Elendig oplevelse
Elendig oplevelse – dårlig service og vildledning!
Jeg bestilte to indiske retter specifikt uden koriander, da jeg ikke tåler det. Jeg gjorde tydeligt opmærksom på det, og personalet bekræftede, at det ikke ville være noget problem.
Da jeg kommer hjem og åbner maden, er begge retter fuldstændig fyldt med koriander. Jeg ringer straks til stedet for at gøre opmærksom på fejlen – og her bliver det helt absurd. Jeg får at vide, at det slet ikke er muligt at få retterne uden koriander, fordi “sovsen er købt med koriander i”.
Så ikke nok med at de lovede noget, de ikke kunne holde – de vidste tilsyneladende godt, at de aldrig kunne levere det, jeg bad om. Det er både uærligt og uansvarligt, især når det gælder noget, man kan være allergisk eller overfølsom overfor.
Jeg kommer ikke igen – og jeg vil kraftigt fraråde andre at bestille herfra, hvis de har nogen form for kosthensyn. Det er tydeligt, at de hverken lytter til kundens behov eller tager ansvar for deres fejl
18 de maio de 2025
Opinião espontânea