Cuckooland Opiniões 

730
•
TrustScore: 2 em 5

2,2

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

What ever you do avoid this company at all costs. We ordered a triple bunk bed and it was delivered on time, that’s the only good thing regarding the transaction. Upon checking there were one damaged... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Poor customer service. Website shows a 12 month warranty on all items. Reported a faulty item 11 months after buying it due to it just completely losing all power and was told it's down to wear and te... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

The experience with Cuckooland.com has been probably the best I’ve ever had. Our midsleeper bunk bed is brilliant quality. Especially loving the stair storage and the design is perfect for our daughte... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Amazing service! Orders the vintage Vox cot bed and draw set. The draws originally came with a small fault and items missing however I cannot fault the customer service team in replacing these parts q... Ver mais

A empresa respondeu

2,2

Mau

TrustScore: 2 em 5

730 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Não respondeu a opiniões negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

2,2

Todas as opiniões

(730)

18 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Charges for returns

Bought a bed online. It had the dimensions of the bed itself but not the headboard. I couldn't fit the headboard through the door so had to return it. I was charged for taking the headboard out of the box as 'packaging was damaged'. Ridiculous. Only bother buying something if you know for sure you will keep it otherwise you'll lose money on the return

7 de maio de 2025
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Loved the blanket

Loved the blanket - perfect for camping and as described on the website! Quick delivery and great customer service.

5 de março de 2025
Classificada 3 em 5 estrelas

Sizing is wrong

Bed looks beautiful was not to much of a fuss to put up took awhile but is sized wrong the single mattress & small double mattress don't fit right cause the measurements are way off the bed is bigger then the measurements say so I had trouble placing in my kids room had to place it where to he honest it's driving me crazy but after all I had to do to get it up all the screws and time to take it down to send it back was just way to much of a strain on my bad back otherwise would of sent it right back

25 de fevereiro de 2025
logótipo da Cuckooland

Resposta da Cuckooland

Hi,

Thank you for providing us with your feedback.

Ensuring your satisfaction is our utmost priority, and we sincerely appreciate the opportunity to understand more about your recent experience. Your feedback helps us address any concerns and ensures that both our products and services meet your expectations.

While we regret that this issue was not reported earlier, please rest assured that a member of our team will reach out to you shortly to discuss and resolve this matter to your satisfaction.

We truly value your input and thank you for helping us improve our service.

Thank you for choosing Bedkingdom.

Best Regards,
Bedkingdom Support Team

Classificada 1 em 5 estrelas

No stars if I could awful service poor quality.

No stars if I could . Bed arrived damaged . Impossible to get hold of anyone. The bed was warped . I ordered a bunkbed very disappointed to be honest the quality is awful . Also when you order they give you no form of tracking or tell you when your item will show up . You have to constantly chase them . It’s a nightmare I shall not be ordering again from this company. If anyone wants to shop from this site . Just don’t go some where else.

14 de fevereiro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent service

Excellent service from start to completion and the pod is fantastic. Used as an office in the day and entertaining in the evening. Cannot fault the whole experience.

21 de fevereiro de 2025
Classificada 1 em 5 estrelas

Absolutely disgusting company

Absolutely disgusting company. Refusing to refund me due to packing not being neat enough. When customers need to look at product. Do Not Order From These Peopld

18 de fevereiro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Cuckooland

Resposta da Cuckooland

Hi,

Thank you for your feedback.

We are committed to resolving your concerns promptly. Please reach out to us via email, and one of our supervisors will personally assist in addressing the issues you've raised.

We apologize for any inconvenience this may have caused.

Best regards,
Cuckooland

Classificada 1 em 5 estrelas

Faulty bed refusing to refund-LIQUIDATION…

Faulty bed refusing to refund-THEY ARE IN LIQUIDATION on companies house DO NOT BUY from them

13 de fevereiro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Cuckooland

Resposta da Cuckooland

Hi,

Thank you for your feedback.

We are committed to resolving your concerns promptly. Please reach out to us via email, and one of our supervisors will personally assist in addressing the issues you've raised.

We apologize for any inconvenience this may have caused.

Best regards,
Cuckooland

Classificada 1 em 5 estrelas

Pretty awful outcome to a purchase

Pretty awful outcome to a purchase. We bought an Ava high sleeper in July , and assembled it only to find that the wardrobe assembly was 1cm too tall to fit under the bed. Sure that we missed something, we (and about 6 other family members, including a professional joiner) attempted to figure out what we did wrong, but it was just simply not manufactured correctly. We told this to Cuckooland customer service, who worked with us initially to check all possibilities, but in the end a) refused to call an actual joiner out to take a look to confirm out suspicions, and b) refused to arrange a return of the bed, in violation of the Consumer Protection Act. After months of back and forth, we finally out of desperation accepted a 20% refund, which has still not yet been paid. We are livid, £600 out of pocket, and now have to get rid of the damn thing. DO NOT BUY FROM THEM.

15 de junho de 2024
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Would give 0 stars. Order not received.

Would give 0 stars. Order not received.
I ordered a bed, mattress and protector on 12th January with the estimated delivery within 1-2 weeks. The delivery date has been pushed back twice now which I've only found out from chasing it up myself.

5 weeks later and still no bed. They said its due to be delivered at the end of the month, which is what they said the first time around so I don't hold much hope.

Also another big red flag - they're only replying to positive comments on trust pilot which just shows their inability to resolve problems or address faults on their behalf. they're not prioritising fixing their customer's issues, instead just ignoring them.

11 de fevereiro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Substandard products and service

I bought a bed in October the internal spring mechanism for lifting the bed sheared off which was incredibly dangerous - the company argued with me despite it still being under warranty - I sent pictures - they then requested I take more pictures which meant lifting the bed again and causing me to put the frame on my head which was incredibly painful ., then they send out another identical part which concerns me to replace myself ( I needed to have someone come do this for me ) on lifting out the frame he noticed another section which was meant to be welded was no longer welded and again had detached and was unserviceable- I have now emailed them again and awaiting a reply. Frankly I will be issuing a claim for full compensation now - I’ve had enough - companies need to be held accountable for bad products.

17 de outubro de 2024
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Terrible service

Bed arrived this morning with the 2 main panels both broken! Iv sent email, messages on social media and tried their live chat yet it's impossible to get hold of anyone! My daughter now has no bed to sleep on tonight, with her surprise ruined! And myself and husband both had a wasted day off work!

20 de janeiro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

I want to give no stars really

I want to give no stars really. Incorrect pieces in the parcel and the instructions did not match. Spare parts sent that were incorrect. Terrible customer service unable to speak to anyone directly

9 de janeiro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

No reply when requesting to exchange a broken part

Bought a cabin bed last year. Sadly poor quality and now a year later one of the parts is damaged. Got in contact to request a replacement for which we are happy to pay- no reply. If we can’t replace this part we just wasted £500.
Would not recommend

14 de novembro de 2024
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

I was worried to buy from this website…

I was worried to buy from this website becasue saw couple of bad reviews, but still ordered bunk bed. I was surprised, really great communication, fast delivery, nice helpful drivers, and product is good, packaging was great, instructions. Really happy customer.

11 de novembro de 2024
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Do not buy a bed from this company.

Do not buy a bed from this company.

I bought a child’s bunk bed for my 3 year old twins. When the bed arrived it was low quality and had damage in various places. We started constructing the bed and found that a key load bearing board had been manufactured without the inline nuts so could not be screwed together. As we were now half way in to the build and the house in complete disarray we had to stop and my children slept on mattresses on the floor that night. Next day tried the contact phone number (dead line) we were given no choice but to try and Bodge the build with items bought from local hardware shop. Bed now built but very disappointing general quality obviously made in china and sold to us at a huge mark up.

18 de outubro de 2024
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Do not buy from this company

Do not buy from this company. I purchased a £2,000 bed, they are only contactable by email and don't respond or take hours to respond, they promised me a morning delivery and the bed didn't turn up. You can't speak to a human, and they will only dispatch goods from Yorkshire once they have enough to fill a truck. Absolutely shambolic.

3 de setembro de 2024
Opinião espontânea
Classificada 2 em 5 estrelas

Charlie Mid Sleeper set

I have purchased and built (24/08/2025) the charlie mid sleeper bed set. 

Whilst I love the concept of the bed, primarily the attached walk up stairs. 

The quality of the finished product is however questionable, there is a lot of minor defects and quality of finish issues. 

With small gaps throughout, poor edging joining with glue seapages onto the face of wood, chipped laminate ate at edges where cutting occurred. The cupboard unit is missing two cam bolts (not yet built). But unfortunate as it's the last piece to be built.

Please see attached some pictures. 

Also the mattress platform is 194ish cm meaning there will be gaps between the mattress and the foot and headboard. Also it is wider than a mattress. Which could also present problems.

If I was to be on the market for another mid sleeper or future high sleeps I would see myself purchasing another flair product or indeed recommending. 

This is not a cheap item, but you would think it.

24 de agosto de 2024
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent service from start to finish…

Excellent service from start to finish .
I ordered a table from them after another company were charging £30 delivery for a £25 side table This company charged £4.95 .
Ordered on 03.07.24 and delivered 05.07.24
Updated throughout the day on delivery time .
Will definitely use this company in the near future

5 de julho de 2024
Opinião espontânea
Classificada 3 em 5 estrelas

Received Order in the end

UPDATE: The delivery arrived within 3 hours of me speaking with them, so must've already been on its way. Not the best experience, but I got what I paid for at a good price. The have said they will refund me the express delivery fee.

ORIGINAL:
Ordered a BBQ from cuckooland.com using my PayPal account. Paid for next day express delivery, and received an order confirmation. 2 days later, and still no confirmation of delivery. After checking online, Cuckooland Ltd is in administration.

My payment on PayPal shows as being taken by a company called Flair Furniture Ltd. I called them, and they are linked to Cuckooland.com but wouldn't tell me anything over the phone. The lady had access to their customerservice at cuckooland.com email address and said my emails had gone to their spam folder.

She said she'd pass a message on to the department that would handle my order and they'd email me today. I'm not hopeful but will update here.

22 de maio de 2024
Opinião espontânea

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais