Richville Opiniões 

163
•
TrustScore: 4.5 em 5

4,3

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 5 em 5 estrelas

Moje doświadczenia z Richville są jak dotąd bardzo pozytywne. To, co ich wyróżnia, to przede wszystkim design strony – wszystko działa płynnie, nie ma lagów na slotach. Bardzo cenię sobie opcję wpłat... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Es ist ein sehr Gutes Casino was eine vielfältige Auswahl an Slots und Casino spielen bietet. Die Oberfläche ist leicht zu bedienen und die Registrierung ging relativ schnell ich bin noch nicht sehr l... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Viele Spiele zur Auswahl. Support ist freundlich und sofort hilfsbereit. Viele Einzahlungsmöglichkeiten. Was gibt es noch zu sagen. Einfach top Casino, Empfehlenswert.

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

οι άνθρωποι εκεί δεν βοηθάνε τους στέλνω email να με βοηθήσουν να κάνω ανάληψη και αυτή μού συστήνουν μόνο πως να κάνω κατάθεση μόνο θέλουν πραγματικά προτη φορά μού συμβαίνει αυτό εχο δοκιμάσει Πόλα... Ver mais

A empresa respondeu


Informações de contacto

Informação importante

4,3

Excelente

TrustScore: 4.5 em 5

163 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Respondeu a 52% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de um mês

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

4,3

Todas as opiniões

(163)

150 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

They ask for documents during the…

They ask for documents during the second withdrawal. They make you wait and wait to receive your money, and the only thing they say is "be patient." Avoid this casino! It's terrible.

11 de março de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Richville

Resposta da Richville

Hello, Karyne!

We operate in accordance with our casino's general terms and conditions for all withdrawals. Withdrawals from our casino will be successful provided all player verification requirements are met.

Best regards,
Richville Casino.

Classificada 1 em 5 estrelas

Keep away on this scam casino,they will…

Keep away on this scam casino,they will scam you badly,and even if you win they will keep your money and wait you loose it all, keep away

12 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Richville

Resposta da Richville

Hello, Luis Bento!

We're sorry you're having a negative experience with our casino, but we value our customers and always strive to do the best we can. You can contact our support team, where they'll take the time to handle your request with the utmost expertise.

Best regards,
Richville Casino.

Classificada 1 em 5 estrelas

Thieves just that

Thieves just that

2 de julho de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Richville

Resposta da Richville

Hello Irini!

We’re sorry to hear about your experience. Could you please provide us with more details? We’ll do our best to investigate and assist you promptly.

Best regards,
Richville Casino

Classificada 1 em 5 estrelas

I can't withdraw my winning

I can't withdraw my winning, All night I was chatting the Customers support to help just kept asking more and more documents, Why letting me to keep depositing my money if you know i can't withdraw if I win? Keep asking for verification, multiple times I sent my ID’S and Mailing Address pictures and yet never resolve, What a rip off and a Scammers,

28 de novembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Richville

Resposta da Richville

Hello Josephine!

We’re sorry to hear about your frustration. Please note that identity verification (KYC) is a mandatory regulatory requirement and may be requested before processing withdrawals. Additional documents can be required if earlier submissions are unclear or incomplete.

Deposits and withdrawals follow different verification procedures, and withdrawals are processed once verification is successfully completed. We kindly ask you to contact our support team again so your case can be reviewed and resolved as quickly as possible.

Best regards,
Richville Casino team

Classificada 1 em 5 estrelas

I cant get the money i won from them…

I cant get the money i won from them keep saying im not providing proper ID.

25 de setembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Richville

Resposta da Richville

Hello Rosemary Lennie!

Thank you for sharing your feedback. We're sorry you encountered verification difficulties. Identity verification is a mandatory requirement to ensure the safety and security of player funds. Please contact our support team at support@richville.com, providing your account number or email address. We will explain in detail which documents are acceptable and help complete verification as quickly as possible.

Sincerely,
Richville Casino

Classificada 1 em 5 estrelas

Thank you for your public response

Thank you for your public response, but you are still avoiding the real issue.

I deposited €75, claimed your “200% up to €500” bonus, completed the full 35× wagering, and my balance reached €1,000. When I withdrew, you capped it at €375 citing a hidden “5× deposit” rule.

The problem is not math — it’s transparency. This maximum withdrawal limit was not clearly shown on the promotional page when I accepted the bonus. It is buried in your general terms, and your rules even contradict themselves (Clause 13 caps free spins at €200, Clause 17 caps at 5× deposit, now you mention 5× bonus amount). These overlapping caps confuse players and make the promotion misleading.

Your advertising says “200% bonus up to €500” but in reality, from a €75 deposit the most you’ll ever allow is €375. That is not fair play, and it misleads players into believing much higher winnings are possible.

Also, the fact that you replied here shows you are watching where I post my complaints. That means you are fully aware this case is now public across multiple platforms and damaging your reputation.

I have already escalated this case to multiple watchdog sites and the Curaçao Gaming Control Board. Until it is resolved, my complaints will remain public so other players can see exactly how these terms work in practice.

11 de setembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Richville

Resposta da Richville

Dear Knox,

We appreciate your feedback and understand your concerns. Our goal is always to maintain transparency and provide a fair gaming environment for all our players.

Please note that the maximum withdrawal limit for winnings obtained from a bonus is clearly stated in our Bonus Terms and Conditions. You are correct that we recently updated this limit from 5× the deposit amount to 5× the bonus amount, and we will make sure this is clearly reflected across all relevant pages to avoid any confusion.

Regarding your point about the differing limits, you are right that free spins and cash bonuses are treated separately. Free spins have a fixed maximum withdrawal limit (depending on the promotion), while the cash bonus portion is limited to up to 5× the bonus amount. If a promotion includes both, each component follows its respective limit.

We sincerely appreciate you bringing this to our attention and will review the presentation of our promotional terms to ensure they are even clearer for all players moving forward.

Best regards,
Richville Casino

Classificada 1 em 5 estrelas

Die Zahlen nicht aus

Die Zahlen nicht aus. Support jeden Tag nur ausreden. Wenn Casino lächerliche 200 Euro nicht auszahlen tut seit 4 Tagen und ständig ausreden sucht dann ist das niedrigste Niveau. Leute lass die Finger davon.

Update: Nach dem Bewertung und ein paar anderen habe das Geld verspätet aber erhalten.

15 de setembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Richville

Resposta da Richville

Hello MiKa,

Thank you for your review.

We’re very sorry for the inconvenience you experienced. Our team always strives to process withdrawals as quickly as possible, but in some cases, delays may occur due to the account verification process or additional security checks. We’re glad to hear you eventually received your funds, and we’d like to make sure your future experience is smoother.

If you have any questions or encounter any issues, please contact our customer support team via Live Chat or email, and we’ll be happy to assist you.

Sincerely,
Richville Casino

Classificada 1 em 5 estrelas

Robbing f**ckers

Absolutely shocking customer service!! Don't ever deposit money they do it euros and don't pay out!!
I emailed/ live chat with *customer service" over a 4 day period and they still never paid out.....richville=robbery they take every penny you put in and pay nothing back to you, absolute joke of a site!
Should be shut down!!!

24 de agosto de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Richville

Resposta da Richville

Hello Teri-Louise Worswick!

Thank you for your feedback. We're very sorry you had a negative experience. We always strive to process withdrawals within the specified timeframes and understand how important transparency is for players. Please contact our support team at support@richville.com, providing your account number or email address. We will review the situation individually and do everything possible to resolve it. Your feedback helps us improve, thank you for your feedback.

Sincerely,
Richville Casino

Classificada 1 em 5 estrelas

THIEFS

Got mail that my account is closed and all my winings are taken from account, calling themself on terms and conditions that I did not break. Stole 600e waiting for withdrawal and 250 euros holding on account. Unbelievable what this sites can do when they don't want to pay, they can name any reason and of course, they are not giving proofs.

EDIT: You can stop lying because u did not reply on my last email when I asked u for the reason of stealing money which was 28.04. Since then there is no reply from sou THIEFS

22 de agosto de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Richville

Resposta da Richville

Hello Bruno!

We’re sorry to hear that you feel this way, and we fully understand how upsetting this situation must be. Please rest assured that we never withhold player funds without valid grounds. Account closures or balance adjustments only occur after a detailed review confirming a clear breach of our Terms and Conditions such as bonus misuse, duplicate accounts, or other violations that impact fair play.

While we cannot discuss personal account details publicly due to privacy policy, our Support and Compliance teams can provide a detailed explanation directly. We kindly ask you to contact us via support@richville.com and we’ll gladly recheck your case and help you with any questions.

Our goal is always transparency and fairness, and we’ll make sure your concerns are properly reviewed.

Sincerely,
Richville Casino

Classificada 1 em 5 estrelas

Horripol, i dont recomended to anyone, i win but

Horripe, i win but never could get my winning, they bonus rules you need to read, because after they dont give any money back, they ate skammers...i win 120 euro and because of canseling by mystake a bonus i didnt get nothing..that bonous cost only $20 evros..and i didnt pet my winnins..i just lost them by canselin the fukking bonous game by mistakes...reallyyyy they just stupines..dont trust them...i will go to a computer compani to get rip of that account...or any they are gping to see a pani from me...

6 de agosto de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Richville

Resposta da Richville

Hello Elena Paphiti!

Thank you for your feedback. We're very sorry you had such a negative experience. We understand how frustrating it is to lose winnings due to an accidental bonus action. Bonus rules are indeed important and sometimes result in bets being voided if the conditions are not met, but we want to thoroughly investigate your specific situation.

Please contact our support team at support@richville.com, providing your account number or email address, along with screenshots and the time of the incident, if possible. We will investigate why the bonus was voided and, if there is an error, take action. If the voiding is within the rules, we will explain in detail the basis and provide supporting information.

Sincerely,
Richville Casino

Classificada 1 em 5 estrelas

This casino is a nightmare

This casino is a nightmare. I lost a lot of money, there's no chance of winning. I was like an ATM to them. I set deposit limits because I had
problem closing my account. I don't recommend it. waste of health, money and time. It's better to play free slots. Here you have to pay to play. I lost a lot of money playing at this casino.There is no chance of winning is something wrong with this casino. They have a lots of sisters sites and the same rubbish.

13 de julho de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Richville

Resposta da Richville

Hello!

Thank you for your feedback. We're very sorry to hear that you've had this experience. We understand that gambling can be very emotional, so we always encourage responsible play. Our casino offers self-monitoring tools, including deposit limits, pauses, and the option to close your account. If you're having trouble setting these up or closing your account, please contact our support team at support@richville.com, providing your account number or email address, and we'll be happy to assist you.

Sincerely,
Richville Casino

Classificada 1 em 5 estrelas

I wanted me account closed and they…

I wanted me account closed and they basically saying it's not possible!

1 de julho de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Richville

Resposta da Richville

Hello Tracey Donnelly!

Thank you for your feedback. We're sorry you're having trouble closing your account. Please contact our support team at support@richville.com with your account number or email address. We'll review the situation and assist you with completing the closure process in accordance with our security policies and procedures.

Sincerely,
Richville Casino

Classificada 1 em 5 estrelas

Scamming Platform

If there is a minus rating i would have chosen it. As the other players already wrote after requesting withdrawal they disable your acct. all of a sudden and steal your deposit plus your winnings, giving the same rediculous execuses of "Arbitrage" and " sure bets ". Never even think about playing on richville unless you want to donate your hard earned money to this scamming platform. Finger away.
Update Oct. 15, 2025
After waiting 5 months this scamm casino replied to my review without providing me any details or any proof about their wrong actions, do not ever open an account here, there is no way they will pay you for your winnings.

14 de maio de 2025
logótipo da Richville

Resposta da Richville

Hello Sarou Auhanian!

We are sorry to hear about your negative experience and appreciate you taking the time to share your feedback. Please note that account reviews and closures are only performed after a detailed investigation and in full accordance with our Terms and Conditions, which every player agrees to upon registration.

We never withhold funds without valid reasons supported by evidence. If you believe there has been a misunderstanding or would like further clarification regarding your case, we encourage you to contact our support team at support@richville.com and we’ll be glad to review the situation and provide a detailed explanation.

Sincerely,
Richville Casino

Classificada 1 em 5 estrelas

Ανάληψη δεν γίνεται με τίποτα

οι άνθρωποι εκεί δεν βοηθάνε τους στέλνω email να με βοηθήσουν να κάνω ανάληψη και αυτή μού συστήνουν μόνο πως να κάνω κατάθεση μόνο θέλουν πραγματικά προτη φορά μού συμβαίνει αυτό εχο δοκιμάσει Πόλα καζίνο μόνο εδώ αντιμετώπισα πρόβλημα αν είχε μηδέν θα έβαζα. Άμαν κάνετε κατάθεση σας βοηθάνε Άμα θέλετε ανάληψη δεν σε γνωρίζουν μακριά πεδία από εδώ είναι κλέφτες τους εχο στήλη αμέτρητα email για να βοηθήσουν τίποτα χαμένος χρόνος

20 de maio de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Richville

Resposta da Richville

Hello George Ioannou!

Thank you for your feedback. We're very sorry you're having trouble withdrawing your funds and that you feel we weren't able to help you. Please contact our support team at support@richville.com, providing your account number or email address. We'll be sure to review your situation and provide detailed instructions to complete the withdrawal process.

Sincerely,
Richville Casino

Classificada 1 em 5 estrelas

Scammers

Scammers, they don't pay out money.
I doubled my deposit, ordered a withdrawal, fully verified myself, and suddenly my account is blocked, cause I broke the rules by playing value betting. Not only the winnings were taken, but also sum of deposit. Avoid Richville at all costs.

13 de maio de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Richville

Resposta da Richville

Hello!

Thank you for your feedback. We’re truly sorry to hear about your experience and fully understand how upsetting this situation must be. Please rest assured that Richville never withholds player funds without valid reasons. Account closures or balance adjustments only occur after a detailed investigation confirming a clear breach of our Terms and Conditions such as activities related to value betting, which affect fair play and platform integrity.

For privacy reasons, we cannot discuss individual account details publicly. However, our Support team will be happy to review your case in detail and provide a full explanation. Please contact us directly at support@richville.com with your account number or email address, and we’ll make sure your concerns are properly reviewed.

Sincerely,
Richville Casino

Classificada 1 em 5 estrelas

Ostrzegam graczy weryfikacja dwa…

Ostrzegam graczy weryfikacja dwa tygodnie. Oczywiście stara sztuczka gdy chcesz wypłacić nagle sto problemów czat nie działa prawie nigdy a kasy z tej samej grupy oszustów sprawdzie sobie. Chcesz wypłacić przysyłaja ci że niby naruszyłeś jakis punkt regulaminu który ukryty pod setkami stron że za nic nie odpowiadają. Omijać przetestowane.

25 de abril de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Richville

Resposta da Richville

Hello!

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about your experience and understand your concerns regarding the verification and withdrawal process. Please note that account verification is a standard and mandatory procedure required by regulations to ensure player safety and compliance with anti-fraud and anti–money laundering policies.

We would like to assure you that Richville does not delay or deny withdrawals without valid reasons. Every case is reviewed individually and in accordance with our Terms and Conditions. If you believe there has been an error or misunderstanding, please contact our support team at support@richville.com, and we will be happy to review your case in detail.

Sincerely,
Richville Casino

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais