als het kon had ik halfe ster gegeven…
als het kon had ik halfe ster gegeven ik heb 3 setjes van 120 euro besteld maar ik heb ze niet binnen gekregen ik wacht al ongeveer 4 weken niet hier kopen ik hoop echt dat ik een refund krijg of zo maar jaa tot nu toe nog steeds niks








