Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

Ordered on the 3rd April. Was given an ETA of 11th which is longer than most other companies. No issue for me as long as the item arrives on time. It's now 4 days late and there is no sign. The only c... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Genuinely just a scam company at this point? Ordered a suit for delivery that was expected no later than 11th April. Chased for an update when this passed and asked for a refund when I found out they... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

No goods delivered and could not contact them. Will be reporting them to Trading standards for fraudulent trading. Do not buy from them. They take your money and do not deliver. You can't even unsub... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

not really happy with the delivery when you pay£2.99 it don't get dispatched until nearly a week later then put on a UK Super Saver Delivery: 7-10 Working Days this is not really how it works when pa... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Loja de moda masculina

Informação fornecida por diversas fontes externas

Burton is one of the UK's leading men's clothing & fashion retailers, with a range of men's clothing designed to make you look & feel good. Find formal & casual clothes & accessories for men online at Burton menswear


Informações de contacto

1,4

Muito mau

TrustScore: 1.5 em 5

1 mil opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Respondeu a 81% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de duas semanas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

delivery is awful

not really happy with the delivery when you pay£2.99 it don't get dispatched until nearly a week later then put on a UK Super Saver Delivery: 7-10 Working Days this is not really how it works when paying.this should be a free delivery service

12 de abril de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Genuinely just a scam company at this…

Genuinely just a scam company at this point? Ordered a suit for delivery that was expected no later than 11th April. Chased for an update when this passed and asked for a refund when I found out they hadn't even dispatched it by the 15th. They then created a tracking link which is staller on 'expecting parcel' and are refusing to refund or cancel the order. Customer service is non existent and likely will have to pursue charge back.

16 de abril de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

No sign after almost 2 weeks

Ordered on the 3rd April. Was given an ETA of 11th which is longer than most other companies. No issue for me as long as the item arrives on time. It's now 4 days late and there is no sign. The only customer service contact is a bot on facebook chat. No phone number and no email contact. I've been told to wait until 3 weeks after placing the order in order to receive a refund which is frankly unacceptable in this day when other companies are now offering far superior services. Avoid.

15 de abril de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

No goods delivered and could not…

No goods delivered and could not contact them.
Will be reporting them to Trading standards for fraudulent trading. Do not buy from them. They take your money and do not deliver.
You can't even unsubscribe from their newsletter it just keeps revolving around different methods of contacting you without giving you an option to unsubscribe.

10 de abril de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

AVOID THIS COMPANY AT ALL COSTS!

AVOID THIS COMPANY AT ALL COSTS!

Sent back a suit over 2 weeks ago costing £240, no acknowledgement of it being received even though my proof of postage with RM shows it was received by them. It is impossible to speak to anyone and now I have had to resort to raising a dispute via my bank to try and get my money back.

ABSOLUTELY THE MOST DIABOLICAL COMPANY I HAVE HAD THE DISPLEASURE OF USING.

Avoid them, you have been warned.

2 de abril de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Contacted this company with a view to…

Contacted this company with a view to having solar panels, et cetera fitted on a roof and connected up
Absolutely shocking promised all sort of things but couldn’t even return a phone call
Don’t use them there are plenty of other companies out there

10 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Terrible customer care

Terrible customer care, non existent I would say! Order never arrived and no one seems to give a damn. How irresponsible is this company? This whole too cool for school appeal transcended into the business structure. Does anyone actually work there? Pick up the god damn emails and respond to me

26 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

I Ordered 3 items and returned 2 (2…

I Ordered 3 items and returned 2 (2 trousers and a blazer). I have since been refunded for 1 (blazer) but am chasing a refund for a pair of the trousers as I brought different sizes. I 1st managed to get through to an agent who told my to contact 15 days after I have made the return. But have now been told the thr refund period of 15 days for returns in the uk has been exceeded. I have since been transferred to an agent for 1 hour and a half and am still waiting. Not sure if I will use thos company again as the customer care is dreadful. No contact numbers or email and only able to contact someone via messenger app.

26 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Ordered Mens clothes, no refund yet

Order clothes, sent back for refund, Burtons claimed to have only received 6 of the 7 items sent. Still awaiting refund 6 weeks later. Been told it's been sent by email several times. Still Nothing. Reached out countless times on the contact us page, message to and fro, still not resolved. Absolute shambles of a company.

20 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Extremely poor customer service

Extremely poor customer service. I updated delivery details before purchasing online, despite checking the details were correct they delivered the items to an incorrect address. Customer service responses attempted to gaslight and misrepresenting the truth, deflecting blame claiming I 'mistyped' the address or 'sorry you put in the wrong address', as evidenced by their response claiming the incorrect details were confirmed before checkout which is erroneous based on screenshot evidence. I cited customer regulations act 2015, distance selling act, and 14 day cooling off period but they refused to accept it was their fault and told me to go find the incorrectly delivered items and return them myself claiming they fulfilled their responsbility by delivering it even though it was delivered to a wrong address. It is not a customers responsbility to try and retrieve items which were incorrectly delivered, and the the customer is well within rights to obtain a refund within 14 day cooling off period as the error wss noted to them immediately upon receiving the incorrect details on the confirmation email. Due to no real customer service and it being AI responses actual customer service is noj existent and they refuse responsbility for their own errors.

30 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Burton

Resposta da Burton

Hello Karim,

Thank you for taking the time to leave a review. Once an order has been delivered we are unable to cancel the order, and the 14 day cooling off period would then only apply if the items are returned back to us. As the order was delivered to the address on the order, which is confirmed by the customer at checkout, we are only able to advise to collect these items from the delivery address.

Take care
- Rebecca

Classificada 1 em 5 estrelas

Do not buy from this company

Do not buy from this company.

Ordered a suit for next day delivery for a funeral. Paid for overnight delivery. Suit was not delivered and still not delivered 10 days later.

Ordered a second suit for InPost locker delivery, also not delivered.

Tried to contact them but there is no contact number and complaints can only be handled over email, whatsapp or text message. Every time you connect you get a new advisor and they tell you to wait and don't come back to you.

Had to resort to CAB and Trading Standards and use chargeback to obtain a resolution.

They operate through the Debenhams website but make no mistake, this is no longer the Debenhams that we used to trust.

14 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Burton

Resposta da Burton

Hello Rob,

Thank you for taking the time to leave a review, and I am sorry to hear that there has been a delay with your orders.

Our customer service team is currently handling an unusually high volume of enquiries, which means response times are unfortunately longer than usual. Please rest assured that we are doing everything we can to get back to everyone as quickly as possible.

Take care
- Rebecca

Classificada 1 em 5 estrelas

Awful shopping experience - Can someone from Burton please assist?

I was sent the wrong item by Burton, which was very inconvenient. I ordered a suit and yet was instead sent 2 pairs of trousers! Very disappointing. The label on the bag was infact correct (jacket - 42R), but then the item included in the bag was incorrect (trousers - 34R). I returned both items together, but was only refunded for the correct item, but not the incorrect item! I am therefore still owed the difference (£37.44 for the incorrect item, calculated as £62.01-£24.57). Please refund this amount that is owed to me urgently. It makes absolutely no sense why Burton would miss off this part of the refund (which is the majority of the amount owed to me!), particularly as that was the incorrect item sent by Burton in the first place that caused me to therefore return the package!! Please fix this asap, this is very frustrating and has been a terrible shopping experience overall. The Order number is DUX049703363.

6 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Burton

Resposta da Burton

Hello Chris,

Thank you for taking the time to leave a review. I am sorry to hear that you received an incorrect item with your order, and that you have yet to receive your full refund after you have made the return.

Please reach out to our customer services team using one of the methods in the link below, and they will be happy to help get this resolved for you.
https://www.burton.co.uk/pages/informational/contact-us

Take care
- Rebecca

Classificada 1 em 5 estrelas

No refund for my return, SCAMMED by Burton

I was scammed by Burton. I returned several items in the SAME return package, and only received a refund for two of them, while the rest were never accounted for in the refund despite all being in the same return package.

I attempted to contact Burton customer support through Messenger (in what world does a legitimate company force its consumers to contact them for a basic refund through Messenger of all things, not even an e-mail?), and was met with an AI chatbot who just ran me in circles, then weeks later just asked the same question it asked me at the very start, resolving nothing.

I am still attempting to get in contact with a real human, but they don't seem to care about their customers at all. Hundreds of pounds gone because there is no accountability to be had and they refuse to connect me to a real person.

Only buy from here if you're fine with getting scammed out of your money. I DO NOT recommend this outlet.

22 de novembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Burton

Resposta da Burton

Hello Mehdi,

Thank you for taking the time to leave a review, and I am sorry to hear that you have yet to receive a refund for all of the items you have returned.

As we are an online based customer service centre, we do not have the facilities to make or receive calls. All contact is done so online so we can keep a full record of your case. Whilst we do utilise AI to resolve simpler queries, you can request to speak to an agent at any point in the conversation, and the system will transfer you to the next available advisor.

Our customer service team is currently handling an unusually high volume of enquiries, which means response times are unfortunately longer than usual. Please rest assured that we are doing everything we can to get back to everyone as quickly as possible.

Take care
- Rebecca

Classificada 1 em 5 estrelas

Items Not Delivered After Over a Month

Order placed on 28th November 2025, and as of 4th January 2026, four items have still not been delivered.

I placed the order on 28th November 2025 during the Boxing Day sale and paid extra delivery charges for faster shipping.

Debenhams items were supposed to be delivered by 3rd December 2025, and Smart Living items were supposed to be delivered by 5th December 2025.

Four items from Smart Living have still not been delivered. There is no proper customer support, and the AI support is terrible.

28 de novembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Burton

Resposta da Burton

Hello Ram,

Thank you for taking the time to leave a review, and I am sorry to hear that you have yet to receive all of your order.

I will need a few more details from you to get this looked into. Please could you reply to the message you will have received off Trustpilot requesting more information. We will require your order number and email address linked to your order.

Many thanks,
- Rebecca

Classificada 1 em 5 estrelas

Terrible Burton have lost the sparkle

Terrible Burton have lost the sparkle. Ordered multiple items some arrived some not sent after waiting over a week and 1 item never delivered, Paid for unlimited delivery but still charged for delivery. No phone number for contact,Email comes back not known and messaging via no replies.I had to go through Paypal to TRY and get a resolution but with Burton been so slow at replying still awaiting part refund.

27 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Burton

Resposta da Burton

Hello Alan,

Thank you for taking the time to leave a review. I am sorry to hear that there has been a delay with part of your order, and that there was an issue with applying your premier service at checkout.

As we are an online based customer service centre, we do not have the facilities to make or receive calls. All contact is done so online so we can keep a full record of your case. Our customer service team is currently handling an unusually high volume of enquiries, which means response times are unfortunately longer than usual. Please rest assured that we are doing everything we can to get back to everyone as quickly as possible.

Take care
- Rebecca

Classificada 1 em 5 estrelas

No refund of item sent back on 4…

No refund of item sent back on 4 December 2025, which was received on 6 December 2025. An email was received on 10December 2025 2Your refund is on the way".

10 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Burton

Resposta da Burton

Hello,

Thank you for taking the time to leave a review. We have up to 14 days to process your return once received and issue your refund back to your account. Depending on your payment method it can then take up to a further 5 days to show as an available balance again.

I can assure you that the refund for your return will be processed, but if you wish to have a more specific date you will need to contact our customer service team using one of the options below.
https://www.burton.co.uk/pages/informational/contact-us

Take care
- Rebecca

Classificada 1 em 5 estrelas

Paid for deliver, Worst experience ever, missed deadlines, zero support, avoid at all costs

Paid for standard delivery. Got a promised date. They blew past it. Then they quietly pushed the date back without a single heads up. That’s not just bad service, it’s disrespectful.
I reached out for help. No response. Their site doesn’t even have a real customer service chat, just a useless messenger option that nobody monitors. You’re left stranded while your order sits in limbo.

Here’s the reality:

They don’t deliver on time.
They don’t communicate.
They don’t care.

If you value your money, your time, and your sanity, DO NOT order from this company. They will take your cash, miss their own deadlines, and leave you chasing shadows. Absolute nightmare.
Warning: Save yourself the frustration and shop anywhere else. If there was a zero star, I would have put it.

19 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Burton

Resposta da Burton

Hello,

Thank you for taking the time to leave a review, and I am sorry to hear that there was a delay with your order.

Our customer service team will have asked to allow until a date for the parcel to arrive as this is the earliest date in which they can declare this as lost.

The parcel is expected to get to you before then and the courier will be working hard to deliver this as soon as possible. Although the majority of our orders are delivered within the timeframe selected at checkout, delays with them do sometimes happen that are out of our control and when they do, the courier asks to allow time to have the delay sorted and the parcel delivered.

Our customer service team is currently handling an unusually high volume of enquiries, which means response times are unfortunately longer than usual. Please rest assured that we are doing everything we can to get back to everyone as quickly as possible.

Rest assured, should the parcel not reach you, we will absolutely have this order refunded or resent for you. I appreciate your patience with this.

Take care
- Rebecca

Classificada 1 em 5 estrelas

Never arrived and Struggling to get through to anyone for a refund

Ordered several items (Groomsmen Suits), has been processing for several days customer services states will be delivered on 19 but have yet to receive any email or confirmation of items been dispatched. Terrible service and customer service, can't cancel order can only return items however the items never came or were dispatched to me so how can I return things that never arrived. Wish I had checked this platform before placing my order, would never have done it. Not sure what happened to Burtons used to love their items back in the day but will never use them again after this. I just want my money back and ASAP

9 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Burton

Resposta da Burton

Hello Joel,

Thank you for taking the time to leave a review. We do ask to allow until the estimated delivery date for your items to reach you, but if these do arrive after they are required you can return them back to us for a refund.

We do value your feedback, especially when it helps us identify areas for improvement. We are sorry that we didn’t meet your expectations on this occasion.

Take care
- Rebecca

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais