Echt heel slecht!!
Echt heel slecht!!! Jurkje duurde lang voordat het kwam en ziet er totaal anders uit dan op de foto. Niet in trappen, jurkje is gewoon hetzelfde als bij Shein of Temu en dus niet zoals de foto
Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais
Sem histórico de convites para avaliação
Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.
Echt heel slecht!!! Jurkje duurde lang voordat het kwam en ziet er totaal anders uit dan op de foto. Niet in trappen, jurkje is gewoon hetzelfde als bij Shein of Temu en dus niet zoals de foto
Dropshipping.
KOOP NIETS OF BETAAL IN IEDER GEVAL NIETS VOORAF.
Webshop handelt in strijd met het consumentenrecht.
Het duurde al een maand voordat mijn order binnen kwam
Op mails werd niet gereageerd en nu heb ik het artikel binnen is het een heel ander artikel dan ik besteld heb
Slechte slechte service
Do not recomend, no answer from seller, i still do not get my package, this is going from china not from amsterdam....
Fijne en snelle levering van een mooie damestas, werd snel door DHL geleverd en kwam overeen met de foto's.
Handtas besteld wel aangekomen maar was niet dezelfde al bij hun op de site terugsturen moet naar China met heel hoge verzendkosten dus eigenlijk niet de moeite. Dus zeker geen nederlandse winkel niets kopen daar.
Trap er niet in! Is gewoon uit China gehaald. En als je mailt zijn ze niet thuis.
Ik heb 24 januari een jas besteld bij Beckers en nog steeds niet binnen. Het zag er op de site netjes en professioneel uit. Hij staat op bezorgd maar hij is nooit aangekomen. Post nl benaderd en er een melding van laten maken. Winkel een aantal keer gemailt en niks op mails terug ontvangen. Een telefoon nummer was er niet wat ook vreemd is.
Ik las ook al van anderen dat het een soort magazijn is ipv winkel.
Mijn geld kwijt en een hoop geregel zonder resultaat helaas.
Voel mij opgelicht. Wel weer iets geleerd. Meer onderzoek doen voordat ik iets ga bestellen bij onbekende winkels.
Hoewel de track&trace de volgende dag werd aangemaakt, was het pakket een week na bestellen nog steeds niet aangekomen bij PostNL. Doordat het zo lang duurde, ontdekte ik dat de afzender niet Becker's Amsterdam was, maar TEMU in Zwolle.
Wat meer research op de website (onder andere het retourbeleid, wat inhoud dat je het op eigen kosten naar China moet sturen; en de ongeloofwaardige reviews), op het vestigingsadres (waar meer dan 700 bedrijven staan ingeschreven op minder dan 300m2), op hun socials en op Trustpilot deden mij vermoeden dat we betaald hadden voor een slechte ervaring.
8 dagen na bestellen stond ineens PostNL op de stoep met een pakketje zonder afzender (alleen een postbus in Zwolle) en bleek, zonder verdere communicatie, het Becker's (TEMU) pakketje bezorgd te zijn.
Uiteindelijk viel het geleverde product nog niet eens tegen.
Besteld maar alleen een bevestiging gekregen… verder nooit wat binnen gekregen!
Geld weg!!!😡 Baal echt enorm.
Staat vandaag besteld=morgen verzonden, nou niet dus.
Update: afgelopen week ineens een mail van Beckers Amsterdam met een track en trace van PostNL. Deze code was bij invoeren niet vindbaar maar vandaag dan alsnog het jurkje ontvangen! 25 dagen na bestellen. Dus uiteindelijk is het goed gekomen, helaas wel na een lange tijd en zonder communicatie van het bedrijf. Dus de ene ster blijft staan…
Jurkje besteld bij Beckers Amsterdam.
Na de bestel bevestiging blijft het stil. Op 2-11 besteld maar hoor of zie niets meer terwijl snelle verzending wordt beloofd. Op email / contactformulier wordt niet gereageerd. Via social media niet te bereiken. Adres “winkel” blijkt kantoorpand.
Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.
As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.
Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.
Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.
Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.
A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.
Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.