Caznasports Opiniões 

4
•
TrustScore: 2.5 em 5

2,6

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Informações sobre a empresa


Informações de contacto

2,6

Mau

TrustScore: 2.5 em 5

4 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Respondeu a 100% das suas opiniões negativas

Geralmente leva mais de um mês para responder

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

2,6

Todas as opiniões

(4)

4 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião

Realizamos verificações das opiniões

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Terrible customer experience - no products received.

Do not waste your time buying from this company. They will take your money and not provide you with the product. We have been waiting for an inground netball ring since April of this year for my daughters birthday.
I have heard every excuse under the sun about why we still have not recieved the ring. I have been told it was dispatched more than four times and each time it has not turned up, I have been told that it was lost by the courier, that the courier damaged the label and that it was returned. I have even been accused of receiveing the ring and not telling them!
It has since been escalated up to their owner Garry Brown who then assured us it had been shipped after it came back into stock. It arrived today however it is missing the post. we now have two inground spigots (in two different colours) and a ring... it takes days to receive responses from them and there is no phone number available to call.

I am at my wits end and thinking of contacting ACA about the deplorable way we have been treated. If I could give a zero star i would.

21 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Caznasports

Resposta da Caznasports

Hi Natalee,

I’m genuinely sorry that your experience with Cazna has reached this point. I completely understand your frustration, given how long you have been waiting for the complete netball system.

I would, however, like to clarify the current situation for anyone reading your review.

When your order was originally placed in April, we explained that a new model was being released and there would be a wait for the new stock, which you agreed to. During that period, I personally communicated with you and offered on several occasions to cancel the order and provide a full refund if you no longer wished to wait. We also provided a discount in recognition of the extended timeframe.

Regarding the latest delivery, the order was dispatched as multiple parcels. The courier has delivered one parcel, while the tracking information shows the remaining parcel is still in transit. I provided you with the tracking details and also included you in our correspondence with the freight company so you could see that we are actively investigating the outstanding delivery.

I certainly don't consider this matter resolved simply because part of the order has arrived. You ordered a complete netball system and our responsibility is to ensure you receive it.

We are currently awaiting a response from the freight company regarding the outstanding parcel and I will continue following this personally. If the carrier cannot complete the delivery, we will work with you on the appropriate resolution.

I sincerely apologise for the delays and frustration you have experienced, Natalee. Regardless of the circumstances that have contributed to them, this has clearly not been the experience we want a Cazna customer to have.

Classificada 1 em 5 estrelas

DO NOT PREPAY THIS COMPANY

The reply from this company is completely untrue. The only communications we received after their initial offer to refund were excuses as why it hadn't been processed then claims that it had been processed when it hadn't. They have not 'kept us updated or 'discussed options' - they do not even have a working telephone number.
The last reply I received from was on the 9th June - some seven weeks ago, despite sending numerous emails in the interim.
To resolve the issue they just need to refund our payment as promised in April.
Furthermore, the product still dispays as available on their website - ready for some other sucker to prepay and get ripped off.

Ordered and prepaid for 2 sets of Pickleball Nets (total in excess of $3000) in early April 2026. Received an email notification that they did not actually have stock and offering a refund. Sent them our account details but never received anything. Originally replied to follow up emails with various excuses but now (July 2026) completely ghosting us. Reported to ACCC & CAV and awaiting resolution.

29 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Caznasports

Resposta da Caznasports

We are genuinely disappointed to read this review, as it does not accurately reflect our communications or our ongoing efforts to resolve this matter.

Your order was affected by an unexpected supplier delay, and we fully acknowledge that the delivery timeframe has been longer than originally anticipated. We sincerely apologise for that.

However, we do not accept the statement that Cazna Sports has "ghosted" you. We have continued to respond to your emails, keep you updated, and discuss the available options throughout this process. Our records clearly show ongoing communication between both parties.

We remain committed to resolving this matter professionally and supplying the products requested. We value every customer and always aim to work through issues openly and fairly.

Classificada 1 em 5 estrelas

Do not deal with this company

Do not deal with this company. No product received after 6 months. Avoid at all costs.

30 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Caznasports

Resposta da Caznasports

We are sorry that your order took longer than either of us had anticipated.

The product you ordered was a custom manufactured item, and at the time of purchase the expected production and delivery timeframe was discussed and accepted. Unfortunately, delays beyond our original estimate occurred during manufacturing and international freight, for which we sincerely apologise.

We are pleased that your order has now been successfully delivered. While we understand your frustration with the extended delivery time, we do not believe this review reflects the complete outcome of the order.

At Cazna Sports, we pride ourselves on supplying specialised sporting equipment, including custom-made products, and we remain committed to keeping customers informed and delivering every order as promised.

Classificada 1 em 5 estrelas

Not sure if it’s a scam website selling…

Not sure if it’s a scam website selling through Big W (big w marketplace). Having trouble finding information about them to track an order that I am expecting. No contact information except a chat bot with automated replies saying they are busier than usual with high volume of orders and that the order has been received and will be shipped out. The issue is with no reply from this Cazna Sports company and Big W washing their hands of this transaction (I was told to contact the company directly) and the courier having no confirmation of the order number that I have - I am starting to think it’s a scam?
Anyone else have this?! I hope I’m wrong.

21 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Caznasports

Resposta da Caznasports

Thank you for your feedback.

We understand how concerning it can be when an order experiences delays or tracking information is not immediately available, and we apologise for the frustration this caused.

We would like to clarify that Cazna Sports is a legitimate Australian sporting equipment supplier, and your order was successfully delivered. We remained committed to fulfilling your order throughout the process, despite delays that affected the delivery timeframe.

We appreciate your patience and are always available to assist customers directly should they have any questions regarding their orders.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais