Still and Bloom Opiniões 

353
•
TrustScore: 5 em 5

4,9

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent customer service. Quick to reply and helpful. I ordered an item that I needed a specific size for, price was reasonable and easy to order. Delivery didn't take too long, called the day befor... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Absolutely delighted with our 'Barn' table in large custom size, 'Knot' chairs and dining bench. Plus beautiful fitted cushions. Fantastic workmanship and so much character in the reclaimed wood. Also... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Perfect new coffee table. Really liked the Still and Bloom web site. Straight forward ordering and was updated re delivery times etc. Table rrived as promised, and was well packaged. Delivered to... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Everything from beginning to end went very smoothly. I was extremely pleased with my rustic large console table. I’m now considering buying a coffee table as well.

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Fábrica de móveis

Escrito pela empresa

Handmade furniture and homewares, expertly designed and individually crafted in the heart of Hampshire.


Informações de contacto

4,9

Excelente

TrustScore: 5 em 5

353 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que escrevam opiniões

Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

4,9

Todas as opiniões

(353)

118 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent from start to finish!

Excellent customer service. Quick to reply and helpful. I ordered an item that I needed a specific size for, price was reasonable and easy to order. Delivery didn't take too long, called the day before to confirm and then the same on the day, to let me know they were on the way. Friendly delivery. Packaged extremely well. My console unit looks absolutely amazing, quality is great, true to the colour from the samples I ordered prior to ordering, which we like it even more now! Plus sizing is perfect. And even the kids (between ages 10-15) complimented it and said it looks homely! Will definitely be ordering more from here. Thank you.

8 de setembro de 2026
Classificada 5 em 5 estrelas

Beautiful furniture and quality.

Beautiful furniture and quality.
Wrapped up so well to prevent transit damage.
Highly recommended.

3 de setembro de 2026
logótipo da Still and Bloom

Resposta da Still and Bloom

Dear Katie,
Thank you so much for this wonderful 5* review of our Big Rustic Console and of our packaging!
So happy it was all perfect for you!
The Still and Bloom Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Everything from beginning to end went…

Everything from beginning to end went very smoothly. I was extremely pleased with my rustic large console table. I’m now considering buying a coffee table as well.

3 de setembro de 2026
logótipo da Still and Bloom

Resposta da Still and Bloom

Dear Lynn,
Thank you so much for taking the time to leave us such a wonderful 5* review! We are so happy that you love your Big Rustic Console and we can't wait to make a coffee table for you! Thank you for choosing us for your home, it means a lot to us.
A big thank you for your support from the Still and Bloom Team!

Classificada 5 em 5 estrelas

Beautiful shelf posted to northern…

Beautiful shelf posted to northern Ireland with great care. Also fantastic correspondence throughout shipping. Brilliant and beautiful furniture.

2 de setembro de 2026
logótipo da Still and Bloom

Resposta da Still and Bloom

Dear Stacey,
Thank you so much for your 5* review! We are so happy that you love your shelf and so glad that our customer service could help with the delivery to Northern Ireland.
A very big thank you for your kind words from the Still and Bloom Team!

Classificada 4 em 5 estrelas

I have bought 5 pieces of furniture…

I have bought 5 pieces of furniture from Still and Bloom and the most recent piece -Coast V Back Console Table in the sand finish, has been my most favourite piece yet. It really is beautiful.
The reason for the 4 stars rather than the five, is that I live in a main Scottish city and was quite shocked to receive a message for the last two purchases to say I had to pay the postage, despite the website advertising free postage for mainland Britain. The exceptions are not immediately obvious, and seem unfair.

18 de agosto de 2026
logótipo da Still and Bloom

Resposta da Still and Bloom

Dear Julia,
Thank you for taking the time to give us a 4* review and we are really happy that you love the Coast V Back Console! It is also a favourite of ours!
Thank you also for giving us some feedback on your experience when it came to the delivery fee at the time of your order. We are so sorry if the fact that deliveries to DD postcodes was missed when you placed both of your orders as we do try and explain on each of our listing and on our website as well, ( https://www.stillandbloom.co.uk/pages/delivery ) , that there are areas which incur a delivery charge from our couriers and DD postcodes are one of them. We also reiterate this at the checkout, and we also add that we will contact you if your delivery address in in one of those areas so we are really sorry if this was missed.
We do absorb part of the cost of all the deliveries to those areas mentioned on each of our listings and on the website but as a small family business, we sadly can’t absorb it all.
Once again, we are truly sorry if this was missed at the time of completing both of your orders but thank you so much for your great review of our handmade furniture! We are so happy you love each of the items we made for your home!
A very big thank you from all of us here at Still and Bloom!

Classificada 5 em 5 estrelas

Great service and product

Great service and product. Would recommend.

14 de agosto de 2026
logótipo da Still and Bloom

Resposta da Still and Bloom

Dear Katie,
Thank you so much for your wonderful 5* review o our ordering process and of the Andersson Dining Table! Your kind words mean a lot to us!
A very big thank you from all of us at Still and Bloom.

Classificada 3 em 5 estrelas

A little disappointed

Let me preface this review by saying I totally appreciated S&B use reclaimed wood and the fact the wood is not perfect is part of the charm. However, my Andersson table did arrive damaged and there were a couple of scuffs out the top of the table which were a totally different colour to the rest of the table. I emailed S&B immediately who acknowledged the table was not supposed to be that way and stated they would send some wax in the post to wax the table and help the scuff blend with the rest of the table. They also offered £50 due to the inconvenience. I requested £100 (on the basis I felt I shouldn’t be waxing a table I paid good money for) and they agreed. Later on, my partner came home and noticed a reasonably large chip out of one of the legs which was highlighted by the fact it was a different colour to the rest of the table. I emailed S&B again to ensure the wax would blend this in. Their response was disappointing. They confirmed the wax would blend this in but offered no apology or acknowledgment that there was another issue with the table and a second area I would need to wax which is further inconvenience. The wax has arrived but I have not attempted this yet as my partner works away a lot and I am alone with a young baby (so I don’t actually get the time) and although the wax came with instructions, do not feel comfortable or skilled enough to do this alone! So although I love the table (and the dining chairs are stunning) I am a little disappointed.

15 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Still and Bloom

Resposta da Still and Bloom

Hi Lois,

Thank you for taking the time to leave us a review and I’m so sorry that you feel disappointed with your experience. I have personally reviewed the correspondence and, although I can see that we tried to offer a practical solution, I’m very sorry that you weren’t given a more sincere apology or clearly offered the option of a replacement. This was never our intention, and a replacement should absolutely have been presented as the first option when your table arrived with damage.

Where we believe an excellent repair outcome is possible, we may also offer a simple at-home solution as a matter of convenience, avoiding the disruption of returning and replacing a large item. In those circumstances, we will also always look to compensate the customer fairly for their time and inconvenience. However, this should only ever be offered as an option, not something you feel expected to undertake.

An assumption was made that you were happy to repair the affected areas with the wax, and we’re very sorry if that wasn’t the case. We also should have responded with much greater care when you contacted us about the additional mark.

As the owner of Still & Bloom, I’d like to personally apologise for your experience on this occasion. We’re a small family business and genuinely care about every piece of furniture we make and every customer’s experience, so I’m particularly disappointed that our communication left you feeling this way.

I will reach out to you personally to discuss the options and ensure the matter is fully resolved. Thank you for your kind words about the table and chairs, despite the disappointment you’ve experienced.

Nick
Owner, Still & Bloom

Classificada 5 em 5 estrelas

Lovely coffee table and delighted it’s…

Lovely coffee table and delighted it’s designed and manufactured in the U.K.

11 de agosto de 2026
logótipo da Still and Bloom

Resposta da Still and Bloom

Dear April,
Thank you for much for your 5* review of our Barn Coffee Table! So happy you love the reclaimed wood and yes, it was designed and built in our workshop in Southampton!
Thank you so much for your support!
The Still and Bloom Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Fabulous service

Fabulous service, beautiful furniture I would highly recommend this company if you want quality service

14 de agosto de 2026
logótipo da Still and Bloom

Resposta da Still and Bloom

Dear Thelma,
Thank you so much for your very kind 5* review and for all your kind words!
A big thank you from the Still and Bloom Team!

Classificada 5 em 5 estrelas

Beautiful reclaimed wood furniture and lovely service

Absolutely delighted with our 'Barn' table in large custom size, 'Knot' chairs and dining bench. Plus beautiful fitted cushions. Fantastic workmanship and so much character in the reclaimed wood. Also, lovely service from Nick and Muriel - a great pleasure to deal with Still & Bloom. Thank you!

9 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Still and Bloom

Resposta da Still and Bloom

Dear Tim,
We are so happy that Nick and Muriel helped you find the perfect dining set for your home! We are always here to help our customers!
And we are delighted that you love and embrace all the features of our wonderful reclaimed wood! We take so much pride in our craftmanship that it means a lot that your 5* review means a lot!
A really big thank you from the Still and Bloom Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Beautifully made quality furniture in…

Beautifully made quality furniture in the timeframe specified. Well communicated throughout the whole process. Very happy with both items I have purchased from this company.

7 de agosto de 2026
logótipo da Still and Bloom

Resposta da Still and Bloom

Dear Michaela,
Thank you so much for this amazing 5* review! We are so happy that ordering from us has been easy and smooth for you and that you love what you bought from us!
Thank you from all of us at Still and Bloom!

Classificada 5 em 5 estrelas

It's lovely

It's lovely, better than described & so tactile. It fits perfectly in the corner & just ties everything together.
It's also well made.

14 de agosto de 2026
logótipo da Still and Bloom

Resposta da Still and Bloom

Dear Jo,
We are so happy that you love the texture and the grain of our reclaimed wood! So happy that the quality of the Splay Side Table is what you were expecting!
Thank you so much for this lovely 5* review from all of us here at Still and Bloom!

Classificada 4 em 5 estrelas

Delivered on stated date The console…

Delivered on stated date The console table was packaged very well. The product was as described and very happy with it so much so I have ordered the coffee table to complete my room

7 de agosto de 2026
logótipo da Still and Bloom

Resposta da Still and Bloom

Dear Sylvia,
Thank you so much for this review and we are so happy that you love your Slope Console! It won't be long before you receive your Splay Coffee Table!
Thank you for choosing us for your handmade furniture.
The Still and Bloom Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Fab company

Fab company. Great communication, we ordered the wrong size and contacted them straight away and they collected it and I was able to order the right size. The coffee table is beautiful.

13 de agosto de 2026
logótipo da Still and Bloom

Resposta da Still and Bloom

Hi Emma,
Thank you for your amazing 5* review! We are always happy to help our customers and we do offer exchanges. It has to be right for your home! So happy you love your Splay Coffee Table!
Thank you so much from all the team at Still and Bloom!

Classificada 5 em 5 estrelas

So happy with my beautiful bedside…

So happy with my beautiful bedside tables and shoe storage. Stunning pieces and excellent customer service always. Thank you!

4 de agosto de 2026
logótipo da Still and Bloom

Resposta da Still and Bloom

Dear Michelle,
Thank you so so much for always ordering your handmade furniture from us! Your support means so much to us! So happy you find our customer service excellent!
A big thank you for your support from all of us here at Still and Bloom!

Classificada 5 em 5 estrelas

Perfect new coffee table.

Perfect new coffee table.
Really liked the Still and Bloom web site. Straight forward ordering and was updated re delivery times etc.
Table rrived as promised, and was well packaged. Delivered to my lounge.
I bought the limed oak coffee table and it looks beautiful, fits perfectly with my decor. Great quality, rustic cottage feel and I really like that it’s recycled materials. So happy I found your site. A pleasant shopping experience.

14 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Still and Bloom

Resposta da Still and Bloom

Dear Denise,
We are so happy to read your 5* review! It all means so much to us! We are so happy that you had a great customer service experience from order to delivery, that's what we want to hear! We take great pride in what we do so that you so much for your support!
The Still and Bloom Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Very pleased with our coffee table i…

Very pleased with our coffee table i love it ,i will recomend your company .thank you

3 de agosto de 2026
logótipo da Still and Bloom

Resposta da Still and Bloom

Dear Noreen, we are so happy that you love your Splay Coffee Table! Thank you for recommending us and for your 5* review!
The Still and Bloom Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Great quality !

Absolutely love the tv stand !
I have purchased a wash stand for a previous house and fully intend to purchase another for this one.
Highly recommended

27 de julho de 2026
logótipo da Still and Bloom

Resposta da Still and Bloom

Dear Kay,
Thank you so much for your kind words and your 5* review of our Stow TV Unit! We are so happy you love it! And thank you for recommending us, the best review we can ask for!
A big thank you from the Still and Bloom Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Just received our stunning mirror for…

Just received our stunning mirror for our bathroom. It is absolutely gorgeous. Just ordered a shelf to provide a little more bathroom storage.

28 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Still and Bloom

Resposta da Still and Bloom

Thank you so much for this amazing 5* review of our reclaimed wood mirror! The shelf will complement it nicely, thank you for this extra order!
Thank you from the Still and Bloom Team.

Classificada 5 em 5 estrelas

a* service and product!

a* service and product!

13 de julho de 2026
logótipo da Still and Bloom

Resposta da Still and Bloom

Thank you so much for this wonderful 5* review of our customer service and our craftmanship!
A big thank you from all of us here at Still and Bloom!

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais