BOVEM™ Opiniões 

141
•
TrustScore: 3 em 5

3,2

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

Habe 2X mir Ohrstecker bestellt beide entsprachen nicht der Beschreibung Die Stecker waren kleiner und leichter an Gewicht als im Angebot beschreiben Anstatt 3,8 g waren es nur 2 g Anstatt 1... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Absolutely brilliant nose trimmer! I bought the nose trimmer from Bovem and I’m genuinely impressed with it. It’s compact, easy to use, and does exactly what it’s supposed to do without any... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

⭐ نجمة واحدة تجربتي مع موقع BOVEM كانت سيئة جدًا. قمت بطلب منتج ودفع المبلغ، لكن لم يتم شحن الطلب حتى الآن. حاولت التواصل معهم عدة مرات ولم أتلقَّ أي رد على رسائلي. تجاهل العملاء وعدم الرد أمر غير مق... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

I was gifted a special essential package from here that included an orbit trimmer and globe trimmer. Yo, that is awesome and most importantly it's convenient! I usually used classical razor with chan... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Loja de produtos para cabelo

Escrito pela empresa

We explored the globe in search of the most precise manscaping tools so that you could explore yours.


Informações de contacto

3,2

Aceitável

TrustScore: 3 em 5

141 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que escrevam opiniões

Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas

Não respondeu a opiniões negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

3,2

Todas as opiniões

(141)

18 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Well recommended to purchases it

The item was well packed and theres no damage of the items upon receiving it. I will recommend my friends about this product and will surely order it again in the future. Keep up the great work.

4 de março de 2023
logótipo da BOVEM™

Resposta da BOVEM™

Hi Azhar,
Thank you for choosing our products and for sharing your experience with us. We are delighted to hear that you are satisfied with your purchase and that our product met your expectations. We appreciate all the wonderful support.

Classificada 4 em 5 estrelas

LOVED THE PRODUCTS!

LOVED THE PRODUCTS!! They are super great quality, long shipping

6 de janeiro de 2023
logótipo da BOVEM™

Resposta da BOVEM™

Hi Jorge,
Thank you for your positive feedback. We're glad you loved the quality of our products. We apologise for any inconvenience caused by longer shipping times especially to Mexico and we're working on improving our delivery process. Thank you for your support and we look forward to providing you with better experiences.

Classificada 1 em 5 estrelas

Terrible company. Order elsewhere

It's been a week since I placed my order. Item still has not shipped. I have tried contacting them twice with zero response. I wish I had read the reviews before ordering. I just ordered the blades from Amazon, which I should have done in the first place. They were $9 for 100 blades on Amazon, and $24 for 100 blades on Bovem.. you do the math.. terrible company with terrible customer service as well

25 de dezembro de 2022
logótipo da BOVEM™

Resposta da BOVEM™

Hi Merlin,
We are so incredibly sorry for the inconvenience you have experienced. We echo your frustration and disappointments entirely. This is certainly not the service we wish to provide our customers when purchasing from us. I have had a look over your email and I can see you have since been refunded in full. However, if there is absolutely anything we can do to assist you, please do not hesitate to contact us. Once again, our sincere apologies for this disappointing experience.

Classificada 5 em 5 estrelas

Great experience with BOVEM

product was good, works as advertised. did not cut my skin. will definitely recommend to others

4 de novembro de 2022
logótipo da BOVEM™

Resposta da BOVEM™

Hi Lyn,

Thank you so much for your review. We are thrilled to hear you have had such a positive experience with our product. Thank you for all your support.

Classificada 5 em 5 estrelas

Beste ding ooit.

1 de novembro de 2022
logótipo da BOVEM™

Resposta da BOVEM™

Hi matt,
Thank you for your review. The team is pleased to hear you are loving your BOVEM products. Thanks for all the support.

Classificada 5 em 5 estrelas

GOOD STUFF

Received the bovem shaver and my boyfriend absolutely loved it! Amazing product with great customer and delivery service. 5 stars is an understatement!!!

15 de outubro de 2022
logótipo da BOVEM™

Resposta da BOVEM™

Hi Jane,
Thank you for your review. We are pleased to hear that your partner is loving the BOVEM gift – they do make the perfect present. Thanks for all the support.

Classificada 4 em 5 estrelas

It’s great

It’s great. Simple to use. Didn’t harm. The light is great Idea

The only thing it didn’t shave all the hair. I had to go over again.
Ido recommend

27 de setembro de 2022
logótipo da BOVEM™

Resposta da BOVEM™

Hi Eran! Thanks so much for taking the time to leave us a 5-star rating – it’s much appreciated!

Classificada 1 em 5 estrelas

Ordered a charging cable and after 2…

Ordered a charging cable and after 2 months of chasing they finally shipped it out without even apologising.

6 de junho de 2022
logótipo da BOVEM™

Resposta da BOVEM™

Hi RS, we always aim to deliver a great experience, and we are sorry for this frustrating experience. Thanks for taking the time to bring this to our attention. We will use the feedback to improve and ensure this doesn’t happen again.

Classificada 5 em 5 estrelas

Customer service was excellent

Customer service was excellent. My complain was carefully handled and resolved by the team. Big thank you and keep it up.

1 de agosto de 2022
logótipo da BOVEM™

Resposta da BOVEM™

Thanks so much for taking the time to leave us a 5-star rating – it’s much appreciated!

Classificada 1 em 5 estrelas

Customer service officer lied to me to…

Customer service officer lied to me to say that I can’t cancel my order even though item had not been prepared for shipment at all.

4 de setembro de 2022
logótipo da BOVEM™

Resposta da BOVEM™

Hi Trey, we apologize that our service did not satisfy your expectations. We've since offered a full refund for the subscription order and cancelled all subsequent orders on your behalf as well.

Thanks for taking the time to bring this to our attention.

Classificada 1 em 5 estrelas

Worse customer service EVER!

Received this product within a few days. Used this product 1 time and it was “ok”, no different than any other razor. Product went dead and will not charge (even used the cord provided). Tried to contact customer service several times via Phone # +19047853319 is not valid, email does not reply either and through my account from their website is just an automated instant message that says, “they will have someone contact me”. Yeah right, several days later and no response what so ever. It says they are located in Singapore. I know they are in a different time zone but come on! WILL NOT BUY FROM THEM AGAIN!

31 de agosto de 2022
Opinião espontânea
logótipo da BOVEM™

Resposta da BOVEM™

Hi TH, we’re sorry to hear that your experience was not up to standards. We would like to further investigate your feedback and the issue mentioned but do not see an order associated the information you have provided.

Could you kindly drop an email over to support@bovem.co? Thanks in advance.

Classificada 1 em 5 estrelas

Not recommended

I do not recommend this item. First they misdivered it to another address. I told them that even though tracking shows “delivered” I have not received it. Their response was “Tracking shows it’s been delivered.” What kind of a response to the problem is that? I followed up and they didn’t respond. The next day my neighbor brought me the box, so I dropped emails with them. Today, just about six weeks after getting the item it stopped working. It does not charge and shows no signs of life. I emailed them to support at bovem.co and there is no answer. Tried to contact them through the website and it directs you to send them an email to the same address. I am going to open a dispute with my credit card tomorrow.

Some guy from customer service responded after several days asking for a video of the problem. I sent him one and he said that charging with non-BOVEM cable can damage the shaver. He didn’t even care that it was not charging with the BOVEM cable so I was trying different chargers and cables so that’s what he saw in the video. The manual didn’t specify that you have to use BOVEM cable and any way it is just a USB-c cable. If it’s good for a MacBook why can’t it charge this trimmer? Regardless, I told them all this and they stopped responding.

Eventually they offered a refund in exchange for taking down this review. I refused an they still told me that the refund will be issued in 2-3 days. Over a week later and no refund I disputed this charge with my credit card, and Bovem guys fought it by sending a letter to the bank with a bunch of lies saying that they inspected the trimmer and nothing was wrong with it, but the broken trimmer was in my possession all this time, so they could not have inspected it. Ugh... Thankfully, I had all my emails saved and my bank honored the refund. These guys stopped responding to me at all. What a bunch of shady characters!

As far as manscaping, this performs no better than similar trimmers on Amazon which sell at half the price and Amazon stands behind the buying experience. So if BOVEM charges double the price their customer service should be impeccable, but here you are getting a cheap trimmer for high price and no customer support. So you pay more for less.

I strongly recommend that you do not purchase from BOVEM.

6 de julho de 2022
Opinião espontânea
logótipo da BOVEM™

Resposta da BOVEM™

Hi there, we're very sorry for the frustrating experience. Thanks for taking the time to bring this to our attention. We will use the feedback to improve our delivery service and product to ensure this doesn’t happen again.

Classificada 2 em 5 estrelas

I'm very dissapointed with the service.

I'm very dissapointed with the service.
I Made my order on June 9, paid for the product anf for the transport that should be 4 to 8 days. The product arrived in Portugal on June 29 and got held on customs.
I had to pay almost 17€ in taxes (that should be included in the product price and today july 06 i still don't have the product with me.
Customs asked for the commercial invoice that i dont have as no email was sent to me with the invoice for my payment. I asked for the invoice on your chat support an received no answer.
Resuming, this order is being a complete failure at all aspects.

6 de julho de 2022
logótipo da BOVEM™

Resposta da BOVEM™

Hi Bruno, we apologise that your recent experience with us was less than satisfactory.

Kindly note that as per our shipping policy, orders to Portugal may be be subjected to custom fees and our shipping cost does not include such fees. Upon your order's arrival at Portugal, we have proactively provided the order invoice to your local customs for a smooth clearance as well.

If you have any other feedback, we'd love to hear from you at support@bovem.co.

Classificada 1 em 5 estrelas

Cut on the first try

17 de junho de 2022
logótipo da BOVEM™

Resposta da BOVEM™

Hi Tiago, thanks for reaching out to us and we regret that your experience has been less than ideal thus far. You may refer to the trimming guide enclosed for the best grooming experience.

Should your product indeed be less than satisfactory, we do offer a 30-day money back guarantee – kindly reach out to our team at support@bovem.co!

We hope that this will be helpful for you and we'd like to hear from you if you have any other feedback.

Classificada 1 em 5 estrelas

I never received my item

I never received my item. Bovem ask ME to investigate the problem with the shipper. The shipper never replied to me.

Seems like others have had the same problem. I asked for a refund. We will see how hard Bovem makes me work to become whole. Avoid the problems, don't order.

14 de junho de 2022
logótipo da BOVEM™

Resposta da BOVEM™

Hi Jim, we’re so sorry that your experience with BOVEM did not match your expectations. We've investigated the issue and while this does not happen frequently, your order was lost in transit We've since offered you a full refund for your order.

Your feedback is very important to us and would love to make things right. If you have any other feedback, we'd love to hear from you at support@bovem.co.

Classificada 4 em 5 estrelas

Smoother than normal shaver but if not…

Smoother than normal shaver but if not careful, it will still nicked the skin.

13 de junho de 2022
logótipo da BOVEM™

Resposta da BOVEM™

Hi Viktor! Thanks so much for taking the time to leave us a 5-star rating – it’s much appreciated!

Classificada 1 em 5 estrelas

Worst online-shopping experience of my…

Worst online-shopping experience of my life.. Ordered the trimmer 1,5 months ago and still haven’t received it. Have asked for a full refund and now they have stopped responding. DO NOT, I REPEAT, DO NOT BUY FROM THIS BRAND. - YOU WILL BE DISAPPOINTED

6 de junho de 2022
Opinião espontânea
logótipo da BOVEM™

Resposta da BOVEM™

Hi Nicholas, we’re so sorry that your experience with BOVEM did not match your expectations. Our team has attempted to get in touch with you several times but to no avail. We've investigated the issue and while this does not happen frequently, your order was lost in transit We've since offered you a full refund for your order.

Your feedback is very important to us and would love to make things right. If you have any other feedback, we'd love to hear from you at support@bovem.co.

Classificada 5 em 5 estrelas

Tahnk

Tahnk you sor muah

5 de junho de 2022
logótipo da BOVEM™

Resposta da BOVEM™

Hi Apizal, thank you so much for taking the time to leave us a 5-star review.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais