TheNameStamp Opiniões 

2734
•
TrustScore: 4 em 5

4,0

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

Very bad quality stickers and stamps. Our stamps faded after 3/4 washes on clothing and the stickers faded after just washing the bottles twice, would not recommend

Classificada 4 em 5 estrelas

Nowhere states what currency you are being charged so not ideal to be charged a lot more than what was displayed online due to conversation rates but good quality, very clear stamp that doesn't run or... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Fast delivery. Excellent service! Excellent product. We’ve wanted something like this for so long and we are so happy we finally got it 😍 With 3 kids in daycare/school we were constantly losing thing... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Personalized stamps for kids' clothing are a game-changer! No more endless ironing on labels. Just stamp and go! The fastest, easiest, and most convenient way to label clothes. Highly recommended fo... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa


Informações de contacto

4,0

Bom

TrustScore: 4 em 5

3 mil opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

4,0

Todas as opiniões

(2734)

0 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Best Labelling Stamp for Children's clothes etc.

I bought this for my Grandson last year and his Mother said it is fantastic as they stamp his name on all his things as he goes to daycare a couple of days a week. I highly recommend it for Mums so they can label there children's clothes and also there other school things. Like Pencil case, drink bottles etc. Well done in making these stamps they are the best.

12 de janeiro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da TheNameStamp

Resposta da TheNameStamp

Thanks heaps Andrea for this awesome feedback. Your overall satisfaction is our main business and we are ecstatic to read your review.

Your love and continued support is greatly appreciated.

All the best,
TheNameStamp™

Classificada 5 em 5 estrelas

Great stamp

Great stamp, names comes out clearly. Quick delivery

4 de julho de 2024
logótipo da TheNameStamp

Resposta da TheNameStamp

Hello Tracey,

Your overall experience is the most important thing to us and we are thrilled to read this wonderful feedback of yours.

Thank you so much for the continued love and support!

Take care,
TheNameStamp™

Classificada 4 em 5 estrelas

Had a few errors but Julie made sure…

Had a few errors but Julie made sure they helped me in every way they could and have had a great experience

2 de julho de 2024
logótipo da TheNameStamp

Resposta da TheNameStamp

Thank you so much Jessica for the positive rating! Juje is indeed an asset to this company - we'll surely share your feedback with her.

If you have any other feedback or suggestion on how can we get that perfect 5-star rating kindly feel free to reach us out.

All the best,
TheNameStamp™

Classificada 2 em 5 estrelas

Disappointing

It bleeds and after one wash the name is illegible. It’s a shame because this would have been so useful if it worked

3 de julho de 2024
logótipo da TheNameStamp

Resposta da TheNameStamp

Hey Flynn,

Your feedback matters and we always see the silver lining in each and every situation. We will take ownership of this mishap and we will do our best to make it up to you.

Our Support Team is always on standby, so kindly send them a message hence we can come up with the best resolution. Here: Support@TheNameStamp.com

Cheers,
TheNameStamp™

Classificada 2 em 5 estrelas

Pointless for using on clothes

Cannot stamp directly on clothes as it bleeds through to the back. When I do use the name stamp on the clothing tag, it bleeds as soon as I wash it and becomes unreadable. Waste of money if using on clothing, which is the only reason i bought the stamp. I can only see this being useful for using on things that don't get washed often, like a lunch box maybe.

3 de julho de 2024
logótipo da TheNameStamp

Resposta da TheNameStamp

Hello Kristina,

Thanks for the effort in writing this. We always see the good in the bad because this is an avenue for us to improve.

Kindly reach us out so we can make it up to you. Here: Support@TheNameStamp.com

Take care,
TheNameStamp™

Classificada 2 em 5 estrelas

Ink smudges with sweat

30 de junho de 2024
logótipo da TheNameStamp

Resposta da TheNameStamp

Hey Lisa,

Thank you for bringing this to our attention.

We would love to collaborate with you in fixing this concern of yours. We can share with you the best practices in using the stamps as well.

Kindly reach our Support Team out. Here's the domain: Support@TheNameStamp.com

All the best,
TheNameStamp™

Classificada 4 em 5 estrelas

The products is amazing but the way…

The products is amazing but the way they pack my 2 orders is not so good. They pack both in 1 small box and it was squeezed good thing it was not damaged. But overall I am happy with my purchase :).

2 de julho de 2024
logótipo da TheNameStamp

Resposta da TheNameStamp

Thanks Bella for the positive review.

We'll surely relay your feedback with our management so they can collaborate with our Warehouse Team as well on how to improve the packaging.

If you have any other feedback or you need help for anything, kindly reach out - we're here to provide 100% assistance.

All the best,
TheNameStamp™

Classificada 1 em 5 estrelas

I never received my stamp

I never received my stamp

6 de julho de 2024
logótipo da TheNameStamp

Resposta da TheNameStamp

Hello Alicia,

Thank you for sharing this with us. We checked our system and we found out that your order has been delivered last July 5th. We will have everything properly investigated just in case you haven't received your order as of writing.

We have this escalated with our manager already, an email sent your way as well so please send us your reply hence we can fix this matter asap. Thank you!

Best regards,
TheNameStamp™

Classificada 2 em 5 estrelas

The stamps work great

The stamps work great. Directions for iron one and clear decals should all be included in the box. Not happy that the name labels include various images of the panda.

5 de julho de 2024
logótipo da TheNameStamp

Resposta da TheNameStamp

Thanks Amelia for taking the time in writing us your honest review.

I will surely have this relayed with our management so they can also work out the things that need to be improved.

Please send us a message if you have your spare time thus we can collaborate for the best fix. Here: Support@TheNameStamp.com

Take care,
TheNameStamp™

Classificada 4 em 5 estrelas

The stamp doesn’t work I’ve followed…

The stamp doesn’t work I’ve followed all directions and it just doesn’t seem to work properly however upon the company reaching out to me they rectifying their mistake and sending out another stamp free of charge so thank you for the excellent customer service

5 de julho de 2024
logótipo da TheNameStamp

Resposta da TheNameStamp

Hey Jessica,

We apologize for your experience - this is not something that we anticipate to be honest but we always welcome this kind of feedback with open arms because we see opportunity to improve our products and services.

Kindly check your inbox because we sent you an email regarding this, we'll do our best to make it up to you.

Take care,
TheNameStamp™

Classificada 5 em 5 estrelas

Easy to track shipping.

Easy to track shipping.
Prompt service.
Fun product.

3 de julho de 2024
logótipo da TheNameStamp

Resposta da TheNameStamp

Thanks Catherine for the 5-star rating!

We are thrilled to hear that you have had an awesome overall experience.

If you have an additional feedback or need any kind of help, please don't hesitate to send us a message - we're here to provide 100% assistance.

Be safe,
TheNameStamp™

Classificada 2 em 5 estrelas

The stamps is easily removable from…

The stamps is easily removable from glass surfaces by exemple, bottles for baby.

2 de julho de 2024
logótipo da TheNameStamp

Resposta da TheNameStamp

Hello Samantha,

Your feedback matters to us and we appreciate you for taking the time to share your experience.

We sent you an email regarding this, so please check your inbox from time to time.

Take care,
TheNameStamp™

Classificada 1 em 5 estrelas

There is no communication

There is no communication, even though I have reached out to see the status of my order. I am VERY concerned that it will not arrive in time

2 de julho de 2024
logótipo da TheNameStamp

Resposta da TheNameStamp

Hello Joseph,

Thanks for bringing to our attention. This is somewhat alarming and unusual at the same time. We built our company to be backed up with the best Support Team members hence a missed email is considered to be a mortal sin, because we value each and every concern of our customers.

We will surely investigate this matter further. I have your case escalated with our manager, thus you will receive an email from him shortly. Kindly collaborate with us so we can fix this asap.

All the best,
TheNameStamp™

Classificada 2 em 5 estrelas

Nice concept

Nice concept. We'll see how they work. I'm skeptical, after receiving a crumpled up order that was boxed carelessly. I can't even use the printed sticker sheets. They are a mess. It took 24 days for delivery, so I sure hope you're not in a hurry!

30 de junho de 2024
logótipo da TheNameStamp

Resposta da TheNameStamp

Dear Daphne,

Thank you for bringing this issue to our attention — that is not okay, and we apologize that you had to experience this.

We will send you an email regarding this matter, please check your email inbox.

We're looking forward to hearing back from you and we will do our utmost to make things right.

All the best,
TheNameStamp™

Classificada 5 em 5 estrelas

Perfect for labeling

Ordered these to label my children’s items. They came exactly as described and work perfectly!

4 de junho de 2024
logótipo da TheNameStamp

Resposta da TheNameStamp

Hello Chelsea,

Your feedback is greatly appreciated. We are always the happiest when we received reviews that our customers are satisfied with their orders.

From the bottom of our hearts, we want to thank you for the continued love and support.

Take care,
TheNameStamp™

Classificada 5 em 5 estrelas

Great stamps

4 de junho de 2024
logótipo da TheNameStamp

Resposta da TheNameStamp

Hey Cristina,

Thank you so much for the 5-star rating!

Your feedback may be short, however we find it the sweetest! We owe our success to our valued customers and we want to assure you that we are always here for you - so please feel free to send us a message anytime whenever you need help.

Much love,
TheNameStamp™

Classificada 1 em 5 estrelas

Doesn’t stay on through washing

First time I used the stamp, it came off in the next wash. Very disappointed.

5 de junho de 2024
logótipo da TheNameStamp

Resposta da TheNameStamp

Hello Anna,

Thank you so much for sharing with us your experience. This may not the results that we are expecting, however, we always take the positives from it because we know this is one of the ways that we can improve our products and services.

Kindly allow us to make it up to you. Our Support Manager has sent you a message, please collaborate with him thus we can come up with the best resolution to your concern.

Best regards,
TheNameStamp™

Classificada 3 em 5 estrelas

Did type full name properly was meant…

Did type full name properly was meant to read Destiney -Gloria but got Destineyoria

9 de junho de 2024
logótipo da TheNameStamp

Resposta da TheNameStamp

Hey Leanne,

Thanks for sharing this with us. We deeply apologize for this overlook, and we will surely make it up to you.

I have this case escalated with our Support Manager, hence please expect an email from him shortly.

Take care,
TheNameStamp™

Classificada 1 em 5 estrelas

Product doesn't work, no refund, and lack of customer service

The orders come from China and the customer service is awful. You don't get a response until several days later. The products are faulty and they won't give you a refund. The stamp smudges and never fully dries - no matter what type of material you use. It's ruined so many of my babies bibs, clothes, crib sheets - all the stuff we got ready for daycare. Because it smudges, it gets all over your clothes, baby, anything it touches. I highly recommend NEVER purchasing from here again.

Order NS348296
Christina Harris

6 de junho de 2024
Opinião espontânea
logótipo da TheNameStamp

Resposta da TheNameStamp

Hello Christina,

Thank you for taking the time to share this experience with us. Details like these are vitally important to us so we know what we can do to make it better next time.

As we read through your review, however, we believe that there is some error. As you mentioned we won't give you a refund, but as we checked our records, we confirmed that you were already refunded for the faulty products before you placed this review.

We’d love to be able to fulfill your full refund request, but the reason we don’t is because some of the products you ordered are not faulty. We appreciate your understanding in this matter.

We deeply apologize for the issue with your stamp. If you have any additional suggestions for how we can improve your experience, please don’t hesitate to reach out to us at support@thenamestamp.com.

All the best,
TheNameStamp™

Classificada 4 em 5 estrelas

It’s a great idea and I’m so much…

It’s a great idea and I’m so much happier stamping than ironing on or writing with markers on my kids camp clothes. I’d say the stamp just doesn’t always come out even and clear but overall great product

5 de junho de 2024
logótipo da TheNameStamp

Resposta da TheNameStamp

Hello Melanie,

Your positive feedback is greatly appreciated. We will definitely do our best to improve our products and services so we can gain that remaining 1 star.

Please don't hesitate to contact us whenever you need help or you have an additional feedback - we're here to provide the needed support!

All the best,
TheNameStamp™

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais