Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 5 em 5 estrelas

Delivery was damaged by Royal Mail Regrowz Customer services sorted it the very next day. Free replacements thank you. Fast service and love the hair oils. Shampoo and Conditioner is great too

Classificada 2 em 5 estrelas

Honestly I'd like to say how I found the product but I havent received ANY feedback regarding my order after numerous requests on their Facebook page. So if it starts off this bad, God only knows wha... Ver mais

Classificada 4 em 5 estrelas

My Review on Regrowz after 6 Months of usage Positives: - Reducing Hair fall - Thickening also fine - No side effects till today - Seems Natural, Negatives: - Definitely wont work Baldness.... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Regrowz has completely changed my life. I suffered with hair loss around my forehead and within 3 weeks of using the miracle hair oil new hair was growing, my hair felt instantly nourished and thicker... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Loja de produtos para cabelo

Escrito pela empresa

Regrowz is based on a hair loss remedy that has been passed down through many generations. The product uses 100% naturally-derived ingredients, including coconut oil and various herbs and plant extracts.


Informações de contacto

4,4

Excelente

TrustScore: 4.5 em 5

229 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Respondeu a 100% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de uma semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 2 em 5 estrelas

I HATE THIS SHAMPOO & CONDITIONER SET.

I HATE THIS SHAMPOO & CONDITIONER SET.

My hair is fine and thin it gets greasy easily. This shampoo and conditioner leave my hair feeling stripped of any nutrients. Even the conditioner doesn't bring any shine or bounce. I literally have to condition my hair with a second conditioner after I have used the Regrowz shampoo and conditioner set. My hair has never felt so awful after a wash. It feels damaged.

The product did arrive a couple of weeks after I brought it and looks nice in the bottles. But that's the only things that's good about this product. I do not recommend this product.

29 de abril de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Regrowz

Resposta da Regrowz

Dear Catherine,

We sincerely apologise for the inconvenience you've experienced with our REGROWZ Hair Thickening Shampoo. We're truly sorry to hear that our products haven't met your expectations.

In this situation, we'd like to offer some suggestions to help you achieve better results with our products. You may try using a smaller amount of each product or adding a bit of water to the Shampoo, creating a lighter lather to massage into your scalp. Ensure that you thoroughly rinse the products to prevent any residue buildup. Additionally, you might find using a Hair Massage Brush beneficial.

As a gesture of our apology, please contact our customer support email from our website, and we'll be happy to send you a small gift to express our regret for your unsatisfactory experience.

If you have any further questions, concerns, or require additional assistance, please don't hesitate to reach out to our customer support team. We are here to assist you and ensure your satisfaction to the best of our ability.

Thank you for choosing REGROWZ, and we appreciate your understanding in this matter.

Best regards,
REGROWZ Customer Support

Classificada 1 em 5 estrelas

I ordered regrowz tablets in December…

I ordered regrowz tablets in December and I have never received this order. I was charged £49.00 , I requested a refund but I did not even receive a reply.
I would be grateful if you would look into this matter for me.
Thank-you.

7 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Regrowz

Resposta da Regrowz

Hi Madeline Olphert,

We apologize for any inconvenience you've experienced regarding your order. Our records indicate that we received your order for Hair Growth Supplements on 15/04/2024. However, we couldn't locate an order matching your description from December.

To assist you further, could you please provide us with the order ID or any additional details regarding your December order? Once we have this information, we'll be able to investigate the matter thoroughly and provide you with a resolution. Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate your patience as we work to resolve the issue.

REGROWZ Customer Support

Classificada 1 em 5 estrelas

Doesn’t deliver products

Claims to deliver the product within the next day , but even after 5 days I didn’t receive anything, mailed them several times; but no reply

29 de março de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Regrowz

Resposta da Regrowz

Hi Riaz Mazumder, good day to you.

We're genuinely sorry to hear about your experience with the delivery of your order. Upon reviewing our records, it appears that we've responded to your previous email and provided your order tracking information. According to our records, your order was delivered on April 6th, 2024.

We sincerely apologise for any inconvenience caused, especially considering the holiday period from March 29th to April 1st, which has affected delivery times. Your patience and understanding during this time are greatly appreciated.

If you have any further concerns or if there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out. Your satisfaction is important to us, and we're here to help.

REGROWZ Customer Support Team

Classificada 5 em 5 estrelas

I love this shampoo

I love this shampoo, love that it's full of natural products, and I think I'm seeing a improvement in my hair, it's definitely really shiny and I'm going to order a second bottle. I have also found it lasts for ages as one wash is enough and you only need a small amount and my hair lasts longer between washes, so it's a thumbs up from me.

19 de março de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Regrowz

Resposta da Regrowz

Hi Lynne, Thank you for your wonderful feedback! We’re so happy to hear you’re loving the shampoo and noticing great results. Your support means a lot to us!

Best wishes,
The Regrowz Team

Classificada 5 em 5 estrelas

I am loving this shampoo

I am loving this shampoo. Just purchased my second bottle and beginning to see a huge difference in the fullness of my hair. I shall be sticking with it and interested to see how fabulous my hair will be looking for the summer.

11 de março de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Regrowz

Resposta da Regrowz

Hi, Thank you for your lovely feedback! We’re thrilled to hear you’re seeing great results and excited to be part of your hair journey. Here’s to fabulous summer hair!

Best,
The Regrowz Team

Classificada 5 em 5 estrelas

GREAT BRAND AND THE PRODUCT WORKS

GREAT BRAND AND THE PRODUCT WORKS

Its such a shame to see people tarnishing a very good and working brand.

everyone rating 1 star because of the delivery time is so unfair...it was christmas time what do you expect?

i can confirm you need to use the shampoo for atleast 3 months to see any difference as the shampoo isnt just going to replace your thin hair immediatley. IT NEEDS TO REGROW DUMMIES. It has been amazing and worked wonders for me. please get a bottle asap. and incase anyone is wondering. No this isnt an employee of the company writing this i genuienly just shocked that shampoo can fix male pattern baldness

3 de novembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Regrowz

Resposta da Regrowz

Hi Michael, Thank you for sharing your honest experience and support. We understand that delivery times during busy periods like Christmas can be challenging, and we appreciate your patience.

We’re glad to hear the shampoo has worked well for you and that you recognize consistent use is key to seeing results. Your feedback means a lot to us and to others considering Regrowz.

Thanks again for being part of our community!

Best regards,
The Regrowz Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Absolutely thrilled to have discovered…

Absolutely thrilled to have discovered the miracle hair shampoo and now thickening conditioner as well. I am genuinely bowled over by the difference in my hair!! Could see a huge improvement in the thickness, even after the first time I used it! Usually pretty cynical about ‘thickening’ products, but this is unreal! I love the fact that it’s all totally natural, pure goodness for the hair and scalp. I’ve never looked forward to washing my hair more!! Huge thank you Regrowz!

3 de fevereiro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Regrowz

Resposta da Regrowz

Hi Lucy, We’re so happy to hear you’re loving our shampoo and conditioner and seeing such great results! Thank you for your wonderful feedback and support — it means a lot to us.

Best wishes,
The Regrowz Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Not a good experience

Initially there was a delay. I was contacted and offered either a full refund or a discount. I accepted the discount and the product arrived. Eagerly I started using it, unfortunately all it did was what felt like strip my hair of its natural condition and create frizz - it was not nice. I tried using it for a length of time to see if it got better but it just got worse. Not used since and I have just gotten my hair back into condition again ☹️

8 de janeiro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Regrowz

Resposta da Regrowz

Hello Jayne Revill, good day to you. We sincerely apologize for the inconvenience you've faced with our product, and we appreciate you bringing it to our attention.

In response to your review, we have sent you an important email addressing your experience and offering assistance to make things right. Kindly check your inbox at your earliest convenience, as we are committed to resolving this matter to your satisfaction.

Thank you for your understanding and patience. We look forward to the opportunity to assist you further.

Best regards,
REGROWZ Customer Support

Classificada 2 em 5 estrelas

Really bad start.

Honestly I'd like to say how I found the product but I havent received ANY feedback regarding my order after numerous requests on their Facebook page. So if it starts off this bad, God only knows what the stuff inside their bottles is going to be like.
So hopefully I will get an email with a tracking number that isn't a scam really soon

29 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Fantastic!

Fantastic! The shampoo has a great fragrance and doesn’t leave any residue after use. It can also be used on beards with the same result.

4 de janeiro de 2024
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Ordered 25th December and I know things…

Ordered 25th December and I know things are slow due to Christmas but they have ignored every customer enquiry I have sent and I have no indication of if or when my products will be sent. No contact number and a dodgy chat on the website. How about answering your customers. I want my money back!!

25 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

I bought this in the middle of December…

I bought this in the middle of December and have called and they said they will have someone contact me. I also emailed about 5 times and no response. I have been waiting a long time and nothing. They took the money out of my account right away tho. Has anyone on here received their order after the company replies on here saying they will resolve the issue? I just don't think they r going to deliver. I think it's a complete scam.

15 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Regrowz

Resposta da Regrowz

Hello Lisa,

Good day to you.

We sincerely apologize for any inconvenience you've experienced regarding the status of your order.

Upon reviewing your case, we identified an unexpected surge in orders during the festive season, leading to a temporary backlog in our processing and shipping procedures. We understand the importance of your order, and we regret any frustration this delay may have caused.

We would like to inform you that your package is scheduled to be dispatched between January 3rd and January 10th, 2024. As soon as your order is shipped, you will receive an email notification containing the tracking information. We anticipate that your package will be delivered to you promptly following dispatch.

We genuinely appreciate your patience and understanding during this challenging period. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to reach out to us. We value your business and are committed to ensuring a positive shopping experience for you.

Once again, we sincerely apologize for any inconvenience caused and appreciate your understanding.

Thank you for your patience.

Best regards,
REGROWZ Customer Support Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Never received my ordered and not response

I also ordered two bottles on the 19th December for a Christmas gift. I received the confirmation email and money has been taken out of my account however I never realised the items.
I have sent 3 emails and have not received any response. I have also had to go on to your Instagram to try and get your attention. Never ordering from this company again and will not recommend.

19 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Regrowz

Resposta da Regrowz

Hi Emma,

We want to extend our sincere apologies for any inconvenience you've encountered with the status of your order.

Upon reviewing your situation, we recognised an unexpected surge in orders during the festive season, resulting in a temporary backlog in our processing and shipping procedures. We understand the significance of your order, particularly as it was intended as a Christmas gift, and we deeply regret any frustration this delay may have caused.

We're pleased to share that your order is scheduled for dispatch today. Please check your email inbox for the relevant details, and anticipate the arrival of your order within the next 3 working days.

Should you require further assistance, please don't hesitate to reach out to us. We are committed to providing any necessary support.

We genuinely appreciate your patience and understanding during this challenging period. If you have additional questions or concerns, feel free to contact us. Your business is valued, and we remain dedicated to ensuring a positive shopping experience for you.

Once again, we sincerely apologise for any inconvenience caused and appreciate your understanding.

Best regards,
REGROWZ Customer Support Team

Classificada 1 em 5 estrelas

I guess I fall in line with all the…

I guess I fall in line with all the others that have been scammed! My order was on December 15th. I’ve emailed three times and no response! I will cancel order
Call the credit card company. Bad company! I’m not sending one penny more for you to answer the question as why I have not received my order!

13 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Regrowz

Resposta da Regrowz

Hello Joyce White,

Good day to you.

We sincerely apologize for any inconvenience you've experienced regarding the status of your order.

Upon reviewing your case, we identified an unexpected surge in orders during the festive season, leading to a temporary backlog in our processing and shipping procedures. We understand the importance of your order, especially as it was intended as a Christmas gift, and we regret any frustration this delay may have caused.

We would like to inform you that your package is scheduled to be dispatched between January 3rd and January 10th, 2024. As soon as your order is shipped, you will receive an email notification containing the tracking information. We anticipate that your package will be delivered to you promptly following dispatch.

We genuinely appreciate your patience and understanding during this challenging period. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to reach out to us. We value your business and are committed to ensuring a positive shopping experience for you.

Once again, we sincerely apologize for any inconvenience caused and appreciate your understanding.

Thank you for your patience.

Best regards,
REGROWZ Customer Support Team

Classificada 2 em 5 estrelas

My experience same as the others below

My experience appears to be the same as the last few accounts. Sadly, it's a negative experience and looking at these reviews it's been some time since there has been a positive experience. I placed an order on 25th December due to the bank holidays my order would now not be processed until 27th December but according to the website and being charged the 24 hours tracked postage, I should have my order on 28th December.

29th December I still had not had any postage tracking details confirmed so contacted Regrowz to ask for an update and explain I wasn't very happy that I paid for the 24 tracked deliver and clearly didn't get this. I didn't get a response yet. However, I did find these unhappy reviews from customers in the same position as me and quite annoyed there are no indications about the delays which really should be posted on their website.

I have now asked for my money back my order number was Order #SP#20171. I'll update how that goes.

Update in fairness the refund was processed quickly after I asked for the order to be cancelled so have upgraded this to two star.

30 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Regrowz

Resposta da Regrowz

Hello Rebekah,

Good day to you.

We apologize sincerely for the delay in responding to your inquiry and any inconvenience it may have caused. We understand the frustration surrounding the delay in your order and the lack of tracking details.

Upon reviewing your case, we found that your inquiry was received during the holiday period when our response times were impacted due to the festive season. We regret any inconvenience caused by this delay.

We are pleased to inform you that we have responded to your request yesterday. Kindly check your email inbox, including your spam or junk folder, as our response may have been filtered there.

Furthermore, we have processed a refund for your order, as per your request. The funds should reflect in your account according to your bank's processing timeline.

We deeply appreciate your understanding and patience during this time. If you have any further questions or require additional assistance, please do not hesitate to reach out to us. We are committed to ensuring your satisfaction and resolving any outstanding issues promptly.

Once again, we apologize for any inconvenience caused, and we appreciate your trust in us.

Best regards,
REGROWZ Customer Support Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Complete scam.

Ordered my products on the 19th Dec with a tracked 24hr postal service. To date, I have not received any notification or email stating why my order has not arrived or even shipped! I’ve emailed 3 times with my order ID and called every single day with not answer. Scam of a company. Avoid at all cost.

19 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Regrowz

Resposta da Regrowz

Hello Christian Rutherford,

Good day to you.

We genuinely apologize for the delay in delivering your order. The unexpected surge in orders during the festive season led to a temporary backlog, resulting in delays in processing and shipping your order. We are pleased to inform you that your package will be dispatched today, and as soon as your order is dispatched, you will receive your order tracking information. You can expect your package to be delivered to you within 3 working days.

Please do not hesitate to let us know if you need our further assistance, we will always be here to assist you.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais