
SCAM SCAM SCAM

5 de março de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Nexa Us

Resposta da Nexa Us

Hello Wes,

We’re sorry to hear about your concerns regarding the shipment and understand your frustration.

Please note that international deliveries can sometimes experience delays while transitioning between carriers, which may result in tracking updates appearing inconsistent or temporarily showing different locations.

That said, if you believe there is still an issue with your order status, we kindly ask that you provide your order number or tracking information so we can investigate this further and assist you appropriately.

We appreciate your patience and the opportunity to help resolve this for you.

Nexa Team

Classificada 1 em 5 estrelas

This company is a scam

This company is a scam. I bought products in good faith believing they would work as advertised, or close to. BUT THEY WERE NOT EVEN CLOSE! I bought total rubbish which was supposed to arrive via "FREE" Shipping. The shipping was charged, but admittedly I did see that on the invoice at the point of purchase, but for a few dollars I thought 'what the hell, do it'. One month later they charged my Paypal account again. FOR WHAT? I hadn't ordered anything more. Fortunately I paid with Paypal (which I recommend everyone should do). It was there that I found I had an active subscription which I definitely wasn't told about and didn't sign up for. I have asked for reimbursement. Should nothing happen, I will place it in the hands of Paypal who have helped me in the past when I have fallen foul of other scammers. My advice (and that is all it is), DO NOT DO BUSINESS WITH THIS COMPANY!!!!!!!

3 de março de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Nexa Us

Resposta da Nexa Us

Hello Andy,

We’re sorry to hear about your experience and understand your frustration.

Please note that the charge you are referring to is related to a membership subscription that is presented during checkout and includes a 30-day free trial, after which it renews automatically if not cancelled within the trial period.

After reviewing your account, we can confirm that the membership has now been cancelled and the related charges have been voided/refunded, and no further billing will occur.

We also want to clarify that we have previously reached out to your email to assist with this matter, and we are still available to help if any part of your billing or order history needs further clarification.

If you have any additional questions, please don’t hesitate to contact us—we’re here to help resolve this fully for you.

Nexa Team

Classificada 1 em 5 estrelas

ACHTUNG BETRÜGER!

ACHTUNG BETRÜGER!

Meine Mutter hat hier vor einem Monat einen überteuerten Schimmelentferner gekauft und per Paypal bezahlt.

Heute wurde automatisch über Paypal ein zweites Mal abgebucht für irgendein Abonnement, auf das aber auf der Webseite in keinster Weise hingewiesen wird.

Den anderen Bewertungen nach zu Urteilen ist das bei diesem Unternehmen eine gängige Masche...

1 de março de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Nexa Us

Resposta da Nexa Us

Hallo,

es tut uns leid, dass Sie Bedenken haben, und wir verstehen Ihre Enttäuschung.

Bitte beachten Sie, dass die von Ihnen angesprochene Abbuchung mit einem Mitgliedschaftsabonnement im Zusammenhang steht, das mit dem ursprünglichen Kauf verknüpft ist. Dieses umfasst eine 30-tägige kostenlose Testphase und verlängert sich automatisch, sofern es nicht innerhalb dieses Zeitraums gekündigt wird.

Nach Überprüfung der uns vorliegenden Kontodaten können wir bestätigen, dass die Mitgliedschaft nun gekündigt wurde und alle damit verbundenen Gebühren erstattet bzw. storniert wurden; es werden keine weiteren Abrechnungen erfolgen.

Wir möchten außerdem klarstellen, dass wir jedes Feedback ernst nehmen und bei Bedarf gerne bereit sind, konkrete Anliegen zu Ihrem Konto weiter zu prüfen. Sollten Sie der Meinung sein, dass noch ein ungelöstes Problem besteht, wenden Sie sich bitte mit Ihren Bestelldaten an uns, damit wir Ihnen direkt weiterhelfen können.

Das Nexa-Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Once they got hold of my credit card…

Once they got hold of my credit card details they kept deducting money monthly from my account. Now had to cancel my card to stop this and bank is investigating that as a fraud. Don't be caught

15 de outubro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Nexa Us

Resposta da Nexa Us

Hello Julie,

We’re sorry to hear about your concerns and understand how upsetting this situation must be.

We would also like to clarify that any related membership tied to an identifiable account is already cancelled, and no further billing would occur from our side.

We take these concerns seriously and are here to help clarify and resolve any billing-related issues as quickly as possible.

Nexa Team

Classificada 1 em 5 estrelas

ice breaker RUBISH



100% SCAMMERS. THIEFS.
Once you give your card details to buy useless goods that DO NOT work, they steal your money.
I purchased an ice breaker they show clearing your car window in seconds. TRUST ME IT DOES NOT WORK. I ASKED TO RETURN FOR A REFUND BUT THEY SAY RETURN IT TO CHINA AND PAY THE POSTAGE, the postage is more than i paid for this useless piece of junk from USA.
DONALD TRUMP SHOULD SORT HIS OWN COMPANY'S OUT BEFORE HE TRIES TO SORT OTHER COUNTRY'S OUT.
D O N O T W A S T E Y O U R M O N E Y.
KEEP AWAY.

UPDATE; I got the so called "PRIME" which they just take £29 per month that they steel after they get your card details, they say I ticked the box BUT THEY LIE. NO WAY HAVE I EVER SIGNED UP FOR MONTHLY PAYMENTS.
I had to accept 60% refund for the useless piece of garbage - The ice breaker.
I SAY AGAIN THEY ARE CON MERCHANTS,

1 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Nexa Us

Resposta da Nexa Us

Hello David,

We’re sorry to hear about your experience and understand your frustration.

Regarding the membership charge you mentioned, please note that this was linked to the optional subscription associated with the order and includes a 30-day free trial, after which it renews if not cancelled within that period.

After reviewing your account, we can confirm that the membership has already been cancelled and the related charges have been refunded/voided, and no further billing will occur.

If you still have any unresolved concerns or would like us to review your specific order details further, please feel free to reach out with your order number or email address so we can assist you directly.

Nexa Team

Classificada 1 em 5 estrelas

They charge $29.95/month without telling you!

This company sells products that don't work and then don't tell you they are going to charge $29.95 per month!!!! Stay away!!!

Order number is NX91315.

17 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Nexa Us

Resposta da Nexa Us

Hello,

We’re sorry to hear about your concerns.

After checking our system, we were unable to locate any order or account associated with the information provided. To properly investigate this matter and assist you, we kindly ask that you provide your order number or the email address used at checkout so we can look into it further.

We take these concerns seriously and are here to help resolve this for you.

Nexa Team

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais