Quick Funded Opiniões 

58
•
TrustScore: 4 em 5

3,8

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

I would love to see integration with TradingView (for custom Pine Script indicators) and MetaTrader 5 (MT5). Relying only on the web platform limits my trading strategy. Furthermore, the charts right... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

J'ai contacté le support et je dois dire qu'ils ont été très réactif et ils ont répondu à ma demande très rapidement. Je compte prendre un compte prochainement dès que j'aurai terminé mes challenges... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Hugo est super, il fait tout pour aider les traders et c'est un formateur exceptionnel qui explique tout parfaitement, en plus la création de click funded qui le moins cher sur les marchés et avec bea... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

There was a recent account migration that happened, which will probably never happen again, that caused me to experience a 2 month delay on the payout I had. But all is well and I have recieved... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Instituição educacional

Escrito pela empresa

At Quick Funded, we empower traders to achieve their financial goals by providing access to capital and a supportive trading environment. Our mission is to simplify the journey for aspiring and professional traders by offering innovative funding solutions with minimal barriers to entry. We pride ourselves on transparent processes, fast payouts, and unmatched customer support, ensuring every trader has the tools and confidence to succeed. Whether you're aiming to scale up to $2 million in funding or take advantage of our profit-sharing model starting at 80%, Quick Funded is here to fuel your trading ambitions.


Informações de contacto

3,8

Bom

TrustScore: 4 em 5

58 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Respondeu a 100% das suas opiniões negativas

Geralmente leva mais de um mês para responder

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

3,8

Todas as opiniões

(58)

25 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Not good.Its no neccessary to say too…

Not good.Its no neccessary to say too much

3 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Quick Funded

Resposta da Quick Funded

Hi, thank you for your feedback.
We’re sorry to hear that your experience wasn’t positive. We’d really like to understand what happened so we can assist you and improve. Please reach out to us at support@quick-funded.io or open a ticket on our Discord so we can look into your case immediately.

Your experience matters to us, and we’re here to help.

Best regards,
The QuickFunded Team

Classificada 1 em 5 estrelas

If a Prop Firm Can’t Pay Its Staff, How Can It Pay Its Traders?

My experience with QuickFunded has been extremely disappointing. I worked with the company professionally, fulfilled my role, and was promised payment — yet over three months later, I’ve still not been paid.

I made every effort to resolve this privately through their official channels, but instead of accountability, my ticket was closed without any response or resolution. The CEO personally promised settlement after their launch, but that promise was never kept.

If a prop firm cannot pay its own staff, how reliable can it be when it comes to paying its traders or funded clients? This raises serious concerns about transparency, internal management, and financial integrity.

This review is not about emotion — it’s about accountability. I’ve waited long enough, and I believe others deserve to know before engaging with a company that fails to uphold its obligations.

Until QuickFunded addresses unpaid wages and improves its internal ethics, I cannot recommend it to anyone seeking a trustworthy partnership or funding program.

1 de julho de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Quick Funded

Resposta da Quick Funded

We acknowledge this comment but wish to clarify that the individual was a former collaborator whose cooperation was terminated due to low performance and breach of internal standards.
All payments related to completed work were settled, while the remaining portion was subject to performance review, as clearly communicated from the beginning. No full or unconditional payment was ever promised.

QuickFunded operates with professionalism, transparency, and financial integrity. Our trader payouts continue to be processed regularly, and we maintain strict internal controls and compliance standards.

We also believe that Trustpilot is not the appropriate platform to discuss private contractual or HR-related matters.
For this reason, we will not disclose further details publicly and reserve all rights in the event of defamatory or misleading statements.

We remain available to resolve any legitimate matter directly through our official communication channels.

— Team QuickFunded

Classificada 5 em 5 estrelas

They have a good customer support

They have a good customer support. Response is on time.

7 de novembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Quick Funded

Resposta da Quick Funded

Thank you for your feedback! 😊
We’re glad to know you’re happy with our customer support and timely responses. Your satisfaction means a lot to us!

— Team QuickFunded

Classificada 4 em 5 estrelas

Quick funded customer support

Quick funded customer support is awesome, real human, real solution, always ready to help and resolve your issue anytime,
And their pay as you pass model is the best in the industry, it's a game changer for every trader out there, Quick funded is a go to for any trader that wants the best and customer focus company.

5 de novembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Quick Funded

Resposta da Quick Funded

Thank you so much for the amazing feedback!
We’re happy to hear you appreciate our customer support and Pay When You Pass model — our goal is always to provide real help, fair conditions, and a smooth experience for every trader.

Your trust and support mean a lot to us!

— Team QuickFunded

Classificada 5 em 5 estrelas

Got my 2nd payout with QF just 3 days…

Got my 2nd payout with QF just 3 days ago.

QF like their name was always Quick with everything. Till the migration, but they promised and swiftly migrated all of us and naturally during that time payouts were delayed.

But, we are finally back and running and all pending payouts are cleared. No single payout has EVER been denied. And everything is being disbursed in a timely manner and normally.

Got my 2nd overall payout with the firm. I plan to scale up my account size. I always deeply appreciate Tradelocker.

I love QF. We are waiting for mt5😅

28 de outubro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Quick Funded

Resposta da Quick Funded

Thank you so much for your continued trust and support! 🙌
We’re glad to hear you’ve received your second payout and that the migration process went smoothly in the end. We truly appreciate your patience and understanding during that period.

It’s great to know you’re planning to scale up and enjoying your experience with TradeLocker. We’re grateful to have traders like you growing with us at QuickFunded.

— Team QuickFunded

Classificada 5 em 5 estrelas

Awesome Prop Firm

They keep to their words! They're changing the game in the prop industry with their unique model. And yes! You're going to get paid as long as you play by the rules. Common QF!

30 de outubro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Quick Funded

Resposta da Quick Funded

Thank you for the amazing feedback! 🙌
We’re proud to stand by our word and deliver a model that truly puts traders first. It’s great to hear you appreciate our approach and transparency — that’s exactly what we aim for at QuickFunded.

Keep trading smart and growing with us! 💪

— Team QuickFunded

Classificada 5 em 5 estrelas

Great Propfirm in the industry is Quick Funded.

Great Propfirm in the industry is Quick Funded.

With a great team Quich Funded , best 1 step challange in the propfirm industry . i get paid 2nd time with them
you can trust blindly QF
if follow all rule you will get paid any how...

30 de outubro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Quick Funded

Resposta da Quick Funded

Thank you so much for your kind words and trust! 🙌
We’re glad to hear you’ve received your second payout and are enjoying our 1-Step Challenge (pay when you pass). Our goal has always been to create a fair and transparent environment where traders can focus on what truly matters — trading successfully.

We appreciate your continued confidence in QuickFunded! 💪

— Team QuickFunded

Classificada 4 em 5 estrelas

They delivered on their promise and…

They delivered on their promise and alao run a rare pass before you pay model, swift customer support and replies.

17 de outubro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Quick Funded

Resposta da Quick Funded

Thank you for your great feedback! 🙌
We’re glad you’re enjoying our Pass Before You Pay model and that our support team has been quick and helpful. Keeping our promises and supporting traders every step of the way is what we’re all about.

— Team QuickFunded

Classificada 5 em 5 estrelas

Payout Finally Recieved

There was a recent account migration that happened, which will probably never happen again, that caused me to experience a 2 month delay on the payout I had.

But all is well and I have recieved my payout that I worked hard for, to the penny.

Props to David and the support team for guiding us through the long wait, you conteibute greatly to the integrity of the prop firm, I can't thank you enough. This prop firm has a great future and I am happy to be a part of it.

16 de outubro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Quick Funded

Resposta da Quick Funded

Thank you so much for your patience and understanding during the migration process. 🙏
We’re truly glad to know you’ve received your payout and appreciate your kind words for our support team — they’ll be happy to hear this!

Your trust and positivity mean a lot to us. We’re committed to continuous improvement and building a future every trader can be proud to be part of.

— Team QuickFunded

Classificada 1 em 5 estrelas

They are a scam

Never buy this it's a scam they locked my account later they failed my passed account which I never received. They deliberately closed my passed accounts no violation no no email nothing

10 de outubro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Quick Funded

Resposta da Quick Funded

Hi there,

We’re sorry to hear about your experience, but we’d like to clarify a few points. During the migration to the TradeLocker platform, all traders were requested on 7th August to submit verification of their account balance through their CRM.
Accounts that were not verified were temporarily locked and marked as inactive — this was done to ensure accurate and secure data transfer.

You can still reactivate your account anytime by opening a support ticket on our Discord or by emailing support@quick-funded.io
.

Secondly, we have received verification from all funded traders. It seems that you were on a challenge account, not a funded one. Please note that we never charge for challenges, as our model is Pay When You Pass.

We kindly request you to contact our team to resolve this misunderstanding, and if everything is clarified, please consider updating or removing your review. 🙏

Best Regards,
Team QuickFunded.

Classificada 5 em 5 estrelas

Quick funded is now up and live with…

Quick funded is now up and live with and after migration to Tradelocker platform, all the funded traders are getting their funded accounts back as they were in old platform. Many traders have negative ratings in between those migration period, hence those traders should rectify their rating...... 👍✅

6 de outubro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Quick Funded

Resposta da Quick Funded

Thank you so much for taking the time to share your review! 🙏
We truly appreciate your patience and support during our migration to the TradeLocker platform.
QuickFunded is now fully live, and all funded traders have their accounts restored exactly as they were before. 🚀

Your feedback means a lot to us — it keeps us motivated to continue improving and delivering the best trading experience possible. 💙
We’d also really appreciate it if traders who left reviews during the migration period could kindly update or rectify their previous feedback — your support means a lot to us. 👍✅

Best Regards,
Team QuickFunded.

Classificada 5 em 5 estrelas

Good Custumor support

6 de outubro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Quick Funded

Resposta da Quick Funded

Thank you so much for your kind words! 🙏
We’re glad to know you’re happy with our customer support — our team always strives to provide quick and helpful assistance to every trader. 💪

Best Regards,
Team QuickFunded.

Classificada 5 em 5 estrelas

They are back with better platform…

They are back with better platform tradelocker and they are functioning as before , They took 2 months for platform migration but it is worth it and they are honest. I am looking forward to trading with QF ❤️

9 de outubro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Quick Funded

Resposta da Quick Funded

Thank you so much for your wonderful feedback! 🙏
We truly appreciate your patience and trust during the migration period.
We’re happy to know you liked the new TradeLocker platform.

Your support means a lot to us, and we’re excited to have you trading with QuickFunded again! ❤️

Best Regards,
Team QuickFunded.

Classificada 5 em 5 estrelas

They are back

They are back and better and tradelocker has been doing wonders…honestly am happy…it took a long time tho but am happy they are back and I have gotten my account…am sorry for the initial outburst…I was just frustrated

8 de outubro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Quick Funded

Resposta da Quick Funded

Thank you so much for your honest feedback and kind words! 🙏
We completely understand the frustration during the downtime, and we truly appreciate your patience and understanding.
We’re glad to hear you’re happy with the new TradeLocker platform and that your account is back in action! 🚀

Your support means a lot to us — welcome back to QuickFunded! 💙

Best Regards,
Team QuickFunded.

Classificada 1 em 5 estrelas

They are a group of scammers

They are a group of scammers, i had a conversation with one of their crew member David, and he kept on insisting me to put money into a broker of theirs, and after that the same guy was asking me to put in my Facebook id and password into a link he sent😂 when i told him he was exposing the firm is a scam , he deleted all the chat and i still have screenshots of the conversation. Think twice before paying firms like these

21 de junho de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Quick Funded

Resposta da Quick Funded

Official Response from QuickFunded Ltd

Thank you for your feedback, but we must clarify some key points:

✅ While we do have a team member named David, it appears that in this case you may have been contacted by someone impersonating him or acting fraudulently in our name.
✅ QuickFunded Ltd is not a broker, and we never ask clients to deposit funds into third-party brokers or share sensitive information like social media credentials.
✅ We take these matters extremely seriously and are actively working to track and report impersonators misusing our brand to scam individuals.

If you have screenshots or evidence of the conversation, we kindly ask you to forward them to our compliance team at support@quick-funded.io so we can investigate and take appropriate action.

We strongly encourage everyone to only communicate through our official website, verified emails, or Telegram/Discord accounts listed on our website.

Thank you for helping us protect the integrity of the community.
— QuickFunded Ltd – Compliance Department

Classificada 5 em 5 estrelas

i have traded my challenge account with…

i have traded my challenge account with them for more than 1 month, i have not passed yet but, their evaluation method is unique! every account has 3 chance to pass without paying a penny! this is really helpful for people who is stressful to pass because they paid something upfront and trade aggressively in order to pass the challenge.

19 de junho de 2025
Opinião espontânea
Classificada 3 em 5 estrelas

they implemented a 20% consistency…

they implemented a 20% consistency score requirement this thursday, but the real issue is how they applied it. A few days after I requested a withdrawal which is last week,

They announced this new rule and then retroactively applied it to my prior request. This meant my withdrawal, initiated before the rule existed, was suddenly subject to it.

It's completely illogical and unfair to expect traders to follow rules that didn't exist when they made their moves. I was told I had to reset my account because of an announcement that came after my actions. This kind of retroactive policy change erodes all trust.

If they announce a new rule, it should be effective at a certian time after few days of the announcement, not traced back to penalize previous trades. This unpredictable and arbitrary way of operating is a major concern, and I hope they don't continue to retrace new rules to impact past trading.

It simply doesn't make sense, but it's their platform, so we're stuck following their ever-changing demands.

5 de junho de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Quick Funded

Resposta da Quick Funded

Thank you for sharing your concerns — we understand your frustration and appreciate the chance to clarify.

The 20% consistency rule was implemented to promote fairness and long-term performance among funded traders. However, we want to be absolutely clear:
➡️ Only payouts that were pending review (i.e., not yet processed) were assessed under the updated rule.
➡️ Payouts that had already been approved and processed before the update remained untouched.

We understand the concern about retroactive application. However, in accordance with our Terms and Conditions, all pending withdrawals are subject to eligibility at the time of review, not just the moment of request. This policy exists to ensure all payouts reflect our latest risk management standards — something that many firms in our space also uphold.

We’re committed to being a transparent and serious firm for real traders, and these measures are in place to protect the long-term stability of the platform — not to penalize anyone arbitrarily.

We’ve taken your feedback seriously, and we’ll continue to improve how we communicate and roll out any future updates.

Best regards,
QuickFunded Team

Classificada 1 em 5 estrelas

No words to say... Cry if you buy the account

If you ask how much you can trust them is 1/10. Payout delays and almost every day new rule if you ask for the payment. In the chat of discord group we could see plenty of people crying to get payment and each will get different answers to avoid payments. Sometimes they are making the account to 0 from what the traders are earned and they say you have made lucky trade.

1 de abril de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Quick Funded

Resposta da Quick Funded

We’re sorry to hear about your experience, but we want to be fully transparent with our community.

✅ All payouts that meet the requirements are processed.
🚫 We do not delete or zero accounts arbitrarily.
🎯 When an account is rejected for payout, it is always due to clear rule violations — including risk limits, gambling-style behavior, or now the new consistency requirements, which are fully documented and aligned with our Terms & Conditions.

We’ve introduced the 20% consistency rule to reward disciplined trading, not lucky one-off wins. This ensures a sustainable model where real traders are paid and supported long-term.

Regarding Discord, we temporarily restricted general chat during high activity to avoid misinformation and confusion, but our ticket-based support remained fully active, and every trader received a response.

We understand changes can be frustrating, but we’re building a serious platform with clear expectations — not a get-rich-quick scheme. Our priority remains fairness, transparency, and the success of consistent, professional traders.

Best regards,
QuickFunded Team

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais