Systemfag Opiniões 17

TrustScore: 2 em 5

2,0

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Informações sobre a empresa


Informações de contacto

2,0

Mau

TrustScore: 2 em 5

17 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de convites para avaliação

Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

SVINDEL

SVINDEL
Akkurat som de andre skriver under så er selskapet rett og slett svindel.
Husk at for mange er ikke ok faktisk bindende. For oss kom vilkårene etter ok og derfor ugyldig bindende påmelding og også ugyldig møte plikt i Forliksrådet Halden.

8 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Gjeng med kjeltringa

Gjeng med kjeltringa. Veldig userriøse å påtrengande. Vanskelig å få kontakt med å lite kundevennlig ved avbestilling. Anbefaler å styre godt unna!

1 de maio de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Styr unna

Min opplevelse med dette firmaet er svært dårlig. Jeg mottok faktura for tjenester jeg aldri har bestilt, noe som i seg selv er helt uakseptabelt.

Det er også svært vanskelig å komme i kontakt med dem. Jeg har forsøkt gjentatte ganger uten å få svar, noe som bare forsterker et allerede negativt inntrykk.

Når det gjelder anmeldelsene her inne, reagerer jeg på at de få positive vurderingene fremstår som lite troverdige. Ved nærmere sjekk virker det som flere av disse enten har tilknytning til selskapet, eller at det er vanskelig å finne noe som bekrefter at dette er reelle, uavhengige kunder. Det svekker tilliten ytterligere.

Basert på min erfaring fremstår dette som lite seriøst. Jeg anbefaler andre å være svært forsiktige.

8 de abril de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Her er en luring skole som lurer folk…

Vær Obs Obs …..
Svindel skole Her er en luring skole som lurer folk jukser og tvinger dere til å melde seg på kurs, sender faktura med en gang uten skikkelig bekreftelse og avtale med meg!
Selger som sendt faktura Oliver Øgrim

14 de abril de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Lurt vår ansatt til bindende påmelding...

Påtrengende og useriøs selger som tok kontakt med en av våre ansatte angående ADK1-kurs. Vår ansatt sa at det var to i vårt firma som kunne være interessert, han selv og en kollega, men at det ikke var sikkert de kunne delta, dette var i begynnelsen av oktober og kurset skulle avholdes i slutten av januar. Selger sa i muntlig dialog med vår ansatt at de ville være fleksibel i forhold til avbestilling og presset på at vi måtte melde oss på før kurspåmelding ble lukket. Vår ansatt blir så lurt til å godkjenne påmelding ved at selger sender en SMS som vår ansatt måtte besvare med "OK", der vilkår for påmelding ikke kommer tydelig fram, men legges ved via en link. Allerede neste dag prøvde vår ansatt å få tak i selger igjen for å avbestille påmeldingen, men da var det ikke noe svar å få... så kommer faktura med kursavgift for begge ansatte og stille blir det fra selskapet. Anbefaler ingen å bruke dette selskapet.

1 de outubro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Svindel

Etter samtale med en meget pågående selger fra systemfag vurderte jeg ta ADK kurs gjennom dem.
gjorde selger oppmerksom på at jeg kanskje ikke kunne delta å ikke kunne melde meg på enda.
selger sa da de er fleksible for avbestilling å at jeg må melde meg på nå ellers lukker de kurs påmelding i lang tid.
meldte meg da på i god tro om at jeg kan avbestille å angrerett loven ikke er noe problem.
Dagen etter viser det seg jeg ikke kan delta å prøver ta kontakt for avbestilling, selger sier han ikke har tid å prate å må ta kontakt senere.
Får da ikke kontakt igjen på lang tid uansett hvem jeg ringer å sender mail til før etter flere uker der det kommer regning der de sier påmelding er binende å de står på sitt krav om kursavgift selvom jeg ikke kan delta.

1 de novembro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Dette selskapet er SVINDL

Dette selskapet er SVINDL. Jeg deltok på Våtromskurs. De sa at jeg hadde rett til å gå opp til avsluttende eksamen, men det skjedde aldri fordi de ikke godkjente min mer enn 5 års erfaring. Jeg fylte ut skjemaet slik det ble beskrevet, men de avslo det. Jeg gjorde det på nytt, og avslo det igjen, men denne gangen vet jeg ikke hvorfor, for de kastet meg ut av systemet, og jeg kan ikke logge inn lenger. Jeg prøvde å kontakte dem, sende e-post, ingen reaksjon. Jeg har snakket med andre som deltok på samme kurs, og det er samme historie for dem. Dette er bare svindel. Så folk som tror de vil bruke kurset deres, ikke la seg lure av selgerne sine, for når de får penger, bryr de seg ikke om deg lenger.

18 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Styr unna

Ble oppringt av Systemfag Norge AS med tilbud om våtromskurs. Selgeren var svært pågående og ga inntrykk av at dette var noe jeg måtte gjennomføre for å kunne jobbe med bad. Allerede der opplevdes samtalen som pressende og villedende.

Selgeren sa tydelig at kurset kun besto av 2 dager i Oslo. Først når jeg leste avtalevilkårene, kom det frem at dette ikke stemmer. I tillegg til kurset må man også gjennomføre et webinar til ukjent tidspunkt og en fysisk eksamen uten kjent sted og dato. Man må også kjøpe inn alt kursmateriell selv.
Det fremgår av avtalevilkårene at det er umulig å trekke seg fra kurset.
Alt dette unngikk selger å informere om over telefon. Han var mest opptatt av at jeg skulle svare OK på SMSen han sendte, og påstod at jeg skulle få mer informasjon etter det.

For meg fremstår dette som uærlig, useriøst og svært tvilsom praksis.

Advarsel: Anbefaler alle å styre langt unna dette firmaet. Bruk heller seriøse og åpne aktører.

18 de setembro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Jeg ble kontaktet av dette firmaet som…

Jeg ble kontaktet av dette firmaet som påsto at de ringte “i samarbeid med Fagrådet for våtrom”, og la det frem som om jeg måtte bestille kurs gjennom dem for å få lov til å jobbe med bad. Det stemmer overhodet ikke. Dette er et bevisst forsøk på å villede, og de bruker frykt for regelverk for å presse folk inn i kjøp.

Slike metoder er helt uakseptable i bransjen. Seriøse aktører driver ikke med løgn, skremselstaktikk og falske tilknytninger for å få salg. Jeg anbefaler alle å være svært forsiktige – dette er ikke et firma jeg har tillit til.

15 de outubro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

svindel

svindel!
selger kurs uten å være listet som arrangør på ffv.no. prisene er sky høye i forhold til de seriøse aktørene. Det er avtale betingelser i liten skrift som binder deg til å betale tusenvis av kroner. Det virker også som dem som driver ikke har kompetanse eller er oppdatert på reglene og retningslinjene FFV setter.

de nevner også lite om at det ikke er mulig å ta kurset som webinar og gir deg heller den gode løsningen å bo på hotell hele kursets periode for en sum du selv må dekke... (som om ikke prisen for kurset allerede var ekstrem)

om dere noen gang får en telefon fra disse vil jeg anbefale å blokkere nummeret og sjekke opp i firma som faktisk har kompetanse.

24 de novembro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Pågående selgere som ikke gir seg

De ringer og skal selge bedrifter ulike kurs, til og med kurs som er helt irrelevant for bedriften skal de ha folk til å kjøpe. Når det blir sagt høflig ¨nei takk, ikke interessert¨ gir de seg ikke og sender etterpå en epost med linker til kurs og takker for en hyggelig prat!
Alt for pågående og irriterende!

29 de setembro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Forsøk på svindel

Pågående tlf selger for dette selskapet.
Blokkerte tlf, men fortsetter med annet nr.
Selger prøvde å lure meg til å godkjenne påmelding på kurs ved å skrive ok på tekstmelding fra dem, veldig ivrig på at jeg kunne gjøre det med en gang under tlf samtalen.
Styr unna, useriøst

24 de setembro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Worst company I’ve dealt with

Worst company I’ve dealt with. After speaking with a sales person over a period of 6 months there was no mention of money or cost. He finally managed me to reply OK to a text message, still didn’t mention cost, and then suddenly I receive an invoice for 20.000nok. Apparently it’s binding, what ever that means. I’m leaving it to my lawyer. DON’T USE THIS COMPANY. THEY ARE CHEATERS

24 de janeiro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Svindel

Selger kurs og lignende til bedrifter. Jeg sa til de at det kunne bli vanskelig å delta. Da sa selger at det ikke var noe problem. De kunne fikse det. Når jeg da sender flere mailer til de samt prøver å ringe så er det ingen som svarer. Så kommer plutselig en regning på 10.000,- Lover og lyger. Dette er så tett opp til svindel så det kan bli. Anbefaler ingen å bruke dette firmaet.

1 de junho de 2023
Opinião espontânea

É esta a sua empresa?

Reivindique o seu perfil para aceder às ferramentas empresariais gratuitas da Trustpilot e aproximar-se dos seus clientes.

Criar conta gratuita

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais