smartroom Opiniões 

62
•
TrustScore: 4.5 em 5

4,6

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 5 em 5 estrelas

I recently booked a storage room in Smartroom Bloomsbury, The staff are very polite and friendly. Super clean storage rooms and facility. Will definitely use again!

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Elnur and the team operate in an increasingly complacent industry. They aim to be different by providing bespoke services rather than forcing customers to sign up to a draconian set of "terms & con... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

I literally was dreading the arrival of the Smartroom storage van, I wasn't nearly ready and frankly in a messy chaos. Then this two lovely lads from staff smart room arrived and told me not to wo... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

I had a pleasant experience with smartroom. Reached out to them on Wednesday and was already booked for Sunday. Great driver, helped me upload all the boxes, had special cables to fix TV and soft cove... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Instalações de auto-armazenamento

Escrito pela empresa

We offer comprehensive storage and removal services, including pick up and delivery, to assist customers in managing their personal belongings. We let you store physical items without actually leaving your room.


Informações de contacto

4,6

Excelente

TrustScore: 4.5 em 5

62 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

4,6

Todas as opiniões

(62)

0 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Cheap Storage in Bloomsbury

I recently booked a storage room in Smartroom Bloomsbury, The staff are very polite and friendly. Super clean storage rooms and facility. Will definitely use again!

24 de abril de 2025
logótipo da smartroom

Resposta da smartroom

Thank you so much for your kind words!
We’re delighted to hear you had a great experience at Smartroom Bloomsbury. Our team takes pride in providing a clean, secure, and welcoming environment, so it’s wonderful to know that came through. We look forward to welcoming you back anytime you need us!

—Smartroom Self Storage Bloomsbury Team

Classificada 4 em 5 estrelas

I had a generally positive experience…

I had a generally positive experience with Smartroom. Booking was a breeze as I reached out on a Wednesday and secured a slot for Sunday. The driver was very helpful, especially with handling fragile items and making an extra stop to pick up more boxes. The storage units were clean, and the staff were friendly and accommodating. However, it’s worth noting there was a significant price increase for returning goods, which was unexpected. Despite this hiccup, the overall service was efficient and reliable. Would recommend with some caution regarding pricing on returns.

6 de novembro de 2024
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Stay away! Raising return fees and damaging my belongings

Stay away!! They raise the price to return your goods (feels like extortion) and they literally throw things around that were marked fragile upon the return.

We signed a contract based on a return fee of £30 and when we asked it to be returned they refused to return it unless we paid £120. We didn't have a choice in the matter.

When they were unloading our boxes - even in front of us the mover was throwing the boxes around and off the truck. Throwing. They were marked fragile and had plates (among other things) in them. When I asked him to stop throwing them he got aggressively mad at me. Needless to say many of our belongings were broken because of his aggressive and careless behaviour (even though they were securely packed).

Of course, in line with their apparent character, smartroom took no responsibility and we are just out all the extra money to replace the goods they broke.

Can’t say it enough - stay away from these people!

3 de julho de 2023
Opinião espontânea
logótipo da smartroom

Resposta da smartroom

Dear Jeffrey Feng,

We sincerely apologize for the negative moving experience you had with our services at Smartroom. We value customer feedback and take your concerns seriously. Our aim is to provide a smooth and efficient moving experience, and we deeply regret that we fell short of your expectations.

Regarding the return fee, we understand your frustration. The initial offer of £30 for the return service was valid for a specific period of time of 6 months, and unfortunately, it had expired by the time you requested the return. Additionally, the weight of your boxes exceeded the safe standards and carrying limit for our movers due to health and safety regulations. As such, we had to provide you with the current competitive rate for the service.

In regard to the handling of your belongings, Our utmost priority is to handle our customer's items with the utmost care and respect. To avoid any potential damage during transportation, we always recommend our customers to use appropriate packing materials, such as bubble wrap, to safeguard fragile items. Securing delicate items using paper tissue and closely packing them can indeed increase the risk of breakage during transit. We genuinely regret the inconvenience caused by this.

We understand the value of your belongings, and we deeply regret that some items were damaged during the process. However, please be informed that we are not able to take responsibility for any items not appropriately packed.

Once again, we apologize for any inconvenience you experienced, and we appreciate your feedback as it helps us improve our services. If you have any further concerns or would like to discuss this matter further, please don't hesitate to contact us directly at info@smartroom.co.uk

Thank you and we hope to have the opportunity to regain your trust in the future.

Sincerely,

Smartroom Self-Storage Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Perfect service

Perfect service, customer service is very helpful and always available and everything goes smoothly. Would recommend 100%

26 de fevereiro de 2023
Classificada 5 em 5 estrelas

Stress free service

I recently used a self-storage service for the first time and glad i chose Smartroom. The facility was clean, well-maintained, and easily accessible, making it simple to store and retrieve my items whenever I needed to. Pick up and delivery were quick and at the time i was expecting. Great pricing and experience!

Would definitely recommend!

28 de janeiro de 2023
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Made a stop with no extra pay

I had a pleasant experience with smartroom. Reached out to them on Wednesday and was already booked for Sunday. Great driver, helped me upload all the boxes, had special cables to fix TV and soft covers to cover the screen which was very nice since I was worried the screen might get scratched. Made an additional stop at Stratford to pick up some boxes and the driver also helped me get the boxes to the apartment

22 de janeiro de 2023
Classificada 5 em 5 estrelas

Amazing service

Honestly the best experience ever. Staff is quick to respond, they are all very nice and everything is super efficient. They take care of the entire process end to end and are just so pleasant to work with. Have used them twice now and would highly recommend.

9 de dezembro de 2022
Classificada 5 em 5 estrelas

Highly recommend

Very reliable company. Makes the hectic process of moving very easy. The team is super flexible and friendly. Highly recommend.

2 de novembro de 2022
Classificada 5 em 5 estrelas

Class act by the lads and Outstanding Service

I literally was dreading the arrival of the Smartroom storage van, I wasn't nearly ready and frankly in a messy chaos. Then this two lovely lads from staff smart room arrived and told me not to worry, he could easily manage and he did!

He took over the whole process even repackaged some of my items that I had been attempting to 'stuff' with belongings. The service he provided was absolutely outstanding well above and beyond anything l've ever experienced. Above all, the management staff was very friendly and courteous, I told them I was gobsmacked because I really was, the service was absolutely terrific.

Keep up the good work guys, and Huge thanks to the lads!

19 de setembro de 2022
Classificada 5 em 5 estrelas

Movers were sooo nice and sweet

Movers were sooo nice and sweet. Used them twice, and would absolutely recommend to friends. One of the only places I called that would store items without having to personally lock the unit, and pickup on weekend. Easy comms over text and great pricing.

20 de julho de 2022
Classificada 1 em 5 estrelas

Impossible to get my stuff back.

Impossible to get my stuff back.
DON'T TRUST THEM
They don't answer emails, WhatsApp or private messages on social networks and the few times someone does answer the phone, they hang up when I make an appointment to send my boxes to my new place.
I've been trying to reach Smartroom for weeks to get my stuff back.

12 de julho de 2022
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Perfect service

Perfect service. Compared with other companies and this is definitely the best one. Affordable price. Glad that found Smartroom.

23 de abril de 2022
Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent service and fast

Excellent communications
Outstanding timing and reliable company.
I’ve heard of them from one of my friends who praised them to me.
Spot on service!

11 de abril de 2022
Classificada 5 em 5 estrelas

Truly customer-focused young and ambitious team

Elnur and the team operate in an increasingly complacent industry.
They aim to be different by providing bespoke services rather than forcing customers to sign up to a draconian set of "terms & conditions".
One of a few examples - the team is flexible enough to charge you based on how much space you actually use, rather than min room size which you are forced to take with bigger players. Also, you don't have to schedule packing & the pick-up dates weeks in advance: folks are pretty much available throughout the business day and are very reasonable pricing-wise.

2 de abril de 2022

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais