Bencerandhazelnut Opiniões 

564
•
TrustScore: 3.5 em 5

3,7

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

Ordered a Father’s Day mug which I knew from previous experience with this company probably wouldn’t arrive in time but I still wanted the mug. Anyway aust post label created, no tracking. Then get a... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Highly, highly recommend Ruby & Team at Bencer and Hazelnut!! Their products are amazing quality, and their jumpers are so so buttery soft. They are my go to children’s clothing store when it comes... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

I have been buying Bencer and Hazlenut since back when it was Piper Bug! The quality of the clothes is one thing that has remained unchanged and I could not recommend this company to anyone more than... Ver mais

Classificada 4 em 5 estrelas

Ordered 2 WINTER (0) mystery packs and 10 SUMMER (0000-00) mystery packs for my newborn who’s due in September, assuming summer would be summer items but for all my mystery items but one, were jum... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Loja de roupas para bebé
  2. também em
  3. Loja para bebé

Escrito pela empresa

We are a small family business, please share with us how much you love our products! For any enquiries please contact hello@bencerandhazelnut.com


Informações de contacto

3,7

Aceitável

TrustScore: 3.5 em 5

564 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que escrevam opiniões

Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas

Respondeu a 50% das suas opiniões negativas

Geralmente responde em 14 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

3,7

Todas as opiniões

(564)

10 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

The products are always amazing

The products are always amazing. I have always had my products shipped express, despite not paying express shipping. I am always so happy with what I order and the prices are incredible. Thank you.

1 de março de 2024
logótipo da Bencerandhazelnut

Resposta da Bencerandhazelnut

Thank you so much, Emma! It is nice to see the express post noticed, thank you! xxx

Classificada 1 em 5 estrelas

9days+ for a response to a email 😵‍💫

Waiting 9 days and counting for a response to an email, after being told 4 days ago it would be looked into, and then 1 day ago it would be done that same day is beyond a joke. If you cant handle your work load you shouldnt be adding more to it. Extremely Unprofessional.

20 de fevereiro de 2024
Classificada 1 em 5 estrelas

Missing items and poor customer service

I have previously ordered Christmas items from Bencer and Hazelnut and I loved the quality so much I ordered in their Boxing Day sale. They said shipping would begin from 30 January, which I was happy with. Shipping then took so long I had to follow up several times with the order FINALLY arriving on 9 March. Upon arrival, the package had been so terribly packed I immediately took a photo, as I suspected items were missing with the box open and feeling the weight of it. As expected, only 4 of my 12 items were delivered and I have been chasing up ever since. The customer service is pretty appalling and I just want this sorted. I am sick of following up to try and get my order, or at least a refund (which I don't actually want because I wanted all the items I ordered!). Please improve your customer service, your items are too lovely for customer service to be the downfall. I won't be ordering again.

12 de março de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Bencerandhazelnut

Resposta da Bencerandhazelnut

Hi Chelsea, this arrived on Saturday, it is now Tuesday, and I have been in contact with you in this time, "chasing up ever since" is a little unfair. This was clearly damaged in transit and not our doing. Im sorry it was a long transit to NZ and damaged on its way, we were doing our best to get these items replaced for you but will now refund. All the best x

Classificada 5 em 5 estrelas

Cutest designs, amazing quality

Bencer and Hazelnut are some of the best quality clothes I’ve ever bought for my little one. I often manage to get them on sale.. always at great prices - an excuse to buy even more ;) u always stock up during sales and put stuff away for the years gifts.
In the event there’s been an issue, I’ve had great customer service and it’s always been resolved.

They’re genuinely the cutest clothes on the market.
The mugs, accessories etc are also amazing. Can’t go wrong with B&H.

28 de fevereiro de 2024
Classificada 1 em 5 estrelas

Quiet disappointed in the service…

Quiet disappointed in the service provided.
I ordered some items in a sale that was to be shipped after 30/1 which was fine!
Upon seeing others had all their orders shipped and I had not heard anything I reached out which was responded it would be shipped by the end of the week (27/2) I reached out again and asked for another update after 5 weeks of original shipment date and another week after they were all supposed to have been sent
In the sale email sent on the 20th, it states that it was advertised that it would take a few weeks to ship, but looking back, I cannot find this information so thats false advertisement.
I have been back onto your website and in the emails and none of these give a time frame of how long the shipping will be as stated on your emails, I feel as tho the communication from you guys regarding the delays has been very disappointing.
Your emails and website just state it will be shipped after - every other website I have had this with, it is shipped within a week.
Each time I send through an enquiry i am told it will be done shortly and it never is.
I have also had conversations with you on Facebook pages where you have told me 4 weeks ago that my order would be sent that week… but im still here waiting!
There have been so many other sales and everyone has recieved these items before mine which makes zero sense
I am just unsure as why you keep having sales if you cannot keep up with the sales orders that have already been placed. I feel like it should be first orders in, first out, when I am speaking with others who are recieving orders from a sale after when I placed my order.
It’s very disheartening to see that other orders such as the Valentines day orders have been shipped and my order that was place on 6/1/24 still has not even been packed let alone sent.
When I sent an email asking for an update, I was immediately refunded which I never asked for. So much for ‘all sale orders have been sent out’ which they clearly have not been.
I had to give a star but I would give zero if given the chance

30 de janeiro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Bencerandhazelnut

Resposta da Bencerandhazelnut

Hi Hannah, thanks for your feedback. Your order was refunded as we just were clearly not the brand for you and meeting your expectations, as people behind the screen we are very big on protecting our peace as I mentioned to you and so it was best we went seperate ways. We will leave this here and again wish you all the best. x

Classificada 1 em 5 estrelas

Terrible customer service

Stumbled across this brand on Instagram, and made my first purchase. I’m honesty less than impressed on their customer service.

I purchased my items (6/1) which they advertised to be shipped after 30/1 (which is totally fine)
I emailed them mid February for an update, they said 1 item had been shipped and the other items are awaiting collection by Auspost. A few days later they made several posts on social media stating all sales items would be sent out by 27/2. A couples days later I reached out to them again, as I still haven’t received any emails regarding tracking or dispatch. The email response was the same response as I got 2 weeks prior. That 1 had been shipped and the others are awaiting collection…… if the first item had been sent (still no tracking was provided) wouldn’t I have received the item by now? and the other items have still not shipped, even though they said on social media that all sale orders have been sent out??

I have given them plenty of chances to respond, but they haven’t given me a straight answer, or my tracking number for the item the supposedly sent 2 weeks ago.

No, I do not want a refund. I just want my items

28 de fevereiro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Bencerandhazelnut

Resposta da Bencerandhazelnut

Thanks Vi, appreciate your review. We actually have an email from you saying “thank you for your prompt response” so our emails must be coming through. I have emailed about this not updating automatically by Aus post- just a system error. X

Classificada 1 em 5 estrelas

Poor customer service

Short supplied 4 products then continually done nothing about it despite much follow up finally gave a refund for only a part of what was missing. Terrible service!

1 de fevereiro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Bencerandhazelnut

Resposta da Bencerandhazelnut

Hi E B, please reach out to us via email as we cannot see your order details to assist without the info. Thanks x

Classificada 1 em 5 estrelas

Unfortunately lately I’ve been a bit…

Unfortunately lately I’ve been a bit disappointed. 😢 hoping it improves soon.

20 de fevereiro de 2024
logótipo da Bencerandhazelnut

Resposta da Bencerandhazelnut

Hi Jenna! This order 66714 shipped within only a few days of ordering (as advertised) and your 2 previous orders also arrived within 5 business days, all amazing sale prices & express post at our cost, we can’t offer any more than that sorry. I hope you will consider removing this review x

Classificada 5 em 5 estrelas

Great

Great, best quality

20 de fevereiro de 2024
logótipo da Bencerandhazelnut

Resposta da Bencerandhazelnut

Thank you so much, Taylor!! X

Classificada 1 em 5 estrelas

Lack of communication

Still waiting on an order from the 25th November. Have emailed multiple times and was told there was a delay and was told it would be sent in January once they returned to normal shipping. Still waiting on my order whilst other people I know have ordered and received their items within a week.

25 de novembro de 2023
logótipo da Bencerandhazelnut

Resposta da Bencerandhazelnut

Hi Hollie, thanks for your feedback. The review order number you have attached here arrived within 2 days, earlier than advertised to dispatch. Regarding your previous order, we have been communicating regarding the delay- I understand you have received this as we offered 50% refund to keep orders or full refund/cancellation if need be and you were happy to accept the 50% refund.
If you wish to cancel please email us & we can assist. Ruby

Classificada 5 em 5 estrelas

Bencer and hazelnut love

Always goes above and beyond and every item is just so beautifully made and lasts for years to come 🧡

22 de janeiro de 2024
logótipo da Bencerandhazelnut

Resposta da Bencerandhazelnut

Thank you so much, Emma. This was lovely to read xx

Classificada 3 em 5 estrelas

I love love love your products and will…

I love love love your products and will continue to buy but the ordering process and communication after continues to be a little frustrating.

20 de janeiro de 2024
logótipo da Bencerandhazelnut

Resposta da Bencerandhazelnut

Hi Jodie, Thanks so much for sharing your thoughts. We do advertise any sold out items in large sales will be refunded & we did process promptly, emailing to let you know. I then responded to your email asking about the difference in price due to the discount code used straight away, so I do believe our communication has been clear and quick. Our website is quite standard add to cart and checkout. Thanks for taking the time to leave your feedback. Ruby x

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais