totencarry.com Opiniões 

208
•
TrustScore: 3 em 5

3,1

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 3 em 5 estrelas

You don't know how good the quality really is until time & after use. I've had my Tote-n-carry set 3 yrs and it's already starting to peel, as if I've had 10+ years. I hv video, but can't load it! Fo... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

From my first purchase of the appollo ll Black faux snake skin luggage 🧳 I knew I found my new home for traveling in style 😎 Then back in August I ordered the black tactical vest t-shirt and cap... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Tote & Carry Doesn't deserve 1 star! They will keep telling you items were delivered but you won't receive a tracking number. I've been waiting on a luggage set since May and haven't received anythin... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

TotenCarry has changed the game in traveling in style. Every piece I have purchased has been nothing but top quality. I get compliments when in the airport on my royal blue backpack and duffle set. M... Ver mais

A empresa respondeu


Informações de contacto

3,1

Aceitável

TrustScore: 3 em 5

208 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Não respondeu a opiniões negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

3,1

Todas as opiniões

(208)

15 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Everyone gets a travel set

I have purchased six travel sets one carry-on and a purse for myself and my family and friends. We all love our bags. The quality is great. The shipping was fast and the customer service has been top notch. I am waiting for the restock so I can finish my collection. I'm definitely a Super Fan of totencarry

1 de junho de 2024
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

They solved my MANY issues after having…

They solved my MANY issues after having technical difficulties on their website! I'm grateful for them and their items are soooo dope! I've purchased so many things I've lost count! I've recently purchased my fiancé a new luggage set along with some hats for fathers day! He picked them out himself so I already know that he will love them all! Thank you Tote & Carry!

11 de junho de 2024
Opinião espontânea
Classificada 2 em 5 estrelas

Cute but not long-lasting - more for weekend travel

I have purchase 13 bags (for personal use and as gifts) and have had a heap of issues - from delayed delivery and canceled preorders, to ineffective and unprofessional customer service - yet I continued to support. I started off ordering their bags and was excited when the rollers dropped so I could truly have a full travel set. Perfect for a day trip, work trip, or one-month getaway. And boom - at the height of my travel the rollers really failed me. I have 4 rollers - 2 lg, 1 medium and 1 carryon and wavh have their own flaws. I’ve already had to replace a wheel, the undercarriage and the faultiness was so bad on one they agreed to replace but of course the color and size were “discontinued”. How convenient. Very disappointed I have to restart building my travel sets.

The book bags and duffles have held up, so I’ll keep those for day/car trips but the rollers are trash.

1 de junho de 2024
Opinião espontânea
Classificada 4 em 5 estrelas

I ❤️ Tote&Carry

I’ve purchased many bags from this store and I’ve never been disappointed in the quality or aesthetics. Had an unfortunate accident with a suitcase I purchased, but it is fixable and was covered under their warranty. Love this store overall and happy to support.

5 de junho de 2024
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

My Tote&Carry experience

When I was looking for a new duffle bag I came across this company(Tote&Carry). Their color selection caught my attention and they promoted great sales on their app. I gave them a shot and bought one of their duffles. I was very pleased w the quality and look. Since then I now own my entire travel collection and I have no regrets. Great product w great pricing to match, can’t beat it.

29 de maio de 2024
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Perfect set!!!!

Tote n carry will always be my go to. They respond in a timely manner to my emails about my order and I am always kept up to date about my order. I will always be a returning customer to keep me and my girls with the latest drop

13 de maio de 2024
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

I LOVE Tote and Carry!

I LOVE Tote and Carry!! Everything I ordered has been excellent! The colors are so vibrant and the accents are exceptional. Tote and carry is my go to for gifts and travel.

29 de abril de 2024
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

My experience has been better than…

My experience has been better than expected. It’s been my experience that few places value good customer service any longer. There has only been ONE TIME I had an issue that required contacting customer service. That one issue was resolved expeditiously and professionally.

13 de abril de 2024
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent customer service

Excellent customer service! I made an error on an order that I recently placed. When I reached out to totencarry via email, they were very expeditious in their response and the issue was fixed in less than an hour. It was a very pleasant exchange and I appreciate their immediate response to my concerns. Thank you so much!!!

5 de maio de 2024
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

I love my Tote & Carry

I love my Tote & Carry. I purchased a Boho set for my daughter and an Apollo set for myself. We ❤️❤️❤️ our luggage. It has a lot of compartments, spacious, and really nice lining. The colors are outstanding. Wherever I go, I receive compliments, and people ask where I got my luggage from. Get your Tote & Carry today. It’s worth every dollar.

23 de abril de 2024
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Terrible

I made a purchase after buying multiple travel sets... the offer was a bogo offer...it stated the bogo was automatically applied , I even emailed them prior to deliver as it never showed two bags . When I rwcieved the one and emiled them they made up some lame excuse and did not honor their own advertising. After all that I made another purchase and the order was canceled which is suspicious because the many times I made purchases prior. I will never buy from this company again. Seems like they are robbing Peter to pay Paul... No company that operates like this wants to stay in business. Sad...

11 de março de 2024
Opinião espontânea
logótipo da totencarry.com

Resposta da totencarry.com

Hello Ramzy,

I hope this message finds you well.

We apologize for any inconvenience caused by the cancellation of your recent order. Upon review, it appears that the order was automatically flagged as potentially fraudulent due to inconsistencies with previous orders made from a different account.

We understand the frustration this may have caused and assure you that we are actively working to improve our systems to prevent such issues in the future.
If you are still interested in our products, we would like to verify your account for you to be able to place your orders.
Please contact us at support@totencarry.com
Best regards

Classificada 1 em 5 estrelas

1 year warranty on a zipper

1 year warranty on a zipper? This is luggage no way they only have a 1 year warranty. Won't spend another dollar and I have bought 2 sets in a year. I'll just stick to Coach, T and C does not back they're product.

21 de fevereiro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da totencarry.com

Resposta da totencarry.com

In order to respond to your concern, please provide the requested information.
We've sent you a request in your email.
Best regards

Classificada 1 em 5 estrelas

Buyer Beware!!

I placed an order during Black Friday sale. lt was b1g1 free. I received part of my order on 1/3/24 which defeats the purpose of the purchase being that it was a Christmas gift. I’m still waiting on the second half of the order. Trying to talk to someone in customer service via email is joke. I will never order from them again.

24 de novembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da totencarry.com

Resposta da totencarry.com

In order to respond to your concern, please provide the requested information.
We've sent you a request in your email.
Best regards

Classificada 1 em 5 estrelas

Refuse to Refund Me

I purchased about 15 items in total within a 3 months timeframe. November 2023 I purchased 3 more items and noticed my status wasn't changing on the tracking. I kept emailing them over and over and they kept referencing my previous order in which I did receive without any issues. December 2023 still haven't received my 3 items and was told it was lost, untraceable, and unfilled. They canceled it but offered me a store credit on one item and they offered to ship the 2 others. At this point I was fed up with their lack of communication, responses to emails, and not refunding me back. I filed a dispute with my bank and received a temporary credit. Once Tote was notified of the claim they decided to finally respond to my email and stated you filed a claim and received your money. January 2024 my bank notified me that Tote disputed my claim and stated that I received my order. That's so fraudulent on all levels. I have countless emails proving that they confirmed it wasn't shipped, fulfilled, nor delivered. I have the "Shop" app that tracks all my orders and I input the order number and it even shows no delivery is available. Time to file a BBB claim. This is absolutely ridiculous! Never ordering from them again.

2 de novembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da totencarry.com

Resposta da totencarry.com

In order to respond to your concern, please provide the requested information.
We've sent you a request in your email.
Best regards

Classificada 1 em 5 estrelas

3 piece luggage set now unusable

Purchased the 3 piece luggage set for $1000. The bags are stunning (I'll give them that) I have only used the carry on (maybe 8 or 9 times, never been checked) since I got them in December 2021. The bag is now COMPLETELY unusable. Both zippers do not work. At first one went down and I was forced to only use one. Now both zippers do not work at all. The bag split on me during a trip. Reached out to the customer support and the say there is NOTHING they are willing to do. No replacement, no partial refund, no discount on a new one, NOTHING. Given the price of these so called luxury sets there should definitely be something in place for faulty workmanship. I have purchased do many bags trying to support. Customer service is lacking and they do not stand by their products. I do NOT recommend purchasing anything too expensive.

21 de novembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da totencarry.com

Resposta da totencarry.com

In order to respond to your concern, please provide the requested information.
We've sent you a request in your email.
Best regards

Classificada 1 em 5 estrelas

Horrible customer service

Horrible customer service. Items purchased not in-stock and the company doesn't tell you until months later after they have already taken your payment. They offer a store credit that is never applied. Don't buy from this site!

2 de janeiro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da totencarry.com

Resposta da totencarry.com

In order to respond to your concern, please provide the requested information.
We've sent you a request in your email.
Best regards

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais