Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

Met onze 2 dochters naar het park geweest. De jongste is 127cm en mag werkelijk nergens alleen in. Overal moet ze onder begeleiding van een volwassene. Sommige achtbanen begrijp ik dat, maar andere di... Ver mais

Classificada 4 em 5 estrelas

Gisteren 19 augustus 2025 een top dagje gehad in bobbejaanland. Er was niet teveel volk, wachttijden vielen goed mee. Personeel was vriendelijk naar ons toe. Alle attracties werkte zoals het hoorde. N... Ver mais

Classificada 3 em 5 estrelas

Park leuk. Bij horeca onbekwaam personeel. Vele atracties en eetgelegenheden waren niet open. Als je je herbruikbare beker (thuis online) wil omruilen voor het tegoed van 1,5 euro (= cuprefund), word... Ver mais

Classificada 3 em 5 estrelas

Veel attracties dicht, veel attracties sloten ineens om 3 uur. Wachtrij dreamcatcher voet verzwikt door ongelijke stenen. Vind 't een leuk park, leuke attracties, vriendelijk personeel, maar denk da... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Centro de entretenimento
  2. Parque de diversões
  3. Empresa de organização de eventos
  4. Venda de bilhetes para eventos

Informação fornecida por diversas fontes externas

Attractiepark in Lichtaart België, praktische informatie


Informações de contacto

2,3

Mau

TrustScore: 2.5 em 5

204 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de convites para avaliação

Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Teleurstellend

Met onze 2 dochters naar het park geweest. De jongste is 127cm en mag werkelijk nergens alleen in. Overal moet ze onder begeleiding van een volwassene. Sommige achtbanen begrijp ik dat, maar andere dingen zijn echt overdreven. Het heeft voor ons het bezoek zodanig teleurgesteld dat we eerder zijn vertrokken. Voor ons voorlopig niet voor herhaling vatbaar.

13 de junho de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Teleurstellend park met vergane glorie

Veel atteacties dicht buiten het hoogseizoen. Toiletten gesloten, absurde prijzen, geen gastvrijheid, slecht onderhoud aan de wegen, lange wachtrijden en dan onduidelijkheid of je qua lengte wel of niet in een attractie mag.
Kortom dat was eens maar nooit weer.

4 de junho de 2026
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Leuk park met veel waterpret voor groot en klein!

We hebben afgelopen zaterdag een fantastische dag gehad in Bobbejaanland! Op 1 attractie na was alles gewoon open, overal waren er ook eettentjes en veel diversiteit in eten. De vele waterattracties maken het ideaal voor een warme zomerdag. De wachtrijen vielen ook heel erg mee en het park was mooi in bloei. Echt een aanrader.

23 de maio de 2026
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Gewoon perfect

Gewoon perfect heeft altijd iets voor iedereen met weinig slechte dingen maar wel bij de terra magma is het heel veel kapot in een of andere manier ook dat er wijnig attracties zijn die goed ingekleed zijn en ik vond de dreamcatcher beter voor dat ze daar achter begonen werken maar het park heeft goed eten wel alles wat nog kan is mogelijks een verniewde cowboy town behalve dreamcatcher de speedy bob lan mogenlijks verniewd spoor krijgen en dat ook voor de bob express ik zal wel ook een nieuwe achtbaan willen

25 de maio de 2026
Opinião espontânea
Classificada 3 em 5 estrelas

Een verouderd park

Een verouderd park. Heeft veel potentie, leuk opgezet, maar heeft echt onderhoud en vernieuwing nodig. Met name Kinderland is mistroostig. Bijna alles was daar dicht en er hing totaal geen sfeer. Personeel wisselt enorm in vriendelijkheid. Jongen bij het parkeerterrein was ontzettend onaardig. Vanwege problemen met mijn netwerk kon ik mijn vooraf gekochte parkeerticket niet helemaal openen. Hij kon zien dat ik een ticket had gekocht, alleen de QR code kon niet goed geopend worden. Deze jongen dacht totaal niet met me mee en ik was dus genoodzaakt om een nieuw ticket aan te schaffen. Bij entree wel twee aardige mensen getroffen. In het park heel wisselend: bloedchagrijnig personeel, maar ook heel vriendelijk personeel. Mijn zoontje van 5.5 jaar had totaal geen last van de veroudering van het park en heeft zich enorm vermaakt. Hij keek alleen heel erg uit naar de Banana Battle en het doolhof: deze bleken allebei gesloten te zijn. Heel spijtig dat dit niet even benoemd wordt op de website of social media, lijkt me een kleine moeite. Eten en drinken gewoon zelf meegenomen, dus daar kan ik weinig over zeggen. Het viel me wel op dat bijna alle eettentjes dicht waren. Het is bijzonder dat dit park dezelfde entreeprijs hanteert als de Efteling (al hoef je bij Bobbejaanland nooit voor de volle prijs te gaan), want het is totaal niet met elkaar te vergelijken. Meer dan €15 p.p. is het mijn inziens echt niet waard.

16 de maio de 2026
Opinião espontânea
Classificada 2 em 5 estrelas

Echt jammer dat er niets meer gedaan en…

Echt jammer dat er niets meer gedaan en georganiseerd wordt in het western gedeelte ,de gebouwen zijn echt mooie maar heeft een grondig onderhoud nodig ferm western saloon echt top personeel echt vriendelijk eet gelegenheid Turkse kabab is super lekker er waren vandaag redelijk wat zaken gesloten spijtig werk eens aan een soort van gast blij voor het management team

7 de maio de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Grote teleurstelling

Om 10u aangekomen, het park was open echter de eerste 12 attracties die we tegen kwamen waren gesloten. Na 20 min lopen langs alleen maar gesloten attracties toch wat gevonden wat open was. Helaas was dit de gehele dag zo, veel attracties waren gesloten, gingen open en waren weer dicht en anderen bleven dicht. Het personeel is echt heel erg onvriendelijk en weet niets. Het eten en drinken is onbetaalbaar (18 euro voor 3 kleine bakjes friet met een nog veel kleiner bakje saus).... Helaas zijn wij hier in het verleden met veel plezier geweest maar zullen nu niet meer terug gaan. Vooral omdat vooraf niet duidelijk was dat er zoveel attracties gesloten zijn. Ook is er in het park zelf complete onduidelijkheid over wat er wanneer open is. Veel is verlaten, verouderd en gesloten, voor hetgeen wat open was waren, gezien de meivakantie, lange wachttijden.... We zijn echt enorm teleurgesteld is ons dagje uit...

29 de abril de 2026
Opinião espontânea
Classificada 3 em 5 estrelas

Het was een leuk park met leuke…

Het was een leuk park met leuke attracties maar wat echt tegenviel is dat het park wordt geopend om 10 uur maar de meeste attracties zijn tot 11 uur nog dicht om getest te worden maar zoiets hoor je toch voor de openingstijden te doen

2 de maio de 2026
Opinião espontânea
Classificada 2 em 5 estrelas

Het was tof maar echt onvriendelijk

Jet was wel tof maar er ging veel attracties dicht of technische storing en de mensen bij de ijsje kraam bij de dream cater was echt on vriendelijke mijn opvoeder van Internaat zij zeg een zonder slagroom en wat we krijgen is dat er slagroom er op zit maar die heeft wel een nieuwe gemaakt eentje was klaar maar die smijt dat op de tafeltje en al dan chocolatjes vloog er uit dus dat was echt niet tof

29 de abril de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Bijna alle Attracties bijna hele…

Bijna alle Attracties bijna hele ochtend dicht en wat open is heeft na 1 ronde storing. Meeste eetgelegenheden gesloten en veel toiletten dicht. Na 2,5 uur het park door ergernis verlaten. Bobbejaanland...nooit meer.

30 de abril de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Helaas waren er veel attracties…

Helaas waren er veel attracties gesloten. Nu ze 65jr bestaan en er veel animo is, is het toch van de zotte dat er zoveel attracties niet betreedbaar zijn! Sta je 20 min de rij, komt de beveiliger vertellen dat het personeel gaat pauzeren en wij nog maar 30min tot 45min moeten wachten op een attractie. Onvriendelijk personeel en teveel attracties gesloten geen ster waard!

29 de abril de 2026
Opinião espontânea
Classificada 2 em 5 estrelas

De minpunten

De toiletten sluiten al om 15.30 terwijl het park is geopend tot 17.00 uur
Iets eten of drinken voor huiswaarts te keren is onmogelijk omdat alles al dicht is rond 16.00 uur.

Bij het nemen van frietjes en /of Hamburger.
Wordt je verplicht als je frisdrank wilt er een Bobbejaanland beker mee te bestellen van 2€. Zonder gaat niet.

Bij de revolution zijn de beste en eerste plaatsen gereserveerd voor de fast pasjes.

Park heeft dringend opknapbeurt nodig.
Veel dode plekjes/ hoekjes.
Personeel mag gerust wat vriendelijker.

En 13€ voor de parking??? Wablief??.

Nee,jammer maar zijn geld eigenlijk niet ( meer) waard.

18 de abril de 2026
Opinião espontânea
Classificada 3 em 5 estrelas

Aangenaam maar veel technische problemen

Het is een aangenaam park om een dag te spenderen. Maar de dag dat wij er waren, werden we eerst met de ladder uit de boomstammetjes gehaald. Dan stonden we in de rij voor een rollercoaster die ook plots dicht moest door technisch probleem en dit hadden we ook nog eens met een rollercoaster die overkop gaat waar mensen in vast zaten toen wij in de rij stonden.

Dat zijn wel veel technische problemen op 1 dag....

14 de abril de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Breng jullie systeem eens in orde.

Breng jullie systeem eens in orde.
Zelfs online de gegevens van een abonnement ingeven is niet mogelijk.
Steeds hele boel omleidingen, net ingevulde abonnementgegevens die plots verdwijnen uit de lijst, soms na 2 abonnementen in te geven niet eens de kans om de andere 3 in te geven.
Zo verkopen jullie natuurlijk geen abonnementen

1 de abril de 2026
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Mensen in snap julllie niet!

Het is een heel leuk park en je moet er echt heengaan!
Niks is niet goed!
Maar jullie moeten hierheen!
De details zijn zooooooooooooooooooooooooo mooi!!
DUS KOOP JE KAARTJES!!!!!!!!!

5 de março de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Een dikke tegenvaller

Het park gaat tijdens de wintereditie open om 11u. Dan verwacht je ook dat de attracties open zijn maar dit gebeurde pas tussen 12-14u. Daar sta je dan met je kleuter. Verder zijn er veel te veel attracties gesloten waardoor er aan de attracties die toch open waren te hoge wachtrijen waren (tot +60 min). Ook zijn de binnenhallen amper verwarmd waardoor het voor de kleinsten binnen ook echt te koud is. De toegangsprijzen zijn ook niet aangepast waardoor dit veel te duur is tegenover het kleine aanbod. Enige pluspunt, het park werd mooi aangekleed. Ons zien ze nooit meer.

29 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Bobbejaanland wintert

Pluspunt: het park was mooi gedecoreerd in kerstthema. Helaas waren er voor ons te veel minpunten. Het park ging pas om 11 uur open, dan verwacht je ook dat de attracties open zijn. Helaas gingen veel attracties pas om 12 uur of later open. Daarnaast waren er te veel attracties gesloten. De attracties die wel open waren hadden natuurlijk heel lange wachtrijen. 60 minuten moeten aanschuiven is niet oké. Bovendien wordt de ticketprijs niet aangepast en betaal je dus veel te veel geld. Wij waren teleurgesteld en gaan zeker niet meer terug naar een volgende wintereditie.

29 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 2 em 5 estrelas

Weinig open, weinig flexibiliteit

Het bezoek op tweede Kerstdag viel erg tegen. Veel attracties waren gesloten. De plaatsen waar je de bekers kan inleveren staan slecht aangegeven en zijn minimaal. Ik vond het personeel ook weinig flexibel. Wij stonden al heel lang bij de kassa van de botsauto’s en de dame die daar stond liet kinderen in de rij die haar daar contant betaalden voor. Toen we zeiden dat wij al lang stonden te wachten had ze daar geen boodschap aan. In het restaurant moesten we enorm lang wachten en kregen we uiteindelijk koud eten. Toen ik vroeg of ik een andere saus dan jam op mijn hamburger kon krijgen keek de medewerker me niet eens aan en reageerde met een korte nee. Vervolgens naar het wintercircus. Leuk dachten we aangezien er zo weinig geopend was. In de app stond vijf uur. We kwamen daar om 5 uur aan en mochten niet meer naar binnen want de deuren gingen 10 minuten voor die tijd al dicht. Al met al heel weinig voor de entreeprijs en de parkeerkosten. Het enige pluspunt wat ik kan noemen was de sfeervolle kerstverlichting in de avond.

26 de dezembro de 2025
Opinião espontânea

É esta a sua empresa?

Reivindique o seu perfil para aceder às ferramentas empresariais gratuitas da Trustpilot e aproximar-se dos seus clientes.

Criar conta gratuita

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais