Romas Pizza & Grill Opiniões 35

TrustScore: 3 em 5

3,0

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

Deres deeppan pizzaer er altid brændt i bunden. I menu kortet står der at de levere til kl21:00, i telefonen siger de kl 20:30 senest. Bestilte en engang en salat pizza kl 14, og da jeg skulle... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Absolut det bedste pizzaria i hele Nordsjælland.. Har spist der MANGE gange, og Roma's er altid mit første valg.. men bliver af og til gruppepresset til at "samkøbe" andre lokale steder.. og der er... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Har bestilt 3 gange hvor maden ikke er dukket op. Men hungry har selvfølgelig trukket for det, det skal lige siges der kan gå ca 3 uger før du ser dine penge igen... hungry vil ikke fjerne restaurant... Ver mais

Classificada 3 em 5 estrelas

Maden som som alle andre pizza steder midel. De magter dog ikke lige lade en fiskefilet køle 2 sec før den bliver langt i en transport pakke så der smelter ud gennem bunden. Sidst men ikke mindst.... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Takeaway de pizza
  2. Serviço de encomenda de comida online
  3. Entrega de pizza
  4. Serviço de take away

Informação fornecida por diversas fontes externas

Vælg menuer af Italiensk take away fra Roma´s Pizza & Grill i Græsted ; Bestil online, læn dig tilbage og nyd et velfortjent måltid!


Informações de contacto

3,0

Aceitável

TrustScore: 3 em 5

35 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de convites para avaliação

Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Dårlig kødkvalitet

Købte en såkaldt “hjemmelavet” burger. Har aldrig fået så elendig en burger. Blev seriøst i tvivl om, hvad det var for noget kød, jeg spiste. Totalt hakket i smadder, så det var helt uden struktur - virkelig mærkelig “sammenmast” konsistens. Og alligevel kunne jeg pille en sene ud. Det er første og sidste gang, jeg handler der.

13 de dezembro de 2021
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Tyveri af værste skuffe!

Tyveri af værste skuffe!

Bedtiller pizza på just eat kl 20 og de lukker kl 22..

Jeg holder i min lastbil og har grundigt beskrevet hvor jeh holder men ser aldrig min pizza har betalt 205 kroner for ingen ting..

De er ikke det værd og find et andet pizzaria

1 de dezembro de 2021
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Aldrig mere

Jeg bestilte to durumruller, og en familie pizza med kødsovs og pepperoni.

Jeg får af vide over telefon, at maden er klar om 15 minutter. Jeg ankommer 17 minutter efter for at afhente maden.
Maden var dog overhovedet ikke klar, og måtte vente 10-12 minutter.

Da maden var klar, havde de placeret de to store durumruller, ovenpå familiepizzaen. Ikke særlig smart, med mindre man gerne vil have kødsovs på indersiden af låget på pizzabakken.

Jeg løfter forsigtigt op i hjørnet på pizzabakken, og ser en pizza med kødsovs, det ser umiddelbart rigtigt ud.

Da jeg kommer hjem, opdager jeg at pizzaen er forkert. Jeg har fået en med kødsovs chili og græsk bøf.

Jeg ringer til dem, og forklarer jeg har fået en forkert pizza. Jeg snakker med den venlige ekspedient. Hun læser min bestilling op, for at bekræfte hvad jeg bestilte. Og hun forklarer at der må være sket en fejl.

Jeg venter i røret, imens hun går ud og taler med dem vi køkkenet. Da hun vender tilbage, har hun fået af vide at hun skulle be' om mit telefonnummer, og så vil de ringe tilbage, når de havde fundet ud af hvem der havde lavet fejlen.

Vente? Helt seriøst? Skal jeg vente på at de indbyrdes finder ud af hvem der har lavet fejlen? Det skal jeg da ikke vente på! Seriøst, hvordan kan i overhovedet finde på at fortælle en kunde det? Skal jeg gå og vente på, at i måske finder ud af hvem i køkkenet der har klokket i det?

Nej ved i nu hvad? Det siger man altså ikke til en kunde. Kunden skal have sin mad ASAP, og så bagefter må i finde ud af, hvem i i køkkenet der skal give kvajebajer. Det skal jeg altså ikke vente på. Latterligt

Jeg taler så må ejeren eller hvem det nu var, og siger til ham, at det gider jeg altså ikke at vente på, at de indbyrdes finder ud af hvem der har lavet fejlen. Jeg siger til ham, at jeg ikke forstår hvordan i hovedet kan finde på at sige det til kunden? Jeg er så forarget over, måden i håndterer en lille fejl på.

Han spørger om vi skal lave en ny pizza.
Jeg siger til ham, at jeg rent faktisk ikke er interesseret i at have noget fra ham, overhovedet og heller ikke i fremtiden.

Det er en af de første gange er et kunde der, men absolut sidste gang. Dårligere service har jeg aldrig oplevet før.

14 de outubro de 2021
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Bestilte 1 durumrulle og 3 pasta…

Bestilte 1 durumrulle og 3 pasta retter.
2 pasta retter var noget helt andet end det vi havde bestilt, totalt uspiselige.
De sidste 2 var som vi bestilte dem, men desværre blev vi rigtig syge med madforgiftning.
Da vi kontaktede Romas, blev vi råbt og skreget af, hvorefter de smækkede røret på.
Mit bedste råd er: køb jeres mad et andet sted.

5 de julho de 2021
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Ingen ekstra tilbehør som vi har betalt…

Ingen ekstra tilbehør som vi har betalt ekstra for. Og de nægter. Ingen ekstra hvidløg som man både kan smage og se ret kraftigt på den pizza jeg havde bestilt. De påstår det lå under dressingen og derfor var kamufleret. Der er bare det at det ligges direkte på pizzabunden. Og smagte ikke det mindste af hvidløg. Service og maden hos Roma´s er desværre på stærkt nedadgående og vi ser os nu efter et andet pizzeria efter en del års tilfredshed. Kedeligt. Den anden pizza skulle have ekstra ost hvad vi heller ikke kunne se det mindste. Det var en hel alm. Margarita.

17 de maio de 2021
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Hungry trækker penge, men maden kommer ikke

Har bestilt 3 gange hvor maden ikke er dukket op. Men hungry har selvfølgelig trukket for det, det skal lige siges der kan gå ca 3 uger før du ser dine penge igen... hungry vil ikke fjerne restaurantens "sweet deal reklame når du åbner appen. Også selvom der er klaget flere gange.
De siger de levere til om natten men kan ikke levere 22:15 og tager ikke telefonen når man ringer.. hvis du er studerende så vælg et andet sted da det er penge ud af vinduet...

6 de maio de 2021
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Dårlig mad

Dårlig mad, der var hår i pizzaen, vi ringede til dem for at sige det, men de var yderst provokerende, og råbte af os. Ville ikke anbefale nogle at køber deres dårlige mad.

18 de abril de 2021
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Virkelig dårlig oplevelse

Ikke leveret til tiden, kold pizza der ikke er skåret ud og er gummi i munden, en bagt kartoffel der ikke er skåret ud, kedelig brun salat, pommesfrites der skulle være købt som stor men er halvt fyldt op i bakken og er helt bløde og hule. Virkelig dårlig oplevelse.

5 de março de 2021
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Jeg bestiller en simpel pizza med…

Jeg bestiller en simpel pizza med oksekød og feta, men jeg får en steak smækket på midten af pizzaen? Der var så meget ost at det var uspiseligt og pizzaen var kold. 227 kr lige ud af vinduet, det er simpelthen for ringe!

9 de fevereiro de 2021
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Dårlig oplevelse...

Fik leveret mad fra romas til aften maden var desværre helt kold...
Pomfritterne uspiselige
Fik også en burger hvor papiret den var pakket ind i var så vådt af der er papir rester over hele burgeren
På trods af at det kun er 2-3 km væk 😔

1 de janeiro de 2021
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Absolut det bedste pizzaria i hele…

Absolut det bedste pizzaria i hele Nordsjælland.. Har spist der MANGE gange, og Roma's er altid mit første valg.. men bliver af og til gruppepresset til at "samkøbe" andre lokale steder.. og der er ingen tvivl: Absolut (uden konkurrence) den bedste smag, bedste kvalitet kød, og... lækreste deep pan!

(Fatter INTET af den forrige anmeldelse.. mon det er det rigtige sted han har anmeldt?)

13 de julho de 2019
Opinião espontânea

É esta a sua empresa?

Reivindique o seu perfil para aceder às ferramentas empresariais gratuitas da Trustpilot e aproximar-se dos seus clientes.

Criar conta gratuita

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais