Onbereikbaar, geen service, geen contact kanloos
2 maanden geleden onderdelen besteld, verschillende malen geprobeerd contact op te nemen. Wordt nooit terug gebeld, nooit een mailtje terug en vandaag, nadat ik gisteren nogmaals een bericht heb achtergelaten sturen ze het zonder enig overleg op.
Ik heb het allang niet meer nodig. Kansloos bedrijf

Resposta da SE Repair







