Basiclimousineservice Opiniões 5

TrustScore: 4 em 5

3,9

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

3,9

Bom

TrustScore: 4 em 5

5 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de convites para avaliação

Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Echt klasse

Top! Alles klopte gewoon. Nette chauffeur, koelkast met daarin de drankjes zoals afgesproken, muziek aangesloten en rijden naar de afgesproken plekken. Twee geweldige uren gehad.

21 de abril de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

De Limousine Service...

De Limousine Service...
Weet niet of dit hetzelfde bedrijf is als Basic maar het verhaal komt wel heel erg overeen!
Ga er nooit mee in zee!
Ze storten je borg niet terug.
Schoonmaakkosten in rekening brengen terwijl je de limo netjes hebt achter gelaten! Volgens hun heb ik het onderwerp in een email veranderd?...brengen ze kosten voor in rekening.
Onnodige communicatie....ze brengen kosten in rekening!
Ik kreeg €0,17 van de borg terug!
Ze zijn nauwelijks te bereiken en als je ze spreekt zijn ze onbehoorlijk aan de telefoon en laten je niet uitspreken!
Regelement van 150 punten...€100,- inhouden op "onderbuikgevoel "??!! Hoe dan!!
Gewaarschuwd mens telt voor 2....ga er niet mee in zee!
Ze liegen en bedriegen!

8 de fevereiro de 2024
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Een limousine gehuurd voor een bruidspaar …

Een limousine gehuurd voor een bruidspaar. Er moest eerst een borg betaald worden van €100.
Daarna heb ik een keer gebeld, of het tijdstip gewijzigd kon worden. Voor de bewuste dag, werd ik gebeld, met de mededeling dat de limousine waarschijnlijk niet zou kunnen rijden, omdat deze met pech stond. Zij hebben mij die dag op de hoogte gehouden via WhatsApp. S nachts om 0:33u kreeg ik een appje, dat de limousine gemaakt was.
Zoals bij hun voorwaarden staat, zou de borg binnen 48u teruggestort worden, als de rit gereden is. Na enkele dagen had ik nog niets ontvangen, dus maar gebeld. Antw, dat er 1 blikje gedronken was, en dat dat de reden is, dat het stagneerde. Na 1 week wachten, maar weer een keertje gebeld, waar mijn borg bleef.Antw.dat de bankgegevens niet juist zijn ingevuld, met de vraag wat zij dan miste. De bank waar hij gevestigd is waar ik de rekening ooit had geopend. Hahahaha. Dit is een goede grap, dit had ik nog nooit gehoord. Toch nog maar een keer gevraagd wanneer ik de borg nu, dan wel terug kon verwachten. 28 juli. Het bruidspaar is getrouwd op 17 Juni.
De borg is nu eindelijk teruggestort. Geen €100 maar een bedrag van €48,27.

Omschrijving van terug gestorte borg:
Aanpassing tijdstip
Nuttigen van blikjes, was er maar 1.
En overbodige communicatie.

Wat nou overbodige communicatie!!!!!

Dag voor de ceremonie mij inlichten over een kapotte limousine tot middenin de nacht.

Ik vind dit echt oplichterij, voor mij geen basic limousine meer.

M.

17 de junho de 2023
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Ronduit slecht...

Eerlijke feedback...?
Slecht.

Communicatie drama, ellenlange mails met taalfouten, telefoon word niet opgenomen.
Vaag contact via verschillende mensen.
Rekening nummer lijkt ook particulier.
Dan word de auto ineens gewijzigd 2 weken na afspraak gewijzigd omdat deze ineens geboekt zou zijn.
Dan verschijnt de limo bij op de dag van de afspraak meer dan een uur te laat, waardoor het begin van het examen gala werd gemist.
Een rijstijl als een raket door de straat.
Ook nog eens een andere auto dan de foto's, met deuken, vuil aan de buitenkant, kleden over de kapotte en vuile bekleding.
Ook was de limo bestickerd.
Een onpersoonlijke chauffeur, die de hele tijd tijdens de foto's een mondkapje droeg.
Dan krijgt hij nog pech op locatie waardoor hij na het afzetten nog uren moest staan wachten op pechhulp.
Dan de borg... blijkt dat onderaan de mails, waar steeds het hele reglement in gekopieerd word werd gevraagd om de bank vestigingsadres?
Mijn bank vind dit ook vreemd, er is niemand die dit zo nodig heeft. En twijfels of ik dit wel moest doorgeven, zelfs de bank heeft moeten uitzoeken wat een hoe omdat dit er tegenwoordig er niet toe doet. Maar goed, na eindelijk contact, blijkt dat ze voor alle communicatie extra geld rekenen en dat ze met een accountant werken enz.. bijzonder, zeker omdat de betaling via een wat lijkt op een particulier rekening verloopt.
Ik moest nu maar wachten op mijn geld een maand later.
Ik krijg mijn borg weer van een andere rekening gestort?
Wat blijkt er is een bedrag in mindering gebracht, wat ook nog niet eens klopt..
Nu probeer ik te bellen zijn beide telefoonnummers afgesloten???

Omdat er niet meer werd opgenomen besloten voor mijn 34,= extra in rekening gebrachte bedrag deze review te plaatsen.

Eind goed al goed en slechte ervaring onprofessioneel afgehandeld.

Kijk uit met deze firma.

29 de julho de 2023
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Van het begin af aan vage communicatie

Van het begin af aan vage communicatie, waardoor het spannend was of de limousine wel zou verschijnen. Borg is €100,-. Bij elke vraag die je stelt rekenen ze €27,50. Het lijkt erop dat ze erop uit zijn om je vragen te laten stellen, zodat ze dit van je borg kunnen in houden. Nadien krijg je ook geen antwoord meer op vragen. Levering van oude/smoezelige limousine met vieze bekleding die ze bedekken met kleden. Ik zou dit bedrijf zeker niet aanraden!

7 de junho de 2023
Opinião espontânea

É esta a sua empresa?

Reivindique o seu perfil para aceder às ferramentas empresariais gratuitas da Trustpilot e aproximar-se dos seus clientes.

Criar conta gratuita

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais