Angel Remy Opiniões 

218
•
TrustScore: 4 em 5

4,2

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 5 em 5 estrelas

The hair is fantastic I had my last lot in my hair for nearly 2 years and still looks quite good I ordered it and it came on time and what I wznted

A empresa respondeu

Classificada 4 em 5 estrelas

The delivery was excellent.However there are a lot of products out of stock i have got a fitting booked for 20th sept which if they havent come in by then the appointment will have to be cancelled.Not... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Customer service is always 10/10, always there to help with any queries Iv had. Never had a problem with the hair been using since 2020, and will continue to use as my supplier. I love all different... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Angel Remy hair has always been the best quality. My last extensions lasted me a year and a half. I bought some from another company before, cheaper but absolutely awful! My new hair from Angel Remy i... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Fornecedor de extensões para cabelo
  2. também em
  3. Fábrica de cosméticos
  4. Fornecedor de produtos de beleza
  5. Grossista de produtos de beleza
  6. Loja de produtos de beleza
  7. Loja de produtos para cabelo

Sobre Angel Remy

Escrito pela empresa

Angel Remy image
Home Shop Aftercare Trade

Angel Remy have established themselves in being the nationwide’s leading Hair Extension Company offering the best quality hair at very competitive prices to trade. Angel Remy has over 40 hair colours to choose from, Enabling you to create your perfect look. Aside from our fantastic range of Hair Extensions, we also supply a range of hair extension tools which are needed when applying hair extensions. Angel Remy Hair Extensions, Global suppliers of high quality 100% human hair extensions.

Angel Remy gif

Informações de contacto

4,2

Bom

TrustScore: 4 em 5

218 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que escrevam opiniões

Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas

Respondeu a 80% das suas opiniões negativas

Geralmente responde em 14 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

4,2

Todas as opiniões

(218)

61 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Disappointing!!!

Poor quality extensions and dreadful customer service.

29 de agosto de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Angel Remy

Resposta da Angel Remy

Hello Natalie, you informed us that 3 strands had came away from the metal tip which is unheard of for us, when we offered to get the hair re-tipped, you then told us you had already threw two strands away. We are disappointed that you are saying "dreadful customer service" when we had offered to help you.

Classificada 1 em 5 estrelas

Why was I charged for next day delivery

Ordered Thursday 11.23am (before bank holiday)
My order was not posted out until Tuesday (this should have been posted out Thursday as I ordered before 12 noon or at the latest on the Friday.

There was no answer at the warehouse when I chased this up and no note on their website advising customers that they would be closed Thursday & Friday before the bank holiday.
I was still charged the £8.95 for next day pre 1pm delivery but my order took 5 days to arrive even though bank holiday was only 1 day.

26 de agosto de 2025
logótipo da Angel Remy

Resposta da Angel Remy

Hi Dawn
Thank you for taking the time to review.
We took a break here at Angel Remy for a few days, this information was shown via our website and all our social media posts, upon ordering via our website you would have seen on our home page all orders placed after 4pm on Wednesday 21st August would be despatched Tuesday 26th August
Angel Remy

Classificada 4 em 5 estrelas

Paid next day guaranteed by 1pm it…

Paid next day guaranteed by 1pm it turned up after 5pm

26 de agosto de 2025
logótipo da Angel Remy

Resposta da Angel Remy

Hello Nicola, I can see Royal Mail delivered your parcel late. This is out of our control as it is Royal Mail who deliver the parcels. We can claim to get your postage money back as Royal Mail did not deliver on time, please contact us for this.

Classificada 5 em 5 estrelas

Best wefts

Always a speedy service from angel and the wefts are always the best for weave installation as they are so compact, I always use the double drawn super weft

14 de agosto de 2025
logótipo da Angel Remy

Resposta da Angel Remy

Hello Emma, thank you for leaving such a lovely review!

Classificada 3 em 5 estrelas

I’ve rated on the basis that there was…

I’ve rated on the basis that there was 18 count instead of 20 in my order.

4 de agosto de 2025
logótipo da Angel Remy

Resposta da Angel Remy

Hello Dotty, our bundles are sold by weight not the number of strands. For example if you buy a 16g bundle, usually you will get 20 strands but as it's sold by the weight it could be some more or less.

Classificada 1 em 5 estrelas

Absolutely awful hair extensions ive…

Absolutely awful hair extensions ive never had such bad extentions in all my life!! Do not waste youre money, ive messsed an trying yo contact then even by email and they are totally ignoring me an i think they will wait till 30 days are up then say i cant return the hair. I had the hair in 2 days and it notted really bad its snapped awfully i paid 514 pounds for hair to snapp matt an wont brush very well! It smells like sentheic hair!! Im absolutely devastated as im a mum an just wanted a new look and i got this as the outcome! Beauty works all the way!!! This hair is awful and i wouldnt ever go back do not waste youre money people i will be posting all over socials too!

22 de julho de 2025
logótipo da Angel Remy

Resposta da Angel Remy

Hello Chelsey, you emailed us on 03/08/25 when we were closed and then left us this review 2 hours later. This is why you didn't receive a reply straight away. Our hair is 100% Human hair not synthetic. Regarding the hair "snapping", you admitted on Whatsapp that you hadn't had the ends cut off, this is the over hang you are looking at not snapped hair. The over hang should always be cut off.

Classificada 5 em 5 estrelas

Delivered on time

Delivered on time. The colour was better than I expected too. I’ve not put them in so cannot rate them yet

18 de julho de 2025
logótipo da Angel Remy

Resposta da Angel Remy

Hello Christina, thank you for leaving a review!

Classificada 5 em 5 estrelas

Perfect

Gorgeous, high quality hair. Beautiful shades! Fast delivery

17 de julho de 2025
logótipo da Angel Remy

Resposta da Angel Remy

Hello Charlotte, thank you for leaving a review!

Classificada 4 em 5 estrelas

No issues with the product itself but I…

No issues with the product itself but I paid for next day delivery and it came late! Had a client sitting in the chair, not good for business at all. Total mail are not reliable

7 de julho de 2025
logótipo da Angel Remy

Resposta da Angel Remy

Hello Katie, Unfortunately your parcel delivery isn't something we can control. From our end we make sure the order is packed correctly and sent out on time. Please contact us as we can claim your postage cost back for it being a late delivery.

Classificada 5 em 5 estrelas

Great extensions

Great extensions. Always fast delivery

19 de junho de 2025
logótipo da Angel Remy

Resposta da Angel Remy

Hello Dayna, thank you for leaving a review!

Classificada 1 em 5 estrelas

I’ve had my hair fitted on the 23rd of…

I’ve had my hair fitted on the 23rd of may , I’ve had multiple hair brands in the past and this is by far the worst constantly matting with lots of knots no matter what I do after brushing 5 minutes later there just so many knots. Lots of hair is coming out due to this not very happy really as I feel like I’m gonna be replacing very soon

12 de maio de 2025
logótipo da Angel Remy

Resposta da Angel Remy

Hello Mia, if you believe there is a problem with your hair, how come you haven't you tried to contact us? Please contact us.

Classificada 1 em 5 estrelas

Absolutely shocking customer service


Absolutely shocking customer service, never known anything like it. I have always been a customer of angel remy, never had an issue but this time was different. I approached angel remy via instagram, as the hair I have only had in for 3 weeks feels extremely thin. Whoever was behind the instagram was rude throughout and said they would only speak with my hairdresser as she’s the one with the account who ordered the hair but if I ring and speak to a manager then maybe they’ll speak with me. Yesterday i rang and spoke to DONNA who if I remember rightly is the owner. She is the most rudest, arrogant person I have ever come across. She was making out that I’m lien about how much hair I’ve had put in and she will only speak to my hairdresser then went on to put the phone down 😂! Not once was I rude to this lady! Imagine acting this way towards your customers! Then my hairdresser rings today and because the hair isn’t ‘faulty’ as such there is nothing they can do! The hair is awfully thin when it shouldn’t be!!!!!! How is this ok???? So now I have wasted nearly £400 because you won’t even give me ‘A RETURNING CUSTOMER’ the time of day to try to rectify this. I saved up for months to buy this hair. You should be absolutely ashamed of yourself DONNA, you’re a rude arrogant person!! Never ever ever again will I purchase anything from ANGEL REMY!

9 de junho de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Angel Remy

Resposta da Angel Remy

Hello Dominique, you did not purchase any hair from us and have not spent any money with us, your hairdresser did which is why we would only speak to her. Check our terms and conditions to see we will only ever deal with the person made the purchase. After speaking with your hairdresser you requested the AngelWeft which you were told is much more discreet and will lay alot flatter than the Superweft you are used to which is where your confusion has started the hair is not faulty it's just a different method. Nobody has been rude to you either, when you were told over the phone several times we needed to speak with the purchaser you started shouting rather than getting your hairdresser to contact us. When the hairdresser did then call the following day they confirmed you had the 180g AngelWeft fitted which is exactly what you had agreed with her to have fitted originally.

Classificada 5 em 5 estrelas

First time purchase

First time purchase, fast delivery and really happy with the quality of the hair, will buy again

3 de junho de 2025
logótipo da Angel Remy

Resposta da Angel Remy

Hello Dawn, thank you for leaving a lovely review!

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais