Christiaansmagicdreams Opiniões 74

TrustScore: 2.5 em 5

2,5

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

Helft van bestelling ontvangen. Vanaf begin contact is (Sidney christiaan) enorm onbeschoft. Stuurt dreigementen. Lost het probleem niet op. Betaald niet terug. Stuurt geen nieuw pakket. Houd zich n... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Finger weg von diesem Shop. Ware kam beschädigt an der Verkäufer wollte Fotos vom Karton diese habe ich geschickt inkl. Fotos vom defekten Artikel er wollte es Beil DHL reklamieren seitdem habe ich ke... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Er wordt bij bestelling aangegeven dat het binnen 15 werkdagen verzonden wordt, dat is gebeurd. Al zat het wel op het einde van het termijn dus geduld is wel vereist. Verpakking was wat vreemd, een... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Sinds dat wij dit ontdekt hebben is onze Disney verzameling flink uitgebreid wij bestellen regelmatig bij hem.. Zeker een goeie communicatie reageert snel en denkt ook mee super fijn bedrijf. Doet n... Ver mais

2,5

Mau

TrustScore: 2.5 em 5

74 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de convites para avaliação

Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Helft van bestelling ontvangen

Helft van bestelling ontvangen. Vanaf begin contact is (Sidney christiaan) enorm onbeschoft. Stuurt dreigementen. Lost het probleem niet op. Betaald niet terug. Stuurt geen nieuw pakket. Houd zich niet aan consumentenrecht. Communicatie is ronduit schandalig. Negeert je dagen. Gaat het mis dan strijkt hij ook nog eens de vergoeding van DHL op en verdiend dus dubbel.

Tip! mail Shopify. En doe aangifte. Bewaar alle communicatie. Zie fotos voor hoe deze (ondernemer) omgaat met klanten.

1 de junho de 2026
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Prima

Er wordt bij bestelling aangegeven dat het binnen 15 werkdagen verzonden wordt, dat is gebeurd. Al zat het wel op het einde van het termijn dus geduld is wel vereist. Verpakking was wat vreemd, een tv doos met de schuim er nog in, maar het item zat er stevig in en is heel aangekomen dus mag er niet over klagen.

Uiteindelijk is het vermoedelijk die gewoon van Disney houdt en er een hobbymatig bedrijfje van heeft gemaakt. Helemaal prima zo.

16 de abril de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Ik heb op 25 februari een bestelling…

Ik heb op 25 februari een bestelling geplaatst deze is sinds 15 maart verzonden (verzendlabel aangemaakt) maar tot op heden heb ik nog steeds mijn bestelling niet ontvangen als ik hen contacteer hierover zeggen ze altijd dat ze het na een paar dagen gaan verzenden maar er gebeurd uiteibdelijk niets

8 de março de 2026
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Rap en prima verpakt

Voor mij was het een duidelijk verhaal. De reviews waren matig maar ik heb toch het risico genomen, wel gekozen voor een betaling met zekerheid als ook een verzending met zekerheid. Pakket is rap en prima verpakt verstuurd (5d) . Ik ben erg blij met mijn aankoop bij deze winkel en zou dit zelf prima nog eens doen. Duim omhoog.

8 de março de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Ich würde auch 0 Sterne verteilen

Ich würde auch 0 Sterne verteilen, wenn das möglich wäre.
Es wurden 2 Artikel bestellt: 1 Artikel war defekt, der andere komplett falsch. Nach Erhalt habe ich direkt Fotos gemacht und eine Nachricht geschickt. Das Paket war gut verpackt,daher muss die Ware bereits vorab defekt gewesen sein.
Nach mehreren Nachrichten ohne Lösung wurde dann nicht mehr geantwortet. Bitte kauft dort nichts ein!!!!

24 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Zeer teleurstellende ervaring met dit bedrijf

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald, maar mijn pakket is nooit geleverd. Daarnaast heb ik geen verzendbevestiging, track & trace of enige communicatie ontvangen waaruit blijkt dat de bestelling ooit is verstuurd.

Na meermaals contact te hebben opgenomen, bleef een oplossing uit. Inmiddels heb ik een terugstortverzoek bij de bank moeten indienen om mijn geld terug te krijgen.

Op basis van mijn ervaring raad ik anderen aan hier niet te bestellen totdat het bedrijf zijn leverings- en communicatiewijze op orde heeft.

15 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Schade bij levering en vijandige reactie van verkoper

Als eerst heb ik een melding gemaakt bij Consuwijzer, maar omdat een enkele melding NIET direct tot een onderzoek leidt besloten om ook hier een review te plaatsen!
Ik heb op 8 december bij deze onderneming een product gekocht en via iDEAL betaald. Na enkele weken wederom contact gezocht met de verkoper.
De verkoper reageerde direct dat de betaling niet was ontvangen, ook was het direct “dat dit aan mij zou liggen en ik het op de verkeerde manier zou hebben overgemaakt. Na contact te hebben gehad met de bank en met iDEAL werd mij bevestigd dat de betaling op een correcte manier was verwerkt en bij de ontvanger is bijgeschreven.
Tijdens het contact met Christiaan’s magic dreams verliep de communicatie ondertussen nog steeds moeizaam en tegenstrijdig en erg vijandig! Ik moest alles zelf uitzoeken en werd er geen oplossing geboden of gezocht!

Informatie werd herhaaldelijk ontkend of pas na meerdere verzoeken bevestigd, wat tot onnodige vertraging en extra acties heeft geleid.
Na deze vertraging is het product alsnog geleverd, maar het is beschadigd aangekomen. Ik heb dit direct gemeld en foto’s toegestuurd. Een spiegel! Deze was in een doos met 3 enkele lege legodoosjes wat als verpakking materiaal moest dienen (kan helaas geen foto’s hier uploaden!)

De verkoper heeft de ontvangst van mijn bericht bevestigd, maar reageert vervolgens niet of slechts summier en vijandig zonder een duidelijke en concrete oplossing te bieden (zoals vervanging of terugbetaling).
De onderneming communiceert via zowel een eigen website als een Facebook-bedrijfspagina. Ondanks herhaald contact blijft er echte inhoudelijke en tijdige afhandeling uit.

Het is vooral hoe er word gecommuniceerd, er word vijandig gereageerd op vragen die gaan over levering/betaling!

13 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

26 december een bestelling gedaan.

26 december een bestelling gedaan.
Na 2 weken een mail gestuurd wanneer ik het pakket kon verwachten. Hierbij werd vermeld dat het op woensdag 14 januari op de post ging.

Tot op heden niks ontvangen en krijg botte reacties op de mail.
Dit was de laatste keer voor mij dat ik hier ooit wat ga bestellen.

18 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Ik bestelde hier een Loungefly die ik…

Ik bestelde hier een Loungefly die ik zelf niet kan halen in Disneyland Parijs. Op voorhand wist ik al dat dit 14 werkdagen kon duren, dus geen probleem. Op tijd geleverd, netjes met communicatie. Een super lief extraatje erbij wat ik enorm waardeer! Heel blij met deze webshop! Alles zag er goed uit. Komt een video voor deze toppers aan.

17 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Slechte ervaring

Helaas een slechte ervaring.

Het pakket is wel geleverd en was door het bedrijf op zich netjes verpakt, maar de doos die in de verpakking zat was al duidelijk beschadigd en zo ook verzonden. Met andere woorden: het product is goed ingepakt, maar in beschadigde staat ingepakt.

Dit sluit aan bij wat vaker in de reviews wordt genoemd. Eerder contact over de verzending werd bovendien kortaf en weinig behulpzaam beantwoord.

Wees gewaarschuwd als je hier toch besluit te bestellen.

8 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Product betaald nooit ontvangen

Product betaald, maar nooit ontvangen!
Ik adviseer hier niets te kopen, niet via de webshop en niet via Facebook!

Onvriendelijk bij contact en wil geld niet terug betalen.

28 de outubro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Oplichters!

Beantwoorden geen mails of contactformulier.
3 maanden wachten op gedeeltelijke levering. Beweren dat alles geleverd is en weigeren terugbetaling. Zeer onvriendelijk als je durft te vragen waar de rest blijft en hebben dan nog het lef om te zeggen datzelfde hier niet verder meer over communiceren. AFBLIJVEN!

12 de novembro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Mag zich geen bedrijf Noemen!

Een beeldje van Goofy besteld.
Bevestiging gekregen en verder geen info.
Na 14 dagen een mailtje er uit over evt. levertijd.
Ook hier geen respons op.
Ineens stond de pakketdienst voor de deur met een doosje!
Beeldje defect.
Gebroken
Doosje was opgevuld met papieren proppen.
Contact gezocht en antwoord gekregen.
Verzochten om foto,s.
Begrijpelijk.
Of ik het beeldje terug kon sturen.
Op eigen kosten terug gestuurd!
Want ze gingen de 18de Oktober weer naar Disney ( komt het beeldje kennelijk vandaan)
Verder weer geen info over hoe en wat!
Tot onze verbazing, ineens weer de pakketdienst op de stoep!
En weer is het beeldje gebroken op meerdere plaatsen
Doosje was onbeschadigd,
Maar wederom was het opgevuld met papieren proppen.
Zo hoor je dat soort breekbare beeldjes te versturen!
Weer een mailtje eruit gestuurd , gelijk maar met Foto’s.
Tot op heden, geen teken van leven van hun zijde .

ik leg me er bij neer ,van dat het ook niet gaat gebeuren!
Helaas denk ik dat het weggegooid geld is!!
Moet nog kijken of ik geen aangifte kan doen over deze
WAN praktijken .
Wat naar mijn geld kan ik fluiten omdat er geen contact wordt opgenomen na mijn mailtje!
Dus voor eventuele aankomende klanten!
DOE HET NIET!!!!!
Zeer slechte service
Totaal geen garantie!
En evt. retouren zijn voor eigen kosten!!!
Slechte communicatie .
En zeker niet klant vriendelijk.

In mijn ogen heet dit gewoon fraude!!!!!!

1 de novembro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Bloß NICHT!

Ware kam beschädigt an! Der Verkäufer arrangierte keine Rücknahme, machte nicht den Eindruck, dass er überhaupt Kundenorientieret handeln wolle und war in der Kommunikation unverschämt. Kundenservice gleich 0,0! Nie wieder. Schlechtester Shop! No dreams - more Nightmare!

20 de outubro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Positieve ervaring

Eerlijk gezegd had ik mijn twijfels om hier te bestellen, omdat ik online veel zorgwekkende reviews had gelezen. Toch besloot ik het een kans te geven en ik ben blij dat ik dat heb gedaan! De tas is netjes aangekomen, goed verpakt en ziet er precies zo uit als op de website. De levering duurde 8 werkdagen, dus daar is ook niets mis mee. Al met al een positieve ervaring en ik ben erg blij met mijn aankoop!

22 de outubro de 2025
Classificada 1 em 5 estrelas

Slechte service.

Houden zich totaal niet aan de afspraken.
Tijdens contact komen er loze beloftes en reageren nog beledigd ook.
Na 42 dagen en veel contact eindelijk mijn bestelling gekregen. Eens maar nooit meer.

21 de outubro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Finger weg von diesem Shop

Finger weg von diesem Shop. Ware kam beschädigt an der Verkäufer wollte Fotos vom Karton diese habe ich geschickt inkl. Fotos vom defekten Artikel er wollte es Beil DHL reklamieren seitdem habe ich keine Antwort mehr erhalten und habe nun Klarna eingeschaltet weil es ja wohl nicht angehen kann das ein „Shop“ so argiert. Würde dort nie mehr bestellen absoluter Müll!

12 de agosto de 2025
Opinião espontânea

É esta a sua empresa?

Reivindique o seu perfil para aceder às ferramentas empresariais gratuitas da Trustpilot e aproximar-se dos seus clientes.

Criar conta gratuita

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais