Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

Purchased used Cabin Car with 12 month warranty from approved dealer (Kardinal). After sale zero back-up, ignored all communications, never replied to telephone calls or emails. Scooterpac response... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Just received my second cabin car through East Coast Mobility. The quality production is top notch. Just as my first one. The technical staff are always there for advice. I really don’t know what I wo... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Professional, prompt and informative. They were able to provide details of Scooterpac approved dealers in my area. In view of this, I was able to place an order for the spare part I needed without a... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 4 em 5 estrelas

I bought a scooterpac Atom scooter from Eden mobility in Derby who were a pleasure to do business with and am very pleased with the lightness of the scooter.The reason for only 4 stars is due to what... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Fornecedor de equipamento para mobilidade
  2. Fabricante de equipamento médico

Escrito pela empresa

We are proud to be a fast-growing British mobility manufacturer and supplier. From humble beginnings, we invented the Scooterpac Canopy, the world’s first universal folding mobility scooter canopy. Fast forward ten years and we now offer a growing range of products which help people move in style. Combined with our five key pillars, we strive to be different, offering a personable service. We take pride in preserving traditional values; when you call us, you will speak to a real caring person, when you need advice or support, technical expertise is on hand, or even if you have a bespoke requirement, we will go the extra mile. Scooterpac is so much more than a “mobility manufacturer” – we are here to transform the way people move. We simply love to see our customers enjoying our products and look forward to seeing you thrive too!


Informações de contacto

3,9

Bom

TrustScore: 4 em 5

81 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Respondeu a 100% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de uma semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

scooterpac canopy…

My mum bought a scooterpac canopy from ableworld wardley, Manchester. We bought it in the October 2024 paid nearly £600, we had fully looked into it, it would keep her dry and warm in the winter my mum is in her 70s. We had a someone from ableworld fit it to the scooter. She was happy with it, fast forward 6 to 8 weeks later the canopy was bent, we report it to ablworld, the canopy is supposed to withstand winds upto 40mph it does not, it bends when we reported this to ableworld they wouldn't change it as a faulty product they bent the frame back and returned it. I contacted scooterpac directly and was told by Darren that they should of sent the canopy to them as a faulty return so that scooterpac could have tested and investigated the fault, because now they have bent the frame back into shape, it weakens the frame. Fast-forward to the winter of 2025 the frame was folded back and stored on the scooter properly in its carry bag. Mum didn't use it through the summer months. But when she came to use it again the slightest wind the canopy bent again I went directly to scooterpac and spoke to the managing director Mr Lawrence explained what had happened he was understanding, I told him I didn't won't to speak to Darren as mum was accused of misusing it and that she had damaged it herself. Mum is in her 70s we treated the canopy properly. He said he would deal with it himself, that was the only time he spoke to me. I'm appalled with this, after emailing them Darren again took the email and again was told by him that mum had deliberately damaged the canopy. The canopy is now packed away and as professionally been taken off her scooter ,nearly £600 wasted which my mum can not afford to waste.. she just wants a full refund .

4 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Scooterpac

Resposta da Scooterpac

Hi Anne,
we’re sorry to hear about your experience and appreciate you taking the time to share your feedback. We understand you have also made contact with the company owner this week, and the matter is currently being investigated. This is not the experience we aim to deliver, and we are taking your feedback seriously. We will be back in direct contact with you as soon as possible.

In the meantime, please feel free to contact us on 0330 124 1733 if you have any further questions.

Kind regards
Scooterpac Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Professional

Professional, prompt and informative. They were able to provide details of Scooterpac approved dealers in my area. In view of this, I was able to place an order for the spare part I needed without any delays. Awaiting confirmation of my delivery.

8 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Scooterpac

Resposta da Scooterpac

Thanks you Terrie for your kind review, we really appreciate you taking the time to share your experience.

We’re really pleased to hear you found our service professional, as well as prompt and informative. It’s great to know we could help you get everything sorted quickly.

If you need anything else at all, we’re always here to help.

Kind regards from the
Scooterpac Team

Classificada 4 em 5 estrelas

Atom scooter design fault

I bought a scooterpac Atom scooter from Eden mobility in Derby who were a pleasure to do business with and am very pleased with the lightness of the scooter.The reason for only 4 stars is due to what I feel is a design fault. The cable to the motor passes under the axle and secured with a cable tie which leaves it vulnerable to unseen obstacles. Maybe the motor design could be altered to allow the cable to pass OVER the axle.

16 de março de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Scooterpac

Resposta da Scooterpac

Dear Robert

Thank you for your review—we’re delighted you’re enjoying how lightweight the Atom scooter is.

We really appreciate your suggestions about the cable placement we find these comment extremely helpful and this has been passed along for review. Thanks again!

Kind regards,
Scooterpac team

Classificada 5 em 5 estrelas

Just received my second cabin car…

Just received my second cabin car through East Coast Mobility. The quality production is top notch. Just as my first one. The technical staff are always there for advice. I really don’t know what I would do without my cabin car now. All weather protection and reliability as well.

7 de março de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Scooterpac

Resposta da Scooterpac

Hi Robert,

Thanks so much for the great review! We're really glad to hear you're enjoying the scooter again! We really appreciate your feedback! And will pass on your kind words about the Technical support! Thank you.

Kind regards,
Scooterpac team

Classificada 5 em 5 estrelas

Very good quality mobility scooter that…

Very good quality mobility scooter that has loads of extras like heated seats and Bluetooth speakers. Digital display is brilliant and the wheels are excellent

5 de março de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Scooterpac

Resposta da Scooterpac

Hi Ian,

Thanks so much for the great review! We're really glad to hear you're enjoying the scooter and the extra features. It's great to know it's made your overall experience even better. We really appreciate your feedback! Thank you.

Kind regards,
Scooterpac team

Classificada 5 em 5 estrelas

Fantastic company

Fantastic company
Extremely helpful & considerate

13 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Scooterpac

Resposta da Scooterpac

Hi Kerry,

Thank you for taking the time to leave us a review. We’re pleased we were able to assist you and provide helpful advice. Please don’t hesitate to get in touch if you need any further support.

Kind regards,
Scooterpac team

Classificada 5 em 5 estrelas

The wheelchair was excellent

The wheelchair was excellent but unfortunately I couldn’t get into the kitchen and bathroom without assistance. The reason why I bought it in first place..
A very expensive mistake because it was not returnable.

8 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Scooterpac

Resposta da Scooterpac

Hi Christine, thank you for your review and for your positive comments about the wheelchair itself.

We’re sorry to hear that it didn’t suit your home layout as expected, we understand how frustrating that must have been.

As the manufacturer we don’t have a record of your purchase on our system, which suggests it may have been made through an independent retailer we supply our products to. As the manufacturer, we don’t have authority over individual retailers’ returns policies.

That said, we’d still be very happy to help where we can.
Please feel free to contact our Customer Care team on 0800 254 5360 for advice or support.

Classificada 5 em 5 estrelas

Dog walk

For more than a year I have been unable to walk my beloved welsh collie.since I acquired my scooterpac invader I have been able to go out with the dog over fields along woodland paths it is amazing where it will go .It is so comfortable and easy to use I would highly recommend an invader for anyone who wants to be able to go off road. Andy

29 de setembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Scooterpac

Resposta da Scooterpac

Hi Andy,

That’s such a heart-warming review – we’re so pleased to hear the Invader has given you the freedom to get back out walking with your collie. That’s exactly what it was built for: real adventures, over fields and woodland paths, without compromise.

Thank you for recommending the Invader and for sharing your story. Here’s to many more walks and wagging tails ahead!

Best wishes,
The Scooterpac Team 🐾

Classificada 5 em 5 estrelas

My Invaders

Three years ago I purchased a MK1 Invader which was second hand but only done less than 100 kilometers. The previous owner unfortunately had passed away. That machine has now done 4000 kilometers and is still going strong and still has the original batteries. It has had only one fault which was a drive shaft which had a flaw in the metal. A few weeks ago I purchased the latest model Invader which has the uprated motors in it. This machine is wonderful and will go anywhere including the dry soft sand on the beach. I also go all over the coastal footpaths and Downs in my county of Cornwall. I have tried other off road machines but this scooter is the best. Best wishes to the Scooterpac team. Mike

16 de setembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Scooterpac

Resposta da Scooterpac

Hi Mike,

Wow, what a journey! That's a lot of distance on your MK1 Invader - incredible.

We’re thrilled you’re now enjoying the latest model too. The uprated motors were built for exactly the kind of adventures you’re having across the Cornish coast and Downs.

Stories like yours are why we do what we do. Thank you for sharing your experience and for trusting Scooterpac to keep you moving wherever life takes you. Wishing you many more miles of Invader adventures!

Best wishes,
The Scooterpac Team

Classificada 5 em 5 estrelas

A great bit of kit

About nine months ago, I purchased an Invader mobility scooter from Scooterpac and it has changed my life.
Having lost a leg in an accident last year, I soon discovered that conventional mobility scooters were not going to allow me to walk my dogs in rural areas as they deserve. The Invader has an off-road capability like no other scooter and despite my best efforts, I have not got it stuck yet! Rough grass, ploughed fields and muddy tracks have all been navigated with ease.
In the thousand miles that I have covered so far, there have been a couple of small issues that have been quickly rectified by the friendly and helpful team at Scooterpac.
This is not a machine for cruising the supermarket aisles but for use on-road and in rural locations, I don’t think it can be beaten.

14 de agosto de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Scooterpac

Resposta da Scooterpac

Hi Skew,

What an incredible review, thank you! It’s amazing to hear how the Invader has opened up a whole new world for you and your dogs. A thousand miles without getting stuck is seriously impressive!

We built the Invader for exactly this, tackling muddy tracks, fields and trails without breaking a sweat. Ut’s brilliant to know it’s living up to the challenge. We’re chuffed our team could keep you rolling with quick, friendly support.

Here’s to many more miles and wagging tails!

Best regards,
The Scooterpac Team

Classificada 1 em 5 estrelas

I purchased a Inite Grade back in 2024…

I purchased a Ignite Grande back in 2024 "NOT SURE OF EXACT DATES" at a cost of £4995 from Scooterpac's local dealer "Sheffield Mobility Hillsbrough". This was the 1st one and had to be replaced about 4 months in due to a re-accuring fauly with motor etc. After that bad experience with that scooter, I lost all trust in that scooter and informed Sheffield Mobility, that i wanted a replacement or my money back. Sheffield Mobility contacted Scooterpac and told them of my intentions and replaced it.. (RESULT)???? Erm... NO! The replacement was fine untill the warranty ran out 14 months later, then the scooter was loosing power on hills so i did some digging and found out it was the brushes that needed replacing. I thought that was it, BUT when i took the scooter out for another spin, it started to loose power on the hills again... AND the battery indicator was dropping conciderably. I got in touch with Sheffield Mobility again and they said it was the batteries that must be at fault and that they needed testing on a tester for 24 hours. did that and it turned out to be the batteries that was at fault so they failed the test!... AFTER ONLY 14 MONTHS THE BATTERIES NEEDED REPLACING!!!! Are you kidding me? I contacted Scootepac and they said it was uncommom for the batteries to go so soon BUT because the warranty had run out, they declined to replace them under warraty so i had to get them from Sheffield Mobiliy, at cost price to replace them.... My wife and i spent £9000 on these scooters and if we had known then what we know now, i wouldn't be writing this review. When they are working ok, the are fine, BUT when they brake down, they cost a fortune to repair and replace the parts.... My wife has the Ignite, i have the ignite grande... We are now very scared to use them incase they brake down because we just cannot afford these very exspensive repairs... AND, I was told by one of the mobile scooter repair people that if i got a punture, it would cost me £125 to come out and fix it... PMSL, (WHAT?)

UPDATE 21/08/2025

All though Scooterpac DID replace the batteries, they were NOT the correct spec as discusted with Josh at Scooterpac today... I would have preferred the cash back that i paid Sheffield Mobility for the replacements i had to get off my Creditcard, but Scooterpac said it was not there policy to give cash back, so i had no choice but to take the replacement batteries they offered. HOW EVER, my scooters spec (IGNITE GRANDE) were 12V/125Ah, Scooterpac only gave me 12V/110Ah because they said they stopped supplying the 125Ah batteries...
My scooter says it will carry 33st maximum weight & the scooter would do 45 miles on a full charge. IT WILL NOT NOW... As i said the Josh, i'm NOT happy with the alternative at all but what can i do? The batteries on my scooter are better than the one's Scooterpac supplied me... I think the replacements will just rot in the shed till needed, as long as they are still ok when the new one's pack in...

SORRY SCOOTERPAC, THE 1 STAR RATING STILL STANDS...

23 de agosto de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Scooterpac

Resposta da Scooterpac

UPDATE - 28/07/2025

Hi Tim,

Thank you for your patience and understanding whilst we investigated this matter for you.

We understand your batteries failed a Battery Health Test which was conducted by your local Scooterpac dealer, Sheffield Mobility. At the point of the test, the batteries and Ignite scooter were out of the 12-month warranty period.

Upon reviewing your case with Sheffield Mobility, we have supplied you with a replacement set of new batteries. We understand these batteries have now been delivered.

We are sorry you have been through this experience and wish you and your wife many happy and safe travels on your Ignites.

If we can of any of further assistance please call us on 0330 124 1733 or email customercare@scooterpac.com.

Best regards,
The Scooterpac Team

---

ORIGINAL REPLY

Hi Tim,

We are sorry to see your 1-star review and hear about the problems with your Ignite. The issues you have reported do not sound right at all. We would like to work with you to resolve this.

So we can assist would you please either respond to our request via Trustpilot, call us on 0330 124 1733 or email customercare@scooterpac.com.

We look forward to hearing from you soon.

Best regards,
The Scooterpac Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Atom Power. Badly assembled, uncommunicative manufacturer, dangerous wiring.

I bought an Atom Power folding electric wheelchair from their Dublin supplier. It’s light.It fits in the boot. BUT it seems to be assembled using a selection of cheap generic Chinese electronic parts. The cable routing is sloppy. To the extent that after about 6 uses, the cable from the joystick to the controller got trapped in the armrest hinge,and the cable got squashed and damaged. That’s when we discovered it had NO fuse or short circuit protector. Basically a firetrap. And if you are a full time wheelchair user, there’s a fair chance you will be severely injured or worse, if you are sitting on top of two lithium batteries burning at high temperatures. I’ve tried to contact Scooterpac in the UK via email, webchat, and via their web contact form, no reply. DO NOT buy an Atom Power wheelchair. You would be better off go on Alibaba and buying the same bits and bolt them to a manual chair. Very disappointed in the product and the company. It’s sitting in the Dublin suppliers shop awaiting parts that it looks like Scooterpac cannot supply? In reply to your question below, the wheelchair was bought from GoMobility in Dublin on 28th May 2025. UPDATE. I have the Atom Power back from GoMobility. Repaired at a cost of over €330 to us. And the “repaired “ wiring has exactly the same dangerous wiring route. And is just as susceptible to being crushed and damaged by the armrest hinge. Photos available on request. Same advice, DO NOT buy an Atom Power wheelchair. It is fundamental flawed and requires proper safe cable routing and protection at the area where it is at risk of damage.

16 de julho de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Scooterpac

Resposta da Scooterpac

UPDATE - 11/08/2025

Hi Christine,

We are sorry to see your 1-star review and hear about the problems with your Atom Power.

We sincerely apologise for the delay in responding to your initial communication. A human and system process error meant your enquiry was not picked up and dealt with in a timely manner. We have reviewed our internally processes to ensure this does not happen again.

Over the past week we have been assisting you via email. We have worked with you and your Scooterpac dealer to ensure a successful repair with original Scooterpac parts. We have also communicated with you regarding important safety information. We confirmed that the Atom Power's controller protection board includes an built-in fuse and high-temperature discharge protection. This system will immediately trigger protection cutoff if temperatures exceed 65°C, preventing any further temperature rise.

All Scooterpac products are designed with the highest manufacturer standards and we value all types of product feedback. Please rest assured, your suggestions have been shared with our Product Development team.

If we can be of any further assistance please do not hesitate to contact us by emailing customercare@scooterpac.com.

Best regards,
The Scooterpac Team

---

ORIGINAL REPLY

Hi Christine,

We are sorry to see your 1-star review and hear about the problems with your Atom Power. The issues you have reported do not sound right at all. We would like to work with you to resolve this.

So we can assist would you please either respond to our request via Trustpilot, call us on 0330 124 1733 or email customercare@scooterpac.com. Please include the date of purchase and the name of the Scooterpac dealer that you bought your Atom Power from.

We look forward to hearing from you soon.

Best regards,
The Scooterpac Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Doesn't live up-to its looks and hype

I purchased a new Invader based on catalog description. Big mistake! Firstly it looks wonderful, however the steering is very heavy, its a clumsy lump, difficult to manouver.
The brakes are awful, very heavy handle bar brakes, same as a bike but hydraulic, unless you are very strong operating them is really hard to stop such a heavy machine. no foot or handbrake.
The brakes are interlocked with the throttle. So you have to release the handlebar brakes before the motors will operate, and there is a time lag between the two, so hill starts are dangerous as the trike rolls back during the lag.
I couldn't recommend this machine unless for use on fairly flat ground with wide pathways ,and you have big muscles .not a relaxing ride.
A plastic part of the front forks cracked and after several phone calls over the last month a replacement part has still not been received.

9 de maio de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Scooterpac

Resposta da Scooterpac

UPDATE - 28/07/2025

Hi Mike,

We have conducted a full investigation and understand you have been in contact with your dealer, who have also been in communication with Scooterpac regarding your issues.

We also understand you have now received the replacement part.

If we can be of any further assistance or support to you please email customercare@scooterpac.com or call the team on 0330 124 1733.

Best regards,
The Scooterpac Team

---

Hi Mike,

We are sorry to see your 1-star review and hear about the problems with your Invader. The issues you have reported do not sound right at all. We would like to work with you to resolve this.

So we can assist would you please either respond to our request via Trustpilot, call us on 0330 124 1733 or email customercare@scooterpac.com. Please include the date of purchase and the name of the Scooterpac dealer that you bought your Invader from.

We look forward to hearing from you soon.

Best regards,
The Scooterpac Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent personal service to deliver…

Excellent personal service to deliver an amazing scooter - not really a word that does it justice! Racing trike? Speed scooter? Trike transporter? Fabulous machine

4 de dezembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Scooterpac

Resposta da Scooterpac

Hi Alison,

Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star review.

We will be sure to pass on your comments to the team.

If we can assist you in any other way please do not hesitate to reach out to us.

Best regards,
The Scooterpac Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Zero Cabincar support

Purchased used Cabin Car with 12 month warranty from approved dealer (Kardinal). After sale zero back-up, ignored all communications, never replied to telephone calls or emails.
Scooterpac response zero, sorry but can't do anything. Lesson; once you've purchased vehicle, you're on your own, don't come to us with your problems!

26 de junho de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Scooterpac

Resposta da Scooterpac

Hi Brian,

We are sorry to see your 1-star review and hear about your problems.

I understand you first emailed Scooterpac on 4 June and I have reviewed your communication with the team.

I understand you purchased a refurbished Cabin Car from a Scooterpac dealer in February 2025 which is outside the manufacturer’s warranty offered by Scooterpac. Since that time the Cabin Car has been sent to Kardinal for a repair under their 12-month Warranty. I also understand you have been unable to obtain a report on the remedial actions they undertook.

We have tried to contact the dealer through various channels on your behalf to ascertain this information and have unfortunately been unsuccessful. As an alternative, we did suggest several other local dealers who would be happy to assist you with the Cabin Car repairs.

We deeply regret the impact this has had on you and value your feedback regarding the potential impact on our brand. Scooterpac heavily rely on building and maintaining relationships with dealers we can depend on to support users of our products. Please be assured that we take such matters incredibly seriously and the directors are fully aware of your concerns.

If we can assist you in anyway, please either call me on 0330 124 1733 or email customercare@scooterpac.com.

Kind regards,
Josh – Head of Customer Care

Classificada 5 em 5 estrelas

Thats what I call CUSTOMER CARE

I purchased a new mobility scooter (Atom fold) the store who supplied it to me always had a excuse with waiting for the part I messaged Sooterpac and told them my problem the part I needed was only a plastic clip and they posted me the part the next day Free of charge I am very pleased with the company that really looked after me

3 de junho de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Scooterpac

Resposta da Scooterpac

Hi Robin,

Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star review.

We're thrilled to hear that you had a positive experience with Scooterpac.

May we wish you many happy and safe travels on your Atom Fold scooter.

Best regards,
The Scooterpac Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Seaford branch

Just purchased an Atom scooter from local dealer in Seaford,I have not yet used the scooter,but would like to say how friendly and very helpful the staff were especially Christine.
Thank you.

3 de maio de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Scooterpac

Resposta da Scooterpac

Hi Ray,

Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star review.

We're thrilled to hear that you had a positive experience with your Scooterpac dealer in Seaford.

May we wish you many happy and safe travels on your Atom scooter.

Best regards,
The Scooterpac Team

Classificada 2 em 5 estrelas

in October I purchased an ignight

in October I purchased an ignight, I like the performance but the steering is abysmal if travelling along a pavement with dropped kerbs the steering takes over and swerves from side to side dangerously, and when cornering suffers from oversteer

25 de março de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Scooterpac

Resposta da Scooterpac

UPDATE - 04/04/25
Hi Malcolm,

We have tried to contact you but were unable to as we have not received any contact details from the request we sent via Trustpilot.

We have spoken to your Scooterpac dealer. They are ready to assist you with any issues you have with your Ignite.

If we can help you in any way please call us on 0330 124 1733 or email customercare@scooterpac.com.

Best regards,
The Scooterpac Team

---

RESPONSE - 25/03/25
Hi Malcolm,

We are sorry to see your 2-star review and hear about the problems with your Ignite.
The issues you have reported do not sound right at all. We would like to work with you to resolve this.

So we can assist would you please either respond to our request via Trustpilot, call us on 0330 124 1733 or email customercare@scooterpac.com. Please include the date of purchase and the name of the Scooterpac dealer that you bought your Ignite from.

We look forward to hearing from you soon.

Best regards,
The Scooterpac Team

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais