Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Informações sobre a empresa


Informações de contacto

2,2

Mau

TrustScore: 2 em 5

9 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de convites para avaliação

Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Helt otroligt att göra ägarbyte

Helt otroligt att göra ägarbyte ? Ringa till kundtjänst och få ett bemötande som är under all kritik? Varför har de kundtjänst via tel ? De kan ju inte hjälpa med något utan hänvisar sina blanketter på nätet! Gör om och ändå får samma idiot förklaring att något är fel? Vem som skickat detta har bara ett namn ? Trodde alla i Sverige har både för och efternamn? Fortsättning följer!!!????

8 de junho de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Jag är mycket besviken på SRV:s…

Jag är mycket besviken på SRV:s hantering av fakturor. Jag mottog en faktura med både påminnelseavgift och inkassoavgift redan efter tre dagar, vilket jag upplevde som oskäligt. När jag kontaktade kundtjänst för att få det omprövat fick jag inget stöd – de hänvisade enbart till sina rutiner och vägrade ändra avgiften. Som kund kände jag mig inte respekterad eller trygg med deras hantering av ärendet.

19 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Sämst i klassen

Sämst i klassen, nog för att det inte finns något incitament för att vara trevlig och serviceminded när man är ett bolag man inte kan välja bort. Men det skadar ju faktiskt inte heller.
Gör precis det som är nödvändigt, och med en tråkig trött ton, kan inte ens låta trevliga.

14 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Otroligt dåligt på alla plan

Otroligt dåligt på alla plan.
Sophämtningen uteblir om kärlen står ens marginellt fel (t.ex. en meter), vilket gör att man helt enkelt hoppar över tömningen och hushållen tvingas vänta ytterligare två veckor.
De ändrar system hela tiden och nu kan man inte längre sortera hemma. Förpackningar som papper, plast, glas och kartong måste nu lämnas på återvinningsstationer. Som en direkt följd blir de stationer som finns kvar ständigt överfulla. Alla klagar, men trots detta ökas inte antalet containrar – tvärtom har vissa sorteringsstationer till och med stängts.

9 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 2 em 5 estrelas

Inget bra företag...

Vansinnigt projekt med färgsortering (hur är det möjligt att man inte prövar i mindre skala först, med t.ex. ett hushåll och inte tusentals...?). Då kunde man lätt upptäckt problemen och låtit folk fortsätta med t.ex. Sortera hemma.

Utköp av chefer till fullständigt orimliga kostnader, som de tvångsanslutna kommunmedborgarna får betala kostnaden för (Totalkostnad 2 790 000 kr för att Mette Holst inte ska vara fortsatt chef, t.ex.).

Företaget tar ca 0% ansvar när deras förare backar ned brevlådor. (Trots att deras sopbil p.g.a. tidpunkten och tunga hjulspår utanför vägen uppenbart kört ned brevlådorna saknas "färgrester" från sopbilen, vilket enligt SRV utredning gör att det inte kan ha hänt.)

Fungerar ofta bra på återvinningsstationerna, och personalen är trevlig.

9 de setembro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Färgsortering ett mycket dåligt alternativ till Sortera Hemma.

Plast: 1/5, där 1 är mycket dåligt och 5 mycket bra. Det får bara plats små plastförpackningar i den lilla plastpåsen som får plats i en tioliterhink. Större plastförpackningar som vi tidigare kunde lägga i kärlet Sortera Hemma, måste vi nu köra till ÅVS eller ÅVC. Alla har inte elbil som vi. Deras bilar som drivs av fossila bränslen är miljöovänliga.

Pappersförpackningar: 1/5. Se Plast.

Tidningar: 1/5. Tidskrifter med relativt hårda pärmar tar stor plats i plastpåsen som måste bytas ofta, vilket tar onödig tid.

Metall: 1/5. Se Plast och Pappersförpackningar.

Glas: 1/5. Vi är tvungna att köra glas till ÅVS och ÅVC.

Matavfall: 3/5. Påsen är rymlig, men vi vet inte hur vi ska få nya påsar.

Sammanfattning: Färgsortering är ett mycket dåligt alternativ till Sortera Hemma. Vi vill inte fortsätta att betala för Färgsortering, som tar mycket längre tid och transporter med bil. Risken är att kunder lägger alla förpackningar osorterade i en stor påse i kärlet för brännbart avfall.

Hur får vi respektive kunder utan bil nya påsar?

27 de dezembro de 2024
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Katastrof företag

dålig support, skippar tömningar, när tömningen sker hanteras ligger soptunnorna utsprida längs vägarna. Nya sortera hemma lösningen är katastrof, plastpåsar för allt med hänvsning till EU direktiv men det direktivet säger inget om att det ska sorteras i flera olika platspåsar. Hantering av sortera hemma vid snöfall har fallerat varje år vid vägar som inte deras lastbilar klarar.

2 de setembro de 2024
Opinião espontânea

É esta a sua empresa?

Reivindique o seu perfil para aceder às ferramentas empresariais gratuitas da Trustpilot e aproximar-se dos seus clientes.

Criar conta gratuita

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais