Bestel hier geen kleding
Bestel hier geen kleding. De communicatie is zeer slecht / is er niet!
Ik heb mijn pakket retour gestuurd, dit kosten al veel moeite om hier contact over te krijgen, vervolgens alles netjes ingepakt en geretourneerd. Nú blijkt dat ze mijn pakket ‘kwijt’ zijn, terwijl op de trace and trace te zien is dat mijn pakket is afgeleverd. Geen contact met ze te krijgen, Klarna wil dat ik de bestelling betaal maar dat ik ga niet doen.. Zeer lang en moeilijk proces. Ik zou adviseren hier NIKS TE BESTELLEN! Klopt van geen kant!!








