Urban Armor Gear Opiniões 

168
•
TrustScore: 3.5 em 5

3,7

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 5 em 5 estrelas

Need cases and screen protectors for two different iPhones. It was easy to filter down and had plenty of choices. I had a follow up question immediately after purchase and they responded within minute... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 2 em 5 estrelas

Mooie hoesjes, lijken van goeie kwaliteit. Maar na een klein jaar komt de buitenste rand van het hoesje los. Ik vrees dat het hoesje bij een volgende val de telefoon niet meer zal kunnen beschermen

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

They forgot my order. Then admitted to forgetting it. Said it would be shipped out next day, then didn’t ship it till another week later. Then asked if they did a good job of solving the problem befor... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

I bouth a lot of UAG cover, i had problem with one and i wrote inform them about it, i found a great and nice customer service. So grat product and super great support, thank you

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

Informação fornecida por diversas fontes externas

URBAN ARMOR GEAR produces the most rugged, lightweight, cases that are drop tested to US Military Specs. Made for iPhones, iPads, MacBooks, Galaxy, & Surface.


Informações de contacto

3,7

Aceitável

TrustScore: 3.5 em 5

168 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Respondeu a 92% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de uma semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

3,7

Todas as opiniões

(168)

47 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

“UAG customer support is great!

“UAG customer support is great! Their products are awesome, and their customer service is just as impressive. They resolved my issue quickly with no hassle at all and had a brand-new replacement case to me within a week. The entire process was easy and stress-free. Great products and excellent customer service—I highly recommend UAG!”

20 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Urban Armor Gear

Resposta da Urban Armor Gear

Hi David,
Thank you so much for the wonderful 5-star review! We’re thrilled to hear that you had such a positive experience with our customer support and that your replacement arrived quickly.

We truly appreciate your kind words and recommendation. We hope you continue to enjoy your UAG products!

Classificada 1 em 5 estrelas

The first time I got a UAG for this…

The first time I got a UAG for this phone, the back next to the camera lenses ripped up and hung out. Then I got this new $80 cover, which is supposed to be very reliable, and it shattered my phone into a million pieces.

15 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Urban Armor Gear

Resposta da Urban Armor Gear

Hi Tristan, we’re really sorry to hear about your experience. We understand how frustrating and upsetting it must be, especially after having an issue with a previous case as well.

We’d like to look into this and see how we can help. Please send us a direct message with your order details and contact information, and our team will be happy to assist you further.

Classificada 1 em 5 estrelas

If I could give 0 stars

If I could give 0 stars, I would. My order 1303833, so this review is real. Do not use. Zero communication from the company, no idea when I will receive my car and protector and you can get the same products for less elsewhere.

8 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Urban Armor Gear

Resposta da Urban Armor Gear

Hi Muz,

We're very sorry to hear about your experience and understand how frustrating it must be not to receive updates about your order.

After reviewing your order, we found that it encountered an internal processing error. We've issued a full refund for the affected order and have arranged for a replacement order to be shipped out as quickly as possible.

We'll also reach out to you directly with your replacement order details and tracking information as soon as they're available.

Thank you for your patience and for bringing this to our attention. We appreciate the opportunity to make things right.

Classificada 5 em 5 estrelas

Best phone protection I've ever bought.

I bought the Urban Armor Gear Monarch Series case for my iPhone 12 Pro Max 5G. This is the best protective case I've ever owned. A few weeks ago someone tried to mug me, and my phone went flying and hit the ground about three times — thrown in the air, kicked around, you name it. It survived every fall you could possibly imagine. Without a doubt, I'll be a customer of this brand for life.

2 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Urban Armor Gear

Resposta da Urban Armor Gear

Thank you so much for sharing your experience with us. We're sorry you had to go through such a frightening situation, but we're very glad you're safe.

It means a lot to hear that your Monarch Series case held up when you needed it most. Protecting your device in real-world situations is exactly what we design our products for, and stories like yours remind us why we do what we do.

We truly appreciate your support and kind words. Thank you for being part of the UAG family—we're grateful to have earned your trust and look forward to protecting your devices for years to come.

Stay safe!

Classificada 5 em 5 estrelas

Absolutely my my new uag accessories

Absolutely my my new uag accessories

28 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Urban Armor Gear

Resposta da Urban Armor Gear

Awesome! We're so happy to hear that you're loving your new UAG accessories.

Thank you for your support and for being part of the UAG family. We truly appreciate it and hope your new gear accompanies you on many adventures ahead!

If you ever need anything, we're always here to help.

Classificada 5 em 5 estrelas

I just dropped my phone onto a pile of…

I just dropped my phone onto a pile of rocks from quite a height. I'd love this case. My S25 ultra would have cost me $1500 to replace this case Cost me a 100. It saved my phone. I love it. You just earned a customer for life.

24 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Urban Armor Gear

Resposta da Urban Armor Gear

Thank you so much for sharing this! We’re incredibly happy to hear your S25 Ultra made it through that fall safely. That’s exactly what we design our cases for, and stories like yours mean a lot to our team.

We truly appreciate your support and are honored to have earned a customer for life!

Classificada 5 em 5 estrelas

Kristel and Aimie were exceptional and…

Kristel and Aimie were exceptional and highly accommodating. Despite an error on my part in my phone case order, they facilitated a seamless and pleasant return process, even reordering the correct case for me. The replacement is currently en route, and I anticipate receiving it within a few days. I extend my sincere gratitude to both Kristel and Aimie for their exceptional assistance in resolving this matter.

10 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Urban Armor Gear

Resposta da Urban Armor Gear

Thank you very much for your kind words and for sharing your experience with us! We’re thrilled to hear that Kristel and Aimie were able to assist you and ensure that the return and reorder process was smooth and hassle-free.

We truly appreciate your patience and understanding regarding the issue with your order, and we’re pleased to inform you that the correct replacement case is already on its way to you. Your feedback means a lot to our team, and we will definitely pass along your compliments to both Kristel and Aimie.

Thank you once again for your support, and we hope you enjoy your new case when it arrives!

Classificada 2 em 5 estrelas

Inaccurate website

UAG website is totally hopeless. It enables you to order and pay for products that are not in stock. You don't know unless you realise there is no confirmation email.
I managed to order 2 phone cases both of which were not in stock
Shame as my last case from UAG was great. One loyal customer lost here.

14 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Urban Armor Gear

Resposta da Urban Armor Gear

Thank you for your feedback, and we’re truly sorry for the frustration you experienced. This is not the experience we want for our customers, especially someone who has supported us before.

We understand how disappointing it must have been to place an order only to find the items were out of stock and not receive clear confirmation. We’ve heard this feedback and are actively working to improve our website experience, including better stock visibility and order confirmation communication to prevent this from happening again.

Our support team will be reaching out to you directly to assist with your order and make this right.

We sincerely apologize for the inconvenience caused and truly appreciate you taking the time to share your experience — it helps us continue to improve. Thank you again for your past support, and we hope to regain your trust.

Classificada 5 em 5 estrelas

Good response from the team

9 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Urban Armor Gear

Resposta da Urban Armor Gear

Thank you for your feedback! We’re glad to hear you had a positive experience with our team. We truly appreciate your support and will be sure to share this with them.

Classificada 1 em 5 estrelas

Do not use this product

Do not use this product
The price is way to scammy, I sent an email to UAG query why the UAG Monarch for Samsung S26 Ultra has almost no availability on Amazon, and their store front is trying to charge extra for their product, the customer support cannot work out a proper explanation besides just telling me it is due to distribution channel.
So, on Amazon, amazon usually charge a 30% commission fee, and the price for selling on Amazon from the look is way cheaper than their store front which they earn 100% commission.
When I compare Samsung S26 Ultra Monarch, it is worth 120 dollars before discount, and at the same time, Samsung S25 Ultra cases is selling for 96 dollars before discount and S24 Ultra is selling for 57 dollars before discount.
Just because the product is new, it does not mean the product should be worth 100% mark up fee. Especially there are no differences in materials
When I request the customer support to match the price with Amazon, they simply ignored my email.
Just do not waste your money on such scammy product practises.

20 de março de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Urban Armor Gear

Resposta da Urban Armor Gear

Thanks for taking the time to share your feedback—we’re sorry to hear about your experience and understand your concerns around pricing and availability.

We’ve sent you a message via Trustpilot—sorry if it hasn’t come through or if there’s been a delay.

Pricing can vary across different channels due to a number of factors, including regional distribution, retailer agreements, and promotional activity. That said, we hear your frustration, especially when there’s a noticeable difference between platforms, and we’ll be sure to pass this feedback along to the relevant team.
We also sincerely apologize if you didn’t receive a clear or timely response from our support team—that’s not the level of service we aim to provide. We’d appreciate the opportunity to look into your case further and clarify things properly.

Please feel free to reply again with your details, and we’ll make sure someone follows up with you.

Classificada 3 em 5 estrelas

Very Difficult installation process

Just got my new UAG case for my s26 ultra. This my fourth case from UAG. The Trooper model was by far the hardest to install on the phone. The directions need some edits. When I figured out what to do,It was very difficult to get
two piece case taken apart. It took almost 30 minutes to complete the installation. The good news the case will never come off.

16 de março de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Urban Armor Gear

Resposta da Urban Armor Gear

Thank you for your continued support — we truly appreciate you choosing UAG for your devices.

We’re sorry to hear that the installation process for the Trooper case was more difficult than expected. Your feedback regarding the instructions and the challenge of separating the two-piece design is very helpful, and we’ll be sure to share this with our product and documentation teams for ongoing improvement.

We’ve heard similar feedback and have taken action — installation videos are now available on our website to help guide customers through the process more easily. We apologize for any inconvenience this may have caused, and truly appreciate you taking the time to share your experience so we can continue to improve.

The Trooper is designed to provide a very secure and protective fit, which can sometimes make the initial installation a bit more challenging. That said, we understand this shouldn’t come at the cost of user experience, and we’re always working to strike a better balance.

If you need any assistance with removal or have further feedback, please don’t hesitate to reach out — we’re here to help. Thanks again for your support!

Classificada 1 em 5 estrelas

Trash!

Trash!! $70 for a case that came from temu. Save $50 and get a $20 case from walmart. I paid $74 and some change after taxes, I get it in and take a look, its almost identical to the walmart one I have.

5 de março de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Urban Armor Gear

Resposta da Urban Armor Gear

Hello Matthew! Thank you for your feedback. We're sorry to hear that you were disappointed with the case you received.

We work to offer products that meet our quality standards. We understand that some cases on the market may look similar, but we still want our customers to feel confident in what they receive.

If you're unhappy with your purchase, please contact our support team at support@urbanarmorgear.com and we’ll be glad to help review your order and assist with a return or other possible solutions.

We appreciate your feedback and the opportunity to make things right.

Classificada 5 em 5 estrelas

Unmatched Customer Service

I ordered a iPhone 17 pro case then realized I need a pro max case I called uag and they went above and beyond to fix MY mistake. Nothing but professionals. UAG should give a class on customer service so the other companies will know how to do it the right way

16 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Urban Armor Gear

Resposta da Urban Armor Gear

Thank you for sharing your experience! We're really glad our team was able to help resolve the mix-up with your iPhone case.

Mistakes happen, and we're always happy to do what we can to make things right. It's great to hear that our team provided the level of service we strive for.

We truly appreciate your support and your kind words about our customer service!

Classificada 5 em 5 estrelas

Nice looking products and great…

Nice looking products and great customer service (they provide responses quickly and are very helpful).

23 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Urban Armor Gear

Resposta da Urban Armor Gear

Thanks for the kind words! We’re thrilled that you love our products and appreciate the fast and helpful responses from our team. We’ll continue to do our best to deliver excellent service and high-quality items.

We value your feedback and will keep working hard to make your experience with UAG even better. If you need anything else, don’t hesitate to reach out!

Classificada 5 em 5 estrelas

Customer service was great!!!!!

Customer service was great I had a minor issue and they took care of it right away. There phone cases are the best for protection i had a mous case and my back glass broke no issues with uag.

21 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Urban Armor Gear

Resposta da Urban Armor Gear

We’re so pleased to hear that our customer service team was able to quickly address your issue. It’s great to know that you feel protected with our cases, and we’re always here to support you should you need anything in the future.

Classificada 5 em 5 estrelas

Great CS experience, minor issues with website and product QC.

I wanted to purchase a phone case from them, but when I checked out, I was unable to order to my location. UAG has stock in various warehouse locations, so the website doesn't actually tell you if a product is in stock until you add your shipping address, which is inconvenient. If you want a better experience, you have to use their Shopify "Shop app" storefront, which takes into account your address' stock availability as you browse.

I reached out to UAG support, and they responded within a few hours, explaining the stock situation to me, and I ended up purchasing the case in a different colourway, which was in stock.

When the case arrived, it was mainly good, but had a few design and QC issues that I didn't appreciate considering the premium (£50+) price. Again, I reached out to support, and they resolved my problems within a couple hours.

Overall, the product was decent if a little overpriced with a couple issues. The website's stock transparency issue made trying to order through it frustrating, as when you get to checkout you find out your product is out of stock and need to start all over again. Customer Support responded quickly, answered any questions, and resolved my issues easily.

12 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Urban Armor Gear

Resposta da Urban Armor Gear

We apologize for the frustration caused by the stock transparency issue on our website. We understand how inconvenient it can be to discover that an item is out of stock only at checkout. We’re constantly working on improving this process, and we appreciate your feedback. We’re glad our customer support team was able to clarify the stock situation for you, and we’re happy that you were able to find an alternative colorway that worked. We’ll take your experience into account as we continue to improve our website for a smoother shopping experience.

If you need anything else, don’t hesitate to reach out!

Classificada 5 em 5 estrelas

The service was very fast

The service was very fast. I placed an order, but I'm not sure if it will fit my wrist well, so I'm waiting for the first item to arrive. If it's good, I'll order again.

23 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Urban Armor Gear

Resposta da Urban Armor Gear

We’re glad the ordering process was quick for you! We totally understand how important it is to find the perfect fit, and we appreciate your patience while waiting for your item to arrive. We hope it works out great for you, and we’d love to help with any future orders once you’ve found the right one.

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent Warranty Support and Fast Resolution

I recently filed a warranty claim for my Samsung S23 Ultra Monarch Pro case due to some material issues. Since the model was discontinued, UAG support (Jazzy) was very helpful and provided me with a $65 store credit instead. The process was smooth, and I've already used the credit for a new watch strap. Great customer service and a brand that truly stands behind its products!

14 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Urban Armor Gear

Resposta da Urban Armor Gear

Thank you so much for sharing your experience! We’re thrilled to hear that Jazzy from our support team was able to assist you effectively. We strive to offer the best customer service, and it's great to know you had a smooth and fast resolution with your warranty claim. We're glad the store credit was helpful, and we hope you enjoy your new watch strap!

Your feedback means a lot to us, and we truly appreciate your support of UAG. We're committed to standing behind our products and providing the best experience for our customers.

If you ever need assistance in the future, don't hesitate to reach out. Thanks again for being a valued customer!

Classificada 4 em 5 estrelas

COMUNICACION REGULAR

Han solucionado el problema, pero cuesta un poco comunicarse con ellos.

16 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Urban Armor Gear

Resposta da Urban Armor Gear

We’re very sorry to hear about your experience and sincerely apologize for the frustration caused. This is certainly not the level of service we aim to provide, especially when you’ve had an issue with one of your items.

We take after-sales support seriously, and it’s concerning to hear that you haven’t received a response. It’s possible that your email did not reach us or was missed, and we would really like the opportunity to make this right.

Please respond with the order number or contact us again at support@urbanarmorgear.com and include your order number (you may also want to check your spam/junk folder for any replies). If you’re able to reference your Trustpilot review, our team will prioritize your case and work to resolve the issue as quickly as possible.

Thank you for bringing this to our attention, and we truly hope to restore your confidence in us.

Classificada 1 em 5 estrelas

Poor customer service-Bully tactics

I purchased a Samsung s24 ultra case for approximately $55 and it fell apart, the back of the case literally just detached.
Not only did it fall off, I recently discovered that the pouch is chipping off my phone. My phone is metallic gray and I can see small dots of jist silver now. One of the edges of the pouch are completely torn and my phone is chipped off.
I reached out to support and they approved my claim but told me the case was out of stock, never gave me the date of anything and just offered me $25. I rejected it and they increased it to $35 and said they were making an exception. I told them the coupon was not enough to cover the cost of a new case together with the shipping fees to South Africa and they told me that I either wait for the case to be in stock or accept the $35. I bought my phone for R30 000 and they won't even tell me when the case will be back. They also made it look like they were making me a favour by fulfilling their warranty terms. I am so disappointed in their service. I did ask for a similar case and they declined to offer it and now my phone is caseless. If you are looking for a phone case just check other brands not this one, their customer service is terrible. They wanted to bully me into accepting the $35 that won't cover the new case and the shipping cost, their shipping cost are closer to a R1000. I am lost for words. Kristel was the agent assisting me and s/he was so rude. Now they are ignoring my email.

16 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Urban Armor Gear

Resposta da Urban Armor Gear

We’re truly sorry to hear about your experience and sincerely apologize for the frustration and distress this situation has caused. This is not the level of product quality or customer service we strive to deliver.

Your warranty claim has been approved, and we regret that the out-of-stock status and lack of a clear timeline left your device without protection. We also want to emphasize that warranty support should never feel like a favor, and we’re sorry if our communication gave that impression.

The reported damage to your phone is very concerning to us, and we would appreciate the opportunity to review this matter more closely. We also apologize if any interaction came across as dismissive or unhelpful — that is not the experience we want for our customers.

We have replied to your email with alternative solutions to resolve the issue and help ensure your device is protected as soon as possible.

We truly value your feedback, as it helps us improve both our products and our service, and we hope to restore your confidence in us.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais